موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

توصيات ابو جواد 2011

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree1789Likes

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 14 - 04 - 2011, 12:58 PM   #17651
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية الفنكوووش
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

رد: توصيات ابو جواد 2011
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geniusssman مشاهدة المشاركة
وانا الحمد لله واخد 50 نقطه برده ف اليورو ين

الله ياربكلك ياعدوله
بتقول ين
ين .. ين .. ين

يا عم متنطقش الاسم دا اودامى لساني بيعلق



التوقيع:
" الهي انت تعلم كيف حالى *** فهل يا سيدي فرج قريب "
الفنكوووش غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:00 PM   #17652
عضو نشيط جدا
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

ابو جواد
تنصح بشراء ازواج الين بنهاية الاسبوع
هل خبر شراء الين من البنك المركزى سوف يؤدى لانهيار الين ..... نصيحتك يادكتور



muslim4ever غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:04 PM   #17654
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية mreda
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geniusssman مشاهدة المشاركة
اليورو دولار نزل لنقطه الدونت كلوز للشراء
لسه مقفلش تحتها

مبروك هدف اليورو بطريقة التبريد

بارك الله فى أخونا أبو جواد



التوقيع:
خريج أكاديمية أبو جواد لإحتراف الفوركس
mreda غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:05 PM   #17655
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية الفنكوووش
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muslim4ever مشاهدة المشاركة
ابو جواد
تنصح بشراء ازواج الين بنهاية الاسبوع
هل خبر شراء الين من البنك المركزى سوف يؤدى لانهيار الين ..... نصيحتك يادكتور
مش هتوبوا بقا عن عائلة المجانين دي !! .
انا مش عارف الين دا يعمل للناس ايه تانى علشان يخليهم يحرموا
يعني تصفير حسابات وصفر
توقيع قلب ولعب بالاعصاب وعمل
يعملكوا ايه تانى بس علشان تخلعوا منه !!

على رأي المثل المصري العظيم اللى بيقول:
اللى اتلسع من الشوربه .. ينفخ فى الزبادى

انتوا بقا بتقولوا:
اللى اتلسع من الشوربه .. ينفخ فيها ويشرب تانى

مليش دعوة بيكوا انا هنفخ فى الزبادي اضمن
قصدي يعني هخليني فى اليورو والباوند مع عائلة الدولار اعقل كتير من عائلة الين
مع ان مبقتش في حاجه عاقله فى السوق دا بس نعمل ايه بقا غاويين لعب



التوقيع:
" الهي انت تعلم كيف حالى *** فهل يا سيدي فرج قريب "
الفنكوووش غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:09 PM   #17656
عضو فـعّـال
 
الصورة الرمزية geniusssman
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mreda مشاهدة المشاركة
لسه مقفلش تحتها

مبروك هدف اليورو بطريقة التبريد

بارك الله فى أخونا أبو جواد
يامسهل الحال . . شمعه الاختراق اغلقت تحت



التوقيع:

geniusssman غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:20 PM   #17657
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

ياشباب بعد ساعتين ونص انتبهو في اخبار على الدولار مع بعض الاخبارعلى الكندي في وقت واحد
يعني قبل الخبر بنص ساعه انتبهو على الاخبار والشارت يعني ان شاء الله يهبط اليورو والاسترالى



التوقيع:
ما شاء الله لا قوة الا بالله
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ولااله الا الله والله اكبر
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
استغفر الله العظيم و اتوب اليه
(( لا اله الا الله وحده لاشريك له, الله اكبر كبيرا, والحمد لله كثيرا, سبحان الله رب العالمين ,لا حول ولا قوة الا بالله العزيز الحكيم))
((اللهم اغفر لي ,وارحمني,واهدني ,وعافني ,وارزقني))
(( الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات ))((الحمد لله على كل حال))
اللهم صلى وسلم على نبيك محمد صلى الله عليه وسلم
الدكتوري غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:20 PM   #17658
عضو جديد
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اخويgeniusssman هل تنصح بالشراء في اليورو الان ام البيع



ميلاف غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:21 PM   #17659
عضو فـعّـال
 
الصورة الرمزية geniusssman
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geniusssman مشاهدة المشاركة
يامسهل الحال . . شمعه الاختراق اغلقت تحت
البيع اتفعل لليورو دولار



التوقيع:

geniusssman غير متواجد حالياً  
قديم 14 - 04 - 2011, 01:22 PM   #17660
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية orvant
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اربطو العملات ببعض ابوجواد قالى االيورو ين فى طريقه لتحت قبل ما تظهر ال118 فى عنده 119.40
واربطو اليورو ين باليورو دولار شوفو نقاط الدونت كلوز يعنى لو وصل اليورو دولار للنقطه 4322 يبقى هيرتد ويرد معاه اليورو ين والمجنون لو راح بردو لنقطه الدونت كلوز ركزو شويه هتحسو انكو عارفين السوق بيتحرك ازاى



التوقيع:
التــــــــــــــــــــــــــــــــداول أســـــــــــــــــــــــــــــلوب

If you wait for perfect conditions, you will never get anything done


orvant غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


مواضيع سابقة :

تقيم هذه التوصيات
توصياتي
توصيات =R.U.T = Eagles

مواضيع تالية :

جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18
توصية هامة على الاسترالي ين
جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18 مبروك لكل من دخل

توصيات ابو جواد 2011

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



روابط الموقع الداخلية


02:06 PM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة