• 9:54 صباحاً

طريقتى فى المرحلة الثانية

عضو جديد

mohands_moslim is on a distinguished road
افتراضي رد: طريقتى فى المرحلة الثانية
31#
13 - 04 - 2010, 04:27 PM
الف شكر ياباشا على شرحك
هى فعلا سهله بس انا حقيقى معرفش خطوط الكامريلا دى بتشتغل ازاى واستفيد منها ازاى يعنى فى المثال التوضيحى اللى حضرتك جبته الخطوه بتاعت متابعه الصفقه على فريم اقل وهو الخمس دقايق يكون ازاى ولازمته ايه بدال انا محدد الهدف اللى هو الويكلى بيفوت؟
ثانيا معلش عندى استفسار تانى
بالنسبه للبيفوت لما مثلا السعر يوصل ل S2 يبقى الهدف S1 ولما يوصل لS1 يبقى الهدف البيفوت ولما يوصل للبيفوت يبقى الهدف R1 وهكذا والعكس فى حاله من فوق لتحت
والسؤال الاخير هل حضرتك بتستعمل الفيبوناشى مع خطوط البيفوت ولما تلاقى الخطين متحدين بتاخدهم ؟
ارجو التصحيح ؟[/QUOTE]

شوف يا غالى .. الكامريلا تعتبر اداه مساعده فقط للحصول على الدعوم والمقاومات للفريمات الصغيره وهى تتبع علاقه رياضيه معينه موجوده فى الموقع ده
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

هى فقط مجرد اداه يترنح السعر بين خطوطها ,
واتابعها لأتاكد ان السعر سيصل الى البيفوت اللى حددته لأنه ممكن يرتد الزوج دون ان يصل الى الهدف فهذا ليس شرطا , وكذلك ليس شرط ان يتحرك السعر بين خطوط البيفوت كما قلت ولكن تعرف فقط انه عندما يصلها السعر يحدث ارتداد غالبا ب 10 ل 25 نقطه على الاقل , وانا استعمل الفيبوناتشى غالبا وتتأكد نظرتى له عندما يتوافق مع خطوط الكامريلا والبيفوت
mohands_moslim غير متواجد حالياً  

عضو نشيط جدا

mohammed20202 is on a distinguished road
32#
13 - 04 - 2010, 05:03 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim مشاهدة المشاركة
الف شكر ياباشا على شرحك
هى فعلا سهله بس انا حقيقى معرفش خطوط الكامريلا دى بتشتغل ازاى واستفيد منها ازاى يعنى فى المثال التوضيحى اللى حضرتك جبته الخطوه بتاعت متابعه الصفقه على فريم اقل وهو الخمس دقايق يكون ازاى ولازمته ايه بدال انا محدد الهدف اللى هو الويكلى بيفوت؟
ثانيا معلش عندى استفسار تانى
بالنسبه للبيفوت لما مثلا السعر يوصل ل S2 يبقى الهدف S1 ولما يوصل لS1 يبقى الهدف البيفوت ولما يوصل للبيفوت يبقى الهدف R1 وهكذا والعكس فى حاله من فوق لتحت
والسؤال الاخير هل حضرتك بتستعمل الفيبوناشى مع خطوط البيفوت ولما تلاقى الخطين متحدين بتاخدهم ؟
ارجو التصحيح ؟
شوف يا غالى .. الكامريلا تعتبر اداه مساعده فقط للحصول على الدعوم والمقاومات للفريمات الصغيره وهى تتبع علاقه رياضيه معينه موجوده فى الموقع ده
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

هى فقط مجرد اداه يترنح السعر بين خطوطها ,
واتابعها لأتاكد ان السعر سيصل الى البيفوت اللى حددته لأنه ممكن يرتد الزوج دون ان يصل الى الهدف فهذا ليس شرطا , وكذلك ليس شرط ان يتحرك السعر بين خطوط البيفوت كما قلت ولكن تعرف فقط انه عندما يصلها السعر يحدث ارتداد غالبا ب 10 ل 25 نقطه على الاقل , وانا استعمل الفيبوناتشى غالبا وتتأكد نظرتى له عندما يتوافق مع خطوط الكامريلا والبيفوت [/QUOTE]

الف شكر ياغالى
انا لاحظت اثناء متابعتى لحسابك انه بينزل تحت اووووووووى وبعدين يطلع تانى فووووووق
هل ده لعدم المتابعه ولا الاستراتيجيه هى اللى بتعمل ده والف شكر ليك
mohammed20202 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

mohands_moslim is on a distinguished road
33#
13 - 04 - 2010, 05:38 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed20202 مشاهدة المشاركة
الف شكر ياغالى
انا لاحظت اثناء متابعتى لحسابك انه بينزل تحت اووووووووى وبعدين يطلع تانى فووووووق
هل ده لعدم المتابعه ولا الاستراتيجيه هى اللى بتعمل ده والف شكر ليك

هههههههههههههه لا ياباشا ده الطمع بعينه كان زمانى مصفر من زمااااااااااااااااان واكتر من مره لكن الحمد لله ربنا سترها ... ربنا يديم الستر لنهايه المسابقه

بكون محقق اكتر من 100 نقطه ومخرجش برضه عاوز اكتر فالسوق طبعا مبينتظرش حد فبيرجع تانى وبرضه مقفلش متعرفش فى ايه ! الظاهر فى حد فى العيله صعيدى
mohands_moslim غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

mohammed20202 is on a distinguished road
34#
13 - 04 - 2010, 05:40 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه لا ياباشا ده الطمع بعينه كان زمانى مصفر من زمااااااااااااااااان واكتر من مره لكن الحمد لله ربنا سترها ... ربنا يديم الستر لنهايه المسابقه

بكون محقق اكتر من 100 نقطه ومخرجش برضه عاوز اكتر فالسوق طبعا مبينتظرش حد فبيرجع تانى وبرضه مقفلش متعرفش فى ايه ! الظاهر فى حد فى العيله صعيدى
هههههههههههههه معلش خد بالك من الطمع فالطمع يقل ماجمع
mohammed20202 غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام