• 2:36 مساءاً

تبيه هام جدا

موضوع مغلق
Like Tree2Likes

موقوف
eng.emad82 is on a distinguished road
16 - 08 - 2012, 08:42 AM
eng.emad82 غير متواجد حالياً  
افتراضي تبيه هام جدا
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

بسم الله الرحمن الرحيم
اخواني الاعزاء شاهدت في الفترة الاخيرة مشاركات في منتدى للجيران لمعادلات فلكية و محاولة عمل نظام مضاربة فلكي زي بتاعي وقد قمت بالرد على هذه المحاولات لتقليد مؤشري ونظامي طبعا الاخ hamacc1 ( محمد محسن )
محاول يعمل مؤشر باسمي وعلى اساس ان والمعادلات اللي عم ينزلها هي بتاعتي اي المعادلات الفكلية مع ملاحظة اني لم انزل ولم اعطي اي معادلة فلكية لاي شخص بالعالم والناس بتعرف عني الكلام دا
لذللك انا مش رح حط بذمتي يوم القايمة اي حساب بيتمرجن بسبب استخدام اسمي او مؤشرات باسمي
وهادا هو ردي على مشاركة الاخ بالمنتدى المجاور بعد محاولته تقليد مؤشري وطبعا هو جرب المؤشر المقلد والنتيجة خسارة 600 دولار خلال يومين وحتى الان مش عرفان يطلع من التريدة بسبب التقليد الاعمى واليك مالرد كام جاء بالمنتدى المجاور وطبعا انا كتبت الكلام دا خوفا على حسابتكم من انها تتمرجن بسبب الاخ الفاضل محمد محسن
(السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخواني الكرام انا من وضع المعادلات الفكلية هي تبع المؤشر وه تعتمد على خطوط الكواكب
او خطين نواة الشواس هما فينوس وساترن المتحكمين بالدورة الان والسنة القدامة رح تتغير الخطوط وانا لاحظت من خلال تجريب المؤشر ان الخطوط مش دقيقة وفيها انحراف بعيد عن القيم اللي انا عاوزها انحراف وصل لل 15 وهيك بنكون كانك يا ابو زيد ما غزيت وعلى فكرة ملف الشرح مش ببتاعي وانا ما بتعتمد فلكيا على اسعار الافتتاحات وعلى النسب اللي هو ذاكها اطلاقا وبالنسبة للاخ محمد محسن فهو سارق صور المؤشر بتاعي وعم يحاول يدور على واحد يعمل محاكاة للمؤشر بتاعي والمهم انا حبيت ادخل وعلق لحتى ما حدا يتمرجن ويقول اهو هي هي مؤشرات عماد جان انا مؤشراتي مش موجودة مع حدا وما عطيت اي معادلات فلكية لحدا وهي هي صور المؤشر للتاكد ولحتى اخلي ذمتي ادام االله عزوجل لو حدا اتمرجن ما يدعيي عليي لانو غلط واحد بالخطوط زي اللي انت عاملينها ( انحراف 15) نقطة بسبب محاكاة المعادلات الاصلية كافي انو يفتح صفقة مضاعفة تمرجن الحساب وما تعرف تتطلع منها وبالنهاية المعادلات اللي مع الاخ محمد محسن مش بتاعتي وهو عاملها
وكده انا بريء ادام الله عزوجل عن اي حساب بيتمرجن
والدورة الفلكية السنة الجاية رح تتغير ومش رح يسيطر عليها ساترن او فينوس
االا هل بلغت اللهم فاشهد
وملاحظة اخرى الاخ محمد محسن خسران 600 دولار الاسبوع الماضي بسبب انحراف خطوط المؤشر عن الطريقة الاصلية بتاعتي يعين زي مؤشر بلخياط كل واحد رح يعمل مؤشر ويقول هو دا مؤشر بلخياط الاصلي
وبغض النظر عن انها سرقة فكرة ودا حرام شرعا انا مش فارقة معاي بس خايف على الحسابات تتمرجن
لانو مش هو دا الللي بنيت فكرتي عليه ومش هو دا اللي كنت بفكر فيه والاخ محسن عامل محاكي للمعادلات بتاعي وهي صورة لخطوط اليوم ومقارنة بين المؤشرين لاحظ انحراف اخر خطين حوالي 12 نقطة هادا كافي انو يفتحللك صفقة اللي هي صفقة التعزيز الاخيرة 0.07 وهيك دخلت حسابك بدوامة
وعلى كل بغض النظر انو الاخ سارق فكرتي وياريت سارقها صح
الخطوط كمان غلط
يعني مش هو دا اللي انا عاوزو ابدا)
واخيرا كل واحد يتحمل مسؤولية قرارو بس ما حدش يقول انا اتمرجنت بسبب مؤشرات عماد دليبرت جان الفلكية
الا هل بلغت الله فاشهد

الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق

سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: تبيه هام جدا
2#
16 - 08 - 2012, 01:59 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.emad82 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
اخواني الاعزاء شاهدت في الفترة الاخيرة مشاركات في منتدى للجيران لمعادلات فلكية و محاولة عمل نظام مضاربة فلكي زي بتاعي وقد قمت بالرد على هذه المحاولات لتقليد مؤشري ونظامي طبعا الاخ hamacc1 ( محمد محسن )
محاول يعمل مؤشر باسمي وعلى اساس ان والمعادلات اللي عم ينزلها هي بتاعتي اي المعادلات الفكلية مع ملاحظة اني لم انزل ولم اعطي اي معادلة فلكية لاي شخص بالعالم والناس بتعرف عني الكلام دا
لذللك انا مش رح حط بذمتي يوم القايمة اي حساب بيتمرجن بسبب استخدام اسمي او مؤشرات باسمي
وهادا هو ردي على مشاركة الاخ بالمنتدى المجاور بعد محاولته تقليد مؤشري وطبعا هو جرب المؤشر المقلد والنتيجة خسارة 600 دولار خلال يومين وحتى الان مش عرفان يطلع من التريدة بسبب التقليد الاعمى واليك مالرد كام جاء بالمنتدى المجاور وطبعا انا كتبت الكلام دا خوفا على حسابتكم من انها تتمرجن بسبب الاخ الفاضل محمد محسن
اخواني الكرام انا من وضع المعادلات الفكلية هي تبع المؤشر وه تعتمد على خطوط الكواكب
او خطين نواة الشواس هما فينوس وساترن المتحكمين بالدورة الان والسنة القدامة رح تتغير الخطوط وانا لاحظت من خلال تجريب المؤشر ان الخطوط مش دقيقة وفيها انحراف بعيد عن القيم اللي انا عاوزها انحراف وصل لل 15 وهيك بنكون كانك يا ابو زيد ما غزيت وعلى فكرة ملف الشرح مش ببتاعي وانا ما بتعتمد فلكيا على اسعار الافتتاحات وعلى النسب اللي هو ذاكها اطلاقا وبالنسبة للاخ محمد محسن فهو سارق صور المؤشر بتاعي وعم يحاول يدور على واحد يعمل محاكاة للمؤشر بتاعي والمهم انا حبيت ادخل وعلق لحتى ما حدا يتمرجن ويقول اهو هي هي مؤشرات عماد جان انا مؤشراتي مش موجودة مع حدا وما عطيت اي معادلات فلكية لحدا وهي هي صور المؤشر للتاكد ولحتى اخلي ذمتي ادام االله عزوجل لو حدا اتمرجن ما يدعيي عليي لانو غلط واحد بالخطوط زي اللي انت عاملينها ( انحراف 15) نقطة بسبب محاكاة المعادلات الاصلية كافي انو يفتح صفقة مضاعفة تمرجن الحساب وما تعرف تتطلع منها وبالنهاية المعادلات اللي مع الاخ محمد محسن مش بتاعتي وهو عاملها
االا هل بلغت اللهم فاشهد
وملاحظة اخرى الاخ محمد محسن خسران 600 دولار الاسبوع الماضي بسبب انحراف خطوط المؤشر عن الطريقة الاصلية بتاعتي يعين زي مؤشر بلخياط كل واحد رح يعمل مؤشر ويقول هو دا مؤشر بلخياط الاصلي
وبغض النظر عن انها سرقة فكرة ودا حرام شرعا انا مش فارقة معاي بس خايف على الحسابات تتمرجن
لانو مش هو دا الللي بنيت فكرتي عليه ومش هو دا اللي كنت بفكر فيه والاخ محسن عامل محاكي للمعادلات بتاعي وهي صورة لخطوط اليوم ومقارنة بين المؤشرين لاحظ انحراف اخر خطين حوالي 12 نقطة هادا كافي انو يفتحللك صفقة اللي هي صفقة التعزيز الاخيرة 0.07 وهيك دخلت حسابك بدوامة
الخطوط كمان غلط
واخيرا كل واحد يتحمل مسؤولية قرارو بس ما حدش يقول انا اتمرجنت بسبب مؤشرات عماد دليبرت جان الفلكية
الا هل بلغت الله فاشهد
السلام عليكم اخى الكريم
وشكرا على هذا التنبيه المهم
جزاك الله خير
وارجو ان تعرف موقفى
انا ليس لى علاقة بهذا الموضوع
انا هنا فقط ابرمج اكسبيرت او مؤشر على حسب طريقة العضو
وليس لى اكثر من ذلك
ارجو ان تكون وضحت الصورة من ناحيتى
بتوفيق اخى الكريم
مع انى كنت اتمنا ان تساعد الناس بطريقة الصحيحة التى عندك
بس انت صاحب حق النشر او لا
بتوفيق ان شاء الله
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  
موقوف

3#
16 - 08 - 2012, 02:05 PM
شكرر للك اخي الكريم وانا لعرف انك انسان فاضل بتحب مساعدة الناس وهادا الشيء واضح على المنتدى
ومن خلال مواضيعك وانا كتبت هذا المووضع عشان مش عايز اي حد يخسر ويقول هي هي طرق عماد دليبرت جان
الفاشلة بسبب اشخاص متل هادا الشخص وانا استحرمت على نفسي انو جط بزمتي خسار ةاي واحدة
وشكرا على ردك استاذ سمير وفرصة سعيدة التعرف عليك ورب صدفة خير من الف ميعاد وشكرا الل ك
عضو نشيط جدا

dr_3abkarino is on a distinguished road
4#
16 - 08 - 2012, 02:46 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير محمد ارمان مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخى الكريم
وشكرا على هذا التنبيه المهم
جزاك الله خير
وارجو ان تعرف موقفى
انا ليس لى علاقة بهذا الموضوع
انا هنا فقط ابرمج اكسبيرت او مؤشر على حسب طريقة العضو
وليس لى اكثر من ذلك
ارجو ان تكون وضحت الصورة من ناحيتى
بتوفيق اخى الكريم
مع انى كنت اتمنا ان تساعد الناس بطريقة الصحيحة التى عندك
بس انت صاحب حق النشر او لا
بتوفيق ان شاء الله
استاذ سمير ارجوك لا تلتفت له
هو كل شوية يفتح موضوع فى منتدى الجيران ويسرح فكرة وميكملهاش ويقول عندى مؤشر ليها وميرضاش يخرجه
فارجوووك لا تلتفت له إن كان لديه مايثبت انه الطريقة بتاعته يثبت
لكن ديه محاولة سخيفه للدعاية لمؤشراته الوهمية

التوقيع

"إذا اردت ان تحدث الناس عن النجاح, لا تحدثهم كيف ستنجح, بل حدثهم بعد نجاحك كيف نجحت"
"ستكتشف فى النهاية ان كل ما كنت تبحث عنه كان امامك من البداية"
dr_3abkarino غير متواجد حالياً  
مشرف سابق

سمير محمد ارمان will become famous soon enough
5#
16 - 08 - 2012, 03:03 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_3abkarino مشاهدة المشاركة
استاذ سمير ارجوك لا تلتفت له
هو كل شوية يفتح موضوع فى منتدى الجيران ويسرح فكرة وميكملهاش ويقول عندى مؤشر ليها وميرضاش يخرجه
فارجوووك لا تلتفت له إن كان لديه مايثبت انه الطريقة بتاعته يثبت
لكن ديه محاولة سخيفه للدعاية لمؤشراته الوهمية
السلام عليكم اخى الكريم
انا لا احب ان يكون احد فى هذه الدنيا يحمل منى شئ
لا اريد اى عداء مع احد
وكمان علشان هذه الايام المباركة
اللهُم تقبل مِنّا الصّيام وَالقيام وصَالح الأعمَال
بتوفيق اخى الكريم
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

dr_3abkarino is on a distinguished road
6#
16 - 08 - 2012, 03:20 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير محمد ارمان مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخى الكريم
انا لا احب ان يكون احد فى هذه الدنيا يحمل منى شئ
لا اريد اى عداء مع احد
وكمان علشان هذه الايام المباركة
اللهُم تقبل مِنّا الصّيام وَالقيام وصَالح الأعمَال
بتوفيق اخى الكريم
استاذ سمير انت ماعملت شىء غلط
بالعكس انت راجل محترم تساعد الناس
واحد عارض عليك طريقة حضرتك عملتها كسبيرت
جزاك الله خيرا ايه الغلط فى كدة ؟!؟!؟!
فى ناس بقى بتكره الخير ومش بترحم ولا بتسيب رحمة ربنا تنزل
بتظهر بدل ما تفيد الناس تظهر تحذر فقط وتعلن عن مؤشرات وهمية
الله يرحمنا
بالتوفيق استاذ سمير

التوقيع

"إذا اردت ان تحدث الناس عن النجاح, لا تحدثهم كيف ستنجح, بل حدثهم بعد نجاحك كيف نجحت"
"ستكتشف فى النهاية ان كل ما كنت تبحث عنه كان امامك من البداية"
dr_3abkarino غير متواجد حالياً  
موقوف

7#
16 - 08 - 2012, 04:23 PM
اخ سمير انت ما اللك ذنب بالموضوعغ وهادا هو المؤشر الحقيقي وصور الو طبعا فرق بين السما والارض بين المستويات اللي انا بدي ياها واللي انتو عاملينها
واتمنى منك الحفاظ على حقوق الملكية الفكرية وحتى تكون متاكد اكتر راسلني عل ىالخاص لابعت للك نسخة المؤشر الاصلي وشوف فرق المعادلات وطبعا هادا شغل 3 سنين بحث واظن من حقي اني احتفظ بمجهودي ولو عاوز اشنرو رح انشروا بما يفيد الناس وليس بشكل مسروق وخاطىء
وركز بالصور اليست هي نفس الصور اللي الاخ المحترم طلب منك تقليدها وبعتللك صور
طبعا كيف وصلت الصور الو لانو كان خسران 600 دولار وطلب مني اني اساعدو باسترجاعهم قام بعتلو تمبلت والاخ حذف اسم المؤشر وطلب منك التقليد
وركز هتلاقيها هي نفس الصور اللي كان ببداية الموضوع
الصور المرفقة
نوع الملف: gif 1.gif‏ (29.0 كيلوبايت, المشاهدات 27)
نوع الملف: gif 2.gif‏ (30.7 كيلوبايت, المشاهدات 14)
نوع الملف: gif 3.gif‏ (29.8 كيلوبايت, المشاهدات 6)
الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
ziyadiah is on a distinguished road
8#
17 - 08 - 2012, 01:59 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_3abkarino مشاهدة المشاركة
استاذ سمير انت ماعملت شىء غلط
بالعكس انت راجل محترم تساعد الناس
واحد عارض عليك طريقة حضرتك عملتها كسبيرت
جزاك الله خيرا ايه الغلط فى كدة ؟!؟!؟!
فى ناس بقى بتكره الخير ومش بترحم ولا بتسيب رحمة ربنا تنزل
بتظهر بدل ما تفيد الناس تظهر تحذر فقط وتعلن عن مؤشرات وهمية
الله يرحمنا
بالتوفيق استاذ سمير

للتصحيح لا يوجد احد يستطيع منع رحمة الله عز وجل ان تنزل

اللهم تقبل صيامنا وقيامنا واجعلنا من عتقائك اللهم امين
alfredkamal likes this.
ziyadiah غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
abdellatef1 is on a distinguished road
9#
17 - 08 - 2012, 03:26 AM
ممكن تعطيني رابط الموضوع بمنتدى الجيران

التوقيع

ساهم في نشر كتاب الله

abdellatef1 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

hamada_acc is on a distinguished road
10#
17 - 08 - 2012, 02:44 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.emad82 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
االا هل بلغت اللهم فاشهد
الخطوط كمان غلط
الا هل بلغت الله فاشهد
والله العظيم حاولت اعادة قراءة تعليق الأخ عماد اكثرمن مره ولم افهم ماذا يقصد الي الأن
هل يتهمني بالسرقة أم ينكر صلته بالمعادلات أم يتبرء من الأستراتجية التي مصيرها المرجن كول حسب كلامه مع انه لا يعلم نصف تفاصيلها حتي الأن لدرجة انه من قبل اسبوع اتصل بي يستفسر هل اشتري من الخط احمر أو ا لاصفر

فأذا كان يتهمني بالسرقة لموضوعه فاليثبت بالدليل والبرهان
يعني هو مش من الطبيعي لما احب اسرق موضوع فوركس هروح اسرقة من منتدي والا هروح اسرقة منه وهو نايم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أما اذا كان ينكر صلته بالمعادلات
فأقول له اذا لماذ دخلت الموضوع من الأساس ولماذا كل هذه البهلله
فأذا كنت تريد ان تشارك معنا في تطوير هذا العمل فا مرحباً بك

واما اذاكان يتبرء من الأستراتيجية امام الله والناس
فاحب ان اقول له لا تخف فأنت لا تملك فيها شئ حتي تتبرء منها
hamada_acc غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات