• 7:14 صباحاً

@@تـوصيات يومية على المجنون GBP/JPY@@

موضوع مغلق
الصورة الرمزية nightwalker
عضو جديد
الصورة الرمزية nightwalker

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
nightwalker is on a distinguished road
افتراضي رد: @@تـوصيات يومية على المجنون GBP/JPY@@
891#
24 - 12 - 2008, 07:52 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darker83 مشاهدة المشاركة
طيب هاقلك أنا على حاجه مع احترامي ليك ياريت حضرتك ماتدخلش على توصيات مستر شريف وماتحرقش دمك علشان 30 أو 40 نقطة وخليك مع الناس الي بتقول عليها وبياخدوا 150 نقطة من غير حرقة أعصاب، هوا في حد ضربك على ايدك تدخل؟!!

وخلي ال 40 نقطة للناس الي عندها استعداد تحمد ربنا وتشكر الناس الي بتتعب علشانها وتتحمل حرقة الأعصاب...

ولما انتا مش عاجبك طريقة شغله وانه بيعد يحرق في أعصاب حضرتك علشان 40 نقطة الي مش عاجبينك أومال عايز تتعلم منه ليه؟!!

حاليا الراجل مشكورا بيقدم توصياته مجانا، ولو انتا عايز تستفيد من العلم الي ربنا اداهوله فهو بيقدم كورسات تقدر تطلب منه انك تاخد الكورس معاه، بس بيتهيألي الأول لازم تاخد كورس في طريقة تقدير واحترام الناس بالإضافة لكورس تمرين على تحمل تدمير الأعصاب...

عموما مستر شريف بيعمل الي عليه ومش مطالب بإنه يضمن لأي حد فينا عدم حرقة الأعصاب، والي عايز يطبق التوصيات هوا حر والي مش عاجبه ينقطنا بسكاته الحكاية مش ناقصاه....

------------------------------------------------------------------------
الرد ده يعبر عن رأيي الشخصي ومستعد أتحمل عواقبه من الإدارة ومالوش علاقة بمستر شريف تماما أو أي حد في المنتدى وأحب أعتذر للإدارة ولمستر شريف وجميع الأعضاء بس بجد حاجه تحرق الدم وما قدرتش أسكت...

رد جميل وصحيح 100% وأنا اؤيد كلامك أخي الكريم
والأخ اللي مو عاجبة ال30 و ال40 نقطة مايعرف أننا ولله الفضل حققنا في توصية واحدة فقط قبل مدة مع الأستاذ شريف 340 نقطة في توصية واحدة .........
وثانياَ إذا كان الزوج أصلاَ بيتحرك بمعدل حركة 100 وشوية نقطة طالع نازل فكيف تريده ان يحقق لك 150 نقطة أو أكثر !!!!!
nightwalker غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية darker83
عضو جديد
الصورة الرمزية darker83

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
darker83 is an unknown quantity at this point
892#
24 - 12 - 2008, 08:06 PM
اقتباس:
اظاهر انى زعلت ناس منى من غير ما اقصد بس كان طلب ان يتفتح ورش عمل نعرف فيها مستر شريف علشان نقرر ناخد كورس وشكرا اخى الكريم على حبك الشديد لاستاذك ولكن طلب صغير يا مستر قبل ما تخلى التوصيات غير مجانيه انك تفتح ورشه عمل تعلمنا حاجه ولو صغيره نعرف فيها حاجه من اسرار الفوركس

واسف مره اخرى على عدم توضيحى للكلام

وجزاكم الله خيرا
حصل خير يا أستاذ محمد أنا الي أسف ضغط الشغل وشدة الأعصاب مخلية الواحد مش متحمل حاجه...

عموما دي ورشة عمل لأستراتيجية أبوتريكة عملها مستر شريف تقدر تشوفها وتشارك فيها معانا...

http://forum.borsaat.com/showthread.php?t=2861
darker83 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية شريف خورشيد
عضو فـعّـال

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
شريف خورشيد is on a distinguished road
893#
24 - 12 - 2008, 08:36 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk مشاهدة المشاركة
السلام عليكم مستر شريف ياريت يا مستر متستعجلشى فى وضع التوصيه مع احترامى ليك لان بنقعد وقت طويل فى توصيه واحده وبدمر اعصبنا بجد وفى الاخر 30او 40 نقطه وعارف حضرتك هتقول ايه هو السوق كده وانت داخل فوركس مش اى حاجه بس فى ناس بنشوفه بيخدوا على المجنون 100و 150 نقطه ومش بيحصلهم كده

وجزاكم الله خيرا على مجهودك معانا او فى حل اخر انك تعلمنا الفوركس لا تعطينى سمكه وعلمنى كيف اصطاد وشكرا مره اخرى على مجهودك

وياريت نستفيد بعلمك اكتر من توصياتك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا: اهلابيك فى المنتدى معانا

ثانيا : موضع مستعجلش ولا مستعجلش دة عفوا انتا تبقى مش فاهم التوصيات من اساسه ومقرتش الموضوع من اساسه وياريت ترجع لراس الموضوع وتقراه كويس عشان تفهم ايه الموضوع ولازم تفهم ان السوق دة بيتحرك لمجريات امور واخبار وعوامل كتير ياعنى لازم يكون فيه سياسة تعامل مع الشارت انا مش بحط توصية واروح انام ولا اسيب الدنيا تولع

ثالثا: موضوع النقاط دة بقى الحقيقة دة مش بايدى وانا من الناس الا بقتنع برزقى وبارك الله فيما رزق
اما اذا كنت عايز بقى 200 نقطة روح خدوهم من الفطاحل الا بستمع عنهم انهم بيجيبوا 200 نقطة بس امانة عليك ابقى قولى فين هما عشان ابطل توصيات وحرقة دم وابقى معاك واريح دماغى

رابعا : لو حضرتك كلفت خطرك ولفيت شوية كدة بس فى المنتدى هتلاقى فى موضوع باسمى اسمه استراتيجية ابو تريكه تقدر تتطلع عليه وتتعلم وهتلاقى مواضيع تانية كتير خاصة بالاعضاء وما شاء الله عليهم كلهم
خبرة زى ايهم وخالد والدكتور هيمدوا ليك يد المساعدة

شرفتنى
[

التوقيع

خاطب الله تعالى داود وقال: يا داود أنت تريد وأنا أريد فإن رضيت بما أريد أعطيتك ما تريد وإن لم ترضى بما أريد أتعبتك فيما تريد ثم لا
يكون إلا ما أريد فإنى فعال لما أريد

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
شريف خورشيد غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية adore4ever
عضو جديد

adore4ever is on a distinguished road
894#
25 - 12 - 2008, 12:37 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk مشاهدة المشاركة
السلام عليكم مستر شريف ياريت يا مستر متستعجلشى فى وضع التوصيه مع احترامى ليك لان بنقعد وقت طويل فى توصيه واحده وبدمر اعصبنا بجد وفى الاخر 30او 40 نقطه وعارف حضرتك هتقول ايه هو السوق كده وانت داخل فوركس مش اى حاجه بس فى ناس بنشوفه بيخدوا على المجنون 100و 150 نقطه ومش بيحصلهم كده

وجزاكم الله خيرا على مجهودك معانا او فى حل اخر انك تعلمنا الفوركس لا تعطينى سمكه وعلمنى كيف اصطاد وشكرا مره اخرى على مجهودك

وياريت نستفيد بعلمك اكتر من توصياتك
طيب و انت ليه تعذب نفسك في استاذ شريف و انت شايف اني في ناس بياخدوا 100 نقطه و 150 نقطه من غير ميحصلهم كده متاخد منهم توصيات و يا ريت تقولهلنا نستفاد منها معاك علشان بس تعرفوا اني فعلا اللي يعمل خير يبقي في الايان ديه يبقي غلطان
adore4ever غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

895#
26 - 12 - 2008, 10:18 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف خورشيد مشاهدة المشاركة
الرجاء الغاء امر البيع ووضع الامر الجديد

BUY LIMIT
GBP/JPY @133.54
TP: 134.05
ST : 132.54

توصية اول امس ما زالت فعالة بعد ان اغلق السوق علينا بسبب الاجازة والان سوق قد فتح على جاب لاعلى وان شاء الله تعالى الى الهدف ومن اراد منكم الخروج على منطقة الدخول فله ذلك بسبب ان اليوم هو ايضا اخر يوم فى السوق وكلا على حسب قناعته الشخصية نسالكم الدعاء والتوفيق

التوقيع

خاطب الله تعالى داود وقال: يا داود أنت تريد وأنا أريد فإن رضيت بما أريد أعطيتك ما تريد وإن لم ترضى بما أريد أتعبتك فيما تريد ثم لا

التعديل الأخير تم بواسطة شريف خورشيد ; 26 - 12 - 2008 الساعة 10:28 AM
الصورة الرمزية سامر سامر
عضو فـضـي
الصورة الرمزية سامر سامر

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
سامر سامر is on a distinguished road
896#
26 - 12 - 2008, 11:42 AM
تحية الى الأستاذ شريف خورشيد المحترم،،،،،،،،،،،،،،،،

أريد تسجيل دعم لك وللمتابعين معك،

واسجل إستغراب شديد ممن لا يقولون شكراً، لمن مد لهم يد المساعدة من غير شرط

وأقول بأن كل من تكرم من تلقاء نفسه وأتعبها في سبيل كسب مودة الله وتحصيل الاجر من خلال مساعدة الناس في كسب رزقهم، لا ينبغي أن يسمع مثل هذا الكلام.........

التوقيع

إن ربك يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر إنه كان بعباده خبيراً بصيراً
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

مـــن مـــواضـــــيـعـــي

سامر سامر غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

897#
26 - 12 - 2008, 12:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامر سامر مشاهدة المشاركة
تحية الى الأستاذ شريف خورشيد المحترم،،،،،،،،،،،،،،،،

أريد تسجيل دعم لك وللمتابعين معك،

واسجل إستغراب شديد ممن لا يقولون شكراً، لمن مد لهم يد المساعدة من غير شرط

وأقول بأن كل من تكرم من تلقاء نفسه وأتعبها في سبيل كسب مودة الله وتحصيل الاجر من خلال مساعدة الناس في كسب رزقهم، لا ينبغي أن يسمع مثل هذا الكلام.........

بارك الله فيك اخى سامر والله المستعان على الناس الواحد خلاص مبقاش يسمع للناس دة اصل الهجوم مبقاش هنا وبس ياباشا الهجوم دلوقتى بقى فى كل حته بس متقلقش ياباشا اخوك اسد بفضل الله وكرمه
وبقولها دائما بصوت عالى الا شايف نفسه معلم واستاذ نرفع له القبعة احتراما ونسمع وننصت كمان على الاقل يريحنا من تعب القلب وحرقة الدم اما بقى الاغاوى يعمل زى الاروجوزات زى ما بنشوف فى منتديات تانية يشوفله مكان تانى الناس عاوزة الا يكسبها ويساعدها مش يتفلسف كتير وما اكترهم وانتا عارف ياباشا الفلاسفة فى عالم الفوركس كتير وارجع اقولك الا خايف يروحححححححححححح والاهلى هيفضل كبير

التوقيع

عضو جديد

maab1980 is on a distinguished road
898#
26 - 12 - 2008, 02:44 PM
الله يكون بعونك
وزي ما قلتلك لا تلتفت لمن يهاجم
لأنهم يعملون من باب (خالف تذكر)
ويا أخوان الأخ اعتذر خلاص حصل خير
استمر يا جنرال وليكن ربك مقصدك
maab1980 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

adore4ever is on a distinguished road
899#
26 - 12 - 2008, 04:02 PM
يا رب يا مسهل ان شاء الله تخلص قبل ما السوق يقفل و ربنا يكون في عونك يا استاذ شريف
adore4ever غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
نائب المدير العام
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
900#
27 - 12 - 2008, 09:52 PM
اخوي الغالي شريف كلنا مقدرين مجهودك ومقدرين اللي انت في وكل واحد بيدعي لك فى السر والعلن
والله يكون فى عيونك فى حرق الاعصاب وربي صدقيني هيعوضك بخير ان شاء الله من وسعه
وربي يكرمك ويكرم الجميع ان شاء الله
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

الكلمات الدلالية (Tags)
@@تـوصيات, المجنون, gbp or jpy@@, دولية, على

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام