موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

بخصوص حسابي في شركة wwm

منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

قديم 31 - 01 - 2012, 09:08 PM   #1
عضو جديد

افتراضي بخصوص حسابي في شركة wwm

بخصوص حسابي في شركة wwm
انا عايز اقول لادارة بورصات الجميله ان الشركة المصونة wwm اول ماحست ان الحساب خلاص هيصفر و باقي فيه حوالي 80 دولار قفلت حسابي وكمان مش عارف ادخل علي الموقع بتاعهم للاستفسار عن العطل والان في حين رجعت للمنزل كان السبب ان السعر هبط خالص علي اليور و اكيد الحساب صفر
وملحوظه انا مشترك من خلال منتدانا المحترم بورصات
معلش نسيت اقول ان جميع النوافذ الاخري لشركات اخري بتفتح معايا عادي حتي الديمو بتاع اف كس بيفتح معايا علشان محدش يقول انه في عطل في النت او حتي في الجهازبتاعي
ده غير اني حاسس ان لما بخش الصفقه بلاقي حاجه جميله اوي يابخسر من اولها يااما الهدف الاول يجي معايا بالعافيه
بعد كده خد عندك بئي اخش للسعر يمين يجيلي شمال يعني مثلا اجي اعمل تبريد او هيدج علشان احافظ علي الرصيد مفيش يكون السعر مثلا نازل اقول اعزز اول ما اعزز السعر يتعكس
ارجوكم انا عايز توضيح
اخوكم هيثم الجهيني
شكرا بورصات

اذا اعجبك الموضوع و اردت نشره في المنتديات الاخرى فاستخدم هذا الرابط:
بخصوص حسابي في شركة wwm
http://www.borsaat.com/vb/t362148.html

هيثم الجهيني غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 31 - 01 - 2012, 09:40 PM   #2
الدعم الفني للاعضاء

الصورة الرمزية الدعم الفني

افتراضي رد: بخصوص حسابي في شركة wwm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم الجهيني مشاهدة المشاركة
انا عايز اقول لادارة بورصات الجميله ان الشركة المصونة wwm اول ماحست ان الحساب خلاص هيصفر و باقي فيه حوالي 80 دولار قفلت حسابي وكمان مش عارف ادخل علي الموقع بتاعهم للاستفسار عن العطل والان في حين رجعت للمنزل كان السبب ان السعر هبط خالص علي اليور و اكيد الحساب صفر
وملحوظه انا مشترك من خلال منتدانا المحترم بورصات
معلش نسيت اقول ان جميع النوافذ الاخري لشركات اخري بتفتح معايا عادي حتي الديمو بتاع اف كس بيفتح معايا علشان محدش يقول انه في عطل في النت او حتي في الجهازبتاعي
ده غير اني حاسس ان لما بخش الصفقه بلاقي حاجه جميله اوي يابخسر من اولها يااما الهدف الاول يجي معايا بالعافيه
بعد كده خد عندك بئي اخش للسعر يمين يجيلي شمال يعني مثلا اجي اعمل تبريد او هيدج علشان احافظ علي الرصيد مفيش يكون السعر مثلا نازل اقول اعزز اول ما اعزز السعر يتعكس
ارجوكم انا عايز توضيح
اخوكم هيثم الجهيني
شكرا بورصات

يا الف هلا فيك حبيبي
اول شئ بتمنى منك يا غالي تهدي حالك
وبأذن الله لو الك اي حقوق نحن كأداره بورصات دائما وابدا نقف بجانب عملائنا يا غالي
..
حبيبي بتمنى منك ارسال تفاصيل المشكله
ورقم حسابك
الى ايميل بورصات

ورح نتابع الموضوع مع الشركة ونسويلك رد باذن الله
.
.

خدمة عملاء بورصات

الدعم الفني غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 02 - 2012, 03:37 PM   #3
عضو جديد

نفس الشي حصل معي في بدايات التداول ... اهم شي مصداقية الشركة في التداول ولهذا حاول ابحث عن شركة اللي بتتواصل معك على طول وبتكون شفافة معك ......بالتوفيق وباذن الله بتلاقي شركة ترتاح فيها

mahdee غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 02 - 2012, 04:16 PM   #4
عضو جديد

والله كلام خطير يعني يعني الشركه متلاعبه

التوقيع:
لاتنسى الستوب لوز
Nnana123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 02 - 2012, 04:53 PM   #5
عضو جديد

والله يا إخوان أنا عندي حساب في هذه الشركة ولكن فتحته عن طريق احد المنتديات الاخرى

أنا لم أواجه أية مشاكل في المنصة ولا في الأسعار، الى حد اليوم الامور ماشيه تمام والحمد لله رب العالمين

الميزان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

مواضيع سابقة :

ده بيحصل معايا كل يوم ومش عارف حلها ايه
بشرى ساره لعملاء wwm فيزا السحب نزلت على الموقع وممكن تطلبوها
بشرى سارة بخصوص بطاقة wwm

مواضيع تالية :

Forex Limwire
يا شباب حذاري من موقع تداول أفكس
مساعده وفزعتكم

بخصوص حسابي في شركة wwm