موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

FOREX TRUST

منتدى تداول العملات العام

قديم 30 - 07 - 2009, 02:18 PM   #901
4x4
عضو جديد

افتراضي رد: FOREX TRUST

رد: FOREX TRUST
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled222 مشاهدة المشاركة
هذا مجنون حركته ب 100 و 200 نقطة
على ما ارى انه اقصى ارتفاع يمكن ان يصل اليه هو 158 و لو وصلها سوف نعزز
تسلم يا غالي على فكره في خبر مهم على الدولار كمان ساعه تقريبا وهيبقى ليه تأثير على حركة الساحر فقط للتذكير يا شباب لا احد ينزعج اذا راء حركه فوجأيه على الساحر هقوم اصلى الظهر بقى لحسن كده عيب اوي دقائق وراجع يا اجمل صحبه

4x4 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 30 - 07 - 2009, 03:58 PM   #902
4x4
عضو جديد

المجنون اقترب من 158 هل نضع امر معلق بالتعزيز ام ننتظر انتهاء تأثير الخبر

قديم 30 - 07 - 2009, 06:11 PM   #903
4x4
عضو جديد

طيب انا هقوم استريح ساعتين تلاته يا استاذ خالد لحسن انا قاعد من الفجر امام الجهاز انا معملتش اي اوامر معلقه لان انتا ما نوهتش عن ده في موضوع التوصيات الذهبيه وملتزم بامر الله بامرين البيع للساحر والمجنون دون اي اوامر اخري فى الحساب باذن الله اشوفكم على خير وباذن الله الى الربح قريبا اشوفكم على خير يا شباب القاكم بعد 4ساعات باذن الله

قديم 31 - 07 - 2009, 03:55 AM   #904
4x4
عضو جديد

نهاركم ذى الفل يا شباب صباح الخير يا ابو الشباب انا ساعتين كده وهنزل اروح الشغل وهتابع التوصيات من هناك انا شوفت ورشه العمل بتاعت التوصيات وبصراحه تمام اوي بس عندي استفسار هي المؤشرات اللى حضرتك حاططها فى ورشه العمل البسيطه فعاله حتى الان ولا حضرتك غير المؤشرات لان اخر فرص كنت شايف حضرتك حاططها كنت شايف فيها مؤشرات مختلفه جايبه الهاي واللو للايام السابقه وحاجات تانيه كده غير المؤشرات اللى محطوطه فى اول الورشه ياريت لو حضرتك حاطيت نظام جديد للمؤشرات تشرحه فى الورشه عشان ابقى اتابع معاك هناك وبعدين الشباب كلها لازم تشغل فى الورشه دي دي ماشاء الله ورشه محترمه اوي وتستاهل المجهود ياريت يا شباب اللى يقدر يشتغل معانا فى الورشه بتاعت استاذ خالد ما يتاخرش يعنى مش لازم ناخد كل حاجه على الجاهز لازم نساعد عشان نتعلم ونعرف اذاى الشغل بيتعمل وان شاء الله هحاول احط فرصه او اتنين كل يوم حسب فهمي للطريقه بس يا ريت يا استاذ خالد توضحلي موضوع المؤشرات الجديده اللى شوفتها فى اخر شارت ليك فى الورشه وصباحك ورد يا زعيم

قديم 03 - 08 - 2009, 01:57 PM   #905
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية eeelnagm

سلاموا عليكم استاذ خالد ينفع اعمل هيدج على المجنون من 160 لانى ملحقتش النقطه اللى حضرتك قولت عليها وهي 158.20 واضح ان السعر راح بسرعه المهم هل النقطه160.00 دي ينفع بعد كده يفك الهيدج من عندها ولا لا

ثانيا انا هعمل هيدج كامل بعد اذنك لان مش هينفع اعمل نصف هيدج لاني فاتح باصغر وحده بيتحها لي برنامج التداول وبالتالي عشان اعمل هيدج مضطر اعمل هيدج كامل انا مش هعمل اي حاجه لغاية ما ترد عليه بالتفصيل وتديني رايك فى النقطتين وباذن الله خير واحب اقول لكل اخواني المستعجلين ان كل تأخيره وفيها خيره والله كريم

التوقيع:
For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

التعديل الأخير تم بواسطة eeelnagm ; 03 - 08 - 2009 الساعة 02:00 PM
eeelnagm غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03 - 08 - 2009, 03:07 PM   #906
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية eeelnagm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eeelnagm مشاهدة المشاركة
سلاموا عليكم استاذ خالد ينفع اعمل هيدج على المجنون من 160 لانى ملحقتش النقطه اللى حضرتك قولت عليها وهي 158.20 واضح ان السعر راح بسرعه المهم هل النقطه160.00 دي ينفع بعد كده يفك الهيدج من عندها ولا لا

ثانيا انا هعمل هيدج كامل بعد اذنك لان مش هينفع اعمل نصف هيدج لاني فاتح باصغر وحده بيتحها لي برنامج التداول وبالتالي عشان اعمل هيدج مضطر اعمل هيدج كامل انا مش هعمل اي حاجه لغاية ما ترد عليه بالتفصيل وتديني رايك فى النقطتين وباذن الله خير واحب اقول لكل اخواني المستعجلين ان كل تأخيره وفيها خيره والله كريم

التوقيع:

قديم 03 - 08 - 2009, 04:04 PM   #907
عضو متميز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eeelnagm مشاهدة المشاركة

وعليكم السلام
لا ما ينفع من 160
اذا كان رصيدك يتحمل اصبر
وعند رجوعه الى منطقة 158 التي ذكرناها نقوم بنصف هدج و ليس هدج كامل
اخي اذا كنت دخلت ب 1% من الرصيد ، فان رصيدك يتحمل و لا توجد مشكلة
والله اعلم
لأني الى الان لست مقتنع و لم اجد اي سبب منطقي علمي تجاري فني كلاسيكي رومانسي ..... لهذه الارتفاعات
ومتاسف على التأخير

التوقيع:
اللهم صلي على سيدنا محمد
ارجو قرأة اول مشاركه قبل الدخول في التوصيات
ارجو عدم كثرة الكتابه في موضوع التوصيات الذهبية واي استفسار اكتبه في موضوع Forex Trust اضغط وسوف تنتقل الى الموضوع مباشرة

ارجو التصويت بصدق و امانه
شرط الدخول في التوصيات لهذه الفتره 3% من راس المال فقط ((1% لكل توصية)).
khaled222 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03 - 08 - 2009, 04:25 PM   #908
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية eeelnagm

اقتباس:
وعليكم السلام
لا ما ينفع من 160
اذا كان رصيدك يتحمل اصبر
والله اعلم
لأني الى الان لست مقتنع و لم اجد اي سبب منطقي علمي تجاري فني كلاسيكي رومانسي ..... لهذه الارتفاعات
ومتاسف على التأخير
بارك الله فيك اخويا خالد هو التأخير بيقلقني فعلا بس انتا ردودك بتطمني دايما وانا عارف انك اكيد مشغول بالتحليل و العمل وكان الله في عونك وثبتك على الحق وكمان انا مؤمن بأن الصبر جميل وبأمر الله كل امرنا خير ولن اقوم بعمل هيدج وسأنتظر بأمر الله الارتداد وسيكون قريبا بإذن الله وأن شاء الله الساحر الى هبوط ويجبر بخاطرنا

اللهم اعنا على هذا السوق وأنصرنا فيما تحب وترضي شاكر لردك ومجهودك وبارك الله فيك وفي كل ما تحب

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

التوقيع:

قديم 03 - 08 - 2009, 09:21 PM   #909
عضو جديد

خالد باشا تحياتي والله يعطيك العافية على المجهود الذي تبذله

ممكن نظرتك لليورو دولار اذا ممكن

انا اشوف له نزول 50 -100 نقطه تقريبا شو رأيك

بدران88 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04 - 08 - 2009, 01:30 AM   #910
عضو نشيط جدا

اقتباس:
وعليكم السلام

لا ما ينفع من 160
اذا كان رصيدك يتحمل اصبر
والله اعلم

ومتاسف على التأخير
استاذ خالد هل ممكن يزور المجنون 146

تحياتي

SiLenT HiLL غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

الكلمات الدلالية (Tags)
forex, trust

مواضيع سابقة :

إعتز بنفسك فأنت مسلم ( خبر هام وتوصية أهم )
إستراتيجية الملايين وليس المليون
نتائج الاخبار الامريكية ليوم الجمعة 31-10

مواضيع تالية :

مـسـابـقـة أفـضـل اسـتـراتـيـجـيـة أو ورشـة عـمـل
@@تـوصيات يومية على المجنون GBP/[email protected]@
براون: صندوق النقد يحتاج الى مئات المليارات من الدولارات

FOREX TRUST