• 6:01 صباحاً

تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

Like Tree7Likes

الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
06 - 10 - 2010, 02:42 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teranoz مشاهدة المشاركة
حبيبي يا عمورر لا مش عليك الكلام طبعا ده إنت الخير والبركه وأنا فاهم قصد حسين كويس يقصد مين وكمان يا عمووووووووور كل واحد بياخد علي أد نيته ومرسي علي ثقتك في قدراااااتي وإن شاء الله أكون عند حسن ظنكو كلكو وبالتوفيق للجميع
طب الحمد لله طمنتنى باحوس لحسن ده انا كنت تعبان قوى انه يكون قاصدنى بس مكسوف يقول , وبالنسبه لقدراتك فانت ماشى قصدى منطلق بسرعه الضوء . والتعزيز عامل معاك شغل حلو أوى , لأ ولسه هيعمل شغل احلى مع الدخول من المناطق السليمه واداره رأس المال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firstastage مشاهدة المشاركة
صباح العسل عليكو ان شاء الله يوم ملئ بالاخضر " عمي وعمك وعم الكل الــ$$$$$$ــدولار " - انا شميت شمة على بسيط كدة انهاردة يارب تكون صح - ان شاء الله النيوزلندي ضعيف - الدولار قوي وخبر التوظيف مهم جدا وان شاء الله يجي زي المتوقع - بالتوفيق ياشبااااااااب
صباح العسل على احلى أحمد فرستاوى واحشنى ياغالى

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  

عضو جديد

waleed.dawoud is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
06 - 10 - 2010, 02:44 AM
اقتباس:
حبيبي يا عمورر لا مش عليك الكلام طبعا ده إنت الخير والبركه وأنا فاهم قصد حسين كويس يقصد مين وكمان يا عمووووووووور كل واحد بياخد علي أد نيته ومرسي علي ثقتك في قدراااااتي وإن شاء الله أكون عند حسن ظنكو كلكو وبالتوفيق للجميع
يمكن انا مقل في مشاركتي كتابة معاكم لكن متابع جيد يا حسام و انا فعلا فاهم حسين كان يقصد مين ربنا معاك و فعلا كل الورشة هنا احتمعت علي حبك و الدعاء لك و ده مش من فراغ انت انسان مهذب و محترم و بتشجع الجميع و بتساعدهم علي قد ما بتقدر و مش بتتريق علي حد سواء عاقل و لا مجنــــــــــــــــــــــــــون و أوعي تنسي المجنون اللي وقف معاك الصبح و راح يجيب لك هدفك و رجع تاني عشان محدش يشمت فيك ربنا يبارك فيك
و سلم لي علي المجنــــــــــــــــون

waleed.dawoud غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية teranoz
عضو برونزي
الصورة الرمزية teranoz

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
teranoz is on a distinguished road
06 - 10 - 2010, 02:46 AM
اقتباس:
بيع أسترالي كندي سعر 0.9859 هدف 30 نقطه
نقفلها علي -19 ومعوضه بإذن الله
teranoz غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية teranoz
عضو برونزي
الصورة الرمزية teranoz

06 - 10 - 2010, 02:51 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة
طب الحمد لله طمنتنى باحوس لحسن ده انا كنت تعبان قوى انه يكون قاصدنى بس مكسوف يقول , وبالنسبه لقدراتك فانت ماشى قصدى منطلق بسرعه الضوء . والتعزيز عامل معاك شغل حلو أوى , لأ ولسه هيعمل شغل احلى مع الدخول من المناطق السليمه واداره رأس المال
تصدق فعلا عندك حق ناقصني حته إننا أخش من منطقه سليمه أووووووي عشان يحقق الهدف بسرعه وميتأخرش بس الدور عليك بقي تعلمني يا عمور إزاي أختار المنطقه المناسبه للدخول سواء شرا أو بيع وهل ده له علاقه (بال أر إس أي والأستوستاتيك ونقاط الفيبوناتشي) أصلي بصراحه مش فاهم حاجه من ال 3 دول ومش عارف أستخدمهم إزاي ومعرفش حاجه عنهم خالص
الصورة الرمزية teranoz
عضو برونزي
الصورة الرمزية teranoz

06 - 10 - 2010, 03:01 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed.dawoud مشاهدة المشاركة
يمكن انا مقل في مشاركتي كتابة معاكم لكن متابع جيد يا حسام و انا فعلا فاهم حسين كان يقصد مين ربنا معاك و فعلا كل الورشة هنا احتمعت علي حبك و الدعاء لك و ده مش من فراغ انت انسان مهذب و محترم و بتشجع الجميع و بتساعدهم علي قد ما بتقدر و مش بتتريق علي حد سواء عاقل و لا مجنــــــــــــــــــــــــــون و أوعي تنسي المجنون اللي وقف معاك الصبح و راح يجيب لك هدفك و رجع تاني عشان محدش يشمت فيك ربنا يبارك فيك
و سلم لي علي المجنــــــــــــــــون
الله يخليك يا وليد والله ده من زوءك يا حبي ويارب علطول أفضل معاكو وأساعد أي حد وبخصوص المجنون فهو طلع ندل معايا إمبارح بس علي مين بقي ظبطه بالتعزيز وخدت اللي انا عايزه وأكتر ههههههههه تصدق إن المجنون هوالسبب
الصورة الرمزية firstastage
عضو فـعّـال

firstastage is on a distinguished road
06 - 10 - 2010, 03:09 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline مشاهدة المشاركة

صباح العسل على احلى أحمد فرستاوى واحشنى ياغالى
صباح السكر على احلى دوك في النت كلة - وانت والله

التوقيع

( اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد )

firstastage غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

firstastage is on a distinguished road
Talking رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
06 - 10 - 2010, 03:10 AM
اقتباس:
الله يخليك يا وليد والله ده من زوءك يا حبي ويارب علطول أفضل معاكو وأساعد أي حد وبخصوص المجنون فهو طلع ندل معايا إمبارح بس علي مين بقي ظبطه بالتعزيز وخدت اللي انا عايزه وأكتر ههههههههه تصدق إن المجنون هوالسبب
والله ياحوس انا ابتديت احس انكو بتتكلموا عليا انا ههه - دة انا حبيبك يامان

التوقيع

( اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد )

firstastage غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية teranoz
عضو برونزي
الصورة الرمزية teranoz

06 - 10 - 2010, 03:11 AM
اقتباس:
صباح العسل عليكو ان شاء الله يوم ملئ بالاخضر " عمي وعمك وعم الكل الــ$$$$$$ــدولار " - انا شميت شمة على بسيط كدة انهاردة يارب تكون صح - ان شاء الله النيوزلندي ضعيف - الدولار قوي وخبر التوظيف مهم جدا وان شاء الله يجي زي المتوقع - بالتوفيق ياشبااااااااب
وخد دي كمان الكندي ضعييييييف
الصورة الرمزية teranoz
عضو برونزي
الصورة الرمزية teranoz

06 - 10 - 2010, 03:15 AM
اقتباس:
والله ياحوس انا ابتديت احس انكو بتتكلموا عليا انا ههه - دة انا حبيبك يامان
لأ عيب عليك يا أبوحميد أنا أقدر بردو ده إحنا حبايب يا راجل ونفس الكليه ونفس البهدله يعني في الهوا سوا ههههههههه ربنا يعينا علي الكليه و السكاااااااااااااشن وكمان متنساش لازم نعط شويه بقي امال كليه ودراسه وخلاص
عضو برونزي

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
عمرو المحرزي is on a distinguished road
06 - 10 - 2010, 03:28 AM
اقتباس:
تصدق فعلا عندك حق ناقصني حته إننا أخش من منطقه سليمه أووووووي عشان يحقق الهدف بسرعه وميتأخرش بس الدور عليك بقي تعلمني يا عمور إزاي أختار المنطقه المناسبه للدخول سواء شرا أو بيع وهل ده له علاقه (بال أر إس أي والأستوستاتيك ونقاط الفيبوناتشي) أصلي بصراحه مش فاهم حاجه من ال 3 دول ومش عارف أستخدمهم إزاي ومعرفش حاجه عنهم خالص
انا لما بحب اذاكر بفتح الملف ده اذاكر منه بالنسبه للفيبوناتشى ,
أخونا محمد على ابدع فى شرحه ليه
الناس اللى بيفهموا فى الفوركس 95% بيشتغلوا بيه والخبراء واضعى الاستراجيات عند شركات الوساطه 99% بيستخدموه

بالنسبه لل RSI and Stochastic بعدين لاما نهضم الفيبوناتشى مع بعض الاول .

تحياتى للغالين كلهم

http://forum.borsaat.com/attachment....0&d=1286232551

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات