• 12:19 مساءاً

FOREX TRUST

عضو متميز

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
khaled222 is on a distinguished road
افتراضي رد: FOREX TRUST
1141#
13 - 11 - 2010, 01:54 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed.salah مشاهدة المشاركة
سلام عليكم انا اسمى محمد صلاح من مصر من المنصوره استاذ خالد انا محتاج الى متباعتك ليا ديما انا جديد هنا وجديد كمان فى الفوركس وكنت جربت حساب تجريبى لمده شهرين ولكن اعتمادى على نفسى مش اوى لان لقيت نفسى شخص هوائى ومتسرع فا اخر حاجه وصلت لها بعد قراءه كتب كتير وكدا وصلت ان اخلى الهامش بتاعى عالى ديما واشوف حد اتبع التوصيات بتاعته اول بأول حتى لو هتصل بيه على التليفون او نكون مباشرين مع بعض ديما وانا فتحت حساب حقيقى الان فى شركه اف اكس سولوشن على منصه جى تى اس بملغ وقدره 1700 دولار كا تجربه فى البدايه حساب حقيقى ومحتاج امشى مع حد هنا فى التوصيات بس يكون واد بروفشنل امشى مع كل توصيه يقولها خطوه خطوه انا مش مستعجل على ربح ولا فلوس انا حاطط الفلوس دى ورميها البحر وبأذن الله القى حد ممتاز هنا يكون خبرته كويسه زاى الرجل عامل الموضوع ده مثلا او غيره من الناس الى عندهم خبره وابدا احط فى حسابى مبالغ كبيره 50 الف دولار الى 100 الف دولار واكتر من كدا المهم اضمن حد كويس امشى معاه عشان مش احط فلوس وتروح اونطه انا كدا كدا بستثمر فلوسى فى الاستثمار العقارى هنا فى مصر فا لقيت ان الفوركس اسرع واحسن المهم فى النهايه اقول انا مش مستعجل على الربح الاهم يكون في حد خبرته كويسه امشى معاه
اولا اعتذر عن عدم متابعتي لهذا الموضوع و ذلك بسبب ظروف الشغل
ثانيا : يمكنك متابعة التوصيات هنا على المنتدى ، و كما قلت انت لست مستعجل على الارباح وكذلك الدخول بنسبة لا تتجاوز 2% من الرصيد و اصبر و انتظر الهدف حتى شهرين مثلا ، لان هذا افضل اسلوب للتعامل مع السوق ، وخاصة في الاونة الاخيرة فان حركة السوق تعتمد على العقود المفتوحه للمتاجرين حيث يقوم صناع السوق بمعاكسة هذه العقود و العمل على خسارة المتداولين الصغار و بعدها يرجع السوق الى وضعه الطبيعي.......
ثالثا: أن أكون متواجد معك دائما ، فهذا على ما اعتقد صعب جدا ، ولكن لو قدرالله و قعت في مشكله خاصه بك ممكن اساعدك عن طريق ارسال رسالة على المنتدى او الماسنجر

التوقيع

اللهم صلي على سيدنا محمد
ارجو قرأة اول مشاركه قبل الدخول في التوصيات
ارجو عدم كثرة الكتابه في موضوع التوصيات الذهبية واي استفسار اكتبه في موضوع Forex Trust اضغط وسوف تنتقل الى الموضوع مباشرة

ارجو التصويت بصدق و امانه
شرط الدخول في التوصيات لهذه الفتره 3% من راس المال فقط ((1% لكل توصية)).
khaled222 غير متواجد حالياً  

عضو متميز

افتراضي رد: التوصيات الذهبيه 90%
1142#
13 - 11 - 2010, 02:03 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
ايه يابني اللي انت بتقولو ده!!!!؟
ياحبيبي ماتندفعش
ومش معنى انك شفت واحد بينزل توصيات انه يكون محترف
ولكن هو بيعرض وجهة نظر هو شايفها ممكن تناسبك وممكن ماتناسباكش
طريقة عرضك للموضوع هنا تعرضك للخطر
ياريت تستوعب كلامي وانا ماقصدش بيه اي حد بشخصه
ولكن انا باتكلم على العموم وياريت ياجماعه اي واحد عايز يعمل زي اخونا يراسل اللي هو عايزه على الخاص علشان ماندخلش معاه في حوارات مالهاش لازمه زي ماحصل قبل كده
وده يقول خد مني وده يقول لاشفته ولا اعرفه بناقص الكلام ده هنا
اللي عايز حد يشتغل معاه يراسله على الخاص
لكن ماينفعش اللي بيتقال هنا
لان يابني وماتفهمنيش غلط هاتلقى ناس طلعت من تحت الارض علشان تاخد فلوسك ماتخليش نفسك مطمع لضعاف النفوس
اشكرك اخي على النصائح فعبارتك واضحه جدا...... علما بأني لم ارى هذه المشاركات منذ شهرين تقريبا نظرا لانشغالي
وما بين السطور اوضح بكثير......
واحب اقولك ان معظم رجال الاعمال و المستثمرين الكبار ، لا يفقهون في عملهم كثيرا ، وكل شغلهم عن طريق مدرين حسابات ومراقبين ماليين متخصصين في هذه الأعمال . وهذا هو الكلام الصحيح اما ان تكون متخصص في عملك و تتقنه جيدا ، او استعن بمن لهم القدرة على ذلك.......

التوقيع

اللهم صلي على سيدنا محمد
ارجو عدم كثرة الكتابه في موضوع التوصيات الذهبية واي استفسار اكتبه في موضوع Forex Trust اضغط وسوف تنتقل الى الموضوع مباشرة

عضو متميز

افتراضي رد: التوصيات الذهبيه 90%
1143#
13 - 11 - 2010, 02:04 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 4xtrade مشاهدة المشاركة
نصيحة اتعلم ازاى تحلل لان مهما كان اللى بيضع التوصيات محترف السوق ده مالوش امان ساعتها هاتقول ان الشخص ده هوه اللى خاسرنى

الافضل انك تتعلم ادارة راس المال كويس جدا جدا جدا جدا وتتعلم التحليل وتبتدى تنفذ على حساب حقيقى صغير ولما تتمكن ادخل على حساب اكبر

وربنا يوفقك
كلام صحيح 100% لا غبار عليه

التوقيع

اللهم صلي على سيدنا محمد

الصورة الرمزية maison
عضو جديد
الصورة الرمزية maison

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
maison is on a distinguished road
افتراضي رد: FOREX TRUST
1144#
17 - 11 - 2010, 06:33 PM
استاذ خالد اولا بعتذر لانى كتبت استفسار فى صفحه التوصيات بدون قصد
وكنت عايزه اسال هل ممكن الدخو على توصيه الاسترلينى ين ولا الفرصه كده خلاص

التوقيع