• 7:10 صباحاً

من افضل اكسبيرتات بورصات

عضو جديد
wadeamena is on a distinguished road
20 - 11 - 2013, 10:56 AM
wadeamena غير متواجد حالياً  
افتراضي من افضل اكسبيرتات بورصات
انا اقترحت هنا ان يبقى فى موضوع للأكسبيرتات اللى الاعضاء برمجوها وتعبوا فيها ليالى وكل دا علشان نقدر نفيد بعضنا ويبقى العرب ايد واحده زى الاجانب بس للأسف ان احنا بنمشى مشوار كبير ونيججى فى الاخر نمل ونسيب الموضوع علشان كده انا فتحت الموضوع دا وبمساعده مستر سمير يبقى موضوع مثبت
الموضوع دا للأكسبيرتات اللى اتبرمجت هنا فى المنتدى واللى الناس جربتها فقط فقط فقط وذلك اكراما وشكرا للأشخاص اللى تعبت فيها ولافاده الغلابه اللى زى حلاتى
فرجاء اللى عنده اكسبيرت وهو جربه حتى لو كان بيعمل 5% فى الشهر يحطه هنا ويكتب فكره بسيطه عنه
ملاحظه هامه جدا جدا جدا جدا الاكسبيرت اللى يتم وضعه فقط اللى الناس مجرباها مش ان انت لاقيه على النت فقلت اعمل بيه موضوه وشكرا واسف على كلامى الكتيير

الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان

سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: من افضل اكسبيرتات بورصات
2#
20 - 11 - 2013, 02:17 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wadeamena مشاهدة المشاركة
انا اقترحت هنا ان يبقى فى موضوع للأكسبيرتات اللى الاعضاء برمجوها وتعبوا فيها ليالى وكل دا علشان نقدر نفيد بعضنا ويبقى العرب ايد واحده زى الاجانب بس للأسف ان احنا بنمشى مشوار كبير ونيججى فى الاخر نمل ونسيب الموضوع علشان كده انا فتحت الموضوع دا وبمساعده مستر سمير يبقى موضوع مثبت
الموضوع دا للأكسبيرتات اللى اتبرمجت هنا فى المنتدى واللى الناس جربتها فقط فقط فقط وذلك اكراما وشكرا للأشخاص اللى تعبت فيها ولافاده الغلابه اللى زى حلاتى
فرجاء اللى عنده اكسبيرت وهو جربه حتى لو كان بيعمل 5% فى الشهر يحطه هنا ويكتب فكره بسيطه عنه
ملاحظه هامه جدا جدا جدا جدا الاكسبيرت اللى يتم وضعه فقط اللى الناس مجرباها مش ان انت لاقيه على النت فقلت اعمل بيه موضوه وشكرا واسف على كلامى الكتيير
السلام عليكم
وشكرا على هذا الموضوع الرائع
وارجو من كل الاعضاء الكرام المساعدة فى هذا الموضوع
كما شرح صاحب الموضوع
وعندما نجد الموضوع يفيد الجميع
سوف يتم تثبيت الموضوع
تحياتى لكم جميعا
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  
عضو جديد

wadeamena is on a distinguished road
افتراضي رد: من افضل اكسبيرتات بورصات
3#
20 - 11 - 2013, 02:25 PM
شكرا جدا ليك مستر سمير وارجو من الاعضاء وبالاخص المحترفين فى الموقع مشاركتنا بتجاربهم مع الاكسبيرتات
wadeamena غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات