• 12:19 مساءاً

بخصوص حسابي في شركة wwm

عضو جديد
هيثم الجهيني is on a distinguished road
31 - 01 - 2012, 09:08 PM
هيثم الجهيني غير متواجد حالياً  
افتراضي بخصوص حسابي في شركة wwm
انا عايز اقول لادارة بورصات الجميله ان الشركة المصونة wwm اول ماحست ان الحساب خلاص هيصفر و باقي فيه حوالي 80 دولار قفلت حسابي وكمان مش عارف ادخل علي الموقع بتاعهم للاستفسار عن العطل والان في حين رجعت للمنزل كان السبب ان السعر هبط خالص علي اليور و اكيد الحساب صفر
وملحوظه انا مشترك من خلال منتدانا المحترم بورصات
معلش نسيت اقول ان جميع النوافذ الاخري لشركات اخري بتفتح معايا عادي حتي الديمو بتاع اف كس بيفتح معايا علشان محدش يقول انه في عطل في النت او حتي في الجهازبتاعي
ده غير اني حاسس ان لما بخش الصفقه بلاقي حاجه جميله اوي يابخسر من اولها يااما الهدف الاول يجي معايا بالعافيه
بعد كده خد عندك بئي اخش للسعر يمين يجيلي شمال يعني مثلا اجي اعمل تبريد او هيدج علشان احافظ علي الرصيد مفيش يكون السعر مثلا نازل اقول اعزز اول ما اعزز السعر يتعكس
ارجوكم انا عايز توضيح
اخوكم هيثم الجهيني
شكرا بورصات

الصورة الرمزية الدعم الفني
الدعم الفني للاعضاء
الصورة الرمزية الدعم الفني

الدعم الفني is on a distinguished road
افتراضي رد: بخصوص حسابي في شركة wwm
2#
31 - 01 - 2012, 09:40 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم الجهيني مشاهدة المشاركة
انا عايز اقول لادارة بورصات الجميله ان الشركة المصونة wwm اول ماحست ان الحساب خلاص هيصفر و باقي فيه حوالي 80 دولار قفلت حسابي وكمان مش عارف ادخل علي الموقع بتاعهم للاستفسار عن العطل والان في حين رجعت للمنزل كان السبب ان السعر هبط خالص علي اليور و اكيد الحساب صفر
وملحوظه انا مشترك من خلال منتدانا المحترم بورصات
معلش نسيت اقول ان جميع النوافذ الاخري لشركات اخري بتفتح معايا عادي حتي الديمو بتاع اف كس بيفتح معايا علشان محدش يقول انه في عطل في النت او حتي في الجهازبتاعي
ده غير اني حاسس ان لما بخش الصفقه بلاقي حاجه جميله اوي يابخسر من اولها يااما الهدف الاول يجي معايا بالعافيه
بعد كده خد عندك بئي اخش للسعر يمين يجيلي شمال يعني مثلا اجي اعمل تبريد او هيدج علشان احافظ علي الرصيد مفيش يكون السعر مثلا نازل اقول اعزز اول ما اعزز السعر يتعكس
ارجوكم انا عايز توضيح
اخوكم هيثم الجهيني
شكرا بورصات

يا الف هلا فيك حبيبي
اول شئ بتمنى منك يا غالي تهدي حالك
وبأذن الله لو الك اي حقوق نحن كأداره بورصات دائما وابدا نقف بجانب عملائنا يا غالي
..
حبيبي بتمنى منك ارسال تفاصيل المشكله
ورقم حسابك
الى ايميل بورصات

ورح نتابع الموضوع مع الشركة ونسويلك رد باذن الله
.
.

خدمة عملاء بورصات
الدعم الفني غير متواجد حالياً  
عضو جديد

mahdee is on a distinguished road
3#
01 - 02 - 2012, 03:37 PM
نفس الشي حصل معي في بدايات التداول ... اهم شي مصداقية الشركة في التداول ولهذا حاول ابحث عن شركة اللي بتتواصل معك على طول وبتكون شفافة معك ......بالتوفيق وباذن الله بتلاقي شركة ترتاح فيها
mahdee غير متواجد حالياً  
عضو جديد

Nnana123 is on a distinguished road
4#
01 - 02 - 2012, 04:16 PM
والله كلام خطير يعني يعني الشركه متلاعبه

التوقيع

لاتنسى الستوب لوز
Nnana123 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

الميزان is on a distinguished road
5#
01 - 02 - 2012, 04:53 PM
والله يا إخوان أنا عندي حساب في هذه الشركة ولكن فتحته عن طريق احد المنتديات الاخرى

أنا لم أواجه أية مشاكل في المنصة ولا في الأسعار، الى حد اليوم الامور ماشيه تمام والحمد لله رب العالمين
الميزان غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات