• 5:37 صباحاً

ياريت يا جماعه حد يساعدنى

الصورة الرمزية زيزو الخطيب
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية زيزو الخطيب

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
زيزو الخطيب is on a distinguished road
افتراضي رد: ياريت يا جماعه حد يساعدنى
11#
17 - 02 - 2010, 01:57 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة
اسمع كلامى ونصيحة افتح حساب فى بنك مصر اسهل واحسن او افتح دفتر توفير بالدولار هيكلفك 26 جنية فقط

وصورة البطاقة واعمل ايداع وهيتفتح فى نفس اليوم وقولهم عايز اعمل تحويل واديهم البيانات بتاعت حساب الشركة

ولو حد عاكسك قولة اتصلى بخدمة العملا والتحويل هيتم عن طريق فرع المعاملات الدولية فى خلال اسبوع باذن الله

ومن خلال التليفون من غير ماتروح البنك ممكن تعرف التحويل تم ام لا وكمان ممكن تعرف رصيدك

انا مجرب بنك مصر صراحة ممتاز

وبالتوفيق ان شاء الله ولو عوزت اى حاجة انا معاك
نورت الموضوع يا حماده باشا كلامك جميل لكن للاسف انا فتحت حساب خلاص فى البنك الاهلى وحطيت فيه فلوس
تحياتى لك

التوقيع

دعاء دخول السوق:ـ
لا اله الا الله وحده لا شريك له له الملك واله الحمد يحيى ويميت وهو حى لا يموت وبيده الخير كله وهو على كل شىء قدير

زيزو الخطيب غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية مصرى وافتخر
عضو جديد
الصورة الرمزية مصرى وافتخر

مصرى وافتخر is on a distinguished road
افتراضي رد: ياريت يا جماعه حد يساعدنى
12#
17 - 02 - 2010, 02:20 AM
أخى لا ورطة ولا حاجة دا عادى خالص حصل معايا فى اول مرة رحت ابعت الفلوس للشركة ولفيت على معظم البنوك علشان احول الفلوس وبما فيهم بنك القاهرة والبنك الاهلى وبنك الاسكندرية

وفى النهاية رحت بنك مصر وحولو الفلوس فعليك وعلى بنك مصر ومش تقلق الموضوع عادى خالص

بس بنك مصر فية عيب وفية ميزة كويسة

العيب :- انوا بطيئ جدا فى تحويل الفلوس للبنك المراد يعنى انا استنيت اكتر من 16 يوم علشان الفوس توصل الشركة وتدخل حسابى ودة العيب الوحيد .

الميزة انك بعد الارباح بأذن الله اذا اردت تحويل مبلغ من حسابك فى الشركة الى حسابك فى البنك كل دة بيتم فى يومين بس والفلوس تبقى عندك .

ومتنساش انت هتفتح حساب بالدولار ....

تقبل مرورى وودى
مصرى وافتخر غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام