موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

يامحللين ماذا يحدث للزوج اليورو فرنك نزول متواصل هل نشوف 0.9933 لليورو فرنك

منتدى تداول العملات العام

قديم 03 - 08 - 2011, 01:09 PM   #21
موقوف

افتراضي رد: يامحللين ماذا يحدث للزوج اليورو فرنك نزول متواصل هل نشوف 0.9933 لليورو فرنك

رد: يامحللين ماذا يحدث للزوج اليورو فرنك نزول متواصل هل نشوف 0.9933 لليورو فرنك
مبروك اخى المساهم
ده مش اغلق فوق1.1015 ده نام فوقها

mokhtar79 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03 - 08 - 2011, 01:35 PM   #22
عضو فـعّـال

افتراضي رد: يامحللين ماذا يحدث للزوج اليورو فرنك نزول متواصل هل نشوف 0.9933 لليورو فرنك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar79 مشاهدة المشاركة
مبروك اخى المساهم
ده مش اغلق فوق1.1015 ده نام فوقها

الله يبارك فيك اخي

ولكن التوقعات تشيرالزوج سوف يكون فية نزول قوي بعد افتتاح الاسواق الامريكية

ايش رايك انت

المساهم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03 - 08 - 2011, 01:46 PM   #23
موقوف

هههههههههههههههه
انت مش حرمت ابعد عن الفرنك هو لازال فى صعود وضعيف جدا مع الامريكى هاقولك الدنيا فيها ايه

قديم 03 - 08 - 2011, 02:33 PM   #24
عضو فـعّـال

اقتباس:
هههههههههههههههه
انت مش حرمت ابعد عن الفرنك هو لازال فى صعود وضعيف جدا مع الامريكى هاقولك الدنيا فيها ايه

ايش رايك الان بعد نزول الزوج

هل تعرف ايش عملت في كذا شخص شراء وبعدها باع بخسارة الان

تحياتي

قديم 03 - 08 - 2011, 02:58 PM   #25
موقوف

شوف علشان مش بحب الاسلوب ده انا قولت الزوج فى حالة صعود ومش قولت ليك اشترى ولا بيع بلاش الاسلوب ده
ثانيا الزوج لازال فى صعود ويستهدف هدف 1.1403 على المدى القريب ويستهدف 1.1775 على المدى المتوسط
تذكر انا لم اقل لك بيع ولا اشترى ده تحليلى الحالى للزوج وحاول لما تتكلم مع الناس اتكلم بدون اتهامات والموضوع امامك
راجعه لم اقل لك غير برد يعنى علق امر عند الرقمين اللى ذكرتهم لك والاستاذ شادى حاضر الموضوع
وعموما انا غلطان انى بتدخل فى اى موضوع انا هارجع مقعد المتفرجين افضل
تحياتى لشخصك الكريم

قديم 03 - 08 - 2011, 03:06 PM   #26
عضو فـعّـال

اقتباس:
هههههههههههههههه

ولكن اخي العزيز تعلقيك هذا افضل من كلامي

قديم 03 - 08 - 2011, 03:34 PM   #27
موقوف

لم انكر تعليقى بل اكدته فى اخر مشاركه بس فى مشكله فى اغلبت المتاجرين خصوصا المبتدئين انهم عايزيين يدخلو الصفقه تروح معاهم على طول انا بحلل لك الزوج تبعا للمعطيات لحظيه ودخلت للموضوع لمساعدتك وراجع كل الارقام اللى ادتهالك وشوف الزوج وصل لها ولا لا وقولتلك كلام واضح ان ازوج لو اغلق فوق1.1015 سيستمر فى الصعود واذا اغلق اسفلها سيهبط للاهداف ابعد وفى اخر مشاركه اكدت ليك صعود الزوج وذكرت هدف قريب وهدف متوسط للزوج ستراه فى غضون ساعات عنده مش عارف اقولك ايه انا راجعت الموضوع كذا مره مش لاقى انى اساءت ليك او قولتلك بيع ولا اشترى انت طلبت الرى وتدخلت انا والاستاذ شادى واختلفت معه فى الرى رغم انك تعرف مدى قدرات الاستاذ شادى وفى النهايه لم نختلف انا وهو وقولت ممكن انت صح او انا صح والراجل تقبل المناقشه بصدر رحم انت بتدخل السوق ومش عارف امتى تدخل وامتى تخرج
كل سنه وانت طيب

قديم 03 - 08 - 2011, 04:21 PM   #28
عضو فـعّـال

اقتباس:
لم انكر تعليقى بل اكدته فى اخر مشاركه بس فى مشكله فى اغلبت المتاجرين خصوصا المبتدئين انهم عايزيين يدخلو الصفقه تروح معاهم على طول انا بحلل لك الزوج تبعا للمعطيات لحظيه ودخلت للموضوع لمساعدتك وراجع كل الارقام اللى ادتهالك وشوف الزوج وصل لها ولا لا وقولتلك كلام واضح ان ازوج لو اغلق فوق1.1015 سيستمر فى الصعود واذا اغلق اسفلها سيهبط للاهداف ابعد وفى اخر مشاركه اكدت ليك صعود الزوج وذكرت هدف قريب وهدف متوسط للزوج ستراه فى غضون ساعات عنده مش عارف اقولك ايه انا راجعت الموضوع كذا مره مش لاقى انى اساءت ليك او قولتلك بيع ولا اشترى انت طلبت الرى وتدخلت انا والاستاذ شادى واختلفت معه فى الرى رغم انك تعرف مدى قدرات الاستاذ شادى وفى النهايه لم نختلف انا وهو وقولت ممكن انت صح او انا صح والراجل تقبل المناقشه بصدر رحم انت بتدخل السوق ومش عارف امتى تدخل وامتى تخرج
كل سنه وانت طيب
لا تزعل حبيب الكل ولكن حبت ادخل معك هذه المداخله

وكلنا في منتدى بورصات نتعلم من بعض ومن الاخطاء

ولك اجمل تحياتي اخي العزيز

التعديل الأخير تم بواسطة المساهم ; 03 - 08 - 2011 الساعة 04:22 PM سبب آخر: .
قديم 03 - 08 - 2011, 04:37 PM   #29
موقوف

بس قرصت عليا شويه ههههههههههههههه كل سنه وحضرتك بخير
تذكر هذا الرقم لانه مهم 1.1015 الاغلاق فوقه مهم يروح فووووووق الاغلاق تحته هايزور1.0785وممكن1.0552
تحياتى ومش تزعل من كلامى كل سنه وانت بالف خير رمضان كريم

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

مواضيع سابقة :

سؤال لم استطع اجابتة؟!!!
اليورو ين واعاده الاختبار(مستويات 106.60)
/// هدية رمضانــــية ::: رمضان مبارك ///

مواضيع تالية :

ماذا يمسك الدولار من الانهيار ؟ ملاحظات على العملات
{} الحذر كل الحذر {}
هدايا شهر رمضان المبارك المجانية للجميع (ادخل وحمل)

يامحللين ماذا يحدث للزوج اليورو فرنك نزول متواصل هل نشوف 0.9933 لليورو فرنك