• 1:08 صباحاً

شركة windsor brokers forex

عضو جديد

bassem71 is on a distinguished road
افتراضي رد: شركة windsor brokers مطلوب التوضيح
11#
28 - 07 - 2009, 02:01 AM
يا جماعة القصة طلعت كتير بسيطة ويندسور شركة محترمة و ما في اي مشكلة بس اتعاملي معها مباشرة و ما في داعي للوكيل
الحساب عندها متل ما قال الاخ ايتو شبه اسلامي اي لا يوجد عمولة الا بعد اليوم العاشر للصفقة
bassem71 غير متواجد حالياً  

عضو جديد

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
سمسم1 is on a distinguished road
12#
28 - 07 - 2009, 10:44 AM
زى ما توقعت و احساسى كان فى محله
سمسم1 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eeelnagm
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية eeelnagm

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
eeelnagm is on a distinguished road
13#
30 - 07 - 2009, 07:25 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem71 مشاهدة المشاركة
يا جماعة القصة طلعت كتير بسيطة ويندسور شركة محترمة و ما في اي مشكلة بس اتعاملي معها مباشرة و ما في داعي للوكيل
الحساب عندها متل ما قال الاخ ايتو شبه اسلامي اي لا يوجد عمولة الا بعد اليوم العاشر للصفقة
اخى اللى عرفته بعد كده ان الشركه طلعت قبرصيه يعنى في اي وقت فلوسك تروح فى الهوا ولا يوجد من يرجعها اليك نهائيا اسأل عن الشركات القبرصيه وستعلم ما ينتظر كل من يعمل معهم او يتداول من خلالهم والمنتديات مليئة بقصص النصب من الشركات القبرصيه لانهم بلا رقابه ولا ضابط او رابط انصحك بالابتعاد عن الشركه تماما والله يعينك وهناك الكثير من الشركات المحترمه الموثقه هنا فى المنتدي وتحت رعاية مشرفي بورصات او فى منتديات اخرى محترمه لكن اياك والشركات القبرصيه ايااااااااااااااااااك ايا كان عرض الشركه حتى ولو هيدوك حساب ببلاش لان كل مجهودك خلال شهور سيذهب عليك لاقدر الله بمجرد اغلاق الشركه نسال الله التوفيق والسداد والله المستعان

التوقيع

For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eeelnagm
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية eeelnagm

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
eeelnagm is on a distinguished road
14#
30 - 07 - 2009, 07:26 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمسمة مشاهدة المشاركة
زى ما توقعت و احساسى كان فى محله
ياريت تنقلنا احساسك ده عشان الاخوه يستفيدوا لان كل معلومه انتى بتقوليها بتفيد اخوانك وبتحمي شخص ما من الوقع فريسه للنصب والاحتيال يارب ما تبخليش علينا باحساسك ومعلوماتك وشكرا على المشاركه

التوقيع

For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً  
عضو جديد

امنريدس احمس is on a distinguished road
افتراضي رد: شركة windsor brokers forex
15#
27 - 05 - 2010, 11:16 AM
السلام عليكم
اخى الكريم من فضلك انا حابة اعرف اكتر عن الاى بى دا علشان دا تقريبا اللى انا بتعامل معاه دلوقتى وبصراحة هما لغاية دلوقتى مفيش حاجة منهم وحشة وبيبعتوا توصيات لحظية ومتابعين حسابى كويس جدا بس بصراحة كلامك دا خوفنى وخلانى مش عارفة اعمل ايه فمن فضلك قولى ايه اللى حصل معااك وخلاك تقول كده وافدنى افادك الله وجزاك خيرا عما تفعل وجعلخ فى ميزان حسناتك
امنريدس احمس غير متواجد حالياً  
عضو جديد

امنريدس احمس is on a distinguished road
16#
27 - 05 - 2010, 11:28 AM
السلام عليكم
اخى الكريم من فضلك اناحابة اعرف اكتر عن الاى بى دا لانه تقريبا كده هو دا اللى انا بتعامل معاه وبصراحة هما لغاية دلوقتى كويسين جدا وبيبعتوا توصيات لحظية ومتابعين حسابى كويس بس بصراحة كلامك دا خوفنى جدا وخلانى مش عارفة اعمل ايه فمن فضلك تفيدنا بخبرتك وتقولنا ايه اللى حصل بالظبط ؟؟؟والكلام دا من اد ايه تقريبا ؟؟؟؟ وارجو الرد سريعا لخطورة الموقف بالنسبة لى وجزاك الله خيرا وجعله فى ميزان حسناتك
امنريدس احمس غير متواجد حالياً  
عضو جديد

bassem71 is on a distinguished road
17#
28 - 05 - 2010, 10:27 PM
الشركة قبرصية صح بس مسجلة في سوق الاوراق المالية القبرصية و تنفذ تعليمات الاتحاد الاوربي و من فترة عملت شراكة مع اكبر مراكز التدريب على الفوريكس في بريطانيا و حضورها في المعارض الاستثمارية العالمية دائم وانا شخصيا شفت معرضهم في دمشق من حوالي عدة اشهر و الجماعة ما عندهم اي مشكلة على الاقل بما يخص الايداع و السحب انا عم اشتغل معهم من سنة الا شهر ما شفت اي مشكلة و طلبت ارباحي منهم مرة واحدة فقط وصلت خلال اقل من 3 ساعات
وبرأي بضل افضل شركة لمستثمري منطقتنا لانو التعامل كتير سهل
بس التعامل مباشرة و ليس عن طريق وكيل
شكرا
bassem71 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

hhh499 is on a distinguished road
18#
21 - 06 - 2010, 05:47 PM
الشركة قبرصية
hhh499 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eto2
عضو متميز
الصورة الرمزية eto2

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
eto2 is on a distinguished road
19#
24 - 07 - 2010, 07:59 AM
انا اتعامل مع الشركة من 3 سنوات واعتقد انها الشركة القبرصية الوحيدة المضمونة
عمر الشركة يتجاوز 25 عام
بخصوص السبرد السبرد متحرك يبدا من نقطتين في اليورو باقصى حد 3 نقاط وفي الباوند من 3 الى 4
العيوب
فقط خلال الليل عند فتح الاسواق ممكن ان يزيد السبرد ولا تستمر زيادة السبرد اكثر من نصف ساعة
كمان ان الصفقات يكوت تنفيذها صعب احيانا اثناء الاخبار القوية وسرعة تحرك السعر وهذا موجود في معظم الشركات
الحساب الاسلامي
الشركة بها حساب اسلامي مدته 10 ايام وبعد اليوم العاشر تبدا باخذ عمولة بالنسبة لي هذا لا يوثر علي لاني في كل عملية اضع ستوب وبروفت واقصى عملية تستمر يومين
الكوميشن لا يوجد كوميشن في الشركة لكن الاي بي هو من ياخذ الكوميشن وانا اي بي فردي واضع في حسابي فقط كوميشن 20 دولار على العقد الاستاندر بصراحة اخر الشهر بلاقي ربح كويس اضافي لارباح
السحب والايداع
الايداع في الاردن عن طريق البنوك خلال يومين باقصى حد ينل المبلغ في الحساب اما من خلال مكتب الصرافة المعتمد لديهم فخلال ربع ساعة يكون المبلغ بالحساب
السحب كان في السابق عن طريق بنك عودة وكان المبلغ يكون في الحساب باقصى حد خلال ساعتين
اما الان فالمبلغ يكون بالحساب خلال يومين
لا توجد مشكلة بسحب اي مبلغ
انا سحبت ارباح من رصيدي ضعف الرصيد ولا توجد مشاكل

لا يعتبر كلامي دعاية للشركة ولكن انا نقلت تعاملي معهم وتعاملهم معي

بصراحة اذا فكرت بالتتغير ربما ساذهب الى fxdd
eto2 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

aalmuselli012 is on a distinguished road
20#
26 - 07 - 2010, 07:35 PM
يا جماعة المتجرة فى الفوركس لسه لحد دلوقتى مشكوك فى مشروعيتها والبعض بيقولوا حرام وبعض بيقولوا حلال لو حسابات أسلامية ..

ومدام فى فايدة بعد 10 أيام ولا سنه حتى متبقاش أسلاميه للأستاذ الى بيقول شبه أسلاميه ده أنا مش فاهمه صراحة بيقول أيه ..
فأرجوك يأخى تكفى شيهه واحدة وخلينا فى الشركات الى بتدي حسابات بدون فوائد ولا عمولات وهي دي الحسابات الأسلاميه

وأنا عميل مع gigfx وهى شركة محترمة قوى وحسباتهم كلها أسلامية والأسبريد ثابت وعندهم حسابات بقى مفتوحة منك للبنك وبرضه أسلاميه وصراحة معنديش معاهم مشاكل بس هيا أمريكيه وليهم مكتب تسويقي فى قبرص مسئول عن الشرق الأوسط .. بس سيبك من كل ده انا الى مر يحنى أن التيم الى بتعامل معاه من الشركة كلة مصريين وناس محترمة جدا .. لوعندى مشكلة بروح أعد معاهم بمشي والمشكلة محلولة

وبالتوفيق يأخى وربنا يعوض عليك
aalmuselli012 غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
مطلوب, brokers, التوضيح, شركة, windsor

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات