موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

منتدى تداول العملات العام

Like Tree283Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 28 - 07 - 2010, 10:17 PM   #1281
عضو متميز
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hegazy-10 مشاهدة المشاركة
تهانينا من اعماق قلوبنا
التعازي كل التعازي لي انا فاني لم اتابع معك الرحلة من اولها
السؤال الذي يطرح نفسه هو هل ستسمر هذه الرحلة المباركة لنحقق المليون علي نفس المنوال المتحمس ام ستذهب مع من ذهبوا
لك مني كل الاحترام و التقدير
الله يبارك فيك يا غالى

وولا تعازى ولا حاجة كل واحد بياخد نصيبة

وباذن الله تستمر الرحلة وانا موجود معكم بمشيئة الله وان اراد الله لنا البقاء

اخى الكريم بفضل الله جميع مواضيعى هى تعليمية فى المقام الاول وليس بها اسرار

وحتى وان غاب صاحبها فهى موجودة وموجود بها جميع قواعدها ومفاتيحها

فلا تخاف واجعل توكلك على الله ولي على اشخاص

وتقبل تحياتى



hamadasalam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 28 - 07 - 2010, 10:37 PM   #1282
عضو جديد
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

دكتور حماده
هل نغلق الصفقات بنهاية اليوم ام نتركها مفتوحه



التوقيع:
اللهم اغفر ذنبي
اللهم يا مسهل الشديد
ويا ملين الحديد
ويامنجز الوعيد
ويا من هو كل يوم في امر جديد
اخرجني من حلق الضيق الى اوسع الطريق
بك ادفع ما لا اطيق
ولا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم
اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميدا مجيد
gnass غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 07 - 2010, 10:41 PM   #1283
عضو جديد
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

السلام عليكم ورحمة الله

انا والله لاازال في سفر ولكن لفت انتباهي اليوم فوز الاسترتيجية بالمركز الاول فحبيت ادخل اسلم وابارك لان الدكتور حماده يستاهل كل خير لم يبخل او يمن بمعلومه او جزئية وحتى لو كانت صغيره يتم ايضاحها بشكل كامل

الف الف مبروك ونسأل الله لك التوفيق ياحبيبنا ولكل الاخوه المشاركين واللي تعبوا معاك

اخوكم



aboalwalid غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 07 - 2010, 11:14 PM   #1284
YAM
عضو جديد
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

.


أستاذ حماده

أكيد سامع بالمثل اللي يقول
" الوصول للقمه دائما صعب .. لكن الاصعب هو البقاء عليها"

فما هوو الجديد للشهر القادم .. حتى تبقي استراتيجيتنا هي الافضل (ربحيه وعلماً نافعاً)




.




YAM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 07 - 2010, 11:28 PM   #1285
عضو متميز
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gnass مشاهدة المشاركة
دكتور حماده
هل نغلق الصفقات بنهاية اليوم ام نتركها مفتوحه
الصفقات التى حققت الهدف او رابحة حتى الان نغلقها

اما الصفقات الخاسرة نتركها حتى نعرف الاتجاة لها فى البوم التالى

ان كان فى صالحها نتركها ولكن بالاهداف والاستوب الجديد

اما ان كان اتجاة معاكس فنغلقها
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboalwalid مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله

انا والله لاازال في سفر ولكن لفت انتباهي اليوم فوز الاسترتيجية بالمركز الاول فحبيت ادخل اسلم وابارك لان الدكتور حماده يستاهل كل خير لم يبخل او يمن بمعلومه او جزئية وحتى لو كانت صغيره يتم ايضاحها بشكل كامل

الف الف مبروك ونسأل الله لك التوفيق ياحبيبنا ولكل الاخوه المشاركين واللي تعبوا معاك

اخوكم

الله يبارك فيك يا غالى وربنا يجعل سفرك مبارك ويردك سالم غانم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YAM مشاهدة المشاركة
.


أستاذ حماده

أكيد سامع بالمثل اللي يقول
" الوصول للقمه دائما صعب .. لكن الاصعب هو البقاء عليها"

فما هوو الجديد للشهر القادم .. حتى تبقي استراتيجيتنا هي الافضل (ربحيه وعلماً نافعاً)




.


والله يا غالى الافكار كتير بس عايزة شوية وقت اما بالنسبة لاستراتيجيتنا الحالية

فهناك مثل امريكى بيقول بالبلدى كدة يعنى لو الطريقة ماشية كويس ونتايجها كويسها ماتعدلشى فيها

خالص وسيبها زى ماهى

انما لو بدأت تعطى نتائج سيئة يبقى لازم وقفة ويلزمها تطوير وتعديل

ومن وجهة نظرى فالطريقة حتى الان بسم الله ماشاء الله ممتازة ومش محتاجة اى تعديل

ولا انت اية وجهة نظرك؟



hamadasalam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 07 - 2010, 12:14 AM   #1286
عضو متميز
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

متابعة صفقات الامس

النيوزلاندى ضرب الاستوب

الكندى اغلقتة على ربح 30 نقطة من العدق الابتدائى و70 نقطة من عقد التبريد

الدولار ين مازال معنا لان اتجاهة غدا ان شاء الله صاعد



hamadasalam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 07 - 2010, 12:14 AM   #1287
عضو متميز
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

صفقات الغد باذن الله مع صفقة الدولار ين

شراء المجنون

شراء الكيبل

شراء اليورو دولار

والله المستعان



hamadasalam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 07 - 2010, 12:43 AM   #1288
YAM
عضو جديد
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة


والله يا غالى الافكار كتير بس عايزة شوية وقت اما بالنسبة لاستراتيجيتنا الحالية

فهناك مثل امريكى بيقول بالبلدى كدة يعنى لو الطريقة ماشية كويس ونتايجها كويسها ماتعدلشى فيها

خالص وسيبها زى ماهى

انما لو بدأت تعطى نتائج سيئة يبقى لازم وقفة ويلزمها تطوير وتعديل

ومن وجهة نظرى فالطريقة حتى الان بسم الله ماشاء الله ممتازة ومش محتاجة اى تعديل

ولا انت اية وجهة نظرك؟


.

من ناحيه بسم الله ما شاء الله .. أنا معاك وللأمانه انا باستمتع لمن اشوف كل المؤشرات والتحاليل بتمشي وراء الاتجاه اللي الاستراتيجيه بتحدده وبعدها تاخد الاهداف وترجع


بس المشكله يا استاذ احنا من غيرك نضيع .. من اللي ح يقول لنا افضل فرصه كل يوم

وكمان انا أحب الاستراتيجيه أكثر لمن تروح للهدف ع طول .. وما تبردش



.



YAM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 07 - 2010, 12:54 AM   #1289
عضو جديد
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة
صفقات الغد باذن الله مع صفقة الدولار ين

شراء المجنون

شراء الكيبل

شراء اليورو دولار

والله المستعان

اولا

الف مليون مبروك ياامبراطور الفوركس

ثانيا

اخوي هذه الازواج زاويتها فوق 90 بكثير يعني مش في الربع الاول
وحسب مافهمت من حضرتك ان تكون الفرص ضعيفه شويه

في انتظارك ياباشا



القلزم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 07 - 2010, 01:09 AM   #1290
عضو فـعّـال
 

افتراضي رد: طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة
توصيات الغد باذن الله




بنفس الترتيب



انا مش عارف اخلى الصورتين جنب بعض اذا حد يعرف يعملهم يبقى مشكور جدا


نسأل الله التوفيق
السلام عليكم
اذيك ياباشا
اولا الف مبروك على المركز الاول
وهد ده اللى جعلنى ادخل للموضوع بصراحه واطلع على موضوعك الرائع
نا حاليا فى الصفحه السابعة
ووجدت هذه المشاركة
ولاكن عندما طبقت على الاكسيل وجدت فيه فرق حوالى 5 نقاط عن النقاط اللى انت محددها
على العلم اننى استخدم منصة fxdd
وانت قلت بنشوف الاسبريد وبنشيله فى حالة الشراء
ولاكن انا وجدت ان السعر بيختلف فى البيع والشراء
فهل ممكن توضيح ياباشا
الف مبروووووك مرة تانية على المركز الاول والجائزة الاولى
منتظرك ومش هكمل قرائة قبل ما اعرف النقاط دى
السلام عليكم



HOSSAM ELSAWY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام


مواضيع سابقة :

|||شكرا ً لك,,,4000 مشاركة من الحب و العطاء ببورصـــات|||
مطلوب مبرمج لهذا المؤشر وأتحدى أحد يخسر بعدها.
بيع اليورو دولار الان طبقا للعم جان

مواضيع تالية :

الباوند فرنك GBPCHF
ساعدوني بآرائكم يبدو أني وجدت صفقات مضمونه بنسبه كبيره
أعتقدها فرصة للبيع EURUSD الان

طريقة رقمية جديدة تحت الاختبار وعلى الله الاتكال

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
$$$''طريقة رقمية بسيطة وهدف يومى صغير''$$$ منتدى تداول العملات العام
استراتيجيه جديده للكيبل تحت الاختبار (باذن الله وداعا للخسائر ) منتدى تداول العملات العام
الكيبل تحت الاختبار (استراتيجية متكاملة تجريبية ) باذن الله وداعا للخسائر قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
طريقة رقمية تغني عن المتابعة اللحظية استراتيجية - استراتيجيات التداول
توصيات رقمية و الله الموفق منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


06:46 PM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة