• 2:42 مساءاً

وداعا فوركس

Like Tree136Likes

عضو فـعّـال
هيثم احمد is on a distinguished road
09 - 03 - 2016, 06:20 PM
هيثم احمد غير متواجد حالياً  
افتراضي وداعا فوركس
حلمت كثيرا ان اكون مستقبلى بنفسى دون مساعده احد سوى الله وعشان الهدف ده اضعت 5 سنين من عمرى فى الفوركس بذل مجهود لا يتصوره احد لكن زى بالضبط كانك بتلعب ماتش وقعدت تجرى كتير لكن الملعب مفيهوش كوره اصلا و كمان لاانه كان الوسيله الوحيده ايلى كنت شايفها مربحه لكن اليوم اثبتت لنفسى انى خاطئ واكتفى بذلك الحاجه الوحيده ايلى نفسى اعرفها قبل ماامشى الناس ايلى بتعمل نقاط فى السوق ده حسابتهم الحقيقيه مربحه ولا لاء وكام هى النسبه لكن طبعا كله بيدارى وكاننا بنبيع مخدرات عامه التوفيق ليكم وارجوكم ادعولى لاانى هبتدى من الصفر من جديد والحمد لله رب العالمين

عضو نشيط جدا

Trader01 is on a distinguished road
افتراضي رد: وداعا فوركس
2#
09 - 03 - 2016, 06:28 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم احمد مشاهدة المشاركة
حلمت كثيرا ان اكون مستقبلى بنفسى دون مساعده احد سوى الله وعشان الهدف ده اضعت 5 سنين من عمرى فى الفوركس بذل مجهود لا يتصوره احد لكن زى بالضبط كانك بتلعب ماتش وقعدت تجرى كتير لكن الملعب مفيهوش كوره اصلا و كمان لاانه كان الوسيله الوحيده ايلى كنت شايفها مربحه لكن اليوم اثبتت لنفسى انى خاطئ واكتفى بذلك الحاجه الوحيده ايلى نفسى اعرفها قبل ماامشى الناس ايلى بتعمل نقاط فى السوق ده حسابتهم الحقيقيه مربحه ولا لاء وكام هى النسبه لكن طبعا كله بيدارى وكاننا بنبيع مخدرات عامه التوفيق ليكم وارجوكم ادعولى لاانى هبتدى من الصفر من جديد والحمد لله رب العالمين

الله قدر لك هذا
و لعل فيه الخير لك
لعل الذى منعك ليعطييك فتوكل على الحى الذى لا يموت

بالتوفييق ان شاء الله
Trader01 غير متواجد حالياً  
عضو متقدم

سلطان شمس is on a distinguished road
3#
09 - 03 - 2016, 06:38 PM
اقتباس:
صدقني -- انالي بالفوركس 6 سنوات -- وخسرت مثلك في بادىء الامر -- لكن بفضل اصدقاء لي اعطوني طرق للنجاح وعوضت بعض الخسائر والاستراتيجيات التي كنت اعمل عليها توافق الفريمات -- لكن الآن وجدت ومتاكد انه باستراتيجية جيده وملتزم فيها تعوضك خسائرك -- استراتيجية بيرنانكي على سبيل المثال حققت منها ارباح قويه في خلال اسبوعين وهي استراتيجية في منتدى مجاور عوضت خسائر كثيرين -- انت مضارب عندك خبره اعمل لهذه الاستراتيجية باك تست مع الفلتر تجد كلامي صحيح -- ارجع للفوركس ولا تيأس
سلطان شمس غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية أحـمـد
عضو سوبر
الصورة الرمزية أحـمـد

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
أحـمـد is on a distinguished road
4#
09 - 03 - 2016, 07:29 PM
بص ياهيثم انا مش هعمل زى اغلبيه الناس اللى بيحبو يطلعو عباقرة
ويقولك العيب 100% منك والسوق حلو وزى الفل

السوق ده ابن ستين كلب وهدفة أكل اموالنا ... ورغم ذلك الربح موجود
بس محتاج تعب عشان تقدر تحافظ عليه وتكسب باستمرار

سؤالى ليك وياريت تواجة نفسك ... انت عارف اسباب خسارتك
خلال الـ 5 سنوات قررت نفس الخطاء كام مره ؟

اجابتك لهذا السؤال فيها الحل لمشكلتك

التوقيع

قال المتنبى

فإن سمعت كلاماً فيك جاوزه ... وخل قائله في غيه ساري
فما تبالي السما يوماً إذا نبحت ... كل الكلاب وحق الواحد الباري
لو كل كلب عوى ألقمته حجراً ... لأصبح الصخر مثقالاً بدينار
أحـمـد غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية hossamsafwat2
عضو برونزي
الصورة الرمزية hossamsafwat2

hossamsafwat2 is on a distinguished road
5#
09 - 03 - 2016, 07:31 PM

التوقيع

اللهم مالك الملك تؤتي الملك من تشاء, بيدك الخير إنك على كل شيء قدير, رحمن الدنيا والاخرة ورحيمهما, تعطيهما من تشاء, وتمنع منهما من تشاء, ارحمني رحمة تغنيني بها عن رحمة من سواك

hossamsafwat2 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان

احمد ريان will become famous soon enough
6#
09 - 03 - 2016, 07:42 PM
اقتباس:
هيثم استمر تواصل معي في الاجازه اعطيك ان شاء الله دوره مجانيه في السوق بعدها قرر
احمد ريان غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

7#
09 - 03 - 2016, 07:46 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Trader01 مشاهدة المشاركة
الله قدر لك هذا
و لعل فيه الخير لك
لعل الذى منعك ليعطييك فتوكل على الحى الذى لا يموت

بالتوفييق ان شاء الله
اشكرك جزاك الله كل خير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلطان شمس مشاهدة المشاركة
صدقني -- انالي بالفوركس 6 سنوات -- وخسرت مثلك في بادىء الامر -- لكن بفضل اصدقاء لي اعطوني طرق للنجاح وعوضت بعض الخسائر والاستراتيجيات التي كنت اعمل عليها توافق الفريمات -- لكن الآن وجدت ومتاكد انه باستراتيجية جيده وملتزم فيها تعوضك خسائرك -- استراتيجية بيرنانكي على سبيل المثال حققت منها ارباح قويه في خلال اسبوعين وهي استراتيجية في منتدى مجاور عوضت خسائر كثيرين -- انت مضارب عندك خبره اعمل لهذه الاستراتيجية باك تست مع الفلتر تجد كلامي صحيح -- ارجع للفوركس ولا تيأس
اخى العزيز سلطان شمس اشكرك على شعورك وانا قريت الرساله ع الخاص وان شاء الله سااقوم بالاطلاع ع الاستراتيجيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد مشاهدة المشاركة
بص ياهيثم انا مش هعمل زى اغلبيه الناس اللى بيحبو يطلعو عباقرة
ويقولك العيب 100% منك والسوق حلو وزى الفل

السوق ده ابن ستين كلب وهدفة أكل اموالنا ... ورغم ذلك الربح موجود
بس محتاج تعب عشان تقدر تحافظ عليه وتكسب باستمرار

سؤالى ليك وياريت تواجة نفسك ... انت عارف اسباب خسارتك
خلال الـ 5 سنوات قررت نفس الخطاء كام مره ؟

اجابتك لهذا السؤال فيها الحل لمشكلتك
والله يااحمد انت واقعى وربنا يبارك لك بص انا دبلت حسابات كتير لكن كنت بخسر اكتر واقول المشكله فعلا فى اداره راس المال دى حقيقه لكن برده الحقيقه ايلى موجوده وكلنا بنغمى عنينا عنها ان فى احيانا بتجد فرص قويه جدا لكن السوق يفرمك بشكل عشوائى غبى لامعنى له اه الربح موجود محدش قال حاجه انا لحد دلوقتى مقتنع ان الربح موجود لكن معلش نسبته زى اى نسبه مشروع تانى فى الحياه الخارجيه لكن المشروع ايلى ع الارض ممكن تعمل حاجه مفيش فيها خساره انما الفوركس ممكن بعد متمشى 10 خطوات لقدام بعد 6 شهور ترجع 5 منهم فى شهر وباادراه راس المال والدليل على كده توصيات المحترفين حتى فى المنتديات بتلاقى كل شهر مثلا يحقق من 500 ل 600 نقطه لكن وارد فى شهر يخسر 1500 نقطه فى نهايه السنه لو عمل 20 فى الميه يبقى كويس طيب نقول انه محترف جدا هيعمل 50 فى الميه سنويا نسبه جميله احب اقولك فى مشاريع كتير بتعمل ال 50 فى الميه سنويا ومن غير حرق اعصاب مشكلتى انى كنت بخطط ابنى نفسى من الفوركس عشان كده ممكن يكون ده سبب الانسحاب يمكن لو خليتها هوايه سخيفه فى وقت من الاوقات اقدر اعمل حاجه لكن حاليا صعب بسبب تكتل الازمات عليا فى الوقت الحالى والحمد لله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamsafwat2 مشاهدة المشاركة
حلوة جدا جزاك الله كل خير
عضو فـعّـال

8#
09 - 03 - 2016, 07:49 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ريان مشاهدة المشاركة
هيثم استمر تواصل معي في الاجازه اعطيك ان شاء الله دوره مجانيه في السوق بعدها قرر
استاذ احمد جزاك الله كل خير يعنى هتعلم تانى من جديد طيب بالنسبه للتحليل الفنى منا عارفه انا بس جاهل تحليل اساسى هههههههه ربنا يخليك ياريت تبعتلى رقم حضرتك ع الخاص وشكرا جزيلا
موقوف

soka is on a distinguished road
9#
09 - 03 - 2016, 07:57 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ريان مشاهدة المشاركة

طيب واحنا كاعضاء يا استاذ احمد عايزين دورة مجانية في المنتدي
كلامي بجد مش هذار
soka غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان

احمد ريان will become famous soon enough
10#
09 - 03 - 2016, 08:04 PM
اقتباس:
استاذ احمد جزاك الله كل خير يعنى هتعلم تانى من جديد طيب بالنسبه للتحليل الفنى منا عارفه انا بس جاهل تحليل اساسى هههههههه ربنا يخليك ياريت تبعتلى رقم حضرتك ع الخاص وشكرا جزيلا
تبادل الخبرات كويس هتشرحلي اللي انت متعلمه وانا هضيف فقط شيء بسيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soka مشاهدة المشاركة
طيب واحنا كاعضاء يا استاذ احمد عايزين دورة مجانية في المنتدي
كلامي بجد مش هذار
قريب ان شاء الله
soka, ali88, jans and 3 others like this.
احمد ريان غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام