• 4:41 مساءاً

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

Like Tree7Likes

الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
فوريكس مان is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
481#
04 - 06 - 2010, 05:14 PM
بالنسبالك اخ علاء اولا قلتلك امبارح سيب صفقاتك بكرة هبوط
على انهاردة والحمد لله حصل . ؟

بالنسبة لصفقة المجنون اللى مخسرة معاك
انا نوهت ان الدخول افضل يكون يدوى بعد تحقيق هدف اللى تحت او فوق المية عشان المعلق مع تحت ال 80 او فوقه خطر
انما عموما سيب الصفقات لحد خر اليوم وان شاء الله اقفل على اقل خسائر ومعوضة باذن الرحمن

تحياتى

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  

عضو جديد

t2medo28 is on a distinguished road
Talking رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
482#
04 - 06 - 2010, 05:14 PM
اخي العزيز مشكورا علي توصياتك الرائعة. ده اول مرة اجربها و لأني جديد في الفوريكس فقد جربتها علي الديمو مش الحساب الحقيقي لكن كسبت اكتر من 700 نقطة توتال . شكرا لمجهودك الرائع ومرة اخري اعتذرلك عن ما بدر مني تجاه صديقك ابانوب واذا كان صديقك بالفعل فأرجو ان تجعله يقبل اعتذاري ولقد اعتذرت له علي شات الماركتيفيا امام الجميع. رغم تصحيحي للأمر واتمني التفاعل معكم بنجاح في المرات القادمة.......
t2medo28
t2medo28 غير متواجد حالياً  
قائد ورشة الانتحار

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
483#
04 - 06 - 2010, 05:23 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t2medo28 مشاهدة المشاركة
اخي العزيز مشكورا علي توصياتك الرائعة. ده اول مرة اجربها و لأني جديد في الفوريكس فقد جربتها علي الديمو مش الحساب الحقيقي لكن كسبت اكتر من 700 نقطة توتال . شكرا لمجهودك الرائع ومرة اخري اعتذرلك عن ما بدر مني تجاه صديقك ابانوب واذا كان صديقك بالفعل فأرجو ان تجعله يقبل اعتذاري ولقد اعتذرت له علي شات الماركتيفيا امام الجميع. رغم تصحيحي للأمر واتمني التفاعل معكم بنجاح في المرات القادمة.......
t2medo28
عفا الله عن ما سلف اخى
يا خوفى يا بدران يا تعمل معايا زى ما حصل معاااه ههههه

التوقيع

عضو جديد

alaa366 is on a distinguished road
484#
04 - 06 - 2010, 05:35 PM
السلام عليكم

اخ محمود انا ما جاي احاسبك على المخاسر اللي بتحصلي واسيب الربح اللي انتي بتديني اياه من شرحك وتوجهاتك والحمد لله ... بس انتي حطيت توصيات وانا قمت بالدخول عليها عادي يعني ... بس بصراحه ما توقعت انو تخصر التوصيات اكتر من 250 نقطه !!!!!!!! بس اللي احب اعرفو هو انو السوق راح يكمل هبوط ولا اسكر من هسا ولا راح يصعد حسب رايك ....
بجد انا اعتذر عن كثرة الاسئله ولكني اريد على الاقل ان اخرج باقل الخسائر ان شاء الله .....
تقبل تحياتي واعتذاري الشديد اخي وانا اعلم حق المعرفه ان الخطا الذي حصل ليس منك او من توصياتك انما مني وانا لم التزم بها ..... شكرا لك
alaa366 غير متواجد حالياً  
قائد ورشة الانتحار

485#
04 - 06 - 2010, 05:45 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa366 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

اخ محمود انا ما جاي احاسبك على المخاسر اللي بتحصلي واسيب الربح اللي انتي بتديني اياه من شرحك وتوجهاتك والحمد لله ... بس انتي حطيت توصيات وانا قمت بالدخول عليها عادي يعني ... بس بصراحه ما توقعت انو تخصر التوصيات اكتر من 250 نقطه !!!!!!!! بس اللي احب اعرفو هو انو السوق راح يكمل هبوط ولا اسكر من هسا ولا راح يصعد حسب رايك ....
بجد انا اعتذر عن كثرة الاسئله ولكني اريد على الاقل ان اخرج باقل الخسائر ان شاء الله .....
تقبل تحياتي واعتذاري الشديد اخي وانا اعلم حق المعرفه ان الخطا الذي حصل ليس منك او من توصياتك انما مني وانا لم التزم بها ..... شكرا لك
اخى حضرتك مش داير راس مالك بشكل سليم ومامن نفسك
سيبها اخى كيف ما تحب الصفقة وهترجع ان شاء الله تديك ربحك

تحياتى

التوقيع

عضو جديد

486#
04 - 06 - 2010, 10:28 PM
الحمد لله على كل شيئ والله خسارتي كانت كبيره كتييييييييييييير 600 نقطه لانو كنت فاتح صفقتين شراء للمجنون بصراحه خسرت كل الحساب .....
الله يعوض علينا خير ........
عضو جديد

ahmed181 is on a distinguished road
487#
04 - 06 - 2010, 10:48 PM
الله يعوض عليك ياعلا دا درس لييك عشان مكنتش تخسر والحساب بتاعك كبيير وكماان عشان متتطمعش وتدير راس مالك كويس وان شاء الله تاخد بالك بعد كداا تقبل تحياتى
ahmed181 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

فوركساوى is on a distinguished road
488#
05 - 06 - 2010, 02:05 AM
محمود باشا بعد الهبوط الشنيع اللى حصل والحمد ويكأن صعود اللى كان فى بداية الأسبوع بيحضر لهذا الهبوط هههههه
اليس السوق إن شاء الله هيفتح على صعود ؟
فوركساوى غير متواجد حالياً  
عضو جديد

فوركساوى is on a distinguished road
489#
05 - 06 - 2010, 02:09 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa366 مشاهدة المشاركة
الحمد لله على كل شيئ والله خسارتي كانت كبيره كتييييييييييييير 600 نقطه لانو كنت فاتح صفقتين شراء للمجنون بصراحه خسرت كل الحساب .....
الله يعوض علينا خير ........
أخى العزيز لو تدخل بـــــــس 1 او بالكتير 10% من راس مالك والسوق عكس عليك الف نقطه إن شاء الله مس هتخسر حسابك نهائى لسبب هى إمكانية إدارة راس المال بشكل سليم .
ثانيا : لو هتدخل الفوركس بمبلغ من 500$ او 100$ حاول ان تشترك فى شركة تتيح لك ان تفتح صفقات النقطه بسنت إلى ما شاء الله وليس اكثر . اعلم ان هذه مشكله قد تواجهك
وكل لبيب بالإشارة يفهم
فوركساوى غير متواجد حالياً  
عضو جديد

490#
06 - 06 - 2010, 12:41 AM
السلام عليكم ....
اخ محمود حسب رئيك ما هو توقعك للمجنون بعد هذا الهبوط الحاد الذي حصل ؟؟؟؟؟؟؟؟
هل سيصحح للاعلى ام سيكمل الهبوط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات