• 12:39 مساءاً

امجدونا للتوصيات السوبر ملكية

موضوع مغلق
Like Tree3237Likes

الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

amjadona1 is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5121#
15 - 11 - 2012, 12:07 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiltman مشاهدة المشاركة
استاذ امجدونا انا لسه جديييد مع حضرتك وسمعت عنك سمع خييييير يا رب اكتبلى الخير على ايدك .. هل فى اى صفقات الان ابص عليها ؟
التوليفة ياباشا في صفحة 206 والتوصيات في صفحة 478 بس ياريت لو ماتدخل اي توصية لأن الشغل في الخميس والجمعة بيكون قوي وممكن التوصيات ماتجيب نتيجة احنا قاعدين نراقب التوصيات في الثلاثة الأيام الأولى والنتايج خرافية لكن الخميس والجمعة راح نشتغل على التوليفة ونراقب التوصيات لأن مفعولها ممكن يضعف في الخميس والجمعة بسبب كسر القمة والقاع اللي اتحقق في كل عملة في الثلاثة الأيام الماضية
amjadona1 غير متواجد حالياً  

عضو جديد

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
MAHMOUD GHALEB is on a distinguished road
5122#
15 - 11 - 2012, 12:07 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amjadona1 مشاهدة المشاركة
تعب العلم يامحمد محفوظ في الصفحات ماراح يروح اي واحد جديد راح اطلب منه يروح على صفحة 206 يقراها واجاوبه على كم سؤال وخلاص لكن تعب التوصيات هذا راح يكون 4 ساعات متواصلة اسبوعيا فإذا كان في مجموعة كبيرة بتستفيد راح اواصل في تقديم التوصيات ولو مافي غير 3 او 4 اللي قاعدين يستفيدو فخلاص بلاشي الواحد يتعب على الفاضي التوليفة قايمة بالواجب وزيادة انا مستعد اتعب 6 ساعات عشان خاطركم بس يارب يكون في عدد ممتاز يستفيدو من هذا المجهود الجبار
مشكورين يا استاذنا على هذا المجهود الجبار ولكننا نطمع فى متابعتك معنا للفرص المتاحه والتأكيد على دخول الصفقات
MAHMOUD GHALEB غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

5123#
15 - 11 - 2012, 12:13 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mregypt مشاهدة المشاركة
بصراحة يا استاذنا بسم الله ما شاء الله عليك ربنا يحميك فعلا شغل عالى جدا جدا وده يعتبر اطار للنقاط ممكن الكل يتحرك علية وقليل اوى الازواج اللى اخترقت الاطار ده وبترجع ترد تانى كنا بس محتاجين نتواصل معاك دايما وناخد رأيك فى اللى بيحصل من تغييرات بس ياريت ما تحرمنا من مجهودك الجبار ولا تبخل علينا بعلمك زى ما عودتنا دايما وكنت عايز اخد رأيك فى الزوج باوند دولار لانى داخل بيع بصفقتين
ياسيدي احنا ان شاء الله راح نواصل مع بعض وماراح نفترق عن بعض وعلمي كلو فداكم ويارب تكون التوصيات عند حسن ظنكم وصدقني لمن اكون موجود ماراح اتأخر عنكم لكن لمن اكون بعيد عن الجهاز اتمنى تعذروني وبالنسبة للباوند هابط ان شاء الله
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

5124#
15 - 11 - 2012, 12:19 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdyzaki مشاهدة المشاركة
انا منزلها عندى بس معرفتش ادخلها التمبلت امجدونا ولا المؤشرات وحتى كتبت لحضرتك اسألك لكن ممكن حضرتك مختش بالك فياريت لو تفهمنى اضيف التمب والمؤشرات يدوى ازاى
يخرب بيت شيطانك قول امين طول الفترة اللي فاتت وانت شغال بدون التوليفة حرام عليك يامجدي حطمتني صدمتني فيك يااخي معقول الكلام هذا حسبي الله ونعم الوكيل على العموم روح على انسيرت وبعدين اندكيتورز وبعدين ترند وبعدين موفينج افرج ونزل الخطوط واحد واحد وحط كل خط على حسب نوعه انتبه من خانة ام ايه ميثود يعني النوع ضروري تحط كل خط حسب النوع الخاص فيه ولاتنسى خط ال 90 في 90 يكون لينير ويتد وتكتب في الشيفت 90
الصورة الرمزية magdyzaki
عضو برونزي
الصورة الرمزية magdyzaki

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
magdyzaki is on a distinguished road
5125#
15 - 11 - 2012, 12:19 AM
انا مقدرش استغنى عن التوليفة خاصة انى الشركة اللى انا فيها مفيش دعم لكن انا بشتغل بيها على الميتا تريد الخاصة بشركة اف اكس سى ام
انا شغلى كله بالتوليفة امال ازاى كنت بصور للاخوة من الشارت وفيه التوليفة

التوقيع

علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر

التعديل الأخير تم بواسطة magdyzaki ; 15 - 11 - 2012 الساعة 12:24 AM
magdyzaki غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
otoum is on a distinguished road
5126#
15 - 11 - 2012, 12:22 AM
اقتباس:
ياسيدي احنا ان شاء الله راح نواصل مع بعض وماراح نفترق عن بعض وعلمي كلو فداكم ويارب تكون التوصيات عند حسن ظنكم وصدقني لمن اكون موجود ماراح اتأخر عنكم لكن لمن اكون بعيد عن الجهاز اتمنى تعذروني وبالنسبة للباوند هابط ان شاء الله
ابو انور بالنسبة لازواج الين شكلها راح تهبط بالاسيوي
طبعا انا متخوف منها
otoum غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية magdyzaki
عضو برونزي
الصورة الرمزية magdyzaki

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
magdyzaki is on a distinguished road
5127#
15 - 11 - 2012, 12:30 AM
اقتباس:
يخرب بيت شيطانك قول امين طول الفترة اللي فاتت وانت شغال بدون التوليفة حرام عليك يامجدي حطمتني صدمتني فيك يااخي معقول الكلام هذا حسبي الله ونعم الوكيل على العموم روح على انسيرت وبعدين اندكيتورز وبعدين ترند وبعدين موفينج افرج ونزل الخطوط واحد واحد وحط كل خط على حسب نوعه انتبه من خانة ام ايه ميثود يعني النوع ضروري تحط كل خط حسب النوع الخاص فيه ولاتنسى خط ال 90 في 90 يكون لينير ويتد وتكتب في الشيفت 90

انا مقدرش استغنى عن التوليفة خاصة انى الشركة اللى انا فيها مفيش دعم لكن انا بشتغل بيها على الميتا تريد الخاصة بشركة اف اكس سى ام

ده اسم البرنامج اللى عندى FXCM MetaTrader 4

التوقيع

علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر
magdyzaki غير متواجد حالياً  
عضو جديد

mregypt is on a distinguished road
5128#
15 - 11 - 2012, 12:31 AM
اقتباس:

ربنا يجعله فى ميزان حسناتك ونتيجه التوصيات بتتكلم عن نفسها وحسيت فعلا بالمجهود المبذول والخبرة العالية لما الارقام كلها كانت قريبة جدا من الهدف
mregypt غير متواجد حالياً  
عضو جديد

احمد الزيداني is on a distinguished road
5129#
15 - 11 - 2012, 12:32 AM
اقتباس:
بصراحه ياستاذنا الطريقه دي جباره وانا بصراحه استفدت منها كتير والحمد لله عوضت الخسائر علي الحساب تبعي
بس المشكله ياريسنا في عندي جزئيه مش فاهمها وعملتلي لخبطه كتير ومكنتش عارف آخد فيها قرار
مشكلتي كانت خط البايفوت حضرتك قلت انه خط جاذب للسعر يعني لو السعر أسفله هيجذبه اليه صعودا
ولو فوقه هيجذبه لأسفل هبوطا
النقطه الثانيه اذا اغلق اغلاق تام اسفله فهو في مزيد من الهبوط ( والعكس صحيح )
مثلا
السترالي كسر وأغلق أسفل خط البايفوت بعت وبعدين راح طالع تاني فوق خط البايفوت واغلق فوقه اغلاق تام وحضرتك قولت لا تشترو الاسترالي نازل وقلت انه ممكن يطلع الي 442 وماراح يصمد امامها وراح يهبط وهذا ماحدث بالفعل من عند 439 اتكهرب ولمس قولت عالي
ونفس اللي حدث مع اليورو نيوزيلاندي
اللي بدي اقوله ان في معلومات ماهي عندنا وناقصه وبالتالي غيابك وعدم متابعتك لنا فذلك سيجعلنا نرتبك كثيرا
فرجاء لاتطيل غيابك عننا حتي تتحقق الفائده كاملة
وجزاك الله عنا خير الجزاء وبارك لك في مالك ورزقك وولدك وزوجك
احمد الزيداني غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

5130#
15 - 11 - 2012, 12:36 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdyzaki مشاهدة المشاركة

ده اسم البرنامج اللى عندى FXCM MetaTrader 4

طيب ممتاز انت مية المية الان

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات