موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

اكسبرت النجف السحري و اللمسات الأخيره تحقق 55 ضعف راس المال **Nagaf Magic Expert Advisor

منتدى تداول العملات العام

موضوع مغلق

قديم 08 - 05 - 2009, 01:42 AM   #81
Alnagaf
عضو فـعّـال

افتراضي رد: اكسبرت النجف السحري و اللمسات الأخيره تحقق 55 ضعف راس المال **Nagaf Magic Expert Advi

رد: اكسبرت النجف السحري و اللمسات الأخيره تحقق 55 ضعف راس المال **Nagaf Magic Expert Advi
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama4x مشاهدة المشاركة
يا اخي فهمنا الغرض من الموضوع هل تريد ان ينتفع الاعضاء من هدا الاكسبرت
او تريد ان تعرض ه للبيع
او تحتفض به لنفسك
ادا كان تحتفض به لنفسك الرجاء اقفال الموضوع من الادارة
هل قرأت الموضوع
و لم تجد رد على سؤالك
لا طبعا

انت طرحت أسئله و اجبت عليها

الاكسبرت ليس للبيع
لا يوجد اكسبرت ناجح للبيع

Alnagaf غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 05 - 2009, 02:09 AM   #82
zidane2004
عضو جديد

افتراضي رد: اكسبرت النجف السحري و اللمسات الأخيره تحقق 55 ضعف راس المال **Nagaf Magic Expert Advi

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf مشاهدة المشاركة
فائده هذا الموضوع
اولا : حتى تتعلم و تتشجع و تصنع اكسبرتك بنفسك إذا كنت تحب التجاره الاليه و تعلم انه بالتعب والجد و الكفاح - ستصل الى شئ جيد
ثانيا : تستطيع الدخول على الحساب - و ترى العمليات التي يقوم بها الاكسبرت - و تنفذها لو كنت مقتنع باداء الاكسبرت - اما إذا لم تقتنع - فلا ترهق نفسك بالمتابعه و انتظر توصياتي عليه بعد فترة الاختبار و التي ستنتهي بعد شهر
ثالثا : التأكد من أداء الاكسبرت - علشان تعرف هل ستتبع توصياته مستقبلا - ام لا
انا افضل التعلم وليس اتباع التوصيات والحمد لله يوجد اشخاص كتيرين في هذا المنتدى هدفهم تعليم المبتدئين وجزاهم الله خيرا

شكرا يا استاذ نجف على اهتمامك وردك

zidane2004 غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 05 - 2009, 11:23 AM   #83
Alnagaf
عضو فـعّـال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zidane2004 مشاهدة المشاركة
انا افضل التعلم وليس اتباع التوصيات والحمد لله يوجد اشخاص كتيرين في هذا المنتدى هدفهم تعليم المبتدئين وجزاهم الله خيرا

شكرا يا استاذ نجف على اهتمامك وردك
الله يسعدك و يوفقك يارب
و ابشرك - لأن ما ذكرته عو الطريق للنجاح

قديم 08 - 05 - 2009, 12:56 PM   #84
ramy hanna
عضو نشيط جدا

ياباشا احنا عايزين نجربة على الميتا تريدر بتاعنا لأنة عاجبنا أنا مش عارف انت معزبنا لية

ramy hanna غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 05 - 2009, 03:22 PM   #85
Alnagaf
عضو فـعّـال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy hanna مشاهدة المشاركة
ياباشا احنا عايزين نجربة على الميتا تريدر بتاعنا لأنة عاجبنا أنا مش عارف انت معزبنا لية
أخي
أنا مش معزب حد
ادخل على الحساب
و انت تشوف شغل الاكسبرت
راجع المشاركات السابقه لتتعرف على طريقة الدخول

قديم 09 - 05 - 2009, 01:29 AM   #86
osama4x
عضو جديد

السلام عليكم
لم استطع الدخول الى منصة التدوال الرجاء من الاستاد نجف او اي احد استطاع الدخل ان يقوم بوضع صورة من العمليات التي قام بيها الاكسبيرت كل يوم
او على الاقل بشكل اسبوعي

osama4x غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 05 - 2009, 02:18 AM   #87
mrbody
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية mrbody

أعتقد إن وقت صدور الأخبار لا يستحب أبدا تشغيل أى إكسبيرت فى العالم
طبعا هذا ليس تقليل فى إكسبيرت أستاذنا نجف ولكن دا شئ طبيعى إن الإكسبيرت أكيد مش هيعرف الأخبار ولذلك حدث ما حدث اليوم إن الإكسبيرت خسر تقريبا معظم اللى كسبه طول الإسبوع بسبب الأخبار الطاحنة ولكن ومع ذلك ماشاء الله مازال كسبان ولم يقتطع سنت من الحساب الأصلى بل هو كسبان لكن خسر كتير أوى فأعتقد لازم الأخذ فى الإعتبار هذا الموضوع وإذا تركت الصفقات المفتوحة كما هى أعتقد إن جميعها سيضرب ستوب لوز وبهذا سوف يرجع رأس المال إلى أصله إذا إستمر الحال كما هو عليه
ولهذا فيجب عدم المضاربة بالإكسبيرتات إطلاقا وقت صدور الأخبار
اسف على الإطالة
هذا والله أعلى وأعلم

التوقيع:

mrbody غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 05 - 2009, 12:20 PM   #88
Alnagaf
عضو فـعّـال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrbody مشاهدة المشاركة
أعتقد إن وقت صدور الأخبار لا يستحب أبدا تشغيل أى إكسبيرت فى العالم

طبعا هذا ليس تقليل فى إكسبيرت أستاذنا نجف ولكن دا شئ طبيعى إن الإكسبيرت أكيد مش هيعرف الأخبار ولذلك حدث ما حدث اليوم إن الإكسبيرت خسر تقريبا معظم اللى كسبه طول الإسبوع بسبب الأخبار الطاحنة ولكن ومع ذلك ماشاء الله مازال كسبان ولم يقتطع سنت من الحساب الأصلى بل هو كسبان لكن خسر كتير أوى فأعتقد لازم الأخذ فى الإعتبار هذا الموضوع وإذا تركت الصفقات المفتوحة كما هى أعتقد إن جميعها سيضرب ستوب لوز وبهذا سوف يرجع رأس المال إلى أصله إذا إستمر الحال كما هو عليه
ولهذا فيجب عدم المضاربة بالإكسبيرتات إطلاقا وقت صدور الأخبار
اسف على الإطالة
هذا والله أعلى وأعلم
شكرا لك أخي الفاضل
على الملاحظه المميزه
و هذه هي الفائده من التجربه على الديمو
اتضح ان الاخبار قد تؤثر على عمل الاكسبرت
لذلك سوف اضيف اليه خاصيه تحديد ايام العمل
و غالبا سيتوقف العمل عليه يوم الجمعه و سيتم اغلاق جميع الصفقات ظهر الجمعه بناء على ملاحظتك القيمه

قديم 09 - 05 - 2009, 10:40 PM   #89
eeelnagm
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية eeelnagm

ماشاء الله الاكسبيرت كانت نتائجه ممتازه الاسبوع الاول وبصراحه فعلا السيستم الخاص بيه متميز ومحترم وبيراعى فكره النسبه والتناسب بين الرصيد والصفقات وكما ذكر اخونا الحبيب انه كان ناقصله بس فكره تجنب اوقات الاخبار واعتقد ده ممكن يتم برمجته بشكل اسبوعى على حسب جدول الاخبار الاسبوعى من قبل استاذنا نجف وبكده يبقى شئ لا يعلى عليه ده لو امكن طبعا عمل ده فى الاكسبيرت ونتابع مع بعض الثلاث اسابيع القادمه وياشباب حولوا تكونوا ايجابين شويه يعنى شغلو ا الاكسبيرت تابعوه اعتبروه بيدي توصيات بالضبط وافتحوا حساب ديموا وابداءوا جربوا التوصيات دي وشوفوا النتائج بنفسكم وطبعا يبقى فيه نسبه وتناسب ما بين حسبكم والصفقات اللى اتفتحت وربنا يكرمنا كلنا ونوصل لنتائج جيده كمان ياريت اللى عنده اى راي وشايف ان الاكسبيرت فيه اى عيب يبدأ يشرح ده عشان استاذ نجف يطوره وبعدين الراجل مشكور بعد ثلاث اسابيع هيبدأ يضع توصيات تتماشى مع الاكسبيرت وبكده يبقى استفدنا مجموعه توصيات جيده نقدر من خلالها استخلاص مكسب وربحيه جيده بالاضافه لمتابعه عمل الاكسبيرت بشكل دائم واعتقد ان ده فائده كبيره وفرصه مش كتير بيوفرهالنا يا شباب وبعدين يعنى اذا كنا احنا بنامن لاستاذ نجف على الاموال اللى بنضعها فى الحساب بتعنا ونعتمد توصياته يبقى مش هنثق فى اكسبيرت بيدي الاوامر امام اعينا يعنى كل شئ عينى عينك على المكشوف وبصراحه انا فعلا ابتديت اقتنع بفكره الاكسبيرت دي جدا فى غير اوقات الاخبار طبعا لانه فعلا هيوفرلك اللى مش هتقدر تعمله انتا بنفسك على كل الازواج عموما احنا مع بعض وعايزين ننقض الاكسبيرت بقوه عشان نطلع احسن نتائج ليه يا شباب

التوقيع:
For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 05 - 2009, 10:53 PM   #90
ramy hanna
عضو نشيط جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed marzouk مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
جزاك الله خيرا استاذ نجف على ما تقدمه لاخوانك وجعله الله فى ميزان حسناتك يوم القيامه

كيف يتم اضافه الاكسبيرت على برنامج الميتاتريدر ؟

وجزاك الله خيرا
http://www.borsaat.com/vb/t196.html

ramy hanna غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

الكلمات الدلالية (Tags)
advisor, اللمسات, المال, الأخيره, السحري, النجف, اكسبرت, تحقق, expert, magic, nagaf, راس, ضعف

مواضيع سابقة :

السلام اخواني عندي مشروع رائع وبسيط بس محتاج شريك
((( الارقام و الشموع )))
لخبراء البترول

مواضيع تالية :

مســـابقــة arabicknol شـــاركـــت بمقـــال عن الفـــوركـــس ؟
مفكرة موقع بورصات للبيانات الاقتصادية (الاسبوع من 4/ 5 حتى 8/ 5/ 2009)
نتائج الاخبار الاوروبيه ليوم الاثنين 4-5

اكسبرت النجف السحري و اللمسات الأخيره تحقق 55 ضعف راس المال **Nagaf Magic Expert Advisor