• 3:04 صباحاً

شركة اف اكس دي دي FXDD في جميع مواقع الفوركس العالمية

موضوع مغلق
Like Tree3Likes

buy
عضو جديد

buy is on a distinguished road
افتراضي رد: شركة اف اكس دي دي FXDD في جميع مواقع الفوركس العالمية
21#
25 - 09 - 2011, 12:04 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dody1501 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله تحيتى لصاحب المووضوع ولكل من تدخل وكتب كلمه واحده

انا هقولك راى واجرى على الله وتوكلى على الله

لو هنفترض ان الشركه نصابه زى ما بتقول ازاى الشركه كانت من اكبر الشركات الحاضره بمعرض السعوديه

لو هنفترض ان الشركه نصابه كيف تم تكريمها من الامير الدكتور / سيف الاسلام بن سعود بن عبد العزيز ال سعود

هنفترض ان الشكره نصابه كما تقول وتدعى فكيف تم تكريمها كافضل منصه تداول على مستوى شركات الفوركس

اريد استفسار لكل هذه الاسباب

ليس من الصعب اخى ان اقوم برفع قضيه على شركه بالعكس

دى بقت اسهل شىء ممكن تعمله دلوقت

هتدخل على جميع المنتديات وتقولهم الشركه فلانه نصابه وعملت وعملت

وتدخل على المواقع اللى انت قولتها تقدم بلاغ والموقع كل ما عليه هوا نشر القضيه لحين الحكم فيها

يعنى نستنتج ان لم يتم التبرير ان الحكم صدر بان الشركه نصابه

فلنفترض ان الشركه نصابه وقمت برفع قضيه وتم الحكم فيها لصاحب الحق

وتم الحكم على الشركه اكيد اول ما يتم تنفيذ الحكم بعدها 5 دقائق هتلاقى الخبر على شبكات الانترنت

بالبلدى هوا انا مش ممكن اخبط راسى فى الحيطه واروح اعمل محضر واقول ضربنى وهيتحكم عليك برضه علفكره

ياباشا اتقوا الله ارحموا انفسكم

دعونا ياعرب نفكر فى السوق وكيفيه التغلب على السوق وكبار المضاربين

دعونا نركز حتى نصل الا نصف ما وصل اليه المضارب الغربى

الحقيقه انا قولت الللى جوايا وانا مش هدخل الموضوع دا تانى ولا هرد تانى عشان مش تيجى تقولى اعملى وكذا ولم مش ارد تقول شوفوا مش رد اهو انا صح

انا مش هشوف ردود تانى ياخى عشان لا نصل الا مهاترات فارغه ولا تؤدى الا لتضيع الوقت والجهد فقط

همسه : سمعت ان منتداك هيتباع انت شوفت شغلانه تانيه
طبعا محدش عرف انت مين الا انا ومحدش هيعرفك الا انا
ومتقلقش مش هقول انت مين

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ياااااااالهي انتبهوا ياخوان الشركه تم تكريمها من قبل الامير سيف الاسلام

ههههههههههههههههههه الله يضحك والله ضحكتني

اظن بكره البانتغون راح يشترك في اف اكس دي دي لان الامير المشهور سيف الاسلام كرمها

الا انا سعودي وماعرف سيف الاسلام ممكن احد يذكرني وش منصبه عندنا بارك الله فيكم

قسم بالله العلي العظيم عيب عليكم عيييب استغرب كيف تدعون بانكم عملاء لهذه الشركات ومالذي يدعكم تستميتون في الدفاع عنها كون علاقتكم مع الشركه فقط ايداع وسحب عند الطلب

ياترى مالسر في الدفاع واقامه خط دفاع وبأستماته هل لهذه الدرجه يصبح للعميل ولاء حتى في شركات الوساطه

تحيه للشاب العربي الذي يمشي ويوزع ولاء ومحبه
buy غير متواجد حالياً  

عضو جديد

dody1501 is on a distinguished road
22#
25 - 09 - 2011, 03:02 AM
شركة اف اكس دى دى
تستحوذ على اكبر شركتين فى ايرلندا وانجلترا
وهيا الشركه الوحيده الى الان سجلها نظيف ومفيش عليها مخالفات
عندك دادلة من جهات رقابية قول
معندكش ابقى السكوت افضل
dody1501 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

dody1501 is on a distinguished road
23#
25 - 09 - 2011, 03:54 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

سؤال يطرح نفسه لصاحب الموضوع و لكل من رد على هذا الموضوع

لماذا كل المواضيع التى تتحدث عن الشركه و مشكلاتها تكون من اعضاء جدد لم نكن نسمع عنهم من قبل ؟

يعني بالمصري ليه كل واحد من الناس اللى بتتكلم فى المواضيع ده بتبقى ناس مسجله فى المنتدى جديده هل هم ناس مسجلين باسماء اخرى معروفه و خايفين مثلا ؟

و لا ناس اصلا لاول مره بيشاركوا فى المنتدى و بالتالى بيحبوا يكسبوا الاضواء بموضوع قوي و يعمل قلق ؟

و اللى يجن بقى ان كل واحد منهم عامل فيهم انه فاهم وواعى و دارس و عمل البحث القوي اللى منه جمع معلومات قيمه مفيش اى حد تاني ممكن يجمعها
سبحان الله

و المشكله الاكبر بقى ان كل حد يناقش بيتكلم فى نقطه فرعيه فقط اللى هو فاهمها او عارفها و يسيب باقى الموضوع طيب ما هو يا نلم الموضوع كله يا بلاش نناقش مع حد اصلا مش عارفين هو مين
و لا جايب الكلام ده منين و لا داخل باسم جديد ليه و لا اي حاجه ؟

هو الاستاذ فوركس مغامر مش حضرتك قبل كده عملت موضوع اسمه : توضيح حول تسجيل شركة FXDD مالطا
و فى اخر الموضوع رد الاستاذ امجد عطيه و بعدها فى واحد رد عليك اسمه hamada_amg بالبراهين و الدلائل و انت مش رديت بعدها ؟
يبقى ما ينفعش ترجع بقى نفتح الموضوع من تاني و حد يقولك و يفحمك بالرد من تاني
اه نسيت اقول لحضرتك انى كمان بعرف اعمل سيرش و ادور فى المنتديات
و من خلال السيرش بتاعى اكتشفت شيء ظريف جدا
اكتشفت ان الاخ الفاضل nofxdd صاحب الموضوع بيكون اوفلاين لما حضرتك تكون اونلاين و تخيل بقى ان العكس صحيح برده
يعني هو بيكون اونلاين لما حضرتك تكون اوفلاين و للعلم الموضوع ده بيحصل على طول
يعني عمرى ما شفتكوا انتم الاتنين اونلاين حاجه غريبه !!!!!!

لكن عموما خلونا نتكلم فى لب و اساس الموضوع عشان بس محدش يقول مش عارف ايه

اولا انا بدافع عن الشركه لانى عميل عندهم و ليا حساب و مشفتش حاجه وحشه منهم بالعكس الناس كانت محترمه معايا و مع غيري امام عينيا
حضرتلهم معارض كتير و شفت خدماتهم و كلها ماشاء الله كويسه و زي ما قلت قبل كده هتفرق معانا فى ايه طالما بنسحب و بنودع فى امان و شغلنا مع الشركه مظبوط

ثانيا عشان مشكله فى العرب جميعا انهم بيحبوا الصياح جدا زي عنيهم لو سمعوا اشاعه يالا كله يجرى يقول و يعيد و يحكي حتى لو مش فاهم اساس الموضوع

ثالثا بقى نمسك الموضوع نفسه
حضرتك جايب لينكات طويله عريضه و تقولى اصلها اجنبيه و الاجنبي مش بيكدب
هو مين قال انهم معصومين لسمح الله من الكدب
مش يمكن الكدبه ده هتعمله مصلحه مع حد تاني مثلا
و لا يمكن فى عداء بينه و بين الشركه و عايز ياخد بطاره مثلا

طيب هنشوف اللينكات الظريفه ده و نقراها
طيب ما بعد اذن حضرتك كده تترجمهالنا من غير ما تستعمل جوجل فى الترجمه و نشوف الكلام ايه
ده لو النيه طبعا التوعيه فأكيد حضرتك قرأتها ياريت بقى لو تعملنا ملخص ظريف كده عن المقالات ده كلها و تفهمنا ايه اللى انت فهمته منها

عشان انا متأكد زي الموضوع السابق اللى ذكرته فى الاول هنلاقى الناس برده فاهمه الكلام غلط لمجرد الاقتناع انه فاهم اللغه و فاهم القوانين و عارف اللى محدش يعرفه
لكن فوق كل ذي علم عليم و لا ايه ؟

و بعدين بعيدا عن الموضوع كله ايه يعني لما شركه يكون ليها قضيتين ايه اللى حصل ؟
ما فى شركات ماشاء الله كل يوم فىالمحاكم و النزاعات
لكن دي دي يبقى عليها مشكله يبقى عيب لازم نفضحها عشان هى محققه نجاح فى الشرق الاوسط و مغطيه على شركات تانيه مش عارفه تتنفس وسط العرب

و ييجي واحد يقولك مين مش عارف الامير مين و انا مالى انا مين الامير مين المهم انه الانسان اللى مسؤل على المعرض و هو اللى كرم الشركه
و طالما فى بلدكم و حد من عندكم كرم الشركه ده معناها ان قياده البلد هى اللى قيمت و كرمت الشركه مش هو بشخصه
و لا ده مش برتوكولات الدول و لا ايه ؟

شركه عامله اجتياح فى الشرق الاوسط كله و ماشاء الله عليها متواجده فى كل معارض العالم الشرقى و الغربي
طبعا لازم يطلع ناس تقول كلام و البديهي الاكتر ان يطلع محامى و اتنين و اكبر و اصغر محامي يقول مش عارف ايه عليها

لو كلام المحامين كله صحيح زي الاستاذ صاحب الموضوع اللى استشد ان فى اكبر شركه محاماه فى العالم هى اللى عامله القضيه ده
كان العالم خرب و كان كل محامى رفع قضيه كسبها
كان كل حد مخنوق من حد وكل محامى طالبه بتعويض عن حاجه هو مش عملها

ياريت نخلى الكلام منطقى و عقلانى و بلاش عقده الخواجه اللى بتخلى كلام الغرب هو اللى صح و بس
بلاش ننقل من غير ما نفهم
dody1501 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية فوركسي مغامر
عضو نشيط
الصورة الرمزية فوركسي مغامر

فوركسي مغامر is on a distinguished road
24#
25 - 09 - 2011, 05:08 AM
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم

لماذا كل المواضيع التى تتحدث عن الشركه و مشكلاتها تكون من اعضاء جدد لم نكن نسمع عنهم من قبل ؟

يعني بالمصري ليه كل واحد من الناس اللى بتتكلم فى المواضيع ده بتبقى ناس مسجله فى المنتدى جديده هل هم ناس مسجلين باسماء اخرى معروفه و خايفين مثلا ؟

و لا ناس اصلا لاول مره بيشاركوا فى المنتدى و بالتالى بيحبوا يكسبوا الاضواء بموضوع قوي و يعمل قلق ؟

و اللى يجن بقى ان كل واحد منهم عامل فيهم انه فاهم وواعى و دارس و عمل البحث القوي اللى منه جمع معلومات قيمه مفيش اى حد تاني ممكن يجمعها
سبحان الله

و المشكله الاكبر بقى ان كل حد يناقش بيتكلم فى نقطه فرعيه فقط اللى هو فاهمها او عارفها و يسيب باقى الموضوع طيب ما هو يا نلم الموضوع كله يا بلاش نناقش مع حد اصلا مش عارفين هو مين

هو الاستاذ فوركس مغامر مش حضرتك قبل كده عملت موضوع اسمه : توضيح حول تسجيل شركة FXDD مالطا
و فى اخر الموضوع رد الاستاذ امجد عطيه و بعدها فى واحد رد عليك اسمه hamada_amg بالبراهين و الدلائل و انت مش رديت بعدها ؟
اكتشفت ان الاخ الفاضل nofxdd صاحب الموضوع بيكون اوفلاين لما حضرتك تكون اونلاين و تخيل بقى ان العكس صحيح برده

اولا انا بدافع عن الشركه لانى عميل عندهم و ليا حساب و مشفتش حاجه وحشه منهم بالعكس الناس كانت محترمه معايا و مع غيري امام عينيا
حضرتلهم معارض كتير و شفت خدماتهم و كلها ماشاء الله كويسه و زي ما قلت قبل كده هتفرق معانا فى ايه طالما بنسحب و بنودع فى امان و شغلنا مع الشركه مظبوط

ثانيا عشان مشكله فى العرب جميعا انهم بيحبوا الصياح جدا زي عنيهم لو سمعوا اشاعه يالا كله يجرى يقول و يعيد و يحكي حتى لو مش فاهم اساس الموضوع

طيب ما بعد اذن حضرتك كده تترجمهالنا من غير ما تستعمل جوجل فى الترجمه و نشوف الكلام ايه
ده لو النيه طبعا التوعيه فأكيد حضرتك قرأتها ياريت بقى لو تعملنا ملخص ظريف كده عن المقالات ده كلها و تفهمنا ايه اللى انت فهمته منها

عشان انا متأكد زي الموضوع السابق اللى ذكرته فى الاول هنلاقى الناس برده فاهمه الكلام غلط لمجرد الاقتناع انه فاهم اللغه و فاهم القوانين و عارف اللى محدش يعرفه

لكن دي دي يبقى عليها مشكله يبقى عيب لازم نفضحها عشان هى محققه نجاح فى الشرق الاوسط و مغطيه على شركات تانيه مش عارفه تتنفس وسط العرب

و ييجي واحد يقولك مين مش عارف الامير مين و انا مالى انا مين الامير مين المهم انه الانسان اللى مسؤل على المعرض و هو اللى كرم الشركه
و طالما فى بلدكم و حد من عندكم كرم الشركه ده معناها ان قياده البلد هى اللى قيمت و كرمت الشركه مش هو بشخصه

شركه عامله اجتياح فى الشرق الاوسط كله و ماشاء الله عليها متواجده فى كل معارض العالم الشرقى و الغربي
طبعا لازم يطلع ناس تقول كلام و البديهي الاكتر ان يطلع محامى و اتنين و اكبر و اصغر محامي يقول مش عارف ايه عليها

لو كلام المحامين كله صحيح زي الاستاذ صاحب الموضوع اللى استشد ان فى اكبر شركه محاماه فى العالم هى اللى عامله القضيه ده

ياريت نخلى الكلام منطقى و عقلانى و بلاش عقده الخواجه اللى بتخلى كلام الغرب هو اللى صح و بس
بلاش ننقل من غير ما نفهم
ساجيبك ايها العبقري بكلمة واحده
نقاشنا السابق والردود موجوده
التركيز كان حول مالطا والكل الان يعرف ما هي مالطا
تتهمني باني العضو nofxdd وداخل بمعرف ثاني
اقسم بالله العظيم اني لست هو ولا اعرفه لا من قريب ولا من بعيد
يوجد اخ اخر نزل عن الشركه سابقا باسم اخر
واتهمت اني هو اقسم بالله اني لست هو .
وعليه وبعد افسمت امام الله باني لست اي احد من هولاء قهل تقسم حضرتك بانك لست وكيل او مستفيد من الشركه بطريقة او اخرى ؟؟
او اعطيني سبب لعصبيتك بالرد بالمصري انت محموء ليه ؟ هدي اعصابك ليطق ليك عرق وتخسر حضرتك لا سمح الله

وكي اريحك اخي اعطني اي ملف او شي عن اي شركة اخرى وانا انزله بالمنتديات

انا بالمنتدى من 2009 مش جديد .

بالنسبه للامير السعودي وكلنا نحترم امراء السعودية الافاضل
فهو قد كرم الشركه التي رعت المؤتمر وهذا حال اهل الكرم لكل البلاد العربيه .
بالاردن تم تكريم الشركة من مدير شركة افاق شخصيا واخذو درع حسب ما كتب يومها
لكن هل مدير شركة افاق لتنظيم المعارض له علاقه بالفوركس ؟

وبالنسبه لاسلوبك وكلمت افحمك بالرد لن ارد عليك
بالنسبه لكون الموظفين والقائمين على الشركه محترمين انا لم اشتم احد منهم .

ااوكد عليك اي شركه يتم رفع قضيه عليها ارجو منك ان ترسل الخبر لي كي اكتب عنه
واخر حاجه يا جميل تتوقع لو تم الحكم على الشركه بالقضية الثانية كم سيكون المبلغ
؟؟
وساخبرك بشئ ا انتهيت من زمان من موضوع هذه الشركة وكل شخص حر يفتح حسابو محل ما هو عايز . تم كتابة الكثير عن مشاكلها بالفتره الاخيره ولم اعلق عليها
وهنا بالمنتدى . لكن لان موضوع الاخ كاتب الموضوع كان بالادلة وحتى الان لا انت ولا اي شخص اخر من رد عليه بالادلة . حبيت افوت احمي الوضع شوي
لاتعرف عليكم

سوالي لك هل تابعت الرد السخيف على منتدى الجيران للشخص الذي اشتكى
من اغلاق صفقته قبل وصولها الاستوب لوز فال شو السعر وصل عند البنك ولم يصل شاشة التداول ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابع الموضوع الاستاذ الفاضل اسامه يومها

ملاحظه اعدك بان لا اكتب عن الشركة من الان ولغاية 3 شهور اي كلمة لاني مسافر بعد
ساعات الى اميركا بعمل سيتطلب هذه الفتره وخلالها ساكون بعيد عن البورصات والفوركس ووجع الراس .
ادعيلي بالتوفيق لاني بعد عوتي ساخذ اجازه شهر وساحاول البحث بموضوع خطير
وجديد من نوعه .
عنوانه شركات الفوركس ؟ من يملكها ؟ من اصحابها؟ وليس الهدف fxdd بل جميع الشركات بدون استثناء . ولماذا هم مجهولين ؟؟
واتمنى ممن يملك معلومات موثقة ان يرسلها لي لان القضية صعبه جدا وقد افشل فيها
اودعكم بورصات لمدة ثلاثة شهور
فوركسي مغامر غير متواجد حالياً  

ان شاء الله اربح is on a distinguished road
25#
25 - 09 - 2011, 06:30 AM
اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم

سبحان الله

بلاش ننقل من غير ما نفهم
للعلم انا قديم بالمنتديات وليس هنا فقط ومعرفي هنا يختلف عن المعرفات الاخرى ولاني لا اشارك هنا دائما لكن فقط اشاهد
فمسألة جديد وقديم ليس لها علاقه
انما القانون ينطبق عليك وعلي وغيرنا
ان شاء الله اربح غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية hamada_amg
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية hamada_amg

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
hamada_amg is on a distinguished road
26#
25 - 09 - 2011, 02:39 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركسي مغامر مشاهدة المشاركة
ساجيبك ايها العبقري بكلمة واحده
نقاشنا السابق والردود موجوده
التركيز كان حول مالطا والكل الان يعرف ما هي مالطا
تتهمني باني العضو nofxdd وداخل بمعرف ثاني
اقسم بالله العظيم اني لست هو ولا اعرفه لا من قريب ولا من بعيد
الراجل مش اتهمك و لا قال انك هو بالعكس انا شايف انه سأل سؤال و حضرتك رديت عليه بالحلفان عموما انت المتحمل امام ربنا سبحانه و تعالى
يوجد اخ اخر نزل عن الشركه سابقا باسم اخر
واتهمت اني هو اقسم بالله اني لست هو .
وعليه وبعد افسمت امام الله باني لست اي احد من هولاء قهل تقسم حضرتك بانك لست وكيل او مستفيد من الشركه بطريقة او اخرى ؟؟
او اعطيني سبب لعصبيتك بالرد بالمصري انت محموء ليه ؟ هدي اعصابك ليطق ليك عرق وتخسر حضرتك لا سمح الله
ياباشا هدى انت اعصابك عشان انا اللى شايفك محموء
و عموما زي ما اتناقشنا قبل كده بالعقل نتناقش تاني مش عيب و لا حرام

وكي اريحك اخي اعطني اي ملف او شي عن اي شركة اخرى وانا انزله بالمنتديات

انا بالمنتدى من 2009 مش جديد .
و انا من قبل منك و اغلب اعضاء بورصات القدماء عارفنى كويس

بالنسبه للامير السعودي وكلنا نحترم امراء السعودية الافاضل
فهو قد كرم الشركه التي رعت المؤتمر وهذا حال اهل الكرم لكل البلاد العربيه .
بالاردن تم تكريم الشركة من مدير شركة افاق شخصيا واخذو درع حسب ما كتب يومها
لكن هل مدير شركة افاق لتنظيم المعارض له علاقه بالفوركس ؟

يا فندم اللى اعرفه ان مفيش تكريم لاي حد يعني مثلا مش هنجيب شركه اى كلام و تكون معاها فلوس و راعيه للمعرض و نكرمها لازم تكون اصلا الشركه ليها وزنها عشان تبقى الراعيه للمعرض ده الاصول
وبالنسبه لاسلوبك وكلمت افحمك بالرد لن ارد عليك
بالنسبه لكون الموظفين والقائمين على الشركه محترمين انا لم اشتم احد منهم .

ااوكد عليك اي شركه يتم رفع قضيه عليها ارجو منك ان ترسل الخبر لي كي اكتب عنه
واخر حاجه يا جميل تتوقع لو تم الحكم على الشركه بالقضية الثانية كم سيكون المبلغ
؟؟
اى كان المبلغ حتى لو بالمليارات مش مشكله اللى غلط يتحمل النتيجه و لكن الايام هتبين هل هيتحكم عليها و لا لا ؟؟؟؟

وساخبرك بشئ ا انتهيت من زمان من موضوع هذه الشركة وكل شخص حر يفتح حسابو محل ما هو عايز . تم كتابة الكثير عن مشاكلها بالفتره الاخيره ولم اعلق عليها
وهنا بالمنتدى . لكن لان موضوع الاخ كاتب الموضوع كان بالادلة وحتى الان لا انت ولا اي شخص اخر من رد عليه بالادلة . حبيت افوت احمي الوضع شوي
لاتعرف عليكم
مفيش رد ابلغ من ان الشجره المثمره الناس تقذفها بالحجاره
سوالي لك هل تابعت الرد السخيف على منتدى الجيران للشخص الذي اشتكى
من اغلاق صفقته قبل وصولها الاستوب لوز فال شو السعر وصل عند البنك ولم يصل شاشة التداول ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابع الموضوع الاستاذ الفاضل اسامه يومها
اعتقد كده بانت الحاله طالما منتدى الجيران و الاستاذ اسامه يبقى خير خير
و لا اشكك بالاستاذ اسامه بالعكس لكن دائما توجد اشارات و علامات توضح المسار و الاتجاه العام للكلام

ملاحظه اعدك بان لا اكتب عن الشركة من الان ولغاية 3 شهور اي كلمة لاني مسافر بعد
ساعات الى اميركا بعمل سيتطلب هذه الفتره وخلالها ساكون بعيد عن البورصات والفوركس ووجع الراس .
تروح و تيجي بالسلامه
ادعيلي بالتوفيق لاني بعد عوتي ساخذ اجازه شهر وساحاول البحث بموضوع خطير
وجديد من نوعه .
عنوانه شركات الفوركس ؟ من يملكها ؟ من اصحابها؟ وليس الهدف fxdd بل جميع الشركات بدون استثناء . ولماذا هم مجهولين ؟؟
يا سلام عليك و انا مستنى الملف ده نناقشه سوا حتى لو على شركه مهما كانت و مهما كبرت
واتمنى ممن يملك معلومات موثقة ان يرسلها لي لان القضية صعبه جدا وقد افشل فيها
اودعكم بورصات لمدة ثلاثة شهور
بسم الله الرحمين الرحيم

الاجابه فى النص الاصلى للاخ صاحب المشاركه اما عن الاخ صاحد الموضوع فكما قال الاخ الفاضل اتمنى منك النقاش في محتوى هذه اللينكات و لتكن باللغه العربيه لتعم الفائده على الجميع

فبوصفى محلل مالى معتمد دوليا استطيع الناقاش معك و توضيح النقاط محل الاختلاف و الله المستعان

التوقيع

Amircan Mafia Gangester
A.M.G

hamada_amg غير متواجد حالياً  
buy
عضو جديد

27#
26 - 09 - 2011, 12:07 AM
يااخوان بالله عليكم عطوني اجابه الي يدافع عن اي شركه مادري ليه ينفي ان الشركه حصل فيها للعملاء كذا وكذا طيب هل انتم وضعتم سستم الشركه هل انتم مطلعين على كل صغيره وكبيره بالشركه

لماذا تنكرون ان هناااك مشاكل حدثت فيها ماسر هذه الثقه العمياء ولماذا تكذبون المسلمين ولاتستحون على انفسكم ولا تخجلون

سين من الناس وضع مشكله حدثت له كذا وكذا تجي انت وياااه وتقولون هذا كذب هذا لم يحدث هههههههههه وفي اخر الرد تقولون انتم عملاء فقط فسمحو لي ان لم تكونو موظفين في هذه الشركه او لكم مصالح فانا اقول لكم انتم حشريون وتدعون انكم تعلمون كل صغيره وكبيره وتكذبون الناس وهذا في الاسلام خلق مذموم نرجو ان تترفعوا عن الاتهامات وعن حشر انوفكم كونكم لاتملكون معلومات عن السيستم الكامل للشركه قسم بالله لو اني موظف معهم وسمعت شكوى اني استفسر من زملائي لاني ماراح اشك ان الرجل الي تكلم بالمشكله انه كاذب بل على ماعندي من معلومات وثقه في الشركه التي اعمل بها اكيد اني اسال لماذا حدث مع هذا العميل هذا الكلام

ولعلمكم احد الاخوان قال انه حصلت معاه مشكله وعوضوه وانا حدثت معي نفس المشكله بحذافيرها ولم يعوضوني فماذا تسمون هذا الامر

وعيييب عليكم الكذب وادعاء انه لاصله تربطكم مع الشركه انتبهووووا لا تمشكل في المخيخ الايمن وافضي نفسي ليوم كامل وارقتبس كل مشاركاتكم الي كتبتوها ان شاء الله من سنه واحللها هنا تراني فاضي وحذرتكم
buy غير متواجد حالياً  
buy
عضو جديد

28#
26 - 09 - 2011, 12:11 AM
الاخ نواف فارس لازلت انتظر ردك على استفساري وكل يوم سوف ارفع الموضوع الى ان ترد ولو ان الامر لم يعاند به احد لما اهتميت للموضوع اصلا لكن كون احد من المسلمين توجد لديه مشكله ويأتي هذا وهذا ينكرون هذه المشكله ويكذبون صاحبها وهم ليسوا طرف في المشكله فهذا يعتبر قله في الادب ونقص في العقل وجهل كبير
buy غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية شريـر
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية شريـر

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
شريـر is on a distinguished road
29#
26 - 09 - 2011, 04:21 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة buy مشاهدة المشاركة
الاخ نواف فارس لازلت انتظر ردك على استفساري وكل يوم سوف ارفع الموضوع الى ان ترد ولو ان الامر لم يعاند به احد لما اهتميت للموضوع اصلا لكن كون احد من المسلمين توجد لديه مشكله ويأتي هذا وهذا ينكرون هذه المشكله ويكذبون صاحبها وهم ليسوا طرف في المشكله فهذا يعتبر قله في الادب ونقص في العقل وجهل كبير
لاتستغرب أخي فهكذا هم اصحاب المصالح والمتجملين والمتملقين .. ولكننا سنواجهم ونفضح نصب كل شركه نصابه او تفكر بالنصب على العميل العربي ..

وعلى نياتكم ترزقون ،،،

التوقيع

الحرية هي الحق في قول اشياء الناس لايريدون سماعها !!
شريـر غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eto2
عضو متميز
الصورة الرمزية eto2

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
eto2 is on a distinguished road
30#
26 - 09 - 2011, 08:37 PM
اقتباس:
السلام عليكم ورحمه الله تحيتى لصاحب المووضوع ولكل من تدخل وكتب كلمه واحده

انا هقولك راى واجرى على الله وتوكلى على الله

لو هنفترض ان الشركه نصابه زى ما بتقول ازاى الشركه كانت من اكبر الشركات الحاضره بمعرض السعوديه

لو هنفترض ان الشركه نصابه كيف تم تكريمها من الامير الدكتور / سيف الاسلام بن سعود بن عبد العزيز ال سعود

هنفترض ان الشكره نصابه كما تقول وتدعى فكيف تم تكريمها كافضل منصه تداول على مستوى شركات الفوركس

اريد استفسار لكل هذه الاسباب

ليس من الصعب اخى ان اقوم برفع قضيه على شركه بالعكس

دى بقت اسهل شىء ممكن تعمله دلوقت

هتدخل على جميع المنتديات وتقولهم الشركه فلانه نصابه وعملت وعملت

وتدخل على المواقع اللى انت قولتها تقدم بلاغ والموقع كل ما عليه هوا نشر القضيه لحين الحكم فيها

يعنى نستنتج ان لم يتم التبرير ان الحكم صدر بان الشركه نصابه

فلنفترض ان الشركه نصابه وقمت برفع قضيه وتم الحكم فيها لصاحب الحق

وتم الحكم على الشركه اكيد اول ما يتم تنفيذ الحكم بعدها 5 دقائق هتلاقى الخبر على شبكات الانترنت

بالبلدى هوا انا مش ممكن اخبط راسى فى الحيطه واروح اعمل محضر واقول ضربنى وهيتحكم عليك برضه علفكره

ياباشا اتقوا الله ارحموا انفسكم

دعونا ياعرب نفكر فى السوق وكيفيه التغلب على السوق وكبار المضاربين

دعونا نركز حتى نصل الا نصف ما وصل اليه المضارب الغربى

الحقيقه انا قولت الللى جوايا وانا مش هدخل الموضوع دا تانى ولا هرد تانى عشان مش تيجى تقولى اعملى وكذا ولم مش ارد تقول شوفوا مش رد اهو انا صح

انا مش هشوف ردود تانى ياخى عشان لا نصل الا مهاترات فارغه ولا تؤدى الا لتضيع الوقت والجهد فقط

همسه : سمعت ان منتداك هيتباع انت شوفت شغلانه تانيه
طبعا محدش عرف انت مين الا انا ومحدش هيعرفك الا انا
ومتقلقش مش هقول انت مين

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
السلام عليكم انا لن اتحدث عن الشركة انها نصابة او غير نصابة رغم انه هناك بعض الامور برائي انهم اخطوء بها
احد المشرفين من الاردن في منتدى اخر جلس اكثر من شهرين وهو ينتظر تحويل الارباح له
اما بخصوص المشاركة بالمعارض والتكريم فانا كنت اعمل بمجال تنظيم المعارض بالاردن وكان ما يهمني هو الراعاية فحدث ان اتت شركات سيئة السمعة في الاردن ورعت معرضي وتم تكريمها من راعي المعرض ان كان وزير او امير لكن راعي المعرض لا يعرف طبيعة الشركة وانا كمنظم لا يهمني ما هي الشركة بقدر ما يهمني مبلغ الرعاية اللذي ستدفعه لي
وشركة fxdd كانت راعية للمعرض بالسعودية هي وشركات اخرى وجرى تكريمهم جميعا ولم يتم تكريمهم لانهم افض الشركات بل لانهم اكثر الدافعين في هذا المعرض

اخير اريد ان اسال الاخ فارس كيف الشركة عوضتك عن خسارة هي ليست سبب فيها صدقني ان الشركة المحترمة لا تعوض عن خسارة لا دخل بها

التوقيع

قصيدة في القدس للشاعر تميم برغوثي

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

استراتيجيتي

forum.borsaat.com/t106472.html

مدينتي صور وتاريخ

forum.borsaat.com/t226185.html

eto2 غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

03:04 AM