موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

أكبر عملية نصب باسم الفوركس الكذبة الكبرى ،شركات الوهم

منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

Like Tree27Likes

موضوع مغلق

قديم 31 - 08 - 2011, 11:27 PM   #81
مشرف سابق

الصورة الرمزية بلال

افتراضي رد: أكبر عملية نصب باسم الفوركس الكذبة الكبرى ،شركات الوهم

رد: أكبر عملية نصب باسم الفوركس الكذبة الكبرى ،شركات الوهم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samah142 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
بنسبه للاخ احمد عزام انا لااهاجمك انا اسرد احداث صحيحه هل تنكر فتح موضوع لليورو دولار فى شهر 11/2010
وتحليلك للزوج انه هابط لمستوى 1.2000واقل هل تذكر المشاده الى صارت بينك وبين العضو MOKHTAR79
هل تنكر انه حلل الزوج وحدد الفتره الزمنيه ادق واقوى من تحليلك لماذا تنكر خبرته انا اراه اقوى من تابعت مشاركاته
وتحليلاته وكثرة هجومكم عليه هو ماجعله يتجنب الاشتراك فى افادة الاعضاء انا لاانكر معرفتى به لاكن منذ 5 اشهر ولا استطيع العثور عليه .كل اللى انا عايزاه كلمه وحده ومش عايزه غيرك يرد يعنى الناس بتوع عاش الملك مات الملك ياخدو جنب علشان الحوار يفضل متحضر ولو عايز نتكلم على الخاص مفيش مشكله
كل اللى هاسئله ايه سبب ايقاف العضو انا حضرت اخر مشاركاته
كل نقده للمنتدى نقد بناء لو الايقافات بتتعمل كده يبقى الافضل كل عضو يخرس علشان مش يتوقف انا مش عايزه اعمل مشادات خصوصا مع الاخت ايمان لانى بحترمها بس هى مش تعرف العضو اللى بنتكلم عليه يعتبر قمه من قمم الفوركس انا تعاملت معاه واقسم بلله خطيررر وعمرى ماكسبت ولا شوفت موضوع يدينى نفس الناتج
ويمكن سالت حضرتك يااستاذه ايمان ايه الطريقه اللى تحقق فى اليوم 1000نقطه ومش عرفتى تردى
كل اسبوع كنت بلاقى طريقه عموما مش مهم بس ياريت الرد يكون من الاستاذ احمد عزام انا عمرى مااقدر انكر انك فعلا بارع بس سامحنى هو اكتر منك الرجاء منك ولو بصفه شخصيه تشوف ليا تليفونه او اى طريقه توصلنى بيه وتبعتهالى على الخاص لو سمحت لانى محتاجاه ولى ظروف قهريه ارجو مساعدتى ومش تاخد هجومى على انه هجموم
اعتبره سرد للوقائع ولك كل الشكر
واضح جدا اننا نهاجم بدون ان نقرأ
يمكنك مناقشة هذه المسالة مع الاخ احمد عزام خارج هذا الموضوع
اما اتهامك للمنتدى بتوقيف الاعضاء بمجرد الانتقاد او الاتهام او المعارضة لكان الاولى توقيف عضويتك انت بسبب هذه المشاركتك المرفقة
اقتباس:
يامشرفين المنتدى مش تهاجمو الراجل لانكم مثلكم مثله لافرق بينكم
ارجو من الاخ احمد عزام وباقي الاعضاء عدم الرد
وترك الموضوع بانتظار صاحبه ليدخل بالموضوع مباشرة بدون اي مقدمات ولا كلمة واحدة

وسيتم اقفال الموضوع في حال لم يرد خلال الساعات القادمة

التوقيع:
بلال غير متواجد حالياً  
قديم 31 - 08 - 2011, 11:30 PM   #82
عضو نشيط

الصورة الرمزية EmanQ8

اقتباس:
السلام عليكم
بنسبه للاخ احمد عزام انا لااهاجمك انا اسرد احداث صحيحه هل تنكر فتح موضوع لليورو دولار فى شهر 11/2010
وتحليلك للزوج انه هابط لمستوى 1.2000واقل هل تذكر المشاده الى صارت بينك وبين العضو MOKHTAR79
هل تنكر انه حلل الزوج وحدد الفتره الزمنيه ادق واقوى من تحليلك لماذا تنكر خبرته انا اراه اقوى من تابعت مشاركاته
وتحليلاته وكثرة هجومكم عليه هو ماجعله يتجنب الاشتراك فى افادة الاعضاء انا لاانكر معرفتى به لاكن منذ 5 اشهر ولا استطيع العثور عليه .كل اللى انا عايزاه كلمه وحده ومش عايزه غيرك يرد يعنى الناس بتوع عاش الملك مات الملك ياخدو جنب علشان الحوار يفضل متحضر ولو عايز نتكلم على الخاص مفيش مشكله
كل نقده للمنتدى نقد بناء لو الايقافات بتتعمل كده يبقى الافضل كل عضو يخرس علشان مش يتوقف انا مش عايزه اعمل مشادات خصوصا مع الاخت ايمان لانى بحترمها بس هى مش تعرف العضو اللى بنتكلم عليه يعتبر قمه من قمم الفوركس انا تعاملت معاه واقسم بلله خطيررر وعمرى ماكسبت ولا شوفت موضوع يدينى نفس الناتج
اختي انا لم أتكلم إلا بالخير في الأستاذ أحمد ولا أعرف سبب رغبتك في اني حسب كلامك (أخرس) ورغبتك ان ألتزم الصمت عشان يبقى الحوار (متحضر) شكرا اذا كان رايك فيني انا لم أفعل إلا اني دافعت عن أستاذي وشجعته اقري مشاركاتي بتركيز قبل ما تتكلمي عني
ويمكن سالت حضرتك يااستاذه ايمان ايه الطريقه اللى تحقق فى اليوم 1000نقطه ومش عرفتى تردى
كل اسبوع كنت بلاقى طريقه عموما مش مهم بس ياريت الرد يكون من الاستاذ احمد عزام انا عمرى مااقدر انكر انك فعلا بارع بس سامحنى هو اكتر منك الرجاء منك ولو بصفه شخصيه تشوف ليا تليفونه او اى طريقه توصلنى بيه وتبعتهالى على الخاص لو سمحت لانى محتاجاه ولى ظروف قهريه ارجو مساعدتى ومش تاخد هجومى على انه هجموم
أنا رديت عليك وهذا اقتباس الرد وما زلت على نفس كلامي
اقتباس سؤالك:
كل عام وانتى بخير اختى العزيز
لى سؤال واحد كيف يمكن لشخص ان يحقق من500/1000 نقطه فى اليوم وماهو الاسلوب المستخدم ده سؤال محيرنى
لانى شوفت بام عينى ولم استطيع كشف السر رغم متابعتى اللصيقه للحساب
وكان ردي:
بصراحة 500 نقطة في اليوم هدف كبير جدا، لازم يكون هدفك معقول اجعل هدفك الشهري 500 نقطة وهذا ما أفعله
والسر ليس في المتابعة اللصيقة
انما تجد استراتيجية جيدة وتتدرب عليها حتى تتمكن منها ومع ادارة راس المال الجيدة إن شاء الله ستحقق أكثر مما تتمناه حيث عندما يكون هناك أيام ربح وأيام خسارة تكون المحصلة الشهرية ربح مرضي إن شاء الله

يعني طلبك 1000 نقطة في اليوم ومع 22 يوم عمل في الشهر يعني 22,000 نقطة في الشهر وما زلت على رأيي خصوصا لما قلتي انك كل اسبوع بتلاقي طريقة جديدة تكسبك هذه الكمية من النقاط في الشهر!!!! لا احد يستطيع هذا!! وكنت بنبهك لكن فيه ناس لا تقدر الرد عليها بحكمة وكان لا يوجد داعي في التهجم علي

التوقيع:

! KEEP IT SIMPLE
EmanQ8 غير متواجد حالياً  
قديم 31 - 08 - 2011, 11:33 PM   #83
مشرف / محلل فني بورصات

الصورة الرمزية أحـمـد عـزام

اقتباس:
السلام عليكم
وعليكم السلام و رحمة الله و بركاته,,,
بالنسبة لايقاف الاخ مختار
يمكنك مراجعة الدكتور محمد عبد المعطي "مدير المنتدى"
او فتح موضوع بقسم الشكاوي و الاقترحات لكي يتم مساعدتك بالوصول الى الاخ مختار ان كانت متوفرة بيانات عند السبورت...

بالنسبة لكفائتي
لم اقيسها بيوم بأي اخ من الاخوان
و لا بعمري فكرة بهذه الطريقة,,,
فكل الاخوان الموجودين بالمنتدى ابرع من شخصي المتواضع,,,

بالنسبة لنقاشاتي مع الاخ مختار
قد ذكرتها بمشاركة سابقة
و لا اريد ان اعيدها مرة اخرى,,,

بالنسبة لتحليل اليورو
هذا موضوع اليورو لدي من شهر 6 / 2010
http://www.borsaat.com/vb/t161541.html

يمكن الزوج يكون عكسني 7000 نقطة و انا مش حاسس

و كل عام و انت بخير
و شكرا على سرد الحقائق
و حسبي الله و نعم الوكيل

أحـمـد عـزام غير متواجد حالياً  
قديم 31 - 08 - 2011, 11:39 PM   #84
عضو نشيط جدا

الاخ العزيز احمد عزام انا اسفه جدا انا ظروفى موترانى ومش عارفه احدد هدفى صح بكرر اعتزارى كل سنه وحضرتك طيب

samah142 غير متواجد حالياً  
قديم 31 - 08 - 2011, 11:43 PM   #85
عضو نشيط جدا

بنسبه للاخت ايمان ممكن انتى مش تعرفى تحققى عدد النقاط ده بس انا اقسم بلله شوفت يوميا فوق 1000نقطه اقل يوم كان مش بيقل عن 500 ممكن مستحيل بنسبالك كمان انا اثنين عليكى مش هاجمتك وعموما انا كل كلامى كان للمشرفين وياريت يقبلو اعتزارى لانى والله عندى ظروف قهريه اسفه لتجاوز كل سنه وحضراتكم بخير الحمدلله نصيبى كده

قديم 31 - 08 - 2011, 11:46 PM   #86
مشرف / محلل فني بورصات

الصورة الرمزية أحـمـد عـزام

اقتباس:
الاخ العزيز احمد عزام انا اسفه جدا انا ظروفى موترانى ومش عارفه احدد هدفى صح بكرر اعتزارى كل سنه وحضرتك طيب
اهلاً اختي
مع اني اقسم بالله انا مش فاهم اي شي

عموماً كل عام و انتي بخير
و اذا بنقدر نساعد /// يا ريت تخبرينا...

أحـمـد عـزام غير متواجد حالياً  
قديم 31 - 08 - 2011, 11:51 PM   #87
عضو نشيط جدا

كل اللى عايزاه رقم تليفونه او ايميله واكون شاكره افضال حضرتك معلش انا كنت متحامله شويه علشان كنت قربت اوصل له لولا ايقافه بكرر اعتزارى لكل المشرفين والله مش عارفه ايه علاقة موضوعى ومشاداتى بلموضوع الاصلى
انا اسفه

قديم 31 - 08 - 2011, 11:55 PM   #88
عضو نشيط جدا

بالنسبة للاخت سماح هابعتلك ايميل مختار وتليفونه على الخاص وهو موقوف.
وبيبلغ احمد عزام اعتزاره: على مابدر من الاخت سماح : وبيقول كل سنه وانت طيب
وبيبلغكم وخصوصا المشرف اللى وقفه شكره العميق لانه ارتاح من الصداع بتاع المنتدى
وعيدكم مبارك سعيد

التوقيع:
من توكل على الله كفاه
sakana متواجد حالياً  
قديم 31 - 08 - 2011, 11:58 PM   #89
عضو نشيط

الصورة الرمزية EmanQ8

اقتباس:
بنسبه للاخت ايمان ممكن انتى مش تعرفى تحققى عدد النقاط ده بس انا اقسم بلله شوفت يوميا فوق 1000نقطه اقل يوم كان مش بيقل عن 500 ممكن مستحيل بنسبالك كمان انا اثنين عليكى مش هاجمتك وعموما انا كل كلامى كان للمشرفين وياريت يقبلو اعتزارى لانى والله عندى ظروف قهريه اسفه لتجاوز كل سنه وحضراتكم بخير الحمدلله نصيبى كده
الله يوفقك في عدد النقاط اللي تحققيها ويارب يزيدوو
كل اللي حصل يمكن سوء تفاهم وانا اعتقدت انك بتتهجمي علي وحصل خير بإذن الله
والله يفرج عنك وتتحسن ظروفك
وأي سؤال أو مساعدة تحتاجينها انا حاضرة وموجوده
بارك الله فيكي وكل عام وانتي بخير

التوقيع:

! KEEP IT SIMPLE
EmanQ8 غير متواجد حالياً  
قديم 01 - 09 - 2011, 12:08 AM   #90
عضو نشيط جدا

الف شكر sakana كل سنه وحضرتك طيب جميل مش هانساه لحضرتك
والشكر موصول للاخت ايمان ربنا يكرمك ويزيدك من رزقه
كل سنه وحضراتكم كلكم بخير اسفه جدا عملت مداخلات مش كان ليها لازمه

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

الكلمات الدلالية (Tags)
شركات الفوركس, فوركس, نسب, ضحايا

مواضيع سابقة :

معارض وندوات الفوركس ( Forex Expo )
سؤال فى شركة بوسطن ميرشنت
هل الودائع بامان

مواضيع تالية :

هل برنامج فكسول ( GTS Pro ) متوافق مع موبايل HTC Wildfire S ؟؟؟
مارأيكم في شركة Thi ثينك فوركس
محتاج اسحب علي الباي بال-رجاء المساعده

أكبر عملية نصب باسم الفوركس الكذبة الكبرى ،شركات الوهم