موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

توصيات ابو جواد 2011

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree1789Likes

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 02 - 03 - 2011, 01:48 AM   #8241
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية hossin1515
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

رد: توصيات ابو جواد 2011
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.عادل الكندي مشاهدة المشاركة
شوف ياغالي طالما لم يغلق خمس دقائق فوق 6270 فحيروح اول ل 6225 وبعدها يصعد ل 6290 فقط وما اعتقد حيروح لنقطة البيع


حسين فقط للشراء ..لو كانت للبيع كنت كتبت جنبها ايضا

جزاك الله خير و تصبح علي خير و صحة و عافية



التوقيع:
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم صلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم
--------------------------------
بسم الله الرحمن الرحيم
فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا


hossin1515 غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 01:50 AM   #8242
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية mreda
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

السلام عليكم يا إخوان

أود أن أوجه عميق الشكر لأخونا أبو جواد على أرباح اليوم الماضى و ربنا يحميه من العين ويزيده يا رب

وبفضل الله و بفضل أستاذنا أبو جواد و أخيرا و بعد 6 شهور من ممارسة الفوركس جائنى حساب ختامى للشهر الماضى رابح و الحمد لله

و ذلك بعد شهور من التخبط و التهور وقليل من المكسب و كثير من الخسارة حتى تعلمت أسمع كلام أبو جواد بالمللى حينها فقط استطعت أن أختتم شهر بمكسب و أثق أن القادم أروع مع الرائع أبو جواد

و أنتظر بفارغ الصبر مشروع الأكاديمية علشان يحصلنا الشرف و نتعلم على إيده وجها لوجه

وجزا الله أستاذنا أبو جواد عنا كل خير



التوقيع:
خريج أكاديمية أبو جواد لإحتراف الفوركس
mreda غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 01:53 AM   #8243
عضو فـعّـال
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

ابوجواد بعثتلك رسالة على الخاص من ثلاثة ايام ممكن ترد على لو تكرمت ياغالي...... بانتظارك



التوقيع:
استغفر الله العظيم
اللهم صلي على سيدنا محمد
أبو محمد. غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 01:54 AM   #8244
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية mannon0
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.عادل الكندي مشاهدة المشاركة
لأ يا عسل ..الجديدة اللي فيها طريقة التبريد بدل الويز ويث يو
ينهار ابيض انتا محصلتش ياعم انته هتموت من التعب ومش هاين عليك تنام احسن حد يغلط ، ربنا يديك على قد حبك للناس وتضحيتك الى ملهاش حدود ، وحياة ربنا والله العظيم ابو جواد انتا كل يوم بتخلينى ابكى من مشاعرك الجميلة دى ، ربنا يكرمك ربنا يكرمك ، انا مش عارف اتكلم

سلام



التوقيع:
mannon0 غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 02:01 AM   #8245
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية mreda
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

مانون يا صاحبى أحسن تروح البنك و تاخد منهم الـ confirmation بتاع التحويل علشان بس تتطمن
بس لو لسه مكملتش إسبوع ماتقلقش



التوقيع:
خريج أكاديمية أبو جواد لإحتراف الفوركس
mreda غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 02:03 AM   #8246
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية mannon0
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.عادل الكندي مشاهدة المشاركة
اشهدوا يا جماعة وربي فوق في السماء الدنيا الان يشهد عليا ...

لو راحت يا مانون اقسم لك بالله تاخذها مني ولا تشيل هم حبيبي ...طز فيها ولا تشغل نفسك ياغالي ...
انا الى هقسملك يا ابو جواد ، انا مستعد اضحى باغلى حاجة فى حياتى بس تيجى عندنا مصر ، وحياة ربنا وحياة رحمة ابويا ، نفسى اشوفك واقعد معاك واتعلم منك ( ازاى احب الناس واخاف عليهم )
نفسى ابقى تلميذك ابو جواد وللاسف انا مش بعرف اذاكر على الكمبيوتر .

ياترى حلمى دة هيتحقق فى يوم من الايام ، هقول يارب .

شكرا Bianco انك اديتنى فكرة عشان انا كنت فاكر الحوالة هتاخد يوم بالكتير

سلام وتصبحوا على خير



التوقيع:
mannon0 غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 02:04 AM   #8247
عضو جديد
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد . مشاهدة المشاركة
أنا جديد على الموضوع ممكن أعرف متى وقت توصيات الباوند ؟؟؟
مافيه اوقات محدده لتوصيات الباوند هناك توصيات يوميه الدونت كلوز

وكذلك متى ماسنحت فرصه لتوصيه اضافيه يعطينا ابو جواد الهديه
التوصيه الي نتكلم عنها ابو جواد اعطانا اياها البارح



الباوند غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 02:10 AM   #8248
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية mannon0
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

شكرا حبيى mreda هروح بكرة كدة اشوف ، لكن انا لسة محول انهاردة وكنت فاكر الموضوع بالكتير يوم وانى ممكن الحق الدونت كلوز انهاردة كمان هههههههه ، بس مش مشكلة كل تاخيرة ... على رأى المثل



التوقيع:
mannon0 غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 02:42 AM   #8249
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية Bianco
 

افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mannon0 مشاهدة المشاركة
شكرا حبيى mreda هروح بكرة كدة اشوف ، لكن انا لسة محول انهاردة وكنت فاكر الموضوع بالكتير يوم وانى ممكن الحق الدونت كلوز انهاردة كمان هههههههه ، بس مش مشكلة كل تاخيرة ... على رأى المثل
لو كنت قلتلي كنت نصحتك بالكريدت كارد افضل شيئ .. نص ساعة بالكتير اوي وتبقي الفلوس في حسابك أفضل من الحوالة .. يالا كل تاخيرة وفيها خيرة



التوقيع:

بسم الله الرحمن الرحيم
{ وَلَسَوْفَ يُعْطِيك رَبّك فَتَرْضَى }
صدق الله العظيم

"رب اوزعني ان اشكر نعمتك التي انعمت علي وعلى والدي وان اعمل صالحا ترضا "
Bianco غير متواجد حالياً  
قديم 02 - 03 - 2011, 02:54 AM   #8250
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية A7medBasha
 

Smile رد: توصيات ابو جواد 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mannon0 مشاهدة المشاركة
ينهار ابيض انتا محصلتش ياعم انته هتموت من التعب ومش هاين عليك تنام احسن حد يغلط ، ربنا يديك على قد حبك للناس وتضحيتك الى ملهاش حدود ، وحياة ربنا والله العظيم ابو جواد انتا كل يوم بتخلينى ابكى من مشاعرك الجميلة دى ، ربنا يكرمك ربنا يكرمك ، انا مش عارف اتكلم

سلام

انت بعت من بنك ايه ولازم تكون عامل حساب عندهم ولا ايه النظام
وكان كام المصاريف على كام



A7medBasha غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


مواضيع سابقة :

تقيم هذه التوصيات
توصياتي
توصيات =R.U.T = Eagles

مواضيع تالية :

جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18
توصية هامة على الاسترالي ين
جديد توصية شراء على EUR/USD اليوم الاثنين الساعه 1:50م التاريخ 2011/1/18 مبروك لكل من دخل

توصيات ابو جواد 2011

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



روابط الموقع الداخلية


03:54 AM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة