• 1:47 مساءاً

لماذا طمست الحقيقة يا عمرو

موقوف
العربي 2010 is on a distinguished road
04 - 09 - 2010, 08:15 AM
العربي 2010 غير متواجد حالياً  
Angry لماذا طمست الحقيقة يا عمرو
انا كنت حاطط مشاركة نتذكر فيها اخواننا اللي كان ليهم دور كبير في تأسيس المنتدى ولكنك طمست هذا المعلم الجميل فلماذا ؟؟

المشاركة فيها ايه حتى انك ترميها في المحذوفات عايز توضيح للتصرف ده من فضلك

الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
نائب المدير العام

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
افتراضي رد: لماذا طمست الحقيقة يا عمرو
2#
04 - 09 - 2010, 08:36 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العربي 2010 مشاهدة المشاركة
انا كنت حاطط مشاركة نتذكر فيها اخواننا اللي كان ليهم دور كبير في تأسيس المنتدى ولكنك طمست هذا المعلم الجميل فلماذا ؟؟

المشاركة فيها ايه حتى انك ترميها في المحذوفات عايز توضيح للتصرف ده من فضلك
هلا والله اخوي ابو العربي كيف حالك عساك بخير
اخوي ما بنخفي حقائق ولا شي كل موضوع بيتم نقله للمكان الصحيح
لعدم جعل قسم الفوركس مشتيت للاعضاء والموضوع تم نقله الي قسم الاقتراحات والشكاوي
ولم يتم حذفه مثل ماذكرت
يمكنك التوجه الي الموضوع علي الرابط التالي
http://forum.borsaat.com/t185183-new-post.html
وسيتم الرد عليك خلال اليوم من فريق العمل لدينا
بتمني تكون الاجابه وضحه يالغالي واي موضوع بعيد عن تخيصص الفوركس بيتم نقله
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  
موقوف

3#
04 - 09 - 2010, 08:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو ابراهيم مشاهدة المشاركة
هلا والله اخوي ابو العربي كيف حالك عساك بخير
اخوي ما بنخفي حقائق ولا شي كل موضوع بيتم نقله للمكان الصحيح
لعدم جعل قسم الفوركس مشتيت للاعضاء والموضوع تم نقله الي قسم الاقتراحات والشكاوي
ولم يتم حذفه مثل ماذكرت
يمكنك التوجه الي الموضوع علي الرابط التالي
http://forum.borsaat.com/t185183-new-post.html
وسيتم الرد عليك خلال اليوم من فريق العمل لدينا
بتمني تكون الاجابه وضحه يالغالي واي موضوع بعيد عن تخيصص الفوركس بيتم نقله
لا ياعم عمرو معلش اسمح لي انته غلطان الموضوع بذمتك ما لوش علاقه بالفوركس ازاي ده هوه اساس المنتدى ده تقوم ترميه في حته ما حدش يشوفها غيرك انته والبهاوات المشرفين يا راجل اتقي الله صحيح أنا ما أعرفش ولا واحد فيهم لكن ما أنكرش اني كنت من الناس اللي بتتابع في صمت واستفدت خصوصا من خالد و الدكتور أسامة ياراجل ده حتى اسامة أستاذك عيب عليك رجع المشاركة في مكانها لان هوه ده المكان الصح ليها مع احترامي ليك ولكل المشرفين هنا
نائب المدير العام

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
4#
04 - 09 - 2010, 08:55 AM
اقتباس:
لا ياعم عمرو معلش اسمح لي انته غلطان الموضوع بذمتك ما لوش علاقه بالفوركس ازاي ده هوه اساس المنتدى ده تقوم ترميه في حته ما حدش يشوفها غيرك انته والبهاوات المشرفين يا راجل اتقي الله صحيح أنا ما أعرفش ولا واحد فيهم لكن ما أنكرش اني كنت من الناس اللي بتتابع في صمت واستفدت خصوصا من خالد و الدكتور أسامة ياراجل ده حتى اسامة أستاذك عيب عليك رجع المشاركة في مكانها لان هوه ده المكان الصح ليها مع احترامي ليك ولكل المشرفين هنا
راح اجوبك بكل صراحه وامام الجميع
والله اخوي ماشايف خطا بشي مابعرف ليش مكبر الموضوع بتقدر تراجع قسم الاستراحة وتشوف قد ايش مواضيع سوينا لها نقل من قسم الفوركس الي الاستراحة مباشره
بالنسبه ل اساس المنتدي والله اخوي كل شخص وادري وكل شخص له وجه نظر وبرجع واقولك لثاني مره بنحترمها وماعندنا مشكله فيها سوالك عن الاستاذه بتقدر تتواصل معهم او تراجع قسم الاستراحة وبتعرف وينهم وراح تجد مواضيع من الادارة مقدمة لهم
اخوي مابعرف شو بترميه وبهاوات ياخي اضعف الايمان اذا تبي تحكي احكي باسماء الاخوه او ما تحكي بدون كلمة بهوايات وغيره من هالحكي اللي ما يودي ولا يجيب
اوكي الحين بوجه لك سوال شخصي ماشاء الله بشوفك متحمس للموضوع الحين بتقول استفدت اعطينا امثاله استفاداتك صراحه مابشوف استفادات شي حتي من صمتك والدليل اخر موضوعك اللي اضفته واتمني من فضلك نسكر علي هالموضوع ولك كل الاحترام والتقدير
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
Marvey is on a distinguished road
Smile رد: لماذا طمست الحقيقة يا عمرو
5#
04 - 09 - 2010, 08:59 AM
اقتباس:

اخي الكريم العربي
يشرفني ان ارد على عضو مجتهد ومتميز مثلك فأنت حقاً
من الاعضاء الذين لا نستغني عنهم في المنتدي وممن يثرون المنتدي بمشاركاتهم الرائعة والمفيدة لإخوانهم

ولكن الموضوع لا يستحق كل هذا التعصب منك اخي
انا بصراحة لو من الأستاذ الفاضل عمرو كنت اعطيت لك الانذار الاول والسبب رد غير لائق وتجريح في الادارة بدون سبب فى المصلحة العامة للمنتدي

راجع قوانين المشاركة في المنتدي جيداً لتعلم ما أقوله ومايعلمه الكثير هنا
اهدئ اخي الحبيب وراجع كلامك جيداً وسوف تعلم انك مخطئ وليس الخطأ انك تخطئ ولكن الخطأ هو التمادي فى خطأك

شكراً لك اخي الكريم ويارب كدة ماتحرمنا من مشاركاتك التي تدخل على قلبي السرور الحقيقة

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
موقوف

6#
04 - 09 - 2010, 09:01 AM
معلش يا استاذنا مش انته اللي تفتح وتقفل الموضوع من عندك وبعدين تعالى أقولك الناس اللي كانت عامله لك تمثال وقاعده تصلي عنده في منتدى الفوركس وبمباركة شخصية منك كان الكلام من ضمن الفوركس برده جاوب على سؤالي لو عند حضرتك ذرة حق بحلف لك بالله وبحق صيامي اني ما أعرفش ولا واحد فيهم وبراس أهلي كلهم لكن الإعتراف بالحق فضيلة يا أخي انته اللي عملك اسامة وهيه ده الحقيقة زعلت ولا ما زعلتش بس تفضل ده حقيقة ولازم الكل يعرفها
موقوف

7#
04 - 09 - 2010, 09:04 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marvey مشاهدة المشاركة
اخي الكريم العربي
يشرفني ان ارد على عضو مجتهد ومتميز مثلك فأنت حقاً
من الاعضاء الذين لا نستغني عنهم في المنتدي وممن يثرون المنتدي بمشاركاتهم الرائعة والمفيدة لإخوانهم

ولكن الموضوع لا يستحق كل هذا التعصب منك اخي
انا بصراحة لو من الأستاذ الفاضل عمرو كنت اعطيت لك الانذار الاول والسبب رد غير لائق وتجريح في الادارة بدون سبب فى المصلحة العامة للمنتدي

راجع قوانين المشاركة في المنتدي جيداً لتعلم ما أقوله ومايعلمه الكثير هنا
اهدئ اخي الحبيب وراجع كلامك جيداً وسوف تعلم انك مخطئ وليس الخطأ انك تخطئ ولكن الخطأ هو التمادي فى خطأك

شكراً لك اخي الكريم ويارب كدة ماتحرمنا من مشاركاتك التي تدخل على قلبي السرور الحقيقة
أستاذ ميرفي حضرتك منورنا ومشرفنا انته حضرتك ما تعرفش محور كلامي كان يتمحور على العادة بتاعة أفيدك وتنكر جميلي واشتهدت بشخصيات كانت بارزة في يوم من الأيام قام ورماها في قسم محدش يشوفه خالص ومش عارف التصرف ده ليه قاعد يبرره بكلام اتعمل أكتر منه في المنتدى وهوه كان مباركه

المهم أنا اللي من عندي حقفل على الموضوع بس اتذكر يا أستاذنا عمرو انك دايما بتخرص صوت الحق لو تعارض مع أهواءك وأنا كنت فاتحها باب مناقشة وحضرتك اللي قلبتها مناكفة

عموما أنا بعتذر اني بأتكلم عن الحق لأن الحق في الزمن الأغبر ده بيزعل وإختلاف وجهات النظر لا يفسد للود قضية
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

8#
04 - 09 - 2010, 09:10 AM
اقتباس:
معلش يا عم الحج مش انته اللي تفتح وتقفل الموضوع من عندك وبعدين تعالى أقولك الناس اللي كانت عامله لك تمثال وقاعده تصلي عنده في منتدى الفوركس وبمباركة شخصية منك كان الكلام من ضمن الفوركس برده جاوب على سؤالي لو عند حضرتك ذرة حق بحلف لك بالله وبحق صيامي اني ما أعرفش ولا واحد فيهم وبراس أهلي كلهم لكن الإعتراف بالحق فضيلة يا أخي انته اللي عملك اسامة وهيه ده الحقيقة زعلت ولا ما زعلتش بس تفضل ده حقيقة ولازم الكل يعرفها

اخي العربي
موضوع مين عمل مين دة انا اقولك بقى مين عمل مين
شوف مين اقدم من مين هنا وانت تعرف مين عمل مين وانا مش بشكك بقدرات د اسامة علي عيني وعلي راسي
واحنا بنكلم بعض ع طول ولكن الموضوع لا يستحق اثارة الفتنة بين الاعضاء لسبب اراه من وجهة نظري سبب عبيط

اتمني ان تنظر الي نفسك من انت والي اي شئ وصلت قبل ان تشغل حالك بمن عمل من ومن وصل الي اى شئ

كثيراً من الاعضاء هنا لا تعرفهم انت وافضل من افضل عضو متميز هنا
يتابع في صمت

فمن انت الآن !

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

9#
04 - 09 - 2010, 09:13 AM
اقتباس:
أستاذ ميرفي حضرتك منورنا ومشرفنا انته حضرتك ما تعرفش محور كلامي كان يتمحور على العادة بتاعة أفيدك وتنكر جميلي واشتهدت بشخصيات كانت بارزة في يوم من الأيام قام ورماها في قسم محدش يشوفه خالص ومش عارف التصرف ده ليه قاعد يبرره بكلام اتعمل أكتر منه في المنتدى وهوه كان مباركه

لا انا فاهم كلامك كويس اوي اخي الكريم

ولكن ما فعله اخي الحبيب عمرو هو مجرد تنظيم للمنتدي ليس اكثر ولا أقل
وانا من اشد المتابعين لقسم الاستراحة علي فكرة ياريت ماتقولش ع القسم انه مالوش لازمة يبقى بتغلط فيا انا كدة

ادخل وشوف مواضيعي هناك انا من اكثر المشاركة فى هذا القسم

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

10#
04 - 09 - 2010, 09:18 AM
اقتباس:

المهم أنا اللي من عندي حقفل على الموضوع بس اتذكر يا أستاذنا عمرو انك دايما بتخرص صوت الحق لو تعارض مع أهواءك وأنا كنت فاتحها باب مناقشة وحضرتك اللي قلبتها مناكفة

عموما أنا بعتذر اني بأتكلم عن الحق لأن الحق في الزمن الأغبر ده بيزعل وإختلاف وجهات النظر لا يفسد للود قضية

اخي فين الحق في كلامك دلوقتي
لو انت جيت خالفت اشارات المرور لإنه عندك ظروف طارقة
هتيجي تقول للشرطة انتوا كدة ظالمين انا مخالفتش قوانين ولا شئ وانا مش غلطان انتوا ليه تعطوني مخالفة

هي نفس الموضوع كدة .....

رمضان كريم يا العربي روق كدة يا عم مفيش حاجة تستاهل اللى انت بتعمله دة

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع استراحة بورصات