• 5:54 صباحاً

توصيات إلزعيم

Like Tree677Likes

عضو نشيط جدا

مغامر2012 is an unknown quantity at this point
افتراضي رد: توصيات إلزعيم
1391#
04 - 04 - 2012, 07:29 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إلزعيم مشاهدة المشاركة
ولا يهمك ياغالى

ولك وللكل كامل الحرية بعد هذه الصفقة فهى الان غاية فى الاهمية انى انجزها .

شوف يازعيم اشم بريحة ردودك ريحة زعل وهذا لايمكن يرضينا ابدا اذا كنت تضايقت من بعض الردود فليس من حقك زعيمنا ان تحبطنا لانه اذا اتى الاحباط للزعيم الشعب وش يعملو وكيف تتأثر كل هالتأثر بعكس 50نقطة مع ان لك استراتيجية واضحة ومفهومة ومش ذنبك ولاذنبنا ان اللي يخش يدخل من اخر صفحة ومايقرأ المقدمة ......

اذا الزعيم زعل من عكس 50نقطة رغم استراتيجيته الواضحة اجل كيف اللي يعكس عليهم 600نقطة غير عقود التبريد وكثافة العقود وبلا سقف ابدا لتغير الا تجاه ولا الهيدج ...

شوف يازعيم انا اكثر مايدعمني وجود انت وفاروقي واحمد عزام اذا واحد من ال3 ترك القسم انا اتركه نهائي ........

طبعا الكثير أكيد يقول فال الله ولا فالك لكن انا حدسي دائما يتعبني لاني اكشف اشياء تطبخ واتضايق اذا كانت سيئة قبل حدوثها ولعل مداخلتي هذه ان كانت ظنوني صحيحة ان تثنيك وتستمر معنا وتواصل ونواصل طريقك في موضوعك الجامع لنا جميعا هنا وان كنت مخطئا فالحمدلله اتمنى ان اكون مخطئا بكل مايضايقني ويكون العكس هو الصحيح ....

التوقيع

((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))..

اذن الاستغفار سبب لنزول المطر
الاستغفار سبب لمسح الذنوب
الاستغفار سبب للرزق والمال
الاستغفار سبب للحصول على الذرية
الاستغفار سبب للحصول على النعيم

موضوع 30الف نقطة
اف اكس سليوشن
(454274)
كلمة السر
(B0MY4UQ4 )
مغامر2012 غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

إلزعيم is on a distinguished road
1392#
04 - 04 - 2012, 07:29 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jassomah مشاهدة المشاركة
زعيم كيف الستوب عند نقطة الدخول ؟

انا داخل شراء 1.31600 ، ايش المطلوب في الستوب كام !
المطلوب الخروج من الصفقة كاننا لم ندخلها .

اللى حيفضل حتكون على مسؤليته الشخصية

سعر الدخول اللى انا و الحساب التجريبى داخلين فين 1.3164 والحساب التجريبى 1.3165

ساتابع لنخرج منها على سعر دخولنا وكانها لم تتواجد وان شاء الله اخرجكم منها بسلام .

تحياتى يا غالى

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ahmed fakhry
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية ahmed fakhry

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
ahmed fakhry is on a distinguished road
1393#
04 - 04 - 2012, 07:35 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إلزعيم مشاهدة المشاركة
اخى مغامر مبرووك

ارجوك تتركولى مجال حتى نهاية هذه الصفقة فقط بدون اى تحليلات رجاء ولطفا

بعد ذلك لكم مطلق الحرية وشكرا
عن نفسى انا ابقا غبى لو قفلتها على سعر الدخول لانى كنت معاها لحد ما كانت الخساؤة 65 نقطة يبقا اسبها وزى ما تيجى تيجى لانى عملتها قبل كدة وبعديها بساعتين السعر ارتفع

محدش فينا عارف السوق هيتحرك فين يبقا زى ما دخلناها نستحملها سواء خسارة او مكسب
ahmed fakhry غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية M0_0N
عضو نشيط
الصورة الرمزية M0_0N

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
M0_0N is on a distinguished road
1394#
04 - 04 - 2012, 07:35 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مغامر2012 مشاهدة المشاركة
شوف يازعيم اشم بريحة ردودك ريحة زعل وهذا لايمكن يرضينا ابدا اذا كنت تضايقت من بعض الردود فليس من حقك زعيمنا ان تحبطنا لانه اذا اتى الاحباط للزعيم الشعب وش يعملو وكيف تتأثر كل هالتأثر بعكس 50نقطة مع ان لك استراتيجية واضحة ومفهومة ومش ذنبك ولاذنبنا ان اللي يخش يدخل من اخر صفحة ومايقرأ المقدمة ......

اذا الزعيم زعل من عكس 50نقطة رغم استراتيجيته الواضحة اجل كيف اللي يعكس عليهم 600نقطة غير عقود التبريد وكثافة العقود وبلا سقف ابدا لتغير الا تجاه ولا الهيدج ...

شوف يازعيم انا اكثر مايدعمني وجود انت وفاروقي واحمد عزام اذا واحد من ال3 ترك القسم انا اتركه نهائي ........

طبعا الكثير أكيد يقول فال الله ولا فالك لكن انا حدسي دائما يتعبني لاني اكشف اشياء تطبخ واتضايق اذا كانت سيئة قبل حدوثها ولعل مداخلتي هذه ان كانت ظنوني صحيحة ان تثنيك وتستمر معنا وتواصل ونواصل طريقك في موضوعك الجامع لنا جميعا هنا وان كنت مخطئا فالحمدلله اتمنى ان اكون مخطئا بكل مايضايقني ويكون العكس هو الصحيح ....
اتفق معاك يا مغامر كل الاتفاق لا يجود سبب انك تكون قلقان يا زعيم خليها على الله هذا كلامك دئما ، والله من يومين كانت الخسارة عندي 1300 دولار من اصل 2200 دولار يعني المارجن كان باقي عليه 40 % ، و اعترف لولا دعمك و تشجيعك كان رحت في بحبحووووو لكن كان لك دور كبير بعد الله في اعطائي الشجاعه و التفائل .

روق وخد لك وجبة جمبري يا زعيم وانت رح تصير ميه ميه
مغامر2012 likes this.

التوقيع

FXCM

للتأكد من مصدقية شركة الفوركس وهل هي تحت الراقبة زيارة موقع FSA وعمل بحث عن اسم الشركة

برنامج XLS - عملات باستراتيجية mars الرقمية

قول الله تعالى : ( قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ وَلَوْ كُنْتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لَاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ) الأعراف/188
M0_0N غير متواجد حالياً  

هاني المحيط الهادي is on a distinguished road
1395#
04 - 04 - 2012, 07:39 PM
انا داخل فى الصفقه من1.1374 والان45-
ومروووووووووق اخر روقااااااان ولا قلقان ولا شئ لان متبع نصيحه اخونا الزعيم وداخل بعقد صغير
والتوفيق من الله عز وجل
إلزعيم likes this.
هاني المحيط الهادي غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية M0_0N
عضو نشيط
الصورة الرمزية M0_0N

Post رد: توصيات إلزعيم
1396#
04 - 04 - 2012, 07:41 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed fakhry مشاهدة المشاركة

عن نفسى انا ابقا غبى لو قفلتها على سعر الدخول لانى كنت معاها لحد ما كانت الخساؤة 65 نقطة يبقا اسبها وزى ما تيجى تيجى لانى عملتها قبل كدة وبعديها بساعتين السعر ارتفع

محدش فينا عارف السوق هيتحرك فين يبقا زى ما دخلناها نستحملها سواء خسارة او مكسب
اتفق معاك وانا حطيت الربح على 20 نقطه ، و انا بكامل قواي العقلية و لو حصل ربح رح يتسجل عليك يا زعيم 20 نقطة اضافية ، ولو خسارة لا سمح الله فهي من نفسي

التوقيع

FXCM

للتأكد من مصدقية شركة الفوركس وهل هي تحت الراقبة زيارة موقع FSA وعمل بحث عن اسم الشركة

قول الله تعالى : ( قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ وَلَوْ كُنْتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لَاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ) الأعراف/188
M0_0N غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية M0_0N
عضو نشيط
الصورة الرمزية M0_0N

Post رد: توصيات إلزعيم
1397#
04 - 04 - 2012, 07:44 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاني المحيط الهادي مشاهدة المشاركة
انا داخل فى الصفقه من1.1374 والان45-
ومروووووووووق اخر روقااااااان ولا قلقان ولا شئ لان متبع نصيحه اخونا الزعيم وداخل بعقد صغير
والتوفيق من الله عز وجل
هههههههه حلوتك يا هنوووووو 1.1374 ، هو ده يورو / دولار !!
نهرررررررنا قشطه يا بااااشااااا

التوقيع

FXCM

M0_0N غير متواجد حالياً  

هاني المحيط الهادي is on a distinguished road
1398#
04 - 04 - 2012, 07:47 PM
1.1375 ههههههههههههههه انا بصير كسبان ذهب كدا
معلش معلش انا داخل من 1.3175
دى من اثار الروقان بس
هاني المحيط الهادي غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية bshbeshe
عضو جديد
الصورة الرمزية bshbeshe

bshbeshe is on a distinguished road
1399#
04 - 04 - 2012, 07:59 PM
انا بصراحه مش عارف الناس زعلانه ليه من الارتداد عادي جدا والزعيم كان واضح اوي من البدايه لما قال احتمال تبريد بعد 100 نقظه ... علي فكره اوعو حد يفتكر انه علي طول هيبقي كسبان او علي طول هيبقي خسران .. انا عن نفسي مش عارف محدش خد باله ان انا بقالي يومين مش بشارك بس ده كان غصب عني لان الرصيد عندي اتصفر وضرب مارجن يعني خسرت 10000 $ في صفقتين بس ولا حد عرف ولا روحت اشتكيت ولا قعدت اولول زي ما بشوف ناس بصراحه غريبه وانا دخلت الصفقه وانا عاقل وعندي مخ وده كان اختياري يبقي استحمل النتيجه ايا كانت . دلوقتي انا شحنت الرصيد تاني ب500 $ ودخلت الصفقه دي مع الزعيم من 1.3164 والسعر عكس دخلت تاني من 1.3130 وبردو السعر عكس دخلت تالت من 1.3115 وده كله عشان ثقتي فعلا في رأي اخونا الزعيم وياريت زي ما بنعيط وبنفضح الدنيا ساعو الخساره نفتكر برو لما بنكسب بال100 وال150 نقطه في صفقه واحده وعلي فكره انا بردو لو خشرت وضربو استوب مش هبقي زعلان ابدا وهدخل تاني علي توصيات زعيمنا ... بس ان شاء الله خير
مغامر2012 likes this.
bshbeshe غير متواجد حالياً  
عضو جديد

hazen is on a distinguished road
1400#
04 - 04 - 2012, 08:00 PM
ان شاء الله نخرج منها كسبانين
وانا اسف يا زعيم اذا كانت ردودى ضايقتك بس انا استغربت لما السعر عكس بالطريقة دي
مغامر2012 likes this.
hazen غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات