موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree7Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 30 - 08 - 2010, 03:55 PM   #7731
قائد ورشة الانتحار
 
الصورة الرمزية فوريكس مان
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_pom مشاهدة المشاركة


مبــــــــــــروك
على فكرة الصفقة قريبة من قاهرة المجنون انا الصفقات بتاعتها بتبقى فاكهة اليوم والله بس لو الترند قوى مش بدخل



التوقيع:
فوريكس مان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 30 - 08 - 2010, 03:57 PM   #7732
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان مشاهدة المشاركة
بالنسبة للمهاترات اللى حصلت فغيـــــابى

انا بقولها اهو
لن اتساهل مع اى تطاول على اى عضو ولازم تعرفوا انى معايا حقوق ايقاف اى عضو ودة مش تهديد دة توضيح بس
ويجب ان يكون النقاش فى حدود الادب والاحترام المتبادل
اللى هشوفو غلط فأى حد بعد كدة هعلقوا على باب الورشة
ايه قائد اونطة انا ولا ايه
هو ده كان العشم برده
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل السباعى مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
اية يا شباب كيف حالكم
اية يا جماعة الخناقات دى ما ينفعش كدة عاوزين نشوف دم
ارجو مكن الجميع سعة الصدر وخاصة تجاة الاخوة اللى مش متابعين معانا فى الورشة
لانهم مبرمجين على التوصيات تارجت واستوب وكلام تعبان
احنا هنا فى ورشة اقل ما فيها اننا بنساعد بعض يعنى بنحلل اتجاة اليوم وبناخد راى بعض
واشهد الله انا حبيت اعضاء الورشة دى لانهم فعلا ققم فى الاخلاق
والدكتور عمرو ربنا يباركلة عامل شغل جامد وفعلا بيساعد بكل قوة ربنا يباركلة
بس الناس اللى مش متفاعلة فى الورشة (جمهور المتفرجين ) ما تعرفش كدة
هى جاية علشان تاخد توصيات بلدنا وتطبقها وخلاص
لا ياجماعة الورشة دى علشان نعلم بعض كيف نصنع الفرص وليس لكى ناخذ توصيات
فالمثل يقول لا تعطينى سمكة ولكن علمنى اصتيادها
فالاخوة ربنا يباركلهم قايمين بالواجب وزيادة وانا عن نفسى مقل فى الدخول بسببين
علشان رمضان ودة شهر العبادة والتراويح والقران
ولانى غير متفرغ للفوركس بس بحاول ادخل
لو مش كدة كان هايكون لى الشرف ان اكون مع اخوانى فى الورشة
وربنا يباركلكم جميعا وكل عام وانتم بخير
هو ده الكلام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firstastage مشاهدة المشاركة
حودة - هو حد بردة يقدر يتطاول وانت موجود - عمور بس هو اللي قفش حبيتين وفي سؤء تفاهم
لا ياحبى انا مقافشتش ولاحاجه انا اتصدمت من الهجوم الارض جو اللى حصل ومن الهوى بدون وجه حق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل السباعى مشاهدة المشاركة
اخى لماذ كل هذة الحدة انا لا اقصد اى احد ولا يمكننى ان اتضايق من احد ولكننا هنا لنساعد بعضنا
وليس ليحتد احدنا على الاخر او يتضايق احدنا من الاخر
ولكن اذا اتيت لتاخذ توصيات فاعتقد انك الخاسر الاول فى ذلك لان التوصيات تصيب وتخطئ
فاذا خسرت معك فلن تعرف كيف تتصرف بها هذا هو المقصود اما اذا جئت بطريقه تعمل بها
وتناقشها مع اخواننا على هيئة توصيات فهذا فى مصلحتك اولا ومصلحة الجميع ثانيا
وهذا مبدا اخونا القائد محمود دائما يقول اللى يعطيك توصية مش هايعيش لك
والخسارة اللى انت عارف سببها افضل من المكسب اللى ما تعرفش سببة
اما بالنسبة للسن فانت تكبرنى بعام واحد وهذا ما يجعلنى اقف احتراما لك
واما لمساعدتك للغير فهذا شيء يدل على نبل اخلاقك
ودعنا نستفيد بهذا هنا بدلا من ان تقول اترك الورشة
وليكن شعار الورشة
((نحن هنا لنتكاتف لا لنتشاجر))
شكرا يا ابو نبيل على احلى اسم اوحيت لى بيه , كل حاجه هنتعلمها فى الورشه انت المنتفع بالحسنات
شوف انت بقه كام واحد دخل السرور على قلبه بسببك
يابختك ياعم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharkas14 مشاهدة المشاركة
وعليكم السلام

بص يا سيدي اول حاجة الموضع اسمة توصيات بلدنا معانها موضع توصيات تاني حاجة انا حابت اني اشارك في الموضع عشان اقدر اتعلم واستفيد منة لكن صحاب الموضع محمود فوركس مش بيرد علي كلامي وللعلم هو بيرد علي ناس معانية هنا في الموضع يعني من الاخر الناس اللي يعرفها بس لكن انا لما اسال في موضع عشان اقدر اتعلم مش بيرد وهو بيقول انه انا واقت الشغل بيدور علي حاجة اهم من الرد فرصة صفقة ولا حاجة بس انا سمعت منه الكلمتين دول وكبرت دماغي لاني اساسا بسال في واقت السوق بيكون ميت فيه مافيش حركة لما انا اسال سؤال مرة واتنين وتالته اسال وفي واحد بعدي يسال ويرد علي اللي بعدي وينفض لي سؤالي يبقي انا مش رجال تمام لو كتبت كلمة تاني في موضعه وبعدين بالنسبة للتعليم انت ممكن تفتح ورشة وانا واي واحد جديد ممكن نخش نتعلم من ورشتك وبعدين انت منتظر اية من واحد جديد انا جديد في الشغل اخش افتي واقول يا جماعه فرصة بيع او شراء وبعدين هنا اساسا كله سمك لبن تمر هندي
لو انت شغال في الموضع دة من فتره انا بقولك اهو انا جديد وعايز اتعلم منك عندك واقت انك تعلم مبتدي زي؟ علي فكره انا ما كنتش ناوي اكتب ولا كلمة بس ردت عشان كلامك
وكل عام وانت بخير
وانت ب1000 خير ,طبعا دى حاجه تزعل , بس بجد والله الله يكون فى عونه , جرب كده وافتح ورشه وشوف المعاناه انك ترد على واحد واحد وانت هتعزره
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
الاخ الفاضلfares666666
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخونا نبيل مايقصدش اللي انت فهمته ده وبالاسلوب ده اولا انت جوه عنينا انت وكل مبتدأ واي واحد حتى لو دخل يسال سؤال ويخرج مرحبا بالجميع بس عايز اوضح نقطه لحضرتك وهي اننا عايزين الناس تتعلم وتفهم مايكونوش مجرد انه ياخد توصيه ويخرج هو حر بس الاحسن له انه يتابع معانا ويتعلم ليه اشترى وليه باع يعني احنا حريصين على الناس وبنخاف عليهم وعايزينهم يتفاعلو مع الورشه بالراي او السؤال ولو كل يوم عرفت معلومه هاتلقى نفسك بقيت فاهم الشارت اللي قدامك وممكن اقول شراء تعرف اني غلطان وتقول لا دي بيع من نظرتك على الشارت
هو ده اللي احنا بنتكلم عنه - لكن اقولك توصيه ولما تخسر تلوم عليه؟ طبعا ماينفعش لاني لما اعطيت التوصيه كان الوضع كده ولما جه خبر غير الاتجاه يعني اي توصيه ليها احتمالين الربح او الخساره لو ربحنا يبقى الراجل اللي قال التوصيه ده مافيش منه ولو اخفق تقوم الدنيا وماتقعدش
طيب ماهو كل واحد عارف حاجه حتى لو نسبة نجاحها 90% مش هايقولها لكن لما نكون مشتركين فيها ساعتها مش هانلوم على حد وفيه ناس بتبقى عارفه وماترضاش تتكلم علشان ماحدش يرجع عليهم باللوم
يعني كلام بلبل في محله والراجل ماغلطش انه يقول الناس تاخد التوصيه وتمشي هو عايز الناس تتعلم
واللي حصل النهارده ان واحد ييجي من بره يدخل يقول كلام فيه تجريح للناس اللي شايله الورشه
طيب ماهو بعد كده ماحدش يقول حاجه وتنهار الورشه وانت وغيرك مش هاتلقو اللي انتم عايزينه
انت راجل مشرف ومعاك في المنتدى ناس فاهمه اللي انت بتقوله وتعمله ييجي واحد يزعلك علشان سوء فهم اكيد هاتزعل واحنا عايزين الناس تتفاعل معانا وتدخل واكيد لما هايحصل هانعرف ان كل واحد له استراتيجيه خاصه بيه وبيتعامل من خلالها
وهاديك مثال بسيط الراجل النهارده سأل وقال يامحمود الصفقه عامله سالب 50 اخرج منها ولا اسيبها؟هنا بقه السؤال الصعب اللي ماحدش يعرف يجاوبه عليه واي اجابه هاتبقى مش صح عارف ليه؟ لان الوحيد اللي يقرر ده صاحب الشأن هو اللي عارف حسابه كبير او صغير يتحمل او مايتحملش يعني كانت وجهة نظري انه يسيبه لاني متوقع ارتداد بس ماقلتش لان مش عارف الارتداد هايحصل امتى وحسابه يستحمل ولا لأ وواحد تاني شايف انه يخرج علشان الخساره ماتزيدش --- هنا بقه صاحب الحساب بس اللي يقدر يحسمها ودي ادارة راس المال اللي احنا كلنا عايزين كل الناس تعرفها ولو الناس عرفتها مش هانختلف لاني لما بقول بيع بقولها على حسابي انا وظروفي انا وممكن تكون مش مناسبه ليك يبقى ماتنفعش معاك
احنا عايزين الناس تعرف وتتعلم ولما هاتابع معانا هاتشوف بلبل وهو بيلعلع ويوجه ويحلل ويساعد اي حد عايز مساعده الورشه قايمه على روح التعاون والود وده من سمات الورشه وانت لو عايز اي حاجه في اي وقت هاتلقى اللي عارف بيقول ويرد وباستفاضه
احنا مع بعض اخوه متحابين وعايزين الجديد والقديم والمشاركات هي اصل التفاعل والتعلم
شكري وتحياتي
ياسلام على الحكم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل السباعى مشاهدة المشاركة
ما شاء الله عليك يا ابو العربى يا سكرة
ربنا يبارك لنا فيك
بس خد بالك احنا داخلين على العشرة الاواخر يعنى استنانى بعد العيد وانتو طبعا البركة كلها
اما باقى رمضان فمن الصعب ادخل او اتداول فية
ربنا يتقبل منا ومنكم وعيد سعيد على الجميع ان شاء الله
منا ومنك امين يارب العالمين
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل السباعى مشاهدة المشاركة
تمام يا ابو العربى 50 نقطة علشانك
طب خد دى كمان
من القائل
من ذاق حلاوتي فقد شعوره وغض النظر عن أموره ولو كان أمامه مناظر مسحورة .
على ماعتقد الايــمــان
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zaki el demerdash مشاهدة المشاركة
بصوا ياجدعان أنا ليسا داخل وشايف ال كان بيحصل انا اضطرت من اول اليوم اني اعمل هيدج لكل صفقاتي وابعد عن السوق عشان اليوم كان غريب...بالنسبة لكل الناس الفي الورشة أشهد الله انهم على علم وقبل العلم الخلق...الاخ عمرو بالله عليك ماتزعل ولا تضايق أنا من يومين لما كنت شغال معاك كسبت كويس جدا والحمد لله بس اخر اليوم لما قولت بلوت مضاعف عملي مشاكل بس فعلا فعلا...انا بالعكس ولا زعلت ولااي حاجة بالعكس مازلت اقر انك واحد من ابرع الناس في الورشة...
انت قلت ادخل بلوت مضاعف او مش مضاعف او ادخل او اطلع فانته والله مشكووووور مشكووور..يعني هي في الاول والاخر انت البتفتح صفقاتك وتقفلها وانته البضاعف او مضاعفش...
فأرجو من الاخوة البتزعل تفكر في الكلام دا...
وعلى فكرة اثبت للناس كلامي اني اصلا كنت بدخل بلوت مضاعف ولما عمرو فال ضاعف فتحت لوت كبير يعني هوا عمرو كان قاللي من الاول اضاعف؟؟؟!!!!...انت المتحكم الاول والاخير...وليس لنا الا ان نشكر اخوننا ونسأل الله لهم التوفيق والسداد...
وياعمرو اذا كنت تبتغي وجهه الله (واحسبك كذلك والله حسيبك) فلن تتأثر ابدا مهما قيل عنك...
ربنا يكرمك يا زيكس ياحبيبى انت صح فيمايتعلق باذا كنت تبتغي وجهه الله (واحسبك كذلك والله حسيبك)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_pom مشاهدة المشاركة
دا انهرده عيد ولا ايه عندنا دكتور عمور واستاذ بلال

منورين الورشة والله

وكل سنة والامة الاسلامية بخير
فعلا ناس ذوق ذوق ذوق
وانت طيب ياابوحميد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة antonmgdy مشاهدة المشاركة
الاخ mobilne لو سمحت انت كاتب بيع للاسترالى على 0.9870 وهو دلوقتى على 0.8972 ايه معنى الكلام دة .
غلطه مطبعيه ارجو السماح عليها 0,8970 صح كده



التوقيع:
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 04:26 PM   #7733
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية teranoz
 

Wink رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teranoz مشاهدة المشاركة
إن شاء الله بيع المجنون من نقطه 131.62 هدف 15 نقطه
مبروووووووووووك تم تحقيق الهدف وأكتر كمان




teranoz غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 04:49 PM   #7734
عضو جديد
 
الصورة الرمزية antonmgdy
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

يا جماعه الاحترام حلو و تقدير جهود الناس حلو و كفايه ان الناس اللى فى الورشه مش بيبخلوا على حد بحاجه و كل واحد عندة استفسار بيردة عليه و كمان مش بيقصروا مع حد احنا المفرود نشكرهم مش نجرح فيهم انا اسمحوالى يعنى اقلكم الامور دى بتحصل و بالنسبه للورشه اقلهم يا جماعه انتم اكتر من رائع استمروا و ربنا يوفقكم و كل سنه و انتم طيبين اعتبروها زله لسان - بيحصل فى الصيام عادى يعنى - خلينا نبص للمهم .
صديق للورشه



antonmgdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 04:54 PM   #7735
عضو جديد
 
الصورة الرمزية antonmgdy
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

يا جماعه هو الاسترالى هيدخل فى وضع التصحيح الصعودى و لا ايه شكل الرسم بيقول كدة معلش حد يبص ويقلى لو ممكن



antonmgdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 05:22 PM   #7736
عضو جديد
 
الصورة الرمزية antonmgdy
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

ايه يا رجاله اليور بينزل كده ليه هو فى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



antonmgdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 05:25 PM   #7737
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة antonmgdy مشاهدة المشاركة
يا جماعه هو الاسترالى هيدخل فى وضع التصحيح الصعودى و لا ايه شكل الرسم بيقول كدة معلش حد يبص ويقلى لو ممكن
بالنسبه للاسترالى ين
ولكن تمهل حتى يعطينا ال rsi اشاره الدخول



التوقيع:
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 05:27 PM   #7738
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية teranoz
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

بصو يا جماعه إن شاء الله أنا داخل صفقه بيع المجنون من غير هدف مفتوحه يعني وإن شاء الله يكون حقق أعلي هدف له خلال 3 إلي 4 ساعات من دلوقت إن شاء الله السعر 131.07



teranoz غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 05:28 PM   #7739
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_pom مشاهدة المشاركة


مبــــــــــــروك
ياراب دايما ياغالى



التوقيع:
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 08 - 2010, 05:29 PM   #7740
عضو جديد
 
الصورة الرمزية antonmgdy
 

افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

بالنسبه للاسترالى ين
ولكن تمهل حتى يعطينا ال rsi اشاره الدخول
انا بالنسبه لليور دولار كل المؤشرات عطيتنى شراء وانا شايف الدخول كويس ايه رايك يابرنس



antonmgdy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


مواضيع سابقة :

(( توصيات يومية للجميع )) و جرب بنفسك النتائج
ماذا تفعل لو كنت مكانى
أقوي توصيات بالعالم بين يديك تساوي مليون دولار

مواضيع تالية :

استراتيجية الوافى بعد التعديل
توصيات
الحق التوصيات دى بسرعه (فرصه)

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
اهم القواعد لوضع استراتيجية في فوركس استراتيجية - استراتيجيات التداول
حصريا : استراتيجية الانتحار للقضاء على الاسعار / اليوم نغير تاريخ الفوركس منتدى تداول العملات العام
توصيات يومية و ارباح من 100: 150 نقطة مضمونين يوميا ان شاء الله منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


09:43 AM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة