• 9:57 صباحاً

Binary opytion

Like Tree1Likes

عضو جديد
خبرة السوق : أقل من 6 شهور
SaiFatSak86 is on a distinguished road
25 - 01 - 2013, 04:13 AM
SaiFatSak86 غير متواجد حالياً  
Cool Binary opytion
بسم الله الرحمن الرحيم
في البداية أهنئكم جميعا بالمولد النبوي وكل عام وكلكم بخير
في الحقيقة أنا كنت عامل الموضوع ده رد لموضوع لكن من أهميته وبالذات أن باحكيلكم تجربتي الشخصية وحرقة دمي شهرين حبيت أفرده في صورة موضوع .
نظام المتاجرة الثنائية أو ال binary option هو نظام خداع أوي أنا شخصيا وصلت من 34$ ألي 1500$ في شركة أسمها anyoption اقدم وأحسن واحده فيهم بيقول لحضرتك عامة نظام الربح من 65-71% ونظام الخسارة بتأخد فقط 15% وهي أقرب الي نظام المراهنات علي الخيول بتاع زمااااان.
علشان ماأطولش علي حضرتك هوه أي بروكر مينفعش يسيب حضرتك تكسب لانك كده هتخرب بيته لانك بتراهن بcall or put وأسمحلي أترجمها لحضرتك بلغة الفوركس bullish or bearish علي الرقم اللي بتدخل بيه مش علي أتجاه السوق اصلا مثال (EUR/USD =1.3150)يبقي لو السوق هابط والرقم بتاع حضرتك أتحقق أو أعلي أن شالله ببيب واحد خلاص كسبت .
بخصوص الشركات أفضلهم
1- sacso bank
2- anyoption
طبعا بعد كده هتلاقي مدرسة شركات (( توب أوبشن + أمبير أوبشن + تراي أوبشن + ........... etc)
المفزع في الbinary option أخوتي في المنتدي وده بناء علي أشتراكي في 4 شركات فيهم أنهم خدوا بالهم أن الناس بقت بتخاف من الشركات القبرصية فبقم بيلعبوا لعبة في قمة القذارة
بتلاقي واحد أو واحده بيتصل بموبايلك من دوله محترمة زي أنجلترا ويقوللك مثلا(( توب أوبشن )) وبعد ما تعمل زي أخوك وتدوخهم في التليفونات هتكتشف أنه فرع الشركة في أنجلترا والشركة قبرصية
أنما الشهادات بقي لو عملت ناصح زيي وطلبتها تلاقي الحلاوة كلها ...... بعد ما قبرص سمعتها في الشهادات الرقابية باظت علي أيد شركات كتير زي النصابة كراون فوركس وغيرها بقت الشركات النص كم زي البينري أوبشن بتجيب الشهادات من المجر وبلغاريا وطبعا ديه دول النظام المالي والاداري والرقابي بظرميت وفساد*فساد.
أأسف علي الأطاله ولكن بلاش بيناري أوبشن لانهم لا يخضعوا للNFA
ولو حضرتك عزيزي العضو في المنتدي مصر علي خوض التجربة فأنضفهم هو ساكسوبنك
وفقكم الله اخوتي في المنتدي لما يحبه ويرضاه

الصورة الرمزية سوبر مان
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية سوبر مان

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
سوبر مان is on a distinguished road
افتراضي رد: Binary opytion
2#
25 - 01 - 2013, 07:12 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SaiFatSak86 مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
في البداية أهنئكم جميعا بالمولد النبوي وكل عام وكلكم بخير
في الحقيقة أنا كنت عامل الموضوع ده رد لموضوع لكن من أهميته وبالذات أن باحكيلكم تجربتي الشخصية وحرقة دمي شهرين حبيت أفرده في صورة موضوع .
نظام المتاجرة الثنائية أو ال binary option هو نظام خداع أوي أنا شخصيا وصلت من 34$ ألي 1500$ في شركة أسمها anyoption اقدم وأحسن واحده فيهم بيقول لحضرتك عامة نظام الربح من 65-71% ونظام الخسارة بتأخد فقط 15% وهي أقرب الي نظام المراهنات علي الخيول بتاع زمااااان.
علشان ماأطولش علي حضرتك هوه أي بروكر مينفعش يسيب حضرتك تكسب لانك كده هتخرب بيته لانك بتراهن بcall or put وأسمحلي أترجمها لحضرتك بلغة الفوركس bullish or bearish علي الرقم اللي بتدخل بيه مش علي أتجاه السوق اصلا مثال (EUR/USD =1.3150)يبقي لو السوق هابط والرقم بتاع حضرتك أتحقق أو أعلي أن شالله ببيب واحد خلاص كسبت .
بخصوص الشركات أفضلهم
1- sacso bank
2- anyoption
طبعا بعد كده هتلاقي مدرسة شركات (( توب أوبشن + أمبير أوبشن + تراي أوبشن + ........... etc)
المفزع في الbinary option أخوتي في المنتدي وده بناء علي أشتراكي في 4 شركات فيهم أنهم خدوا بالهم أن الناس بقت بتخاف من الشركات القبرصية فبقم بيلعبوا لعبة في قمة القذارة
بتلاقي واحد أو واحده بيتصل بموبايلك من دوله محترمة زي أنجلترا ويقوللك مثلا(( توب أوبشن )) وبعد ما تعمل زي أخوك وتدوخهم في التليفونات هتكتشف أنه فرع الشركة في أنجلترا والشركة قبرصية
أنما الشهادات بقي لو عملت ناصح زيي وطلبتها تلاقي الحلاوة كلها ...... بعد ما قبرص سمعتها في الشهادات الرقابية باظت علي أيد شركات كتير زي النصابة كراون فوركس وغيرها بقت الشركات النص كم زي البينري أوبشن بتجيب الشهادات من المجر وبلغاريا وطبعا ديه دول النظام المالي والاداري والرقابي بظرميت وفساد*فساد.
أأسف علي الأطاله ولكن بلاش بيناري أوبشن لانهم لا يخضعوا للNFA
ولو حضرتك عزيزي العضو في المنتدي مصر علي خوض التجربة فأنضفهم هو ساكسوبنك
وفقكم الله اخوتي في المنتدي لما يحبه ويرضاه

اعتقد ان ساكسو بانك لا يوجد به بيناري اوبشن وانما يوجد به الأوبشن التقليدي ، اما بخصوص شركات البيناري أوبشن فحتى الان لا يوجد اي شركه معها ترخيص والسبب ببساطه انه لا توجد دوله تعطي تراخيص للبيناري اوبشن حتى الأن ,

التوقيع

دعاء قضاء الدين وجلب الرزق

" اللهم مالك الملك تؤتى الملك من تشاء وتنزع الملك ممن تشاء وتعز من تشاء وتذل من تشاء بيدك الخير إنك على كل شىء قدير "
تولج الليل في النهار وتولج النهار في الليل وتخرج الحي من الميت وتخرج الميت من الحي وترزق من تشاء بغير حساب

رحمن الدنيا والآخره تعطيهم من تشاء وتمنع منهما من تشاء إرحمنى رحمه تغنينى بها عن رحمة من سواك .
سوبر مان غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
SaiFatSak86 is on a distinguished road
3#
26 - 01 - 2013, 10:18 PM
شكرا للاهتمام ومرورك الكريم أخي الكريم ......... وأسمح لي أن أؤكد أن ساكسوبنك فتحت نظام الخيارات الثنائية منذ حوالي 5 أشهر

للاسزاده من المعلومات يرجي قراءة هذا المقال علي الرابط التالي
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
SaiFatSak86 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

Nadersah is on a distinguished road
4#
11 - 02 - 2013, 08:38 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SaiFatSak86 مشاهدة المشاركة
شكرا للاهتمام ومرورك الكريم أخي الكريم ......... وأسمح لي أن أؤكد أن ساكسوبنك فتحت نظام الخيارات الثنائية منذ حوالي 5 أشهر

للاسزاده من المعلومات يرجي قراءة هذا المقال علي الرابط التالي
http://forexmagnates.com/saxo-bank-launches-forex-binary-options/
السلام عليكم

لماذا لا يوجد رافعه ماليه ؟
Nadersah غير متواجد حالياً  
عضو جديد

Lampard2009 is on a distinguished road
5#
26 - 03 - 2013, 10:39 PM
أستاذ نااادر والعضو الغالي سوبر مان ........ الحدوتة مش حدوتة رافعة هو الساكسو بنك مشكلته أن أقل مبلغ للتداول هو 10000$ علشان كده نصيحة لوجه الله بلاش والنبي(( المبلغ ده يخليني أتجوز واشتري عربية واسافر شرم الشيخ في شهر العسل)) اللي هيخسر المبغ ده مش هوه اللي هيعيط أنا اللي هأعيط والنبي ياجماعة حدش معاه 10000$ سلف
Lampard2009 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

حسين الصائغ is on a distinguished road
6#
28 - 03 - 2013, 09:44 PM

السلام عليكم

انا قرأت عن هذه الشركات واحببت الاشتراك مع احداها بالفعل ولكن لم اجد في نفسي الراحة ان اضع نقود مع شركات غير معروفة وخاصة وانه تم سرقتي بالسابق من شركة فوركس ولت واقفلت وكان مقرها دبي ثم قبرص لهذا ابتعدت عنهم رغم ان بريدي تصله دوما رسائل منهم مغرية في البونص

حسين الصائغ غير متواجد حالياً  
عضو جديد

Lampard2009 is on a distinguished road
7#
30 - 03 - 2013, 08:58 PM
أستاذ////// حسين الصائغ
أفضل الشركات والوسطاء تكون دائما المرتبطة والداخله في شراكة مع بنوك كبري (كالدويتش بنك)............ فرأيي أخي في الله قبل أن تدخل مع أي شركة أو بروكر أعرف هل هي مرتبطة بشراكة مع بنك أو مؤسسة ماليه أم لا ثم توكل علي الله وهو خير الضامنين
Lampard2009 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية سوبر مان
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية سوبر مان

8#
19 - 05 - 2013, 01:44 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lampard2009 مشاهدة المشاركة
أستاذ نااادر والعضو الغالي سوبر مان ........ الحدوتة مش حدوتة رافعة هو الساكسو بنك مشكلته أن أقل مبلغ للتداول هو 10000$ علشان كده نصيحة لوجه الله بلاش والنبي(( المبلغ ده يخليني أتجوز واشتري عربية واسافر شرم الشيخ في شهر العسل)) اللي هيخسر المبغ ده مش هوه اللي هيعيط أنا اللي هأعيط والنبي ياجماعة حدش معاه 10000$ سلف

اخي الغالي انا فعلا اطلعت على حساب لساكسو بانك لمعرفه ان كان فعلا يوجد لديهم بايناري اوبشن ام لأ ، والحقيقه انه لا يوجد لديهم والخيارات الموجودة لديهم تنتهي صلاحياتها بعد ايام واسابيع واشهر ( الأوبشن التقليدي ) اما البيناري اوبشن فصلاحيه الأصول تنتهي بعد 60 ثانيه واكثر ، اضافه الى انه الكثير من شركات الفوركس ومنها على سبيل المثال الباري دخلت الى سوق الخيارات الثنائيه بأسم جديد وشركه منفصله وان اراد ساكسو الدخول فسيدخل بأسم جديد وشركه منفصله ( ساخبرك عندما اعرف بذلك )

اما بخصوص الحد الأدنى اخي من قال 10 الاف دولار ؟؟ فالحد الأدنى يبدأ من 200 دولار عند اغلب شركات الخيارات الثنائيه ،،،

التوقيع

" اللهم مالك الملك تؤتى الملك من تشاء وتنزع الملك ممن تشاء وتعز من تشاء وتذل من تشاء بيدك الخير إنك على كل شىء قدير "
تولج الليل في النهار وتولج النهار في الليل وتخرج الحي من الميت وتخرج الميت من الحي وترزق من تشاء بغير حساب

رحمن الدنيا والآخره تعطيهم من تشاء وتمنع منهما من تشاء إرحمنى رحمه تغنينى بها عن رحمة من سواك .
الصورة الرمزية سوبر مان
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية سوبر مان

9#
19 - 05 - 2013, 01:48 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين الصائغ مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

انا قرأت عن هذه الشركات واحببت الاشتراك مع احداها بالفعل ولكن لم اجد في نفسي الراحة ان اضع نقود مع شركات غير معروفة وخاصة وانه تم سرقتي بالسابق من شركة فوركس ولت واقفلت وكان مقرها دبي ثم قبرص لهذا ابتعدت عنهم رغم ان بريدي تصله دوما رسائل منهم مغرية في البونص

اخي الغالي شركات الأوبشن او الخيارات الثنائيه تختلف كليا عن شركات الفوركس من حيث التراخيص و طرق التداول و و و و و و الخ ومعظم هذه الشركات هي اذرع لشركات فوركس بمسميات مختلفه .

التوقيع

الصورة الرمزية سوبر مان
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية سوبر مان

10#
19 - 05 - 2013, 01:50 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nadersah مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

لماذا لا يوجد رافعه ماليه ؟
عدم وجود رافعه ماليه يعتبر ميزة لهذه الشركات والسبب ببساطه ان اغلب الدول بدأت بفرض قيود على الروافع الماليه وهذا سبب فتح الكثير من شركات الفوركس لشركات تابعه لها لتجارة الخيارات الثنائيه .

التوقيع

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات