موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

تجربتي مع شركة كايا , أرجو من الجميع الحذر

منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

قديم 25 - 10 - 2010, 10:18 PM   #31
عضو جديد

افتراضي رد: تجربتي مع شركة كايا , أرجو من الجميع الحذر

رد: تجربتي مع شركة كايا , أرجو من الجميع الحذر
انا اصلا يا اخي لي حساب مع فكسويل عن طريق المنتدى ولكن للاسف خسرته مرتين والسبب اللى جعلنى اضع في كايا
اولا طمعي في البونص
ثانيا السبريد القليل على العملة التى اشتغل عليها وثباته حيت يكون في كايا 6 نقاط وفي فكسويل اكثر من عشرين
اخواني في المنتدى كثير قالوا لى انك تستطيع تحويل المبلغ من كايا الى فكسويل وبسهولة وبمساعدة شركة فكسويل وبعد خصم البونص اذا ادارة المنتدى بتقدر تساعدني احول على حسابي في فكسويل بكونوا عملوا معي معروف وساعتها لا يهم السبريد لان حسابي 5000دولار واكثر وبارك الله فيكم

غزة الجريحة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 27 - 10 - 2010, 10:46 PM   #32
مدير المبيعات

الصورة الرمزية عمرو ابراهيم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غزة الجريحة مشاهدة المشاركة
انا اصلا يا اخي لي حساب مع فكسويل عن طريق المنتدى ولكن للاسف خسرته مرتين والسبب اللى جعلنى اضع في كايا
اولا طمعي في البونص
ثانيا السبريد القليل على العملة التى اشتغل عليها وثباته حيت يكون في كايا 6 نقاط وفي فكسويل اكثر من عشرين
اخواني في المنتدى كثير قالوا لى انك تستطيع تحويل المبلغ من كايا الى فكسويل وبسهولة وبمساعدة شركة فكسويل وبعد خصم البونص اذا ادارة المنتدى بتقدر تساعدني احول على حسابي في فكسويل بكونوا عملوا معي معروف وساعتها لا يهم السبريد لان حسابي 5000دولار واكثر وبارك الله فيكم
اخوي الغالي اتمني ترسلي بياناتك علي الخاص وايضا رابط الشركة يالغالي وراح اشوف اجراءت تحويل الاموال من هالشركة الي شركة اف اكس سوليشين وربك يقدم مافى الخير لك

عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03 - 11 - 2010, 10:04 AM   #33
عضو جديد

الصورة الرمزية mohamed_r

بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله
السلام عليك أخي الكريم
لقد قرأت هذه المشاركة ولكن بعد فوات الأوان فأنا الأن قد أودعت أمس مبلغ 500$ لدى هذه الشركة وأعطوني بونص 500$ أخرى اتاجر بها وقد اخفتني من هذه الشركة وأنا الأن فاتح صفقة 0.1 لوت يورو/ دولار وخسران فيها فما العمل لسحب رأس مالي من الشركة لتفادي أي خسارةوجزاكم الله خيرا

mohamed_r غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04 - 11 - 2010, 09:33 AM   #34
عضو نشيط جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_r مشاهدة المشاركة
السلام عليك أخي الكريم
لقد قرأت هذه المشاركة ولكن بعد فوات الأوان فأنا الأن قد أودعت أمس مبلغ 500$ لدى هذه الشركة وأعطوني بونص 500$ أخرى اتاجر بها وقد اخفتني من هذه الشركة وأنا الأن فاتح صفقة 0.1 لوت يورو/ دولار وخسران فيها فما العمل لسحب رأس مالي من الشركة لتفادي أي خسارةوجزاكم الله خيرا
أخي الكريم,

أكمل معاهم لحد ما تتمكن من فك شرط البونص إذا أمكن. وإذا ما تقدر, كلمهم أنك تريد أن تسحب المبلغ الأصلي اللي تم إيداعه من قبلك أنت لسبب ظروف شخصية أو ما شابه.

الخيار بين يديك والأفضل في حال قررت إكمال المطلوب لفك شرط العقود, أن تستمر بصفقات صغيرة الحجم حتى لايعملو لك مارجن كول سريع.

وبالتوفيق

scarface غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 11 - 2010, 11:28 AM   #35
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_r مشاهدة المشاركة
السلام عليك أخي الكريم
بص يا باشا الشركة ولا نصابة ولا حاجة وكل الدوشة اللي حواليها علشان نصاب من مصر اسمه وائل عمل نصبة على شوية اشخاص مبتدئين ومنهم الاخ ابورعد صاحب المشاركة اللي موجودة في المنتدى وعلشان تتاكد شوف الروابط دي
تحذير من النصاب وائل صلاح من الاسكنرية - مصر - ستارز بوكس stars box
رد وائل صلاح المتهم بالنصب الاسكندرية - مصر - ستارز بوكس stars box
طبعا انا لا انصحك تتعامل مع الشركة دي او غيرها بس حبيت اقولك اللي اعرفه عن تجربتي وتجربة اخرين
واذا كنت طمعان في البونص هانصحك نصيحتين الاول انك تسال مدير الحساب اللي اتصل بيك عن كافة الشروط والاستفسارات والاحتمالات وكمان تسجل المكالمة علشان تكون دليل معاك لاني هاقولك على نصيحة من تجربة مع عدد من الشركات ..
مدير الحساب غالبا عايزك تتاجر وتعمل ايداعات لان تقريبا ده اساس تقييمه في الشركة اللي شغال فيها علشان كده ممكن يعملك البحر طحينة علشان انت تودع وتتاجر ويقولك كلام احيانا ضد سياسة الشركة وساعة الجد يستخبى هو ويسيبك مع الشركة اللي رغباتك اصبحت ضد سياستها وقواعدها
تاني حاجة افضل ما تقرأ عن مواضيع الشكاوى او مشاركات المدح في الشركة افضل انك تسال واحد شغال معاهم ومجربها وهو يرسيك على الليلة بحالها
انما اغلب المواضيع المسيئة بيكون اصحابها خسرانين حساباتهم وعايزين يعملوا اي حاجة علشان الشركة ترجع لهم فلوسهم ونفس الامر بيكون مع مواضيع المديح اللي غالبا بتكون مدفوعة الاجر
تحياتي

aziz829 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

مواضيع سابقة :

عندي مشكلة ببرنامج fxdd
شركة سيرفر تقبل باشتراك ويسترن
مشكلة في منصة fxsol

مواضيع تالية :

***** إشترك في سباق فورميلا القاهره و أحصل على جوائز قيمه - حسابات + هدايا + Nokia 97***
هل جماعة عاجل بالنسبة لمنصة FXDD
من لديهم خبره في FXDD

تجربتي مع شركة كايا , أرجو من الجميع الحذر