موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree7Likes

قديم 08 - 10 - 2010, 09:23 PM   #12401
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية firstastage

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
طبعا طبعا بكل الشكر عزيزى واللهم اجعلنا دائما من المتفهمين للذاكرين المذكرين امثالك

الا انت اسمك ايه صحيح ؟

ومعاك ان شاء الله

بس لى طلب عند الناس وياريت يعملهولى !!! , نحاول لما نخش فى صفقه نتدخلها على اساس اما فنى أو اساسى وياحبذا لو الاتنين وعند تفعيل الصفقه منتدخلش يدوى فيها ابدا ومهما حصل غير لو فى احتمال خبر يجى عكس الاتجاه اللى فتحين فيه صفقتنا ونبدأ بالصفقه المفعله حاليا بتاعت المجنون ,
ونعمل خطه كده زى احمد الهارد والفرست وحسام وعم ابوالعربى ووائل وطبعا فى ناس كتير أفاضل, ونمشى عليها ونشوف الناس اللى بنحبها فى الورشه , ونشوف طريقه شغلهم ونمشى زيهم بس مش وراهم لأن فى فرق ما بين التقليد الحذو بالمسل

التقليد لا يولد الابتكار بل يولد الكسل , وانما الحذو بالمسل يولد الابتكار والابداع والثقه بالنفس

لكم منى جميعا كل الحب والود والاحترام
ياعمرو انت تأمُر مش تطلب - بس انت قصدك خطة دخول الصفقة ؟ لان معظم اللي هنا وشغاليين اساسي شغالين بطريقة حودة
اقتباس:
اخوانى الأعزاء دى مشاركه كنت عاملها فى الورشه بتاعت الأخلاص لله فحبيت احطها فى ورشتى الاولى ورشه الانتحار

أداره رأس المال

انا عارف ان فى ناس كتير بتكره الكلمه دى ولكن دى هى اساس الفوركس بدون شك

وطبعا ماشاء الله كان ومالم يشاء لن يكن وأعلم انه على كل شئ قدير .

ولكن كل اللى عايز اقوله ان الاداره السليمه لراس المال هى العامل الاول للنجاح وهى دائما وابدا فى المقام الاول ومهما حدث من انقلبات فى السوق فأنت دائما فى حاله اطمئنان ,لأنك واثق من عدم تصفير حسابك

والطريقه الوحيده لأرجاع الخسائر هى التعزيزات المضاعفه
والطريقه الوحيده لأجناء الارباح هى تعزيز النعزيز المضاعف بتعزيز مضاعف بأهداف صغيره لا تتعدى ال20 نقطه

وكل هذا لا نستطيع تحقيقه الا بدون الأداره السليمه لرأس المال

أسف على التطويل ولكن يااخوان الموضوع مهم جدا وكما ترون هذا هو حسابى االشخصىى واستطيع من خلال ماشاهدتم ان اترك هذه الصفقه لمده سنه وسأكون واثق ان السعر سيعود مره اخرى لنقطه الدخول الاساسيه ولكن مكاسب كثيره من التعزيزات

أسألكم السماح للتطويل
انا اكتر واحد اكدلك الكملة دي حتى اسأل محمود ههه - زمان كنت بدخل ب 50 و 60 % من راس مالي ومهما كسبت بلوت مضاعف بخسر بردة والتوتال صفر ووكتير اووي بيبقة سالب وصفرت كذا حساب مش بسبب الصفقات الغلط لكن طبعا المارجن كول كان بينطلي مرة واحدة والاقي بعدها على طول الصفقة جابت هدفها واكتر وساعات كانت بتقف معايا على 5 نقط والله ابقة محتاجهم لغاية لما السعر يرتد تاني - بس الحمد الله اتعلمت ادارة راس المال وبقيت بدخل ب 70% بس ههه لا بجد ومن ساعة ماهتميت بيها وانا الحمد الله التوتال + مش -

شكرا ليك ياعمرو ع المعلومات دي وجزاك الله كل خير

التوقيع:
( اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد )

firstastage غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08 - 10 - 2010, 09:24 PM   #12402
عضو جديد

الصورة الرمزية amir asham

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
مبروك ياأمير تحقيق الهدف للمجنون لو كنت علقته على 130,70

الله يبارك فيك يا عمووور انا فعلا اخدت الهدف

amir asham غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08 - 10 - 2010, 09:26 PM   #12403
عضو فـعّـال

اقتباس:
اهلا اهلا ياايهاب

اهلا بيك ياهوبا المصرى

انا عن نفسى عملتوا بالظبط 3 مرات مره منهم عدانى الفقر
والمرتين التانين رجعلى الفقر وعائلته وجرانه وصحابه واحبابه

بس الغريبه انه على الديمو دايما بيعمل احلى شغل معرفش ليه , ومن ساعتها بطلت انتحر علشان ماخشش النار

انما انتوا بطلتوا تنتحروا ليه ؟
علشان نقابلك في الجنة ان شاء الله
ع الديمو بتدخل الصفقة بقلب جامد لانك مش خايف لانه ديمو - فعلا انا ع الديمو بعمل احلى شغل - بالتوفيق لينا كلنا

حد شاف احمد هارد وحودة ؟؟ - اكيد بيعطوا بردة

التوقيع:

قديم 08 - 10 - 2010, 09:34 PM   #12404
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firstastage مشاهدة المشاركة
ربنا يخليك يا يامان وانت ولله بردة من الناس المفضلة ليا وطبعا كل الناس هنا محترمة جدا - بس هسألك سؤال : انهاردة اخبار الدولار والكندي المتعاكسة استفدت منها ؟
لا يا مان لسببين اول حاجه لان لما حسابي اتصفر اتخنقت وقررت اني مش هادخل السوق تاني غير لما الم بكل المعطيات علشان اقدر ادخل الصفقات الظبوطه بس ....
تاني حاجه لما لاقيت الفرصه بتاعت المجنون دخلت والحمدلله ربنا كرم

قديم 08 - 10 - 2010, 09:48 PM   #12405
عضو فـعّـال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir asham مشاهدة المشاركة
لا يا مان لسببين اول حاجه لان لما حسابي اتصفر اتخنقت وقررت اني مش هادخل السوق تاني غير لما الم بكل المعطيات علشان اقدر ادخل الصفقات الظبوطه بس ....
تاني حاجه لما لاقيت الفرصه بتاعت المجنون دخلت والحمدلله ربنا كرم
ربنا يعوض عليك ان اشاء الله - بص في حالة زي انهاردة كدة انا علقت اوامر قبل الاخبار المهمة وعلقتها على ازواج الكندي والدولار والحمد الله ربنا كرم المشكلة بس في قلة متابعتي ودي طريقة علمهالي حودة الله يكرمة وممكن تعمل حاجة تانية تشتغل باستراتيجية الاوامر المعلقة للمؤشر تشانج دي جامدة اوي

ربنا يكرمك ياحودة والله

التوقيع:

قديم 08 - 10 - 2010, 10:13 PM   #12406
عضو جديد

اقتباس:
ربنا يعوض عليك ان اشاء الله - بص في حالة زي انهاردة كدة انا علقت اوامر قبل الاخبار المهمة وعلقتها على ازواج الكندي والدولار والحمد الله ربنا كرم المشكلة بس في قلة متابعتي ودي طريقة علمهالي حودة الله يكرمة وممكن تعمل حاجة تانية تشتغل باستراتيجية الاوامر المعلقة للمؤشر تشانج دي جامدة اوي
ربنا يكرمك ياحودة والله
علي يابو حميد انا معرفش الاسترتيجيه ياريت لو فيها رخامه ممكن تعرفهالي انا بتقل عليك يامان معلش

قديم 08 - 10 - 2010, 10:18 PM   #12407
عضو فـعّـال

اقتباس:
علي يابو حميد انا معرفش الاسترتيجيه ياريت لو فيها رخامه ممكن تعرفهالي انا بتقل عليك يامان معلش
اتفضل يامان - رخامة اية أمر انت بس
http://www.borsaat.com/vb/t175310.html
http://www.borsaat.com/vb/t151191-24.html
http://www.borsaat.com/vb/t159334.html

التوقيع:

قديم 08 - 10 - 2010, 10:22 PM   #12408
عضو جديد

اقتباس:
تسلم ايديك يا ابو حميد ياجامد

قديم 08 - 10 - 2010, 11:10 PM   #12409
عضو برونزي

الصورة الرمزية عمرو المحرزي

اقتباس:
ياعمرو انت تأمُر مش تطلب - بس انت قصدك خطة دخول الصفقة ؟ لان معظم اللي هنا وشغاليين اساسي شغالين بطريقة حودة
كل اللى هنا وبما فيهم انا شغالين بطريقه حوده ودى مشاركه كتبتها فى ورشه الاخلاص لله
اقتباس:

هام جدا جدا جدا

علشان نحقق اكبر استفاده من اهم الاخبار الفوركسيه زى الخبر الجاى بعد 15دقيقه يتم عمل الاتى
قبل الخبر بالظبط ب5 دقائق يتم عمل تعليق امرين واحد شراء والاخر بيع من 20 نقطه من سعر السوق الحالى

والاهداف مفتوحه وعلى حسب قوه الخبر , والله الموفق

وحابب اسمع المكاسب اللى حصلت

والمعلومه مجربه وطريقه عظيمه للربح وربنا يبارك للريس محمود هو اللى علمهالى
بس الخطه اللى قصدى عليها ان الواحد يحط استراتيجيه لنفسه يحط فيها كل اللى اتعلمه ويمشى بيها وعليها ويحترمها وميغيرهاش الا للاحسن

زيك كده مثلا اخدت الاخبار طريقه وشغال بيها كويس بعد ماطلع عينك صح ؟
او زى احمد الهارد دخل فهم اسلوب الشم وطريقه ربط الاحداث ببعض وعلاقه العملات ببعض , وداخل دلوقتى فى الفنى كمان
وزى عم أبو العربى فى اسلوب التعزيزات بتاعه
وزى ناس كتير فى الورشه وفى المنتدى

ولما يدخل فى الصفقه بعد ماتتوفر فيها كل الشروط المساعده على اتخاذ الفرار يدخل ويثق فى قراره وبخافش لو عكس السعر ولو مشيت الصفقه فى الاتجاه الصحيح يصبر على المكسب زى الواحد مابيصبر على الخساره
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firstastage;488021
[SIZE=5
انا اكتر واحد اكدلك الكملة دي حتى اسأل محمود ههه - زمان كنت بدخل ب 50 و 60 % من راس مالي ومهما كسبت بلوت مضاعف بخسر بردة والتوتال صفر ووكتير اووي بيبقة سالب وصفرت كذا حساب مش بسبب الصفقات الغلط لكن طبعا المارجن كول كان بينطلي مرة واحدة والاقي بعدها على طول الصفقة جابت هدفها واكتر وساعات كانت بتقف معايا على 5 نقط والله ابقة محتاجهم لغاية لما السعر يرتد تاني - بس الحمد الله اتعلمت ادارة راس المال وبقيت بدخل ب 70% بس ههه لا بجد ومن ساعة ماهتميت بيها وانا الحمد الله التوتال + مش - [/SIZE]

شكرا ليك ياعمرو ع المعلومات دي وجزاك الله كل خير
الشكر ليك انت وربنا يكرمك ياأحمد يافرست بس فعلا انت عندك حق
ولكن حلم الثراء السريع هو اللى بصفر الحسبات مع ان الواحد فعلا بقدر يعيش عيشه كريمه من الفوركس والواحد بيزعل لاما بيشوف حسبات بتتصفر وناس بتبيع اصول وبفلوسها تدخل بيها الفوركس علشان يعوض الخساره يقوم يخسر تانى
اقتباس:
الله يبارك فيك يا عمووور انا فعلا اخدت الهدف
الحمد لله يارب دايما ياأمير

التوقيع:
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08 - 10 - 2010, 11:53 PM   #12410
عضو جديد

متى يغلق السوق بتوقيت مكة

يورو نازل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

مواضيع سابقة :

(( توصيات يومية للجميع )) و جرب بنفسك النتائج
ماذا تفعل لو كنت مكانى
أقوي توصيات بالعالم بين يديك تساوي مليون دولار

مواضيع تالية :

استراتيجية الوافى بعد التعديل
توصيات
الحق التوصيات دى بسرعه (فرصه)

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)