• 7:37 مساءاً

انا والاويبشن والربح لكن لدي اسئلة هامة ..؟

عضو نشيط جدا
الراجح من is on a distinguished road
07 - 01 - 2016, 10:06 PM
الراجح من غير متواجد حالياً  
افتراضي انا والاويبشن والربح لكن لدي اسئلة هامة ..؟
السلام عليكم
يا اخوان انا بقالي فترة لا باس بها في الفوركس وحققت ارباج يعني مش وحشة
المهم من كام شهر وموضوع الاوبنش دة واخد كل تفكيري وبغعد تجريب طرق واستراجيات كتيةر جدا
والتواصل مع كل الشركات الموجودة في السوق
المهم تواصلت الي شركة اسمها 24 اوبشن العيب الوحيد فيها مدير الحساب او المندوبين بتوع المبياعات كمية تفليونات رهيبة وزن علي عشان اعمل ايداع وانا مش بحب الاسلوب الرخيص دة بتاع الفوركس كلة ارباح ويلا اودع وحول 250 الي 10000 دولار والكلام الاهبل دة
ولوعرفوا اني فاهم الللية ماشية ازاي بطلو زن علية
لغابة ما وصلت الي استراتجية تعتمد علي العلاقة بين الاسواق وحققت نجاح مممتاز وحققت ارباح لم احلم بها والله العظيم
ندخل في المهم
اولا انا لم اجرب الشركة في السخب حتي الان وانا قلقلان من رفض عملية السحب
ثانيا عهايز اعرف الفرق ما بين volaitly للشعة الواحدة
والرينج للشمعة
اللي اعرفة ان الرينج للشمعة هو الفارق ما بين الهاي واللو وهو بالمتوسط يكون 25 نقطة علي اليورو دةلار لفريم الساعة
اما الذبذبة ماذا تعني
الاجابة علي الاسئلة دي مهمة جدا بالنسبة لي عاشن بطور استراتجية تعتمد علي الزمن ومعدل الرينج
اخيرا استراتجية هيدح ايضا استعلمتة وحققت ربح قليل لكنة مضمون بنسبة 100% في اوقات التداخل بين لندن وطوكيو
ولابد من ان يكون expire date طويل والشركة تسمح بالاغلاق المبكر للحصول علي عائد مرتجع 15% من المبلغ البريم الاصلي
افكار كتير في دماغي والله الموضوع اسهل من الفوركس او ممكن نستخدمة الاوبشن ونهدج في حساب فوركس والعكس
بس يارب الشركة تطلع كويسة في السحب تبقي الدنيا زي الفل

الصورة الرمزية مدمن الفوركس
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية مدمن الفوركس

مدمن الفوركس is on a distinguished road
افتراضي رد: انا والاويبشن والربح لكن لدي اسئلة هامة ..؟
2#
07 - 01 - 2016, 10:53 PM
جميع شركات الاوبشن نصابه لانها تعطيك ربح منها وليس من السوق لكن الاوبشن الامريكى صادق واذا اردت وسيط عليك باميري تريد
مدمن الفوركس غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام