• 10:00 صباحاً
logo



صفقة تانية من صفقات الفل مارجن

إضافة رد
Like Tree84Likes

عضو فـعّـال
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1,519
معدل تقييم المستوى: 8
zizoa2z is on a distinguished road
17 - 05 - 2017, 09:05 AM
  #1
zizoa2z غير متواجد حالياً  
افتراضي صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
بيع النيوزيلاندى ين فول مارجن وعقد ب ١٢ دولار عندى وعلى رأى المثل اللى بيقول البحر يحب الزيادة والرزق يحب الخفية
soka and saadamri like this.
رد مع اقتباس


عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1,519
معدل تقييم المستوى: 8
zizoa2z is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
2#
17 - 05 - 2017, 09:09 AM
اللى عاوز يفطر معايا فول يالمارجن على الصبح يجى يتفضل انا عازمه
هيثم احمد likes this.
zizoa2z غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1,519
معدل تقييم المستوى: 8
zizoa2z is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
3#
17 - 05 - 2017, 11:07 AM
حد دخل معايا ياشباب فى صفقة بيع النيوزيلاندى ين من 77.78 فل مارجن
zizoa2z غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2014
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 5
saadamri is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
4#
17 - 05 - 2017, 11:51 AM
على بررركة الله افطرنا معااك فوول مارجن بس متاخر شويه على 54 بس الهدف كام
zizoa2z likes this.

التعديل الأخير تم بواسطة saadamri ; 17 - 05 - 2017 الساعة 11:52 AM سبب آخر: غلطه
saadamri غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1,519
معدل تقييم المستوى: 8
zizoa2z is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
5#
17 - 05 - 2017, 01:41 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saadamri مشاهدة المشاركة
على بررركة الله افطرنا معااك فوول مارجن بس متاخر شويه على 54 بس الهدف كام
مفيش مشكلة اهم حاجة لحقت الفطار ومعاك ٧٦.٤٥ هدف اول
saadamri likes this.
zizoa2z غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1,519
معدل تقييم المستوى: 8
zizoa2z is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
6#
17 - 05 - 2017, 03:54 PM
ايه اخبار الفل مارجن والصفقة مع الناس والهدف كبيييييير والاكل كتيييير
soka likes this.
zizoa2z غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
موقوف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
المشاركات: 6,202
معدل تقييم المستوى: 0
soka is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
7#
17 - 05 - 2017, 03:57 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizoa2z مشاهدة المشاركة
ايه اخبار الفل مارجن والصفقة مع الناس والهدف كبيييييير والاكل كتيييير

ماشاء الله
مبررررروك يازعيم

zizoa2z likes this.
soka غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 331
معدل تقييم المستوى: 10
samer1112 is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
8#
17 - 05 - 2017, 04:25 PM
ما شاء الله

تستاهل كل خير
zizoa2z likes this.
samer1112 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الدولة: البحرين
المشاركات: 1,418
معدل تقييم المستوى: 11
vron2005 is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
9#
17 - 05 - 2017, 04:51 PM
ما شاء الله تبارك الرحمن

الله يزيد ويبارك

نتمنى كل يوم يكون هناك افطار

وياريت يكون لك موضوع واحد لسهولة المتابعه
zizoa2z likes this.
vron2005 متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المشاركات: 1,519
معدل تقييم المستوى: 8
zizoa2z is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقة تانية من صفقات الفل مارجن
10#
17 - 05 - 2017, 05:21 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soka مشاهدة المشاركة

ماشاء الله
مبررررروك يازعيم

الله يبارك فيك ياحبى واتمنى تكون لحقت شوية فول بالمارجن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samer1112 مشاهدة المشاركة
ما شاء الله

تستاهل كل خير
الله يسعدك اخى ولو دخلت الصفقة يبقى مبروك عليك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vron2005 مشاهدة المشاركة
ما شاء الله تبارك الرحمن

الله يزيد ويبارك

نتمنى كل يوم يكون هناك افطار

وياريت يكون لك موضوع واحد لسهولة المتابعه
ان شاء الله شوية فول بالمارجن يعجبوك
jans likes this.
zizoa2z غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
[تحليلات] : صفقة مُدارة + تمبليت لكل صفقة Chart.Prestige منتدى تداول العملات العام 128 20 - 04 - 2017 07:37 PM
مطلوب من مشرفنا سفارى كود تحديد صفقات البيع و صفقات الشراء على حدة foreeex منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 0 19 - 05 - 2011 03:15 AM


10:00 AM