• 6:57 مساءاً

شركة windsor brokers forex

عضو جديد

mazenzayton is an unknown quantity at this point
افتراضي رد: شركة windsor brokers forex
21#
23 - 09 - 2010, 08:35 AM
السلام عليكم : أرجو من الزملاء الكرام ممن يعرفون أحد وكلاء هذه الشركة في دمشق تزويدي بعنوانه و أكون له من الشاكرين .
mazenzayton غير متواجد حالياً  

عضو جديد

bassem71 is on a distinguished road
22#
23 - 09 - 2010, 06:23 PM
شركة ويندسور ليس لها وكيل في دمشق وانما هناك شركة تحويل اموال تتعامل معها مباشرة هي شركة اوربيت و عنوانها في الحريقة هاهو الموقع الرسمي لها
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
يمكنك الحديث مباشرة مع ويندسور عن طرق طلب الاتصال بك عبر موقع الشركة
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
مع كل التمنيات بالتوفيق
bassem71 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eeelnagm
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية eeelnagm

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
eeelnagm is on a distinguished road
افتراضي رد: شركة windsor brokers مطلوب التوضيح
23#
24 - 11 - 2010, 08:51 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem71 مشاهدة المشاركة
يا جماعة القصة طلعت كتير بسيطة ويندسور شركة محترمة و ما في اي مشكلة بس اتعاملي معها مباشرة و ما في داعي للوكيل
الحساب عندها متل ما قال الاخ ايتو شبه اسلامي اي لا يوجد عمولة الا بعد اليوم العاشر للصفقة
والله انتا لو شوفت الدعم بتاعهم عمل معايا ايه لما كنت فاتح صفقة علي ربح وحاولت اقفلها علي منصة التداول ولم يتم اغلاقها الا بعد ان تحول الربح الي خساره كنت عرفت الدعم بتاعهم عامل اذاي عموما انا حاسس من طرقتك في الدفاع عنهم انك بتعمل معاهم عموما الكلام الفصل في هذا الموضوع واللي الكل توصل اليه ان اي مبالغ كبيره يا جماعه لابد ان نتعامل فيها مع شركات كبيره مش شركة قبرصيه اما ويندسور فانا برشحها للي هيتعامل بمبالغ صغيره اقل من 1000دولار لاني سمعت انهم فتحوا للحسابات الميني والميكرو المجال بعد ما كانوا مشترطين الاستندر بس وبصراحه دي فرصه جيده للان للاسف احنا معنداش ولا وكيل للشركات اللي شغاله حساب ميكرو في مصر وياريت لو حد يعرف شركه ليها وكيل غير ويندسور بتشتغل ميكرو او ميني يقولي علي عنوانه انا عايز حد ادامي يكون مسئول لما يحصل اي حاجه حد اعرف احسبه قانونا .

التوقيع

For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eeelnagm
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية eeelnagm

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
eeelnagm is on a distinguished road
24#
24 - 11 - 2010, 09:01 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امنريدس احمس مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
اخى الكريم من فضلك انا حابة اعرف اكتر عن الاى بى دا علشان دا تقريبا اللى انا بتعامل معاه دلوقتى وبصراحة هما لغاية دلوقتى مفيش حاجة منهم وحشة وبيبعتوا توصيات لحظية ومتابعين حسابى كويس جدا بس بصراحة كلامك دا خوفنى وخلانى مش عارفة اعمل ايه فمن فضلك قولى ايه اللى حصل معااك وخلاك تقول كده وافدنى افادك الله وجزاك خيرا عما تفعل وجعلخ فى ميزان حسناتك
اسف جدا جدا جدا في التاخير في الرد بس بجد ما خدتش بالي خالص ان في حد مهتم بالموضوع اصلا وبيحط فيه اي مشاركات معلش عندي الموضوع ده عموما الشركه ماقدرش اقول فيها الا ان استثمار المبالغ الكبيره فيها فيه خطوره رهيبه لان الشركات القبرصيه كلها في النهايه لا رقابه عليها وكل اللي يقولك الشركه انضمت لكذا وبتاع ده كله كلام لان الاساس ان الدوله اللي فيها الشركه تكون معترفه بهذا النشاط وتضرب بيد من حديد علي المتلاعبين بحسابات الاشخاص ولكن قبرص دي اخر دوله تعمل كده وكانت عملت مع كل الشركات اللي نصبت قبل كده ومين عارف يمكن اصحاب ويندسور دول يجوا في اي يوم يستكفوا بالمليارات اللي معاهم ويقولولنا باي باي ومين هيحسبهم ولا يسيطر علي اموالنا اللي هي اصلا في حساباتهم مش في حسابات باسمنا عندهم انصحك بالابتعاد فورا عنهم واستثمار مبالغ صغيره معاهم من الاخر ما تخفيش عليها انا احتمال كبير اشغل معاهم مبلغ بسيط مش اكتر لان ليهم وكيل هنا بس بجد والله الوكيل ده ما بينفع في اي شئ ومش عارف غريبه انك بتقولي انه بيديكي توصيات وواخد باله منك ده اكيد انتي عزيزه عليه اوي ده طلع عيني عشان حتي يديني شوية مؤشرات وعلي ماجيت اخدها كان الحساب التدمر عموما الله المستعان ويهدي النفوس انا الحمد لله بعد الفتره الكبيره دي وصلت لاستراتيجية جيده في التداول بس المشكله كلها اني خايف اشتغل معاهم تاني واقبل نفس العيوب الرهيبه في منصة التداول اللي وقت ما تحب تنفذ الاوامر تنفذها ووقت ما تحبش توقفلي التداول وحتي تمنعني من اغلاق الصفقات علي الارباح وكاني بضارب بامرهم مش بامري والله انا نفسي اشغل معاهم مبلغ صغير بسبب فكره الوكيل اللي في مصر ده بس للاسف كل اللي شوفته معاهم غير مشجع بالمره.وحتي فكره المبلغ الصغير مش قادر اخدها معاهم احتمال لو موضوع الحسابات الميكرو ده طلع صحيح اجرب معاهم شويه واشوف ظبطوا منصة التداول وظبطوا الدنيا ولا لسه المواضيع بايظه عندهم وعموما مش هبقي قلقان من اني افقد المبلغ يعني بجملة المصاريف اللي الواحد بيصرفها في مصر بس لعل وعسي يكونوا ظبطوا الدنيا وبرضه ده لو حصل مش هكتر عن حساب ميكرو ادبله واسحب اكتر من كده معنديش خطط مع شركة قبرصيه والله المستعان

التوقيع

For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً  
عضو جديد

bassem71 is on a distinguished road
25#
24 - 11 - 2010, 04:38 PM
والله يا شباب انا ما عم اعمل دعاية ل حدا عم بحكي من خلال تعاملي معهم و لم استطع تجربة شركة تانية لانو ويندسور من الشركات القليلة او يمكن الوحيدة اللي بتتعامل مع السوريين و خلا سنة وشهر ما صار معي شي يذكر
صحيح انو بيصير احيانا و ما بتقدر تسكر الصفقة لما بدك بس هادا هو التعامل الكتروني و مخاطره و انت خلال توقيع العقد لو انك دققت منيح كنت شفت انو في بند متعلق بعدم مسؤليتهم عن المشاكل الالكترونية التي قد تصادفك مع حرصهم على عدم حدوث ذلك
شكرا
bassem71 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية a.mahmoud
عضو نشيط
الصورة الرمزية a.mahmoud

a.mahmoud is on a distinguished road
26#
30 - 11 - 2010, 02:35 PM
يا جماعه انا خلصت معاهم كل حاجه من خلال الاوراق وباقي التحويل وبصراحه بعد كلامكم ده ابتديت اقلق!!!
مش عارف اعمل ايه ؟؟؟ياريت حد يفدني احول الاموال والا اعمل ايه؟
a.mahmoud غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية sweden 2010
عضو جديد
الصورة الرمزية sweden 2010

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
sweden 2010 is on a distinguished road
27#
15 - 01 - 2011, 08:05 AM
السلام عليكم

انا اتعامل مع الشركة من سنه ونص والحمدلله لاتوجد اي مشكلة معهم وبالعكس وجدتهم صارمين بموضوع الاوراق اكثر من الشركات الاخرى

تعاملي مباشر مع الشركة بدون اي وسيط والحوالات عن طريق حسابي الاكتروني بالبنك ومدتها لتصل يوم واحد

وانا اكتب هذا الكلام لقول الحق فقط وما وجدته منهم من حسن تعامل والدعم الفني ينجز الامور بسرعه عن طريق الايميل واذا حدث لبس يقومو هم بالاتصال بي واشرح لهم المشكلة وتحل فورا

والله على مااقول شهيد

التوقيع

sweden 2010 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

tamergad is on a distinguished road
افتراضي رد: شركة windsor brokers مطلوب التوضيح
28#
04 - 05 - 2011, 01:48 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eeelnagm مشاهدة المشاركة
اولا الوكيل بتاع ويندسور هنا يا سمسمه هو وائل اللى مكتبه فى المنيل مش فاكر اسم المكتب كان تقريبا لاجشري حاجه كده يعنى الرفاهيه بس ده الشئ الوحيد اللى الواحد ماينفعش يشوفه مع الشركه دي عموما هو راجل ذوق بس لغاية ما الواحد يحط الفلوس فى الحساب ولكن بعد كده كله اي كلام لا في دعم ولا توصيات ولا اي شئ مش بس كده انا عملت ايداع فعلا من خلاله للشركه وفوجئت بنظام الشركه القاتل الشركه بتاخد فوق الاسبريد عموله خمسه في المائه على كل صفقه المفروض بقى انها بتديها للاستاذ وائل ده يعنى الوكيل او تقريبا بتديله معظمها طبعا انا عايز اقولك ان ده سرقه عيني عينك مش بس كده .

النقطه الاهم بقى اذا كنتى بتهتمي بحرمانيه الاموال والارباح الناتجه عن هذه الشركه فاحب اقولك ان الشركه لا تطبق النظام الاسلامي نهائيا وبالتالي مش عايز اقولك ان الفوائد بتعد ليل ونهار على اي صفقه بتبات وده كان ليه تاثير سلبي جدا جدا عليه لما عرفت ان الحساب مش اسلامي ذى ما كنت فاهم وانه بس اسلامي فتره عشر ايام او مده من هذا القبيل بعد كده بيتحسب فوائد وتقريبا كمان مضاعفه الموضوع بصراحه ان الشركه دي شركه فشله فعلا

دخولي فى هذه الشركه كان عن طريق شخص كنت للاسف اثق فيه ولكن اكتشفت بعد ذلك انه كان مجرد مصلحه وفائده عايده عليه من وراء الخمسه فى المائه اللى بقوليك عليها فوق الاسبريد وطبعا سبب دخولي هذه الشركه الاساسي انى كنت في بداية طريقي فى الفوركس وكنت بعتمد على نصائح الاصدقاء للبدء فى هذا المجال لكن بعد هذا الموقف قررت الاعتماد على نفسي كليا فى كل شئ حتى فى مخاطبة الدعم الفني للشركات الخاصه بالمتاجره . لان الوكيل دائما مشغول ومش فاضى في معظم الوقت ايا كانت الشركه لو انتى بتشتغلي هناك انا اكيد قبيلتك واعرفك كويس عموما تقبلي فائق احترامي وانصحك شوفي وكيل لشركه محترمه اشتغلي معاه وموفقه بامر الله

صاحب الشركه اسمه دكتور وائل و مساعده الميمون دكتور خالد ولكن شكله لا يوحى بالدكتره ...

مره كنت فى الشركه فى لقاء مع الدكتور وائل وكان حاضر التمرجى خالد ,, ومن ضمن ما جاء فى اللقاء :
سأشير لنفسى ب تامر وللدكتور وائل ب الدكتور و للدكتور خالد ب التمرجى تمييزا ليس الا وليس تقليلا من شأنه

تامر : ما هو الدعم الذى ستوفره لى شركتكم مقابل فتح حسابى عن طريقكم ؟ هل هناك توصيات ؟

الدكتور : بصوت حماسى) يا بيه انا لو متأكد من السوق ما كنت اشتغل لنفسى وخلاص ... ولا كنت وجعت قلبى

و فى جزء اخر من اللقاء

التمرجى (بلهجه ساخره) متحدثا عن المتداولين : أصل العميل ابو الف دولار ده لو شاف ربح 10 دولار بيقفل وياخده ,,, لكن اما بيشوف الخساره 400 او 500 دولار بيسبهم لغاية ما يخسر الحساب كله ,,, ويرجع الشهر اللى بعده يعمل ايداع تانى ,,, وبرررررضه يخسره

انتهى اللقاء

بيته مفتوح من الناس اللى بتخسر ومع ذلك بيسخر منهم

انا كنت رايحلهم اتفرج بناءا على توصية من واحد معرفه,,, طبعا لم افتح حسابى معاهم وفتحته مباشرة مع ويندسور ...

شركة محترمه كما تفضل الأخوه فى المشاركات بالاضافه ان لها حسابات بنكيه فى بنوك فى القاهره ,,, يعنى لن تتحمل اى مصاريف تحويل وكذلك انخفاض مصاريف السحب بنسبه كبيره
tamergad غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
مطلوب, brokers, التوضيح, شركة, windsor

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات