موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))

منتدى تداول العملات العام

Like Tree231Likes

قديم 22 - 12 - 2010, 09:08 PM   #1211
مشرف / محلل فني بورصات

الصورة الرمزية أحـمـد عـزام

افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))

رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
الأخوة الاعزاء ............. والله احرجتونى وانا فى غاية الخجل والكسوف ومن وقت مكتبت هذه المشاركة السيئة سامحنى الله على سوء حديثى وتسرعى الشديد فى التخبط بهذا الرجل الدكتور عمرو ........ بجد اخجلنى تسامحك وانا اعلن على الملأ بأنى اخطأت فى حقك وفى حق اخوة اخرين .......... وتسرعت جدا لكن للاسف كنت متضايق ومتعصب وقت مكتبت المشاركة واسأت لك وللاخوة الأفاضل ........ بجد انتو اكرم منى .... وحقكم عليا جميعا

معلش انا اتسرعت يا اخوانى واخطأت والله غفور رحيم بس للاسف الشديد انا بحاول انى اشتغل فى الفوركس لكن للاسف مش ماشى معايا خالص ومليش نصيب فى المكاسب ودايما نصيبى الخساير وحتى لما بقرر احط توصية بتقولو انها موثوقة للاسف بيبقى حظى انها بتخالف التوقع اللى عمرة مبيخيب ....... شكلى فقرى بقى
عموما انا بعتذر ليكم وللاخ اللى احرجتة وللدكتور عمرو ولكل من اسأت اليهم
وبالنسبة للاخ الفاضل الوفائى ......... كنت بكتبلك رسالة على الخاص بس تراجعت
انا والله لو تصدقو انا مليش مشاركات فى المنتدى كتير ومبنفذش توصيات خالص ويمكن مرتين او 3 وحظى بيطلعو خسرانين ...... وصدقنى لو كنت كسبت فى توصية من اى شخص كنت هشكرة مش هنكر والله
وعموما بجد انا فى غاية الاحراج وخصوصا انها مش اول مرة اتسرع واهين حد عموما عفا الله عما سلف
وارجو منكم تقبل اعتذارى ........ وياريت اللى مش مسامح يبلغنى ........ وكما احتاج لنصائحكم
وشكرا لخلقكم الكريم
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته,,,
ربي ما يجيب زعل ابداً...

و الاخ عمرو واحد من الشخصيات التي فعلاً كالبلسم
التي تضعها على الجرح لتشفيه...

و لم يتوانى عن مساعدة الاعضاء بأي وقت...

ربي يوفق الجميع,,,

أحـمـد عـزام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 22 - 12 - 2010, 09:08 PM   #1212
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية elwfaey

اقتباس:
السلام عليكم
الأخوة الاعزاء ............. والله احرجتونى وانا فى غاية الخجل والكسوف ومن وقت مكتبت هذه المشاركة السيئة سامحنى الله على سوء حديثى وتسرعى الشديد فى التخبط بهذا الرجل الدكتور عمرو ........ بجد اخجلنى تسامحك وانا اعلن على الملأ بأنى اخطأت فى حقك وفى حق اخوة اخرين .......... وتسرعت جدا لكن للاسف كنت متضايق ومتعصب وقت مكتبت المشاركة واسأت لك وللاخوة الأفاضل ........ بجد انتو اكرم منى .... وحقكم عليا جميعا

معلش انا اتسرعت يا اخوانى واخطأت والله غفور رحيم بس للاسف الشديد انا بحاول انى اشتغل فى الفوركس لكن للاسف مش ماشى معايا خالص ومليش نصيب فى المكاسب ودايما نصيبى الخساير وحتى لما بقرر احط توصية بتقولو انها موثوقة للاسف بيبقى حظى انها بتخالف التوقع اللى عمرة مبيخيب ....... شكلى فقرى بقى
انا والله لو تصدقو انا مليش مشاركات فى المنتدى كتير ومبنفذش توصيات خالص ويمكن مرتين او 3 وحظى بيطلعو خسرانين ...... وصدقنى لو كنت كسبت فى توصية من اى شخص كنت هشكرة مش هنكر والله
وعموما بجد انا فى غاية الاحراج وخصوصا انها مش اول مرة اتسرع واهين حد عموما عفا الله عما سلف
وارجو منكم تقبل اعتذارى ........ وياريت اللى مش مسامح يبلغنى ........ وكما احتاج لنصائحكم
وشكرا لخلقكم الكريم
الحمد لله وجدتك عند حسن ظني بك ولم تخذلني
وتأكد ان الجميع هنا اخوه متحابين في الله اولا ثم لبعضهم البعض ويسرنا ويشرفنا تواجدك معنا
واعتبر الموضوع كان لم يكن وانا بالنيابه عن الجميع قبلنا اعتذارك واعتقد بوضعي اكبر الاعضاء سنا فلي الحق في ذلك
وجزاك الله خيرا

التوقيع:
حسبي الله لاإله إلا هو ، عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
من قالها حين يصبح وحين يمسي سبع مرات في اليوم
كفاه الله ماأهمه من أمر الدنيا والآخره
مع خالص تحيات
ابو العربي البورسعيدي
محمد الوفائي
elwfaey.1

elwfaey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 12 - 2010, 09:29 PM   #1213
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية flymero

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
وتأكد ان الجميع هنا اخوه متحابين في الله اولا ثم لبعضهم البعض ويسرنا ويشرفنا تواجدك معنا
واعتبر الموضوع كان لم يكن وانا بالنيابه عن الجميع قبلنا اعتذارك واعتقد بوضعي اكبر الاعضاء سنا فلي الحق في ذلك
وجزاك الله خيرا

فعلا حضرتك كبير فى اخلاقك وكرمك ومناقبك وروزوقك وعلمك وكل شىء فيك
وانما كأبن بار لحضرتك اعتذرت وقت تدخلك واتحرجت بسبب تعليقك ... واحترمت وقدرت هيبتك وسنك ومكانتك ........ وربنا ميحرمنيش من عطفك ورزانتك
والحمد لله انى عند حسن ظنك وهذا اكبر شرف حصلت عليه فى منتداكم

flymero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 12 - 2010, 09:43 PM   #1214
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية firstastage

اقتباس:
السلام عليكم

وشكرا لخلقكم الكريم
عفا الله عما سلف اخي الكريم - انا مسامح في حقي

التوقيع:
( اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد )

firstastage غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 12 - 2010, 10:44 PM   #1215
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية flymero

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firstastage مشاهدة المشاركة
عفا الله عما سلف اخي الكريم - انا مسامح في حقي

معلش يا اخى والله كنت متعصب وغصب عنى الفوركس خنقنى معلش حقك عليا عصبيتى طلعت عليك انت .,................ ربنا يسامحنى ويسامح الجميع
وكتر خيرك على عفوك

قديم 22 - 12 - 2010, 10:46 PM   #1216
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية flymero

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو المحرزي مشاهدة المشاركة
أهلا وسهلا بيك فى بيتك اللى ان شاء الله اتمنى تكون سعيد معنا لاما ان شاء الله تتعرف على كل واحد فينا بشخصيته اللى بتميزه عن غيره .

واعتذر لك لو كنت السبب فى تعب أعصابك من امبارح لغايه الان , بس من الواضح ان حضرتك لسه متعرفش نظام شغلنا يمكن علشان هو غريب شويه على ناس كتير شغاله فى الفوركس

وبعدين حضرتك مش ساذج ولا حاجه ( حشاك طبعا ) هى العمليه وما فيها ان حضرتك لسه متعرفنيش علشان كده مش واثق فى شغلى , بس لاما تتعرف على اكيد هتفهمنى اكتر وتعرف طريقه تفكيرى .

انا هيكون لى عظيم الشرف انى اتعرف على حضرتك لو الظروف تسمحلك وانت حابب .

وبالنسبه للصفقه بالله عليك تحت اى سبب من الاسباب متقفلهاش على خساره وتابع معانا سياسه الشغل على الصفقات المسلبه واعمل باك للصفحات السابقه لمعرفه طريقه شغلنا

وأهلا وسهلا بيك تانى فى وسط اخواتك اللى 100% لاما تقرب منهم هتحبهم

لك منى كل الحب والود والاحترام

مش عارف اقولك ايه بس والله لو انا قدامك وانت رديت عليا كده كنت بوست راسك

حقك عليا يا اخى ..........متأسف ليك

قديم 22 - 12 - 2010, 10:52 PM   #1217
عضو برونزي

الصورة الرمزية عمرو المحرزي

اقتباس:
السلام عليكم
الأخوة الاعزاء ............. والله احرجتونى وانا فى غاية الخجل والكسوف والله غفور رحيم

لا ياغالى احنا اللى لازم نشكرك على انك كنت السبب علشان نشوف الحب والأخلاض والتعاون والموده من حبايبى اللى دايما معايا ومن غيرهم انا ماسواش .
والله انت لا تتخيل مدى سعادتى يا ....!! ؟ اللى انت اسمك ايه !! صحيح

بس للاسف الشديد انا بحاول انى اشتغل فى الفوركس لكن للاسف مش ماشى معايا خالص ومليش نصيب فى المكاسب ودايما نصيبى الخساير وحتى لما بقرر احط توصية بتقولو انها موثوقة للاسف بيبقى حظى انها بتخالف التوقع اللى عمرة مبيخيب ....... شكلى فقرى بقى

مافيش حاجه اسمها فقرى ومبخت . فيه حاجه اسمها اداره رأس مال سليمه بأستراتيجه ثابته ومجربه وناجحه مع صبر على المكسب والخساره .

واحنا والأخوه فى الورشه مابنزلش توصيات وانما كل واحد بيشوف فرصه مناسبه يقدر يدخل عليها ويكسب منها بينزلها من غير ميتردد لحظه , وطبعا كل واحد مسؤل عن حسابه يعرف امتى يدخل على صفقه وامتى لآ

بس ياريت تبقى معانا دايما وعلى الأقل تتابعنا وتعمل زى مابنقول وان شاء الله ربنا يكرمنا كلنا بيك , ياعالم بكره مخبى لينا ايه

وبعدين احنا كلنا خسرنا فى البدايه , هاتلى واحد ماخسرش فى الفوركس

(( لا طعم للغنى الا بتذوق الفقر اولا , وما عرفنا معنا الصحه الا لو مسنا الضر والمرض ))

وشكرا لخلقكم الكريم
ان الله يرحم من عباده الرحماء , أخ عزيز علينا اهلا وسهلا بك فى بيتك وبدايه موفقه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
وجزاك الله خيرا
كلامك يمشى على الناس كلها يااحن أخ واغلى صاحب

اقتباس:
فعلا حضرتك كبير فى اخلاقك وكرمك ومناقبك وروزوقك وعلمك وكل شىء فيك
وانما كأبن بار لحضرتك اعتذرت وقت تدخلك واتحرجت بسبب تعليقك ... واحترمت وقدرت هيبتك وسنك ومكانتك ........ وربنا ميحرمنيش من عطفك ورزانتك
والحمد لله انى عند حسن ظنك وهذا اكبر شرف حصلت عليه فى منتداكم

الشرف شرفنا وكلامك على عم ابوالعربى ان دل يدل على قلبك الطيب.

وعلى فكره الأعتراف بالحق وطلب السماح هو أول عمل صالح ارضى الله عز وجل عندما وقف سيدنا ادم مع الشيطان فى حضره الله وسؤلهما لما عصيتنى

قال الشيطان { أَنَاْ خَيْرٌ مِّنْهُ خَلَقْتَنِي مِن نَّارٍ }
( إلا إبليس استكبر وكان من الكافرين ) وذالك لأستكباره وعدم اعترافه بخطأه

بينما رد سيدنا أدم بكل أدب وقال ( سبحانك ان ظلمنا انفسنا فان لم تغفر لنا لنكوننا من الظالمين)

وهذا الفارق بيننا بنى ادم وبين ابليس اللعين الرجيم , فعلا ومن قلبى لك منى كل التقدير والاحترام

التوقيع:
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 12 - 2010, 11:17 PM   #1218
عضو نشيط

الصورة الرمزية د.محمد الشيخ

اقتباس:
السلام عليكم

وشكرا لخلقكم الكريم
اخونا وحبيبنا اهلا وسهلا بيك وانت بكلامك ده محيت اى سوء تفاهم بل بالعكس كبرت فى نظرنا كلنا لامتلاكك شجاعة ادبية يفتقدها الكثير وباذن الله ربنا حيوفقك ويكرمك وعلى فكرة محدش بيكسب على طول وكل اللى بيكسب الان فكن على يقين انه لازم يكون داق طعم الخسارة .
واهلا وسهلا بيك مرة اخرى اخ عزيز وغالى ومحترم .
اخوك محمد الشيخ

د.محمد الشيخ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 23 - 12 - 2010, 01:29 AM   #1219
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية flymero

بصو بقى مش هينفع اعمل اقتباسات لأن المشاركات كبيرة
بجد ويعلم ربى انا سعيد قد ايه بردكم يا دكتور عمرو ويا دكتور محمد واثلجتم صدرى بقبولكم اعترافى بالخطأ واعتذارى البسيط عن ما اقترفتة بسوء فهمى وتسرعى الفادح .... والحقيقة الدكتور عمرو اخجلنى اكثر واكثر وكنت منتظر انة يحرجنى عشان ياخد حقة منى بس يا خسارة طلع زوق واخلاق واحرجنى اكتر بردة المتسامح وبعفوة عنى , وعلى العموم اشكركم على تسامحكم والحمد لله انكم تسامحتم معى
وبالنسبة للدكتور عمرو انا بقولك ننا مشتركين فنفس الأسم ( عمرو )
بس انا طيران وانت طب

قديم 23 - 12 - 2010, 01:29 AM   #1220
عضو برونزي

الصورة الرمزية عمرو المحرزي

نرجع للشغل تانى

ارتفع الفرنك السويسري خلال تعاملات اليوم لأعلى مستوياته على الإطلاق أمام الجنيه الإسترليني بالتزامن مع ارتفاع مستويات الإقراض الحكومي البريطاني لمعدل قياسي تاريخي في نوفمبر/تشرين الثاني عند 22.77 مليار جنيه استرليني ارتفاعا من 16.7 مليار جنيه خلال نفس الشهر عام 2009.

فقد تراجع الجنيه الإسترليني قرب مستوى 1.48 إلى 1.4808 أمام العملة السويسرية وهي النقطة الأدنى له على الإطلاق أمامها، كما تراجع أمام الدولار الأمريكي إلى أدنى مستوياته منذ منتصف سبتمبر/أيلول 2010 عند 1.5452.

التوقيع:
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

الكلمات الدلالية (Tags)
توصيات مجانية, توصيات العملات.فوركس, ورشةالتحليل

مواضيع سابقة :

الــــــدعـــــــــــــــــم والـــمقــــاومـــــة ::: اوتــــومـــاتــك ::: الجزء الثاني
للمقيمين فى مصر افضل بنك
مشروع الثقه الجماعى

مواضيع تالية :

ورشة متابعه فرص الكامريلا يوميا ان شاء الرب
أفضل استراتيجية في المنتدى
الدعــــــــــــــــم والمقاومــــــــــــة للعملات ::: يوميــــــــا

ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))