• 6:47 صباحاً

توصيات إلزعيم

Like Tree677Likes

عضو جديد

forreex is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات إلزعيم
1401#
04 - 04 - 2012, 08:02 PM
اقتباس:
شوف يازعيم انا اكثر مايدعمني وجود انت وفاروقي واحمد عزام اذا واحد من ال3 ترك القسم انا اتركه نهائي ........
والله حضرتك ذكرت شخصيتين من أفضل الشخصيات الى شوفتها
حتى من قبل ما اعرفهم كنت بتابع ردودهم وردودهم ع الأعضاء
قمه فى الإحترام والأخلاق
حاجه تشرف فعلاً
إن شاء الله ربنا يوفقكوا دايماً طول ما نيتكوا سليمه لوجه الله تعالى.
forreex غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

إلزعيم is on a distinguished road
1402#
04 - 04 - 2012, 08:10 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مغامر2012 مشاهدة المشاركة
شوف يازعيم اشم بريحة ردودك ريحة زعل وهذا لايمكن يرضينا ابدا اذا كنت تضايقت من بعض الردود فليس من حقك زعيمنا ان تحبطنا لانه اذا اتى الاحباط للزعيم الشعب وش يعملو وكيف تتأثر كل هالتأثر بعكس 50نقطة مع ان لك استراتيجية واضحة ومفهومة ومش ذنبك ولاذنبنا ان اللي يخش يدخل من اخر صفحة ومايقرأ المقدمة ......

اذا الزعيم زعل من عكس 50نقطة رغم استراتيجيته الواضحة اجل كيف اللي يعكس عليهم 600نقطة غير عقود التبريد وكثافة العقود وبلا سقف ابدا لتغير الا تجاه ولا الهيدج ...

شوف يازعيم انا اكثر مايدعمني وجود انت وفاروقي واحمد عزام اذا واحد من ال3 ترك القسم انا اتركه نهائي ........

طبعا الكثير أكيد يقول فال الله ولا فالك لكن انا حدسي دائما يتعبني لاني اكشف اشياء تطبخ واتضايق اذا كانت سيئة قبل حدوثها ولعل مداخلتي هذه ان كانت ظنوني صحيحة ان تثنيك وتستمر معنا وتواصل ونواصل طريقك في موضوعك الجامع لنا جميعا هنا وان كنت مخطئا فالحمدلله اتمنى ان اكون مخطئا بكل مايضايقني ويكون العكس هو الصحيح ....
اشكرك على مشاعرك وزوقك بس لا تقلق لن اترك بورصات . انا مش زعلان على العكس , مالا تعرفه ان هذه الصفقة كانت اختبار لاتاكد من رد الفعل

وليس عيبا ان اقر بعدم نجاح الطريقة . وان شاء الله اول ما لاقى طريقة دون ارتداد ولا نقطة حبقى ارجع واكمل الطريق . اخلص من الصفقة دى بس واعتكف. ادعيلى بقى

انا لا اقلق من 50-1000 نقطة على حسابى يا صديقى . وعلى فكرة انا داخل الصفقة دى على كذا حساب . يعنى معاكم مش مجرد توصية للناس .

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jassomah مشاهدة المشاركة
اتفق معاك يا مغامر كل الاتفاق لا يجود سبب انك تكون قلقان يا زعيم خليها على الله هذا كلامك دئما ، والله من يومين كانت الخسارة عندي 1300 دولار من اصل 2200 دولار يعني المارجن كان باقي عليه 40 % ، و اعترف لولا دعمك و تشجيعك كان رحت في بحبحووووو لكن كان لك دور كبير بعد الله في اعطائي الشجاعه و التفائل .

روق وخد لك وجبة جمبري يا زعيم وانت رح تصير ميه ميه
على الله طبعا يا صديقى وانا لم اغير اتجاهى مع الله فى المتاجرة وفى الحياة عشان بشر .

بص خروجك بسلام انت و 4 اشخاص غرباء لا اعرفهم من الصفقات وبعضهم على ربح جاء كمكافاة لى .

لم افعل لك شيئا سوى الدعاء . الله كان معك يا اخى . نحن فقط نؤازر بعض . وبالتاكيد مالك حلال لذلك رجع . فاشكر الله
M0_0N likes this.

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

1403#
04 - 04 - 2012, 08:12 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed fakhry مشاهدة المشاركة

عن نفسى انا ابقا غبى لو قفلتها على سعر الدخول لانى كنت معاها لحد ما كانت الخساؤة 65 نقطة يبقا اسبها وزى ما تيجى تيجى لانى عملتها قبل كدة وبعديها بساعتين السعر ارتفع

محدش فينا عارف السوق هيتحرك فين يبقا زى ما دخلناها نستحملها سواء خسارة او مكسب
اقتباس:
اتفق معاك وانا حطيت الربح على 20 نقطه ، و انا بكامل قواي العقلية و لو حصل ربح رح يتسجل عليك يا زعيم 20 نقطة اضافية ، ولو خسارة لا سمح الله فهي من نفسي
بالتوفيق ان شاء الله للجميع . لا لا ان شاء الله مفيش خسارة . ثق فى الله اولا . لقد اجتهدنا وعلى الله التساهيل
M0_0N likes this.

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

1404#
04 - 04 - 2012, 08:18 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forreex مشاهدة المشاركة
والله حضرتك ذكرت شخصيتين من أفضل الشخصيات الى شوفتها
حتى من قبل ما اعرفهم كنت بتابع ردودهم وردودهم ع الأعضاء
قمه فى الإحترام والأخلاق
حاجه تشرف فعلاً
إن شاء الله ربنا يوفقكوا دايماً طول ما نيتكوا سليمه لوجه الله تعالى.
استاذ ابراهيم

ابن حلال كنت لسة حبعتلك على الخاص

رايتك فى احدى المواضيع , احترس من الشخص الذى تاخذ منه توصيات فى هذا الموضوع مهو محل شك واعتقد ان صفقاته منقولة من شخص . ان استمريت معه لا تسمع كلامه بالغاء الستوب لوس لان صفقاته ارتداداتها فظيعة وهو لن يهتم بخسائركم .

اسف لتدخلى بشؤنك ولكن وجب التنبيه . وتحياتى

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

مغامر2012 is an unknown quantity at this point
1405#
04 - 04 - 2012, 08:20 PM
اقتباس:

اشكرك على مشاعرك وزوقك بس لا تقلق لن اترك بورصات . انا مش زعلان على العكس , مالا تعرفه ان هذه الصفقة كانت اختبار لاتاكد من رد الفعل

وليس عيبا ان اقر بعدم نجاح الطريقة . وان شاء الله اول ما لاقى طريقة دون ارتداد ولا نقطة حبقى ارجع واكمل الطريق . اخلص من الصفقة دى بس واعتكف. ادعيلى بقى

انا لا اقلق من 50-1000 نقطة على حسابى يا صديقى . وعلى فكرة انا داخل الصفقة دى على كذا حساب . يعنى معاكم مش مجرد توصية للناس .

الله يسامحك يازعيم أنصحك تقرأ توقيع جسومة والاية الموجودة فيه لاننا جميعا نؤمن بها وبالقرآن كاملا الذي جاء من عند من يعلم ماكان ويكون سبحانه ولايعلم الغيب الا هو فمن يطالبك بأن تتصف بصفات غير صفات عباد الله فلا تلتفت اليه ...........

التوقيع

((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))..

اذن الاستغفار سبب لنزول المطر
الاستغفار سبب لمسح الذنوب
الاستغفار سبب للرزق والمال
الاستغفار سبب للحصول على الذرية
الاستغفار سبب للحصول على النعيم

موضوع 30الف نقطة
اف اكس سليوشن
(454274)
كلمة السر
(B0MY4UQ4 )
مغامر2012 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

1406#
04 - 04 - 2012, 08:27 PM
اقتباس:
هههههههه حلوتك يا هنوووووو 1.1374 ، هو ده يورو / دولار !!
نهرررررررنا قشطه يا بااااشااااا
واللهى رسمتم البسمة على وجهى رغم الارهاق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاني المحيط الهادي مشاهدة المشاركة
1.1375 ههههههههههههههه انا بصير كسبان ذهب كدا
معلش معلش انا داخل من 1.3175
دى من اثار الروقان بس
هههههههههه ماشى يا عم المحيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bshbeshe مشاهدة المشاركة
انا بصراحه مش عارف الناس زعلانه ليه من الارتداد عادي جدا والزعيم كان واضح اوي من البدايه لما قال احتمال تبريد بعد 100 نقظه ... علي فكره اوعو حد يفتكر انه علي طول هيبقي كسبان او علي طول هيبقي خسران .. انا عن نفسي مش عارف محدش خد باله ان انا بقالي يومين مش بشارك بس ده كان غصب عني لان الرصيد عندي اتصفر وضرب مارجن يعني خسرت 10000 $ في صفقتين بس ولا حد عرف ولا روحت اشتكيت ولا قعدت اولول زي ما بشوف ناس بصراحه غريبه وانا دخلت الصفقه وانا عاقل وعندي مخ وده كان اختياري يبقي استحمل النتيجه ايا كانت . دلوقتي انا شحنت الرصيد تاني ب500 $ ودخلت الصفقه دي مع الزعيم من 1.3164 والسعر عكس دخلت تاني من 1.3130 وبردو السعر عكس دخلت تالت من 1.3115 وده كله عشان ثقتي فعلا في رأي اخونا الزعيم وياريت زي ما بنعيط وبنفضح الدنيا ساعو الخساره نفتكر برو لما بنكسب بال100 وال150 نقطه في صفقه واحده وعلي فكره انا بردو لو خشرت وضربو استوب مش هبقي زعلان ابدا وهدخل تاني علي توصيات زعيمنا ... بس ان شاء الله خير

حبيب قلبى

اعتذر لك ظروف العمل كانت غبية . بس واللهى لو راجعت المشاركات السابقة دايما كنت بقطع فى فروتك واجيب فى سيرتك . حتى محمد الطويل كان بيدلعك على طول ويقول بشبوشتى . ننساك مين ياعم ( ده احنا عندنا على الطريق الصحرواى حوالى 20 محل باسم البيشبيشى للحلويات .

حمدالة على السلامة وان شاء الله معوضة الخسائر

همسة: تبريداتك مش عجبانى زعلتنى بجد لا تبرد ابدا قبل 100 نقطة

ارجوك احتفظ بهذه النصيحة للزمن وخدها من اخوك ككلمة السر

سعر دخول جيد + تبريد بعد 100 نقطة = ربح وعلى اسوء الظروف رجوع السعر كالحذاء نحو منطقة دخولك ولو بعد عام
bshbeshe likes this.

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية bshbeshe
عضو جديد
الصورة الرمزية bshbeshe

bshbeshe is on a distinguished road
1407#
04 - 04 - 2012, 08:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إلزعيم مشاهدة المشاركة
واللهى رسمتم البسمة على وجهى رغم الارهاق

هههههههههه ماشى يا عم المحيط

حبيب قلبى

اعتذر لك ظروف العمل كانت غبية . بس واللهى لو راجعت المشاركات السابقة دايما كنت بقطع فى فروتك واجيب فى سيرتك . حتى محمد الطويل كان بيدلعك على طول ويقول بشبوشتى . ننساك مين ياعم ( ده احنا عندنا على الطريق الصحرواى حوالى 20 محل باسم البيشبيشى للحلويات .

حمدالة على السلامة وان شاء الله معوضة الخسائر

همسة: تبريداتك مش عجبانى زعلتنى بجد لا تبرد ابدا قبل 100 نقطة

ارجوك احتفظ بهذه النصيحة للزمن وخدها من اخوك ككلمة السر

سعر دخول جيد + تبريد بعد 100 نقطة = ربح وعلى اسوء الظروف رجوع السعر كالحذاء نحو منطقة دخولك ولو بعد عام
حبيب هارتي الزعيم والله وحشتني ردودك .... وكمان عمونا الطويل ماله بيا مش يسيبني في حالي بقي دا منرفزني اوي من ساعه ما مشيت ورا كلامه ولبست في الحيطه ( بهرج يا طويل اوعي تفتكر بجد )
ومعلش ياز عيم انا عارف ان تبريداتي من اماكن غلط بس انا كل ما بشوف السعر بينزل الشيطان بيحضر ويلعب في دماغي ومش بقدر امسك صوابعي .
إلزعيم likes this.
bshbeshe غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

1408#
04 - 04 - 2012, 08:34 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مغامر2012 مشاهدة المشاركة

الله يسامحك يازعيم أنصحك تقرأ توقيع جسومة والاية الموجودة فيه لاننا جميعا نؤمن بها وبالقرآن كاملا الذي جاء من عند من يعلم ماكان ويكون سبحانه ولايعلم الغيب الا هو فمن يطالبك بأن تتصف بصفات غير صفات عباد الله فلا تلتفت اليه ...........
انا قلت لما الاقى . اعرف انه لا يوجد ولكن وجب قولها رغم استحالة ايجادها . ولا تقلق الله مطلع على ما فى النفوس والنية الداخلية . وليس الاكتفاء بما تم قوله فالله اعلى واعلم

فليسامحنا الله جميعا

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

1409#
04 - 04 - 2012, 08:39 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazen مشاهدة المشاركة
ان شاء الله نخرج منها كسبانين
وانا اسف يا زعيم اذا كانت ردودى ضايقتك بس انا استغربت لما السعر عكس بالطريقة دي
لا تهتم ولست بغاضب او نادم . على العكس لقد ساعدتنى دون ان تدرى على اتخاذ قرار

ثق فى الله ولنهتم بالصفقة فهو محور تفكيرى الان . نقطة التبريد

حسابك يستحمل تبريد ولا لا ؟

ما انصحك به وهذا لوجه الله تعالى

احترس فى الدخول على مواضيع دون قراءة المشاركات الاولى وبالذات المشاركة الاولى التى تشرح الموضوع فهذا سوق غادر وليس كل الناس (الموصين ) ملائكة . ساعات بيكون تكات كده خداع .

لسة منذ ايام كانت هناك معلومة فى توقيع احد الموصين ادت الى مرجن حسابات اشخاص وممكن مغامر يحكيلك لاننا تابعنا الموضوع سويا .

منتظر ردك بخصوص قدرتك على التبريد !!!!1

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

1410#
04 - 04 - 2012, 08:45 PM
تصدقوا بالله انى غاضب من السعر

اريده ان ينزل تحت 1.3100 مش يصعد ههههههههههههههههه انا عارف انكم مش حتصدقوا بس واللهى دى الحقيقة

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات