• 3:39 صباحاً

▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

Like Tree356Likes

عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
Mr.Money is on a distinguished road
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►
621#
15 - 09 - 2014, 03:06 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud hady مشاهدة المشاركة
الكبير كبير الله بنور عليك mr.money
شكرا ليك كتير بس انا مجرد بجيب ليكم التوصيات من موقع التوصيات لما توصل لى بمعنى انى مش صاحب التوصيات دى
mahmoud hady likes this.
Mr.Money غير متواجد حالياً  

عضو نشيط جدا

افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►
622#
15 - 09 - 2014, 01:57 PM
sell usdjpy at 107.25
sl at 107.60
keem.14 likes this.
عضو جديد

Abu loly14 is on a distinguished road
623#
15 - 09 - 2014, 08:13 PM
اولاً يشكر اخي الكريم مستر موني على مجهوده في هذا الموضوع ويجزاه الله خير الجزاء

ثانياً انا لاحظت قوة توصيات هذا الموضوع ومن تجربة شخصية بعد حمد الله حصلت خير من هذه التوصيات وكثير من التوصيات اللي ضربت الستوب عكست وحققت ارباح كبيرة واخرها توصية الباوند نيوزلندي اللي اليوم الحمد لله محققة اكثر من 100 نقطة حتى الان والسبب في استفادتي هي نصيحة اخي مستر بزيادة الاستوب 10نقاط في بداية الموضوع (انا ازود 20 نقطة على الاقل)

التوقيع

في عالم الفوركس ضعها نصب عينيك

(((((((((((((( الطمع ضيع ما جمع )))))))))))))))
Abu loly14 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

624#
16 - 09 - 2014, 03:40 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu loly14 مشاهدة المشاركة
اولاً يشكر اخي الكريم مستر موني على مجهوده في هذا الموضوع ويجزاه الله خير الجزاء

ثانياً انا لاحظت قوة توصيات هذا الموضوع ومن تجربة شخصية بعد حمد الله حصلت خير من هذه التوصيات وكثير من التوصيات اللي ضربت الستوب عكست وحققت ارباح كبيرة واخرها توصية الباوند نيوزلندي اللي اليوم الحمد لله محققة اكثر من 100 نقطة حتى الان والسبب في استفادتي هي نصيحة اخي مستر بزيادة الاستوب 10نقاط في بداية الموضوع (انا ازود 20 نقطة على الاقل)
شكرا ليك حضرتك و زى ما حضرتك قولت انا نبهت اول ما عملت الموضوع على نقطة زيادة الاستوب 10 نقاط لانه فعلا فى صفقات بتضرب على نقطة او 5 و بعد كدة تجيب ربح يتعدى 100 نقطة فا بتبقى حاجة تضايق الصراحة
بس الكلام دا كان من قبل ما اصحاب التوصيات يعملوا موقع لكن بما انهم عملوا موقع فا هما مش قايلين حاجة على موضوع ال 10 نقاط دا لان دى كانت فكرتى انا كمتابع لهم من مدة طويلة
يعنى باختصار اللى عايز يعمل حساب 10 نقاط زيادة على الاستوب هو حر يا جماعة لكن الموقع بتاع التوصيات بيعتبر الصفقات دى ضربت ستوب و بالتالى انتوا بقى تغلقوا الصفقة على الربح اللى انت عايزينوا
spiderpic and mahmoud hady like this.
عضو نشيط جدا

625#
17 - 09 - 2014, 06:05 AM
close gbpaud at 1.7930 with profit 105 pips
عضو نشيط

michael thabet is on a distinguished road
626#
17 - 09 - 2014, 09:01 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Money مشاهدة المشاركة
شكرا ليك حضرتك و زى ما حضرتك قولت انا نبهت اول ما عملت الموضوع على نقطة زيادة الاستوب 10 نقاط لانه فعلا فى صفقات بتضرب على نقطة او 5 و بعد كدة تجيب ربح يتعدى 100 نقطة فا بتبقى حاجة تضايق الصراحة
بس الكلام دا كان من قبل ما اصحاب التوصيات يعملوا موقع لكن بما انهم عملوا موقع فا هما مش قايلين حاجة على موضوع ال 10 نقاط دا لان دى كانت فكرتى انا كمتابع لهم من مدة طويلة
يعنى باختصار اللى عايز يعمل حساب 10 نقاط زيادة على الاستوب هو حر يا جماعة لكن الموقع بتاع التوصيات بيعتبر الصفقات دى ضربت ستوب و بالتالى انتوا بقى تغلقوا الصفقة على الربح اللى انت عايزينوا
اقتراح 10 نقاط ده جامد اوي ولكن به مشكلة
فى موقع الشركة لا يزيدون 10 نقاط وبالتالى هناك صفقات بالنسبة لهم ضربت ستوب ولكن عندنا شغالة مثل صفقة الباوند نيوزيلندى مثلا اللي لسه شغالة عندى وبالتالي نحن ننتظر اشارة الخروج ولكن هم عندهم ضربت ستوب
ما الحل ؟
michael thabet غير متواجد حالياً  
عضو فـضـي

MiroGraphic is on a distinguished road
627#
17 - 09 - 2014, 01:26 PM
فى هذه الحالة اخى العزيز اقفل الصفقة على الربح اللى انت مقتنع بيه

اخونا احمد كتر خيره بيبعتلنا التوصيات زى مابتجيله بالظبط وبدون تاخير
يعنى كنت ممكن تخرج من صفقة الاسترلينى نيوزلندى لما هو بعت خروج من الاسترلينى استرالى مثلا او تحدد لنفسك مثلا عدد نقاط تقتنع بيها و تخرج من الصفقة دى حاجة هترجعلك انت ومبروك عليك المكسب بتاعة الصفقة
MiroGraphic غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

628#
17 - 09 - 2014, 05:26 PM
sell eurusd at 1.2965
sl at 1.3005
عضو نشيط

michael thabet is on a distinguished road
629#
17 - 09 - 2014, 05:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MiroGraphic مشاهدة المشاركة
فى هذه الحالة اخى العزيز اقفل الصفقة على الربح اللى انت مقتنع بيه

اخونا احمد كتر خيره بيبعتلنا التوصيات زى مابتجيله بالظبط وبدون تاخير
يعنى كنت ممكن تخرج من صفقة الاسترلينى نيوزلندى لما هو بعت خروج من الاسترلينى استرالى مثلا او تحدد لنفسك مثلا عدد نقاط تقتنع بيها و تخرج من الصفقة دى حاجة هترجعلك انت ومبروك عليك المكسب بتاعة الصفقة
كلامك صح
ولكن كده فيه ناس تنتظر الاغلاق والصفقة بالنسبة للشركة ضربت ستوب
michael thabet غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

630#
18 - 09 - 2014, 06:36 AM
close eurusd at 1.2865 with profit 100 pips
و لا يوجد صفقات مفتوحه
nahash and mahmoud hady like this.

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات