• 3:42 مساءاً

@@تـوصيات يومية على المجنون GBP/JPY@@

موضوع مغلق
الصورة الرمزية darker83
عضو جديد
الصورة الرمزية darker83

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
darker83 is an unknown quantity at this point
افتراضي رد: @@تـوصيات يومية على المجنون GBP/JPY@@
591#
05 - 12 - 2008, 10:48 PM
شريف باشا كلنا عارفين إنتا أد ايه بتتعب معانا بجد الله يكون في عونك أنا كتير بتخيل نفسي مكانك وبلاقي اني مستحيل أقدر أتحمل تساؤلات الناس الي بتيجي في أوقات حرجة وبتدل على انهم مش مستعدين يتعبوا نفسهم ويقروا الموضوع والمصيبة بيزعلوا لما يدخلوا غلط أو يخسروا مفيش حلاوة من غير نار ومفيش نجاح من غير تعب وقراية موضوع من أوله ماهواش تعب، ده بالإضافة للنقض السخيف الي بيجي متجاهل كل النتايج المتسجلة، بجد الله يكون في عونك...

أنا بس أحب أعرفك بحاجه يمكن أكون قلتهالك قبل كده، أنا بقالي في مجال الفوركس حوالي سنة وكنت وصلت لمرحلة اني بأست منها ونويت إني أبتعد نهائي وبالفعل كنت بعدت لحد ما لقيتك بتبعتلي توصيات مجانية على المسنجر وتجاهلتها اكتر من اسبوعين وبعدها قلت ليه ما أدخلش أجربها وجربتها على الحساب الحقيقي وبنسب دخول عالية توصل ل 10% وكنت بعمل كده ومش فارقة معايا وتاني يوم كسبت وتالت يوم ولما لقيتك دايما بتحذرنا وتقولنا (خلوا بالكم من إدارة رأي المال أنا بشر) قللت نسب المخاطرة وبقت من 3-5% على أقصى تقدير، وأحب أقولك ان رأس المال عندي تضاعف أكتر من مرتين ونص خلال شهر بفضل الله أولا وبفضلك من بعد الله...

وبدأت أغير رأيي في الفوركس وبديت أحاول أتعلم تاني بس المرة دي من غير يأس، والحمد لله المرة دي من خلال إنسان على علم فعلا وخلق عالي ويعرف ربنا، ورغم إني لسه ما أخدتش الكورس معاك بس أنا استفتدت كتير منك مش بس مكاسب مادية، لا حضرتك علمتني إن الفوركس هي المستقبل وان من غير تركيز ومن غير إصرار مثابرة وإلتزام مستحيل أنجح، ومن يوم ما عرفتك وأنا بتعلم كل يوم وبطبق والحمد لله النتايج الخاصة بتحليلي وتطبيقي على الحساب التجريبي إجماليها ناجح وإن فشلت مش بيأس وبحاول تاني وتالت، وطبعا استفدت كتير من مناقشاتنا الي كنا بنعملها أخر كل اسبوع ومن إستراتيجية أبوتريكة الي فعلا فيها خير كتير لينا وليك بإذن الله...

والمكسب الأكبر اني اتعرفت على إنسان ربنا كرمه بعلم وأخلاق طيبة زيك ووالله ماهياش مجاملة بس كلمة الحق لازم تتقال من يوم ما دخلت عالم الفوركس أنا ما قابلتش حد بأخلاقك، وكفاية أوي أني أستفدت منك في موضوع الحمد والإستغفار خلال الصفقات، لأن مهما الإنسان ما وصل لدرجات عالية من العلم، علم ربنا وقدرته وإرادته فوق كل شئ...

شريف باشا أنا مستمر معاك إن شاء الله وإذا ربنا مد في عمرنا يشرفني أكون تلميذك في كورس الفوركس الي بتقدمه أول ما تسمح لي الظروف اني أتواجد في القاهرة، ومستمر معاك في موضوع التوصيات بالإشتراك بعد ماتتوقف عن تقديمها في المنتدى...

وربنا يكرمك ويزيدك من علمه وفضله وكرمه ويغفرلك ذمبك وأمه محمد جميعا ويجعلنا من أهل الجنة...

التعديل الأخير تم بواسطة darker83 ; 05 - 12 - 2008 الساعة 10:51 PM
darker83 غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية nightwalker
عضو جديد
الصورة الرمزية nightwalker

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
nightwalker is on a distinguished road
592#
06 - 12 - 2008, 12:45 AM
والله انا موعارف اقولك ايش يا أستاذنا الكبير شريف ....الأخوان اللي أجابو قبلي لم يتركو لنا شيئا لنقوله وخصوصا الأخ darker83 حيث أنه عبر عن كل مابداخلي تجاه حضرتك يا أستاذنا القدير....
لا أقول لك سوى الله يوفقك ويعطيك من فضله وكرمه وجزاك الله خير الجزاء يا استاذنا حيث على مدى الشهر اللي فات تعلمت من حضرتك الكثير الكثير
وانا شخصيا ثقتي بحضرتك ليس لها حدود
وأضم صوتي لصوت الأخ darker83 بأني سأشترك مع حضرتك بتوصياتك بعدما تتوقف عن تقديمها في المنتدى..........
الله يعطيك الخير والعافيه ورحم والديك وجزاك عنا خير الجزاء
لك كل تقديري واحترامي

التعديل الأخير تم بواسطة nightwalker ; 06 - 12 - 2008 الساعة 12:48 AM
nightwalker غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية مهند سلمان
عضو برونزي
الصورة الرمزية مهند سلمان

مهند سلمان is on a distinguished road
593#
06 - 12 - 2008, 12:49 AM
لك منا كل تقدير وأحترام أخي شريف على مجهودك وتعبك وسهرك معانا ومتابعتك للصفقات كل لحظه بلحظه ولا تهتم اخي شريف ببعض المشاركات او الأراء المخالفه او المشتته فهي لا تعني لك ولا لنا اي شئ ولا تشغل بالك بالرد عليها اصلا وأعلم يا أخي ان هناك الكثير من الأعضاء من يحبك ويقدرك فيكفي أسلوبك الراقي والحسن اخي شريف في المحادثه معنا وبالنهايه بارك الله فيك وربنا يحفظك ويرزقك ويحميك اخي شريف .

التوقيع

اللهم صلي وسلم وبارك على نبينا محمد
مهند سلمان غير متواجد حالياً  
عضو جديد

مستثمر مودرن is on a distinguished road
594#
06 - 12 - 2008, 01:32 AM
استاذ شريف بعد التحية
نحن نعلم علم اليقين انك تبذل جهد كبير في التوصيات والمتابعة ونقدر لك ذلك .
ومن لايقدر هذا الشئ فهو جاحد ومن لايشكر الناس لا يشكر الله.
جزاك الله خير وصدقني مها خالفك السوق لن يتغير رأينا فيك وليس لك اي يد في ذلك.
انا لا ازيد على كلام الاخوان الذين سبقوني بالكلام ولكن اقول لك سر في طريق الخير فلن يضيع الله لك الاجر عن اخوانك.
وانا عن نفسي اقول لك انك مجتهد ولكل مجتهد نصيب ولن يفكر في غير الحق الا جاهل.
تقبل تحياتي لشخصك الكريم واقول جزاك الله خيرا ووسع في رزقك.
مستثمر مودرن غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

kamizidan is on a distinguished road
595#
06 - 12 - 2008, 02:30 AM
من خلال مشاركاتك يبدو انك مميز جدا اخ في توصياتك ولا ضير في الخسارة فهي لابد منها اخي شريف
ولا تهتم بما يقال لك
واتمنى ان تستمر
ارجووك اخي
kamizidan غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية نادر فيليب
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية نادر فيليب

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
نادر فيليب is on a distinguished road
596#
06 - 12 - 2008, 02:57 PM
المجنون طلع ل137 وهو بيقفل (أما أسترلينى أبن ين بصحيح)
نادر فيليب غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية شريف خورشيد
عضو فـعّـال

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
شريف خورشيد is on a distinguished road
597#
07 - 12 - 2008, 11:12 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maab1980 مشاهدة المشاركة
الحمد لله أولاً وآخراً

لا تلتفت لمن يهاجم يا جنرال
جزائك عند ربك
وإحنا بقناعتنا وبرضانا بندخل معاك
والله معانا
وثقتنا بك كبيرة مهما خسرنا

شكراً جنرال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darker83 مشاهدة المشاركة
شريف باشا كلنا عارفين إنتا أد ايه بتتعب معانا بجد الله يكون في عونك أنا كتير بتخيل نفسي مكانك وبلاقي اني مستحيل أقدر أتحمل تساؤلات الناس الي بتيجي في أوقات حرجة وبتدل على انهم مش مستعدين يتعبوا نفسهم ويقروا الموضوع والمصيبة بيزعلوا لما يدخلوا غلط أو يخسروا مفيش حلاوة من غير نار ومفيش نجاح من غير تعب وقراية موضوع من أوله ماهواش تعب، ده بالإضافة للنقض السخيف الي بيجي متجاهل كل النتايج المتسجلة، بجد الله يكون في عونك...

أنا بس أحب أعرفك بحاجه يمكن أكون قلتهالك قبل كده، أنا بقالي في مجال الفوركس حوالي سنة وكنت وصلت لمرحلة اني بأست منها ونويت إني أبتعد نهائي وبالفعل كنت بعدت لحد ما لقيتك بتبعتلي توصيات مجانية على المسنجر وتجاهلتها اكتر من اسبوعين وبعدها قلت ليه ما أدخلش أجربها وجربتها على الحساب الحقيقي وبنسب دخول عالية توصل ل 10% وكنت بعمل كده ومش فارقة معايا وتاني يوم كسبت وتالت يوم ولما لقيتك دايما بتحذرنا وتقولنا (خلوا بالكم من إدارة رأي المال أنا بشر) قللت نسب المخاطرة وبقت من 3-5% على أقصى تقدير، وأحب أقولك ان رأس المال عندي تضاعف أكتر من مرتين ونص خلال شهر بفضل الله أولا وبفضلك من بعد الله...

وبدأت أغير رأيي في الفوركس وبديت أحاول أتعلم تاني بس المرة دي من غير يأس، والحمد لله المرة دي من خلال إنسان على علم فعلا وخلق عالي ويعرف ربنا، ورغم إني لسه ما أخدتش الكورس معاك بس أنا استفتدت كتير منك مش بس مكاسب مادية، لا حضرتك علمتني إن الفوركس هي المستقبل وان من غير تركيز ومن غير إصرار مثابرة وإلتزام مستحيل أنجح، ومن يوم ما عرفتك وأنا بتعلم كل يوم وبطبق والحمد لله النتايج الخاصة بتحليلي وتطبيقي على الحساب التجريبي إجماليها ناجح وإن فشلت مش بيأس وبحاول تاني وتالت، وطبعا استفدت كتير من مناقشاتنا الي كنا بنعملها أخر كل اسبوع ومن إستراتيجية أبوتريكة الي فعلا فيها خير كتير لينا وليك بإذن الله...

والمكسب الأكبر اني اتعرفت على إنسان ربنا كرمه بعلم وأخلاق طيبة زيك ووالله ماهياش مجاملة بس كلمة الحق لازم تتقال من يوم ما دخلت عالم الفوركس أنا ما قابلتش حد بأخلاقك، وكفاية أوي أني أستفدت منك في موضوع الحمد والإستغفار خلال الصفقات، لأن مهما الإنسان ما وصل لدرجات عالية من العلم، علم ربنا وقدرته وإرادته فوق كل شئ...

شريف باشا أنا مستمر معاك إن شاء الله وإذا ربنا مد في عمرنا يشرفني أكون تلميذك في كورس الفوركس الي بتقدمه أول ما تسمح لي الظروف اني أتواجد في القاهرة، ومستمر معاك في موضوع التوصيات بالإشتراك بعد ماتتوقف عن تقديمها في المنتدى...

وربنا يكرمك ويزيدك من علمه وفضله وكرمه ويغفرلك ذمبك وأمه محمد جميعا ويجعلنا من أهل الجنة...
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nightwalker مشاهدة المشاركة
والله انا موعارف اقولك ايش يا أستاذنا الكبير شريف ....الأخوان اللي أجابو قبلي لم يتركو لنا شيئا لنقوله وخصوصا الأخ darker83 حيث أنه عبر عن كل مابداخلي تجاه حضرتك يا أستاذنا القدير....
لا أقول لك سوى الله يوفقك ويعطيك من فضله وكرمه وجزاك الله خير الجزاء يا استاذنا حيث على مدى الشهر اللي فات تعلمت من حضرتك الكثير الكثير
وانا شخصيا ثقتي بحضرتك ليس لها حدود
وأضم صوتي لصوت الأخ darker83 بأني سأشترك مع حضرتك بتوصياتك بعدما تتوقف عن تقديمها في المنتدى..........
الله يعطيك الخير والعافيه ورحم والديك وجزاك عنا خير الجزاء
لك كل تقديري واحترامي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELDorADO مشاهدة المشاركة
لك منا كل تقدير وأحترام أخي شريف على مجهودك وتعبك وسهرك معانا ومتابعتك للصفقات كل لحظه بلحظه ولا تهتم اخي شريف ببعض المشاركات او الأراء المخالفه او المشتته فهي لا تعني لك ولا لنا اي شئ ولا تشغل بالك بالرد عليها اصلا وأعلم يا أخي ان هناك الكثير من الأعضاء من يحبك ويقدرك فيكفي أسلوبك الراقي والحسن اخي شريف في المحادثه معنا وبالنهايه بارك الله فيك وربنا يحفظك ويرزقك ويحميك اخي شريف .
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستثمر مودرن مشاهدة المشاركة
استاذ شريف بعد التحية
نحن نعلم علم اليقين انك تبذل جهد كبير في التوصيات والمتابعة ونقدر لك ذلك .
ومن لايقدر هذا الشئ فهو جاحد ومن لايشكر الناس لا يشكر الله.
جزاك الله خير وصدقني مها خالفك السوق لن يتغير رأينا فيك وليس لك اي يد في ذلك.
انا لا ازيد على كلام الاخوان الذين سبقوني بالكلام ولكن اقول لك سر في طريق الخير فلن يضيع الله لك الاجر عن اخوانك.
وانا عن نفسي اقول لك انك مجتهد ولكل مجتهد نصيب ولن يفكر في غير الحق الا جاهل.
تقبل تحياتي لشخصك الكريم واقول جزاك الله خيرا ووسع في رزقك.
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kamizidan مشاهدة المشاركة
من خلال مشاركاتك يبدو انك مميز جدا اخ في توصياتك ولا ضير في الخسارة فهي لابد منها اخي شريف
ولا تهتم بما يقال لك
واتمنى ان تستمر
ارجووك اخي

بارك الله فيكم واشكركم على هذا الكلام الذى و الله الذى خلق السموات والارض لا استحقه فانا مجرد سبب لا اكثر ولا اقل ولكن كل التوفيق والفضل من العلىالقدير الغنى الجبار الرزاق سبحانه وتعالى وكل ما اطبه منكم الدعاء وان شاء الله تعالى على موعدنا فى توصية اليوم ان شاء الرحمن وكان لنا فى العمر بقية وكل عام وانتم بخير

التوقيع

خاطب الله تعالى داود وقال: يا داود أنت تريد وأنا أريد فإن رضيت بما أريد أعطيتك ما تريد وإن لم ترضى بما أريد أتعبتك فيما تريد ثم لا
يكون إلا ما أريد فإنى فعال لما أريد

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
شريف خورشيد غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية dr_mamy2006
عضو متميز
الصورة الرمزية dr_mamy2006

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
dr_mamy2006 is on a distinguished road
598#
07 - 12 - 2008, 11:19 PM
كل سنة وانت بالف خير حبيب قلبى شريف وعيد مبارك
dr_mamy2006 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

maab1980 is on a distinguished road
599#
07 - 12 - 2008, 11:20 PM
مسائك فل يا جنرال
وكل عام وأنتم بخير

همسة
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان
سبحان الله وبحمده ........... سبحان الله العظيم
maab1980 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
شريف خورشيد is on a distinguished road
600#
07 - 12 - 2008, 11:23 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mamy2006 مشاهدة المشاركة
كل سنة وانت بالف خير حبيب قلبى شريف وعيد مبارك
كل سنة وانتا طيب يا دكتور وبالف صحة وحال تحياتى لك و للعائلة الكريمة ولا ترحمنا من مرورك بارك الله فيك تقبل ودى واحترامى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maab1980 مشاهدة المشاركة
مسائك فل يا جنرال
وكل عام وأنتم بخير

همسة
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان
سبحان الله وبحمده ........... سبحان الله العظيم

مساء الورد والياسمين وكل سنة وانتا طيب يا غالى

التوقيع

خاطب الله تعالى داود وقال: يا داود أنت تريد وأنا أريد فإن رضيت بما أريد أعطيتك ما تريد وإن لم ترضى بما أريد أتعبتك فيما تريد ثم لا
يكون إلا ما أريد فإنى فعال لما أريد

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
شريف خورشيد غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
@@تـوصيات, المجنون, gbp or jpy@@, دولية, على

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام