موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

كشف الاسرار استراتيجية التحكم فى السوق مجهود السنين وفرته لكم للمبتدئين والمحترفين على طبق

منتدى تداول العملات العام

Like Tree506Likes

قديم 11 - 02 - 2013, 03:15 AM   #1741
عضو جديد

افتراضي رد: كشف الاسرار استراتيجية التحكم فى السوق مجهود السنين وفرته لكم للمبتدئين والمحترفين على

رد: كشف الاسرار استراتيجية التحكم فى السوق مجهود السنين وفرته لكم للمبتدئين والمحترفين على
جاوبتك الله يصلح بالك

انت مع شركه Market Maker

بوقفوا مؤشرك وبيمسحوا حسابك وصفقاتك وبيلعبوا لعب ولا فيك تشتكي بس ممكن تحصل فلوسك بعد 75 سنه بالمحاكم اللي يعطيك طوله العمر

كلامي ليس تقليل من شأنك
ادرس انواع المنصات قبل ان تدرس الشارت

راح تفهم قصدي وشوف نفسك فاتح حساب عند مين

بعدين انت طلبوا منك الشباب ترتاح وتبعد عن السوق شوي

ياخي ارتاح وارجع وشوف كيف راح تبدع

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة باحث خبره مشاهدة المشاركة
اصدقائى الاعزاء اذا كان فى ملايين من الاشخاص تداول فى هذهى البورصه ما كان حصل شمعات وهميه ولا توقف موشرات ولا نصب من اى شركه كانت فى العالم كله وهم وناس بتغنى بيه وعيزين يقنعونا بكلامهم ولاكن كلامنا
وما رئيناه امام اعيننا فى كل مكان لا يجاوب عليه احد

orthodontie غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 11 - 02 - 2013, 03:26 AM   #1742
عضو جديد

افتراضي رد: كشف الاسرار استراتيجية التحكم فى السوق مجهود السنين وفرته لكم للمبتدئين والمحترفين على

عطيني مؤشر الهال وخليني اشوفه اذا معطل ولا شو وضعه وبرد لك خبر بعون الله

اقتباس:
نكمل كلامنا فى الماضى كنت نزلت مؤشر اسمه الهال قوى جدا وتحليلاته مع الاستمرار لمتابعته هتفهموه وكنا شرحناه
وتزكرو عندما اعطيت توصيه عليه مضمونه 100%100 ماذا حدث ارتد السوق فجأ بصورة غير متوقعه على ذالك الزوج فقط وباقى الازواج لم تتحرك فى ذالك الوقت الا هذا الزوج فقط تم التلاعب به وراجعو المشاركات التى تخص التوصيه وماذا كتبت بخصوص ذالك الموضوع عشان تعرفو انى مش نايم وعارف كل كبيرة وصغيرة فى هذا السوق
كل ما كتبته فى الماضى من تحليلات واسئله لم يجاوبنى عنها احد حتى الان ومنتظر الرد على الاجابه عشان
اليى يدافع يحضر اجابات على اسئلتى قبل مجاوب على اسئلته

قديم 11 - 02 - 2013, 03:29 AM   #1743
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orthodontie مشاهدة المشاركة
جاوبتك الله يصلح بالك

انت مع شركه Market Maker

بوقفوا مؤشرك وبيمسحوا حسابك وصفقاتك وبيلعبوا لعب ولا فيك تشتكي بس ممكن تحصل فلوسك بعد 75 سنه بالمحاكم اللي يعطيك طوله العمر

كلامي ليس تقليل من شأنك

اخي orthodontie ايه رائيك بمنصة fxcm trading station
??

fxcm التابعة لشركة

alexx2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 02 - 2013, 03:34 AM   #1744
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية باحث خبره

اقتباس:
جاوبتك الله يصلح بالك

انت مع شركه Market Maker

كلامي ليس تقليل من شأنك

اولا صديقى العزيز الحمد لله انا 100%100 وصحتى زى البمب والشباب اليى بتتكلم عنهم التابعيين
لصناع السوق دول مش باخد بكلمهم لان النمل كتيير فى المنتديات ونا سيبهم يغنو فى صفحتى عادى
بالنسبه للمناصات التى تتكلم عنها عندك 3 شركات فى المنتدا مثبتين منهم 2 جربت المؤشرات عليهم
نفس القصه متوقفين بالنسبه لباقى المنصات توجد منصات لا اعترف بيها لانها تعرض اسعار فقط
ونا الحمد لله راجل محلل والمنصات التى اتكلم عنها ومحتجها لادواتى التحليليه والتى توقفت عندها المؤشرات عندك مثبتين فى منتدا بورصات مش الشركات دى محترمه
اما منصات تعرض اسعار فقط وواجهت التحليل عندها لا تعرف تحلل ولا تعرف الدنيا مشيا اذاى
كل ده غلط والسعر على المنصات التى كنت اتعامل معها مشيا مع الحقيقى بالظبط وسنين ونا اتعامل بها
ولاكن الامور تغيرت عندما عرضت تحاليلى واستراتيجياتى فى المنتدا وصناع السوق السبب

التوقيع:
بسم الله الرحمن الرحيم
مؤشرات 2 استراتيجية الترليون والتلريار على الرابط بالتوفيق للجميع
http://www.borsaat.com/vb/uploaded/4...1332462418.rar
شرح المؤشرات والاستراتيجيتين كامل بالفيديو على اليوتيوب والروابط كالتالى
http://youtu.be/0DR6jFOT3JI
http://youtu.be/2pEttVGj-e8
http://youtu.be/I3yIXFLKAB0
http://youtu.be/KjPjqcER8QY
http://youtu.be/EZ6ul7EjGrY
http://youtu.be/vQpTD00ohZ0 بالتوفيق للجميع
باحث خبره غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 02 - 2013, 03:36 AM   #1745
عضو جديد

كلامي يمكن ممنوع بالمنتدى
وان شاالله ما انطرد بسببك

هي ليست منصة تنفيد اوامر مباشرة
منصتهم هي TPS
خسارتك برضوا ربح لهم الا اذا كنت فعلا فنان جدا جدا يتم تنفيد اوامرك مباشرة بالسوق
وعلى صفحة تقييم البروكارات اخذوا تصنيف غير جيد بس لا استطيع ان اذكر الموقع هنا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alexx2000 مشاهدة المشاركة
اخي orthodontie ايه رائيك بمنصة fxcm trading station
??

fxcm التابعة لشركة

قديم 11 - 02 - 2013, 03:39 AM   #1746
عضو جديد

يا خي صناع القرار تبع السوق مش الشباب اللي بالمنتدى

هم الهوامير اللي بدير اقتصاد العالم بل بيتحكموا بالبنك الدولي نفسه
ام الشباب الله يعينا ويعينهم
انا قلت لك ارتاح شوي من السوق حتى يهدي بالك وفكرك عزيزي انا ما قلت انك مريض وتعالج لا تفسر كلامي خطأ

اقتباس:
اولا صديقى العزيز الحمد لله انا 100%100 وصحتى زى البمب والشباب اليى بتتكلم عنهم التابعيين
لصناع السوق دول مش باخد بكلمهم لان النمل كتيير فى المنتديات ونا سيبهم يغنو فى صفحتى عادى
بالنسبه للمناصات التى تتكلم عنها عندك 3 شركات فى المنتدا مثبتين منهم 2 جربت المؤشرات عليهم
نفس القصه متوقفين بالنسبه لباقى المنصات توجد منصات لا اعترف بيها لانها تعرض اسعار فقط
ونا الحمد لله راجل محلل والمنصات التى اتكلم عنها ومحتجها لادواتى التحليليه والتى توقفت عندها المؤشرات عندك مثبتين فى منتدا بورصات مش الشركات دى محترمه
اما منصات تعرض اسعار فقط وواجهت التحليل عندها لا تعرف تحلل ولا تعرف الدنيا مشيا اذاى
كل ده غلط والسعر على المنصات التى كنت اتعامل معها مشيا مع الحقيقى بالظبط وسنين ونا اتعامل بها
ولاكن الامور تغيرت عندما عرضت تحاليلى واستراتيجياتى فى المنتدا وصناع السوق السبب

قديم 11 - 02 - 2013, 03:42 AM   #1747
عضو جديد

اقتباس:
كلامي يمكن ممنوع بالمنتدى
وان شاالله ما انطرد بسببك

هي ليست منصة تنفيد اوامر مباشرة
منصتهم هي TPS
خسارتك برضوا ربح لهم الا اذا كنت فعلا فنان جدا جدا يتم تنفيد اوامرك مباشرة بالسوق
وعلى صفحة تقييم البروكارات اخذوا تصنيف غير جيد بس لا استطيع ان اذكر الموقع هنا
اشكرك علي الرد ولكن لم افهم اني لازم اكون فنان جدا جدا رجا ء التوضيح

قديم 11 - 02 - 2013, 03:49 AM   #1748
عضو جديد

اخ اليكس انت داخل عرض هههههههههه
كلامي للأخ صاحب الموضوع اللي يبدوا راح يسبب بطردنا من المنتدى ههههههههههه.

اخي انا لست هنا لأقيم المنصات بس اكتب على جوجل وشوف انواع المنصات
بالنسبة لسؤالك الفترة الأولى لمن يفتحوا حسابك يتم تنفيذ اوامرك ولا تخرج اوامرك من باب الشركه اصلا لمن يشوفوك حزين بالصفقات بطير حسابك لجيبهم تماما حتى فلوسك ما تدخل السوق ابدا ولا بيربح السوق من خسارتك الا الشركه فقط

اما لمن يشوفوا اغلب صفقاتك ناجحة راح يتم تنفيذ اوامرك للسوق حتى لا يتحملوا هم ربحك وتاخد انت ربحك من السوق بس يتم التشديد عليك مثلا عدم استجابه تنفيد الأوامر احيانا مشكله السبريد والسليباج وبضيقوا عليك بقضيه السكالبنج

هذا مجرد رأي وقد اكون مخطيء

اقتباس:
اشكرك علي الرد ولكن لم افهم اني لازم اكون فنان جدا جدا رجا ء التوضيح

قديم 11 - 02 - 2013, 03:54 AM   #1749
عضو جديد

اقتباس:
اخ اليكس انت داخل عرض هههههههههه
كلامي للأخ صاحب الموضوع اللي يبدوا راح يسبب بطردنا من المنتدى ههههههههههه.

اخي انا لست هنا لأقيم المنصات بس اكتب على جوجل وشوف انواع المنصات
بالنسبة لسؤالك الفترة الأولى لمن يفتحوا حسابك يتم تنفيذ اوامرك ولا تخرج اوامرك من باب الشركه اصلا لمن يشوفوك حزين بالصفقات بطير حسابك لجيبهم تماما حتى فلوسك ما تدخل السوق ابدا ولا بيربح السوق من خسارتك الا الشركه فقط

اما لمن يشوفوا اغلب صفقاتك ناجحة راح يتم تنفيذ اوامرك للسوق حتى لا يتحملوا هم ربحك وتاخد انت ربحك من السوق بس يتم التشديد عليك مثلا عدم استجابه تنفيد الأوامر احيانا مشكله السبريد والسليباج وبضيقوا عليك بقضيه السكالبنج

هذا مجرد رأي وقد اكون مخطيء
شكرا اخي علي التوضيح وان شاء الله مننطرد من المنتدي انت تشرح شيء يهم جميع العضاء
واظن ان هذا سبب مشاكل الاخ بتاع الموضوع المشكلة في المنصة اتمني التوفيق للجميع

قديم 11 - 02 - 2013, 03:59 AM   #1750
عضو جديد

ايش ننطرد من المنتدى فال الله ولا فالك

في ادمغه بالمنتدى قل وجودها حرام ننحرم منها
وعموما انت جاوبت الأخ باخر كلمتين

بورك فيك

اقتباس:
شكرا اخي علي التوضيح وان شاء الله مننطرد من المنتدي انت تشرح شيء يهم جميع العضاء
واظن ان هذا سبب مشاكل الاخ بتاع الموضوع المشكلة في المنصة اتمني التوفيق للجميع

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

مواضيع سابقة :

نبذة عن التضخم
عايزينا نزيع قول زيع مش عايزنا نذيع هنزيع برضه
سؤال بخصوص مؤشر moving average

مواضيع تالية :

تعريف أساسية للبنوك و وظائفها
ضيف جديد
فرصة بيع على اليورو دولار

كشف الاسرار استراتيجية التحكم فى السوق مجهود السنين وفرته لكم للمبتدئين والمحترفين على طبق