موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

رايكم ايه في شركة fxdd

منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 03 - 05 - 2009, 07:52 PM   #11
عضو فـعّـال
 
الصورة الرمزية mr@nabil
 

Thumbs up رد: رايكم ايه في شركة fxdd

رد: رايكم ايه في شركة fxdd
الصراحة انا شايف انها شركة محترمة سواء كان في الوردر او السبيريد الثابت وانا مقتنع بيها لانها شركة محترمة



التوقيع:
طريقـــــــــــــك الحقيـــــــــــــــقى للقــــــــــوة العاشـــــــــرة




دخولي متقطع جدا للإمتحانات إدعولي
mr@nabil غير متواجد حالياً  
قديم 03 - 05 - 2009, 08:34 PM   #12
عضو متميز
 
الصورة الرمزية Marvey
 

Thumbs up رد: رايكم ايه في شركة fxdd

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة star mido مشاهدة المشاركة
احب ارد علي حضرتك ان شركة اف اكس دي دي مسجلة في ان اف اية ودة اكيد علي فكرة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Fouzy مشاهدة المشاركة
يا أختى الفاضله
هذه الشركة ممتازه بالفعل تم تأسيسها عام 2002 وهى مسجله فى NFA ويمكن أن تدخلى على موقع الـ NFA وتبحثى بنفسك
وهى شركه رائعه أنصحك بالتعامل معها
كما أنها تستخدم الميتاتريدر 4
وعن تجربه فهى من أفضل الشركات فى مجال الفوركس
وقد علمت أنها حصلت على المركز الأول عام 2007 من بين شركات الفوركس الموجوده حاليا .. والله أعلم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة star mido مشاهدة المشاركة
الصراحة انا شايف انها شركة محترمة سواء كان في الوردر او السبيريد الثابت وانا مقتنع بيها لانها شركة محترمة

الشركة يا جماعة إلى الآن غير مسجلة
فى إن إف إيه

NFA

وإللى عنده أى إعتراض يقوله
وأنا بحترم رأى الناس جداً
بس الصدق فى الكلام أهم شئ
همسة :
شركة FXDD غير مسجله و غير موثقه



التوقيع:
جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
قديم 04 - 05 - 2009, 08:37 PM   #13
عضو نشيط جدا
 

افتراضي رد: رايكم ايه في شركة fxdd

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marvey مشاهدة المشاركة
الشركة يا جماعة إلى الآن غير مسجلة
فى إن إف إيه

NFA

وإللى عنده أى إعتراض يقوله
وأنا بحترم رأى الناس جداً
بس الصدق فى الكلام أهم شئ

همسة : شركة FXDD غير مسجله و غير موثقه
الشركة محترمة جدا جدا أنا حقيقة لا أعلم هل هى مسجلة أم غير مسجلة
لكن على الأقل هى موثوقة جدا بدليل انها يوميا بتبعت ميل بخصوص ما وصل الية حسابك بعد تداولك لهذا اليوم موثق بالصفقات كاملة بالرصيد كاملا يرسل على الميل الخاص وهذا أكبر دليل على انها موثوقة جدااااا



ramy hanna غير متواجد حالياً  
قديم 04 - 05 - 2009, 11:28 PM   #14
عضو جديد
 

افتراضي رد: رايكم ايه في شركة fxdd

السلام عليكم
المثل بقول لا تنام بين القبور و لا تحلم اخلام موحشة
في شركتين مرموقات وما في عليهن حكي و مسجلات FXCM FXSolution



samox غير متواجد حالياً  
قديم 05 - 05 - 2009, 12:15 AM   #15
عضو متميز
 
الصورة الرمزية Marvey
 

Thumbs up رد: رايكم ايه في شركة fxdd

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy hanna مشاهدة المشاركة
الشركة محترمة جدا جدا أنا حقيقة لا أعلم هل هى مسجلة أم غير مسجلة
لكن على الأقل هى موثوقة جدا بدليل انها يوميا بتبعت ميل بخصوص ما وصل الية حسابك بعد تداولك لهذا اليوم موثق بالصفقات كاملة بالرصيد كاملا يرسل على الميل الخاص وهذا أكبر دليل على انها موثوقة جدااااا

يارامى هى الشركة كويسة جداً
كفاية البرنامج بتاعها أفضل برنامج تقدر تحلل عليه
والشركة موثوق فيها
وأنا كلمتهم وجارى النظر فى الأوراق الخاصة بها فى NFA
وإن شاء الله هتبقى مسجلة قريباً
والدعم بتاعها محترم جداً
بس لسة مش مسجلة
ولكنها موثوق فيها



التوقيع:
جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 05 - 2009, 03:31 PM   #16
عضو جديد
 

افتراضي رد: رايكم ايه في شركة fxdd

حيرتونا معاكم واحد يقول مسجلة والثاني يقول غير مسجلة .

نريد تاكيد لهذا الخلاف؟



^khalid^ غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 05 - 2009, 05:04 PM   #17
عضو متميز
 
الصورة الرمزية Marvey
 

Thumbs up رد: رايكم ايه في شركة fxdd

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ^khalid^ مشاهدة المشاركة
حيرتونا معاكم واحد يقول مسجلة والثاني يقول غير مسجلة .

نريد تاكيد لهذا الخلاف؟

جارى النظر فى أوراقها فى إن إف إيه
لا تتسرع فى فتح حساب بها
حيث أن المنصة يوجد بها مشاكل



التوقيع:
جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
قديم 10 - 05 - 2009, 12:54 PM   #18
عضو جديد
 

Smile رد: رايكم ايه في شركة fxdd

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marvey مشاهدة المشاركة
جارى النظر فى أوراقها فى إن إف إيه

لا تتسرع فى فتح حساب بها
حيث أن المنصة يوجد بها مشاكل


يعطيك العافية يا غااالي ونحن فى الانتظار !!!



^khalid^ غير متواجد حالياً  
قديم 10 - 05 - 2009, 01:07 PM   #19
عضو جديد
 

افتراضي رد: رايكم ايه في شركة fxdd

السلام عليكم ياريت لو احد الاعضاء من مصر بيتعامل مع الشركه
يقولي لوعايز ارسل لحسابي مصاريف التحويل كام ولو عايز اسحب برضه المصاريف كام عمولات يعني
افيدونا افادكم الله وشكرا لكم



hadeson2007 غير متواجد حالياً  
قديم 13 - 05 - 2009, 06:44 PM   #20
عضو جديد
 
الصورة الرمزية شريف برهوم
 

افتراضي رد: رايكم ايه في شركة fxdd

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basma_2008 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ياجماعة عايزة أعرف رأيكم ايه في شركة fxdd هل هي مضمونة وهل دفعت لكم بالفعل وهل هي مريحة في عملية دفع الأموال في الحقيقة انا قرأت في احد المنتديات ان fxdd متعبة جداا جدااا في دفع الأموال وانها غير مضمونة وغير مسجلة ب NFA

ياريت ياجماعة تدلوني
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا بصراحه مش مسجل بها لكن سمعتها كويسة ولم اسمع عنها اي مشاكل
ناس كتير من الخبراء نصحوني بالاشتراك بها
خدمة العملاء القسم العربي بها ما شاء الله عليه تمام
وبالنسبه لل nfa
فهي مسجلة برقم 0397435
للتأكيد ادخلى
BASIC Search
ثم ضعي الرقم اللي بالاعلى داخل الخانة nfa id
ثم اضغطي go
ستظهر لكي سجلات الشركة بالان اف ايه



شريف برهوم غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات


الكلمات الدلالية (Tags)
ايه, fxdd, رايكم, شركة

مواضيع سابقة :

مساعدة بلييييز بخصوص شركة fxdd
ما الفرق بين MetaTrader/FXSol وما هواCharts
محتاجة مساعدتكم

مواضيع تالية :

استفسار مهم جدا ارجو الرد
الدعم والمقاومة FX AccuCharts
برنامج للتحليل

رايكم ايه في شركة fxdd

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
شركة FXDD منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات
استفسار عن شركة fxdd ? منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات
استفسار عن شركة fxdd منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات
وضع شركة fxdd... منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات


روابط الموقع الداخلية


10:43 AM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة