• 9:39 صباحاً

$$$...ورشة عروس الابيض المتوسط...$$$

Like Tree4Likes

عضو جديد

sam2020 is on a distinguished road
افتراضي رد: $$$...ورشة عروس الابيض المتوسط...$$$
3351#
20 - 04 - 2009, 02:28 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YASER111 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم انا اخوكم ياسر اعمل فى الفوركس من مدة من سنة2003 والى الان ام اجد استراتيجية تستمر الى مدة ستة اشهر بمكسب شهرى حتى لو قليل ولكن يكون ثابت الى ان تم الوصول الى البرنامج اكسبيرت حقا معجزة هو يشتغل على ايورو /باوند ولكن السر فعلا فى اعداداتة وممكن من يريدة بس يرسلى على الايميل اسمة وايميلة واقوم بارسالة لة [عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]وعلى فكرة هذا اللا ستراتيجية تم عمل لها باك تست من سنة 1999 وفعلا ممتازةالى الان يعنى عشرة سنين هذا لايدع مجال للشك فى الاكسبيرت وممكن تشاهدونة حقيقى وهو يصنع الارباح ولكن اتركة وهو يعرف مايقوم بة
هلا اخوي يا سر لو تكرمت الرجاء ارسال البرنامج على ايميلي [عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ] ولكم وافر الشكر والتقدير
sam2020 غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية The Black Death
عضو جديد
الصورة الرمزية The Black Death

The Black Death is on a distinguished road
3352#
20 - 04 - 2009, 02:29 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedarakiep مشاهدة المشاركة
الله يبارك فيك يا بكري واعتقد ان السعر هيطلع اكتر من كده كمان لان السعر مردود من مستوى فيبو قوى 61.8غير انه كسر ترند على الساعه
اما بالنسبه لليورو والباوند اعتقد ده بسبب الاخبار السيئه في القطاع الاوروبى والانكماش اللى موجود كل ده بيقول ان السعر هيقل فالناس تجري تبيع علشان تستنى لحد ما السعر يقل وبعدين تشترى تانى اعتقد ده السبب
والله اعلم دي وجهة نظرى .
بالنسبة للeur/aud فعلا انا متفق مع حضرتك انه باذن الله هيطلع اكتر من 1.8400

هو حضرتك تتوقع انه يحاول يجرب على مستوى ال 50.00؟؟
The Black Death غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

ahmedarakiep is on a distinguished road
3353#
20 - 04 - 2009, 02:37 PM
[quote=YASER111;81758]السلام عليكم انا اخوكم ياسر اعمل فى الفوركس من مدة من سنة2003 والى الان ام اجد استراتيجية تستمر الى مدة ستة اشهر بمكسب شهرى حتى لو قليل ولكن يكون ثابت الى ان تم الوصول الى البرنامج اكسبيرت حقا معجزة هو يشتغل على ايورو /باوند ولكن السر فعلا فى اعداداتة وممكن من يريدة بس يرسلى على الايميل اسمة وايميلة واقوم بارسالة لة [عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]وعلى فكرة هذا اللا ستراتيجية تم عمل لها باك تست من سنة 1999 وفعلا ممتازةالى الان يعنى عشرة سنين هذا لايدع مجال للشك فى الاكسبيرت وممكن تشاهدونة حقيقى وهو يصنع الارباح ولكن اتركة وهو يعرف مايقوم بة[/quot

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا مستغرب بصراحه بس يارب يكون فعلا زى مانت بتقول طبعا هيوفر على الناس تعب كبير بس كنت عايز اسال البرنامج ده انت اللى عامله ولا ناس تانيه هى اللى عملت البرنامج ده ؟ ونسبة تحقيق الهدف كام في الميه؟
وشكرا وربنا يوفق الجميع .
ahmedarakiep غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

3354#
20 - 04 - 2009, 02:48 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Black Death مشاهدة المشاركة
بالنسبة للeur/aud فعلا انا متفق مع حضرتك انه باذن الله هيطلع اكتر من 1.8400

هو حضرتك تتوقع انه يحاول يجرب على مستوى ال 50.00؟؟
اعتقد انه هيوصل للمستوى ده
والله اعلى واعلم
عضو نشيط

3355#
20 - 04 - 2009, 02:54 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YASER111 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم / ارجو منكم من يريد تجربة هذا البرنامج ان ويراة فعليا وهو يحقق الارباح ان يتم التواصل على الايميل*********************
وعلى فكرة انا اريد من كل الاشخاص ان تعم الفائدة والمكسب لن لو مليون واحد استخدمة لن اخسر لو اكسب شى هذا مكسبة من السوق ومن لا يريد ارجو عدم التجريح ومن يشكك فعلية ان يراها اولا ويرى مكاسبة وبعد ذللك يقيم بنفسة وانا لااقول انة يحقق 100 شهريا ولكن يكفى ان اقول ان يحقق نسبة متوسطة لاتقل عن 20% شهريا يعنى متوسط فى السنة لايقل عن 200-240% سنويا ومن يريدة انا تركت ايميلى للمساعدة اى شخص يريد ان يكون الفوركس فى حكم الدخل الشهرى لة الثابت وعلى فكرة ياجماعة هذا الاكسبريت يباع فى امريكا واوروبا بحوالى 10000$ ولكن تم شراءة والحق يقال من اخ لكم كويتى وهو من تبرع بية وليس انا من اجل بعد المكاسب التى حققها لة فى اول شهر والسلام عليكم
واسف على الاطالة ولكن كل شخص يجب ان ياخذ حقة وكلنا اخوة عرب من يريدة فانا فى خدمتكم ولكن لاتنسوا بالدعاء لاخونا ابو جابر كويتى بارك الللة فية
استاذ ياسر حضرتك فهمتنى غلط انا مستغرب بس لانى اول مره اسمع عن الموضوع ده جديد عليا بصراحه لكن مش بشكك في البرنامج خالص بالمره
بالعكس انا بقول انه هيوفر علينا ان شاء الله كتير اوى خصوصا في الاوقات اللى الواحد مش بيبقى فاضي فيها يبص على الشارت
وشكرا على المجهود الجميل ده وان شاء الله يكون برنامج كويس ونستفيد منه كلنا وانا من الناس اللي بعتلك رساله على الايميل بتاعك علشان اخد منك البرنامج
ويشكرك مره تانيه على المجهود بتاعك وربنا هيوفقك ان شاء الله
مضارب شرس

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
ahmadforex is on a distinguished road
3356#
20 - 04 - 2009, 03:05 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadforex مشاهدة المشاركة
انا شايف بالتحليل ان ال eur aud عند مقاومة قوية جدا و الله اعلم و شايف ان في بداية صعود
وانتظر رايكم برده في الفرصة دي
مبروك لكل من دخل الصفقة دي انا لحد دلوقتي محقق ولله الحمد وحده 350 نقطه ربح يا ريت يا جماعه الللي اكتفي بالربح يقفل الصفقة و علي راي الدكتور القناعة مفيش احسن منها لان متوعق يحدث تصحيح لازم هيحصل تصحيح لان الارتفاع لسه مكمل كتير و هتبقي الفترة دي فتره تقفيل صفقات وجني ارباح يعني من اللي بشوفه في السوق شايف ان السعر هينزل بيننا شوية يبقي الافضل نهرب باللي اخدناهم من السوق دلوقتي افضل و 350 نقطه مش وحشين
مبروك للجميع و اللي فاتح اكتر من عقد يقفل نص عقوده و زي ماتعلمنا الستوب يتحرك لنقطه الدخول او للي تحبه من الربح و انا عن نفسي عامل هدف كبير اوي ممكن يول ل 700 نقطه بس ده في عقدالستوب بتاعه عند نقطه الدخول

نصيحة اخيرة
القناعة
ahmadforex غير متواجد حالياً  
مضارب شرس

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
ahmadforex is on a distinguished road
3357#
20 - 04 - 2009, 03:22 PM
يا جماعة تاكيد علي صفقة اليورو استرالي

السعر كسر ترند علي الاربع ساعات ولكن التصحيح اللي بتكلم عنه غالبا هيبقي اعادة الاختبار هذا والله اعلم
ارفقت الشارت و اترك لكم التحليل ولكن الترند المكسور قوي جدا علي الاربع ساعات و اتوقع بسببه صعود ولكن لا استطيع بخبرتي المحدوده تحديد الهدف

ahmadforex غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
lionofegypt2020 is on a distinguished road
3358#
20 - 04 - 2009, 03:35 PM
انا فاتح صفقة يورو دولار بيع من النقطة 1.2961
والان هو فى الاتجاه الصاعد هيقعد فترة وينزل تانى
ولا اية يا شباب
lionofegypt2020 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
lionofegypt2020 is on a distinguished road
3359#
20 - 04 - 2009, 04:19 PM
انا فاتح صفقة يورو دولار بيع من النقطة 1.2961
والان هو فى الاتجاه الصاعد هيقعد فترة وينزل تانى
ولا اية يا شباب
lionofegypt2020 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

3360#
20 - 04 - 2009, 04:36 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadforex مشاهدة المشاركة
مبروك لكل من دخل الصفقة دي انا لحد دلوقتي محقق ولله الحمد وحده 350 نقطه ربح يا ريت يا جماعه الللي اكتفي بالربح يقفل الصفقة و علي راي الدكتور القناعة مفيش احسن منها لان متوعق يحدث تصحيح لازم هيحصل تصحيح لان الارتفاع لسه مكمل كتير و هتبقي الفترة دي فتره تقفيل صفقات وجني ارباح يعني من اللي بشوفه في السوق شايف ان السعر هينزل بيننا شوية يبقي الافضل نهرب باللي اخدناهم من السوق دلوقتي افضل و 350 نقطه مش وحشين
مبروك للجميع و اللي فاتح اكتر من عقد يقفل نص عقوده و زي ماتعلمنا الستوب يتحرك لنقطه الدخول او للي تحبه من الربح و انا عن نفسي عامل هدف كبير اوي ممكن يول ل 700 نقطه بس ده في عقدالستوب بتاعه عند نقطه الدخول

نصيحة اخيرة
القناعة
الف مبروك يا احمد انا معاك في كلامك كله احنا ان شاء الله نكتفى بالربح من الصفقه ديه على كده وممكن ندخل شراء بعد اعادة الاختبار كمان تانى ان شاء الله اعتقد هتبقى فرصه حلوه جدا وربنا يوفق وادينا متابعين مع السعر لما ينزل تانى ان شاء الله

الكلمات الدلالية (Tags)
$$$ورشة, المتوسط$$$, الابيض, عروس

جديد مواضيع استراتيجية - استراتيجيات التداول