موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree7Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 14 - 07 - 2010, 08:00 PM   #2721
قائد ورشة الانتحار
 
الصورة الرمزية فوريكس مان
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
ايه دة اروح اريح شوية الاقيكو قالبين الدنيــــا
الواحد كدة يسيب الورشة وهو مطمئن
يعنى هتبقى اول ورشة صاحبها يمشى وتفضل منورة وفيها تفاعل ليه ؟.
عشان الحمد لله ركزت عالتعليم اكتر من التوصيات والحمد لله ثمرة المجهود ظهرت فكتير من الشباب
دة الواحد كدة يموت ويتعدلوا حسنااات > يا بختى <


يلا اروح انام بقى شوية
سلامووز



التوقيع:
فوريكس مان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 14 - 07 - 2010, 08:03 PM   #2722
عضو فـضـي
 
الصورة الرمزية الزعيم هارد
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان مشاهدة المشاركة
ايه دة اروح اريح شوية الاقيكو قالبين الدنيــــا

الواحد كدة يسيب الورشة وهو مطمئن
يعنى هتبقى اول ورشة صاحبها يمشى وتفضل منورة وفيها تفاعل ليه ؟.
عشان الحمد لله ركزت عالتعليم اكتر من التوصيات والحمد لله ثمرة المجهود ظهرت فكتير من الشباب
دة الواحد كدة يموت ويتعدلوا حسنااات > يا بختى <


يلا اروح انام بقى شوية
سلامووز
تسلم يا ريس مشيين بتوجيهاتك

مش تبركلي على الانتحار 320 نقطة في نص ساعه




التوقيع:


الـــــــــــزعيم هــــــــــــــــــــــــارد
احمد عبدالعزيز
الزعيم هارد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:04 PM   #2723
MBD
عضو جديد
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

نورت يا ريـــــــس

وبإذن الله بإنتظارك على الموعـــــد

منتصف الليل

تحيـــــاتي



MBD غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:04 PM   #2724
عضو نشيط
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_pom مشاهدة المشاركة
تم تحقيق هدف 10 نقاط
الصفقة دي انا متوقع ليها 20 نقطة على الاقل لحد الساعه 9
ولو الاخبار جيت ايجابية هتحقق من 50 ل 100 نقطة
أؤيدك في الرأي
لو الخبر عدى ايجابي
تكون السكة مفتوحة
البورصات قفلت و مفيش أخبار تانية لحد اخر اليوم
ان شاء الله خير
أنا مدخلتش معاك عشان كنت بحاول ألم الخسارة بتاعت البترول بتاعتي
حدخل بعد الخبر الساعة 9 ان شاء الله



التوقيع:
"الحمد لله رب العالمين"
"استغفر الله العظيم"
"لا اله الا الله"
" سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم "
" اللهم صلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم "
(عدد ما كان ، و ما يكون ، و عدد الحركات و السكون)
tarkaan1975 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:05 PM   #2725
MBD
عضو جديد
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_pom مشاهدة المشاركة
تسلم يا ريس مشيين بتوجيهاتك

مش تبركلي على الانتحار 320 نقطة في نص ساعه

الف الف الف الف مبروك

وتستاهل كـــل خير

وان شاء الله من ابداع لإبداع

يعطيك الف الف عافيـــةط

بإنتظارك الساعة 9



MBD غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:06 PM   #2726
عضو فـضـي
 
الصورة الرمزية الزعيم هارد
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

تروح تنام ايه بس ياريس محتاجين تحللنا خبر الدولار الي جاي .. وتحليل لخبر البترول



التوقيع:


الـــــــــــزعيم هــــــــــــــــــــــــارد
احمد عبدالعزيز
الزعيم هارد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:10 PM   #2727
قائد ورشة الانتحار
 
الصورة الرمزية فوريكس مان
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarkaan1975 مشاهدة المشاركة
حوده
هو ايه الشقلباظ اللي حصل عالبترول الساعة 5:30 ده ؟
مش الخبر كان بيقول البترول هينزل عشان الاحتياطي الأمريكي زياده و ده معناه الدولار المفروض يزيد ؟
طب ليه بقى الساعة 5:30 الخبر نزل سلبي عالدولار و الدولارضرب بلانص لتحت ؟
الخبر نزل معاكس يا مان دى كل الحكاية والتجار بد\او فبيع الدولار اامام كل العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_pom مشاهدة المشاركة
تسلم يا ريس مشيين بتوجيهاتك

مش تبركلي على الانتحار 320 نقطة في نص ساعه

مبروك يا معلم انا شايف
بس ارد على مين ولا مين بسم الله ما شاء الله 3 صفحات مشاركات دة انا كدة السلوك تدخل فبعضها
والله متتصوروش الواحد بيفرح اد ايه اما يحس انو تعبو هنا جه بنقطة سوررى اقصد بفايدة

الناس الىل كانت بتسأل الانتحار لازم 15 وكدة هى من ضمن افكار لانتحار علاقة الازواج زى مشرحت اللى بيمشو مع بعض فبدل متبيع الكيبل لوحده خد معاه المجنون واليورو ين الخ الخ ...
فتقدر فأى وقت اما خبر ينزل قوى اييجابى او سلبى تلعب على كله بدل من زوج واحد وبتحير الماركت ميكر اكتر


الانتحار >> للقضاء على الاسعار

مبروك مرة تانية يا معلم
ادخل انام انا ولا فى حاجة تانى



التوقيع:
فوريكس مان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:10 PM   #2728
عضو نشيط
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان مشاهدة المشاركة
ايه دة اروح اريح شوية الاقيكو قالبين الدنيــــا

الواحد كدة يسيب الورشة وهو مطمئن
يعنى هتبقى اول ورشة صاحبها يمشى وتفضل منورة وفيها تفاعل ليه ؟.
عشان الحمد لله ركزت عالتعليم اكتر من التوصيات والحمد لله ثمرة المجهود ظهرت فكتير من الشباب
دة الواحد كدة يموت ويتعدلوا حسنااات > يا بختى <


يلا اروح انام بقى شوية
سلامووز


الله
دانتا ما صدقت بقى !!

عموما حقك يا ريس ده نتيجة عملك الصالح و ربنا يجازيك خير و يرحم والديك
و على رأي المثل
من جد وجد و من زرع حصد
و اللى بلعب حديد... يبقى جامد و شديد




التوقيع:
"الحمد لله رب العالمين"
"استغفر الله العظيم"
"لا اله الا الله"
" سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم "
" اللهم صلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم "
(عدد ما كان ، و ما يكون ، و عدد الحركات و السكون)
tarkaan1975 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:15 PM   #2729
قائد ورشة الانتحار
 
الصورة الرمزية فوريكس مان
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_pom مشاهدة المشاركة
تروح تنام ايه بس ياريس محتاجين تحللنا خبر الدولار الي جاي .. وتحليل لخبر البترول
عادى بالنسبة للبترول
الخبر جه عكس المتوقع تمام وارتفع سعر البترول وطبعا ينزل سعر الدولار دة ميزان متعارف عليه دوليا والعملات مسمتش على الدولار وانتهزت الفرصة ( اقصد الكل بدأ فبيع الدولار امام كل العملات )


اما خبر 9 دة مؤتمر وتاثيره مش هيظهر فوقته انما يظهر تانى يوم ان شاء الله هو بس يدى انطباع للتجار بشراء الدولار او بيعه من لغد لانه الكل خلاص قفل صفقات وراح يتسكع فى ارجاء لاس فيجاس


هل من مزيد !!



التوقيع:
فوريكس مان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 07 - 2010, 08:15 PM   #2730
عضو فـضـي
 
الصورة الرمزية الزعيم هارد
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان مشاهدة المشاركة
مبروك يا معلم انا شايف

بس ارد على مين ولا مين بسم الله ما شاء الله 3 صفحات مشاركات دة انا كدة السلوك تدخل فبعضها
والله متتصوروش الواحد بيفرح اد ايه اما يحس انو تعبو هنا جه بنقطة سوررى اقصد بفايدة

الناس الىل كانت بتسأل الانتحار لازم 15 وكدة هى من ضمن افكار لانتحار علاقة الازواج زى مشرحت اللى بيمشو مع بعض فبدل متبيع الكيبل لوحده خد معاه المجنون واليورو ين الخ الخ ...
فتقدر فأى وقت اما خبر ينزل قوى اييجابى او سلبى تلعب على كله بدل من زوج واحد وبتحير الماركت ميكر اكتر


الانتحار >> للقضاء على الاسعار

مبروك مرة تانية يا معلم
ادخل انام انا ولا فى حاجة تانى
يا ريس فهمهم الحته دي بجد عشان مش عارف اوصلهلهم ازاي



التوقيع:


الـــــــــــزعيم هــــــــــــــــــــــــارد
احمد عبدالعزيز
الزعيم هارد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


مواضيع سابقة :

(( توصيات يومية للجميع )) و جرب بنفسك النتائج
ماذا تفعل لو كنت مكانى
أقوي توصيات بالعالم بين يديك تساوي مليون دولار

مواضيع تالية :

استراتيجية الوافى بعد التعديل
توصيات
الحق التوصيات دى بسرعه (فرصه)

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
اهم القواعد لوضع استراتيجية في فوركس استراتيجية - استراتيجيات التداول
حصريا : استراتيجية الانتحار للقضاء على الاسعار / اليوم نغير تاريخ الفوركس منتدى تداول العملات العام
توصيات يومية و ارباح من 100: 150 نقطة مضمونين يوميا ان شاء الله منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


12:01 AM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة