• 6:47 مساءاً

•● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•

Like Tree1818Likes

الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان

احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
781#
01 - 05 - 2012, 06:32 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Shalama مشاهدة المشاركة
حكمه اليوم قرشك يعلمك ( ماجد الشريف )
شلما باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الجدعاني مشاهدة المشاركة
مبروووووووووووووووك يا معلم ريااااااااااااان
الباوند عاااااااااااد الى نقطة الدخووووووول
الحمد لله يا باشا
خدوها قاعده لو لقيت صفقه مش مريحاكم نفسيا هخرج منها ليه علشان اهم حاجه عندي راحه بلكم انتم
بس محتاج منكم تجمدو قلبكم شويه
مش كل صفقه تعكس علينا 50 او 80 نقطه نقلق سبوها علي الله
اداره راس مالنا قويه وتتحمل 600 نقطه انعكاس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو عمران مشاهدة المشاركة
الشكر لك مقدما أخي الغالي، و ثقتي فيك بعد الله سبحانه و تعالى كبيرة و في قيادتك الحكيمة للرحلة و قي حالة كان عندي رأي مغاير سيتم طرحه بكل احترام و أنا متأكد انك ستتقبله بقلب رحب

الاسترالي دولار عمل شمعة انعكاسية محترمة على الاربع ساعات و تم كسر قمتها و إن شاء الله بعد اختراق قايبو 23 سيصل ل 50 فابيو الذي هو هذفنا بإذن الله

الشارت

و الله الموفق
شارت ولا اروع وان شاء الله الي الاهداف
ولا تحرمنا لمساتك الجباره لانك جزء لا يتجزء من الفريق اخي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شمس الأصيل666 مشاهدة المشاركة

اتسلى وانتظر الهدف إن شاء الله للإسترالي
حلوه الصوره دي
: 32:
احمد ريان غير متواجد حالياً  

عضو فـعّـال

Saif-Eldeen is on a distinguished road
782#
01 - 05 - 2012, 10:14 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريان. مشاهدة المشاركة
الحمد لله يا باشا
خدوها قاعده لو لقيت صفقه مش مريحاكم نفسيا هخرج منها ليه علشان اهم حاجه عندي راحه بلكم انتم
بس محتاج منكم تجمدو قلبكم شويه
مش كل صفقه تعكس علينا 50 او 80 نقطه نقلق سبوها علي الله
اداره راس مالنا قويه وتتحمل 600 نقطه انعكاس

ريــــان باشـــا... معلش سامحنى أنا لســه فى صفقة الباوند ولن أخرج منها بإذن الله وفضـــله إلا عند (1.5910) أو (1.5915)... ودا من ثقتى فى الله سبحانه وتعــالى ثم ثقتى فى شخصك الكريم... ودا مع صفقات الرحلة وعلى حســاب تانى...
وإذا كنت انت مش واثق فى صفقاتك... أنا واثق فى الله ثم فيهــا....
هههههههههههههههههههههه

احمد ريان likes this.
Saif-Eldeen غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان

783#
01 - 05 - 2012, 11:16 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Saif-Eldeen مشاهدة المشاركة

ريــــان باشـــا... معلش سامحنى أنا لســه فى صفقة الباوند ولن أخرج منها بإذن الله وفضـــله إلا عند (1.5910) أو (1.5915)... ودا من ثقتى فى الله سبحانه وتعــالى ثم ثقتى فى شخصك الكريم... ودا مع صفقات الرحلة وعلى حســاب تانى...
هههههههههههههههههههههه

لا ولو واخدها علي حساب اخر اوك
حساب الرحله ارجوك امشي معانا فيه لان يد الله مع الجماعه
خلينا في مركب واحده
والاسترالي اول صفقه
هوا انت ممكن لولولو ليك في الاكسيل تعمل ملف بالصفقات وشكله هبعتهولك علي الخاص
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
انتحاري 2012 is on a distinguished road
784#
02 - 05 - 2012, 12:08 AM
رحلة موفقة ياشباب سبحان الله توارد خواطر انا ايضا برحلتي التدبيلية دخلت استرالي لكن من منطقة اعلى من منطقتكم وبهدف أقل وان شاءالله ماتحتاجون تبريد ولاحاجة ( تبريد ايه اللي انت بتقول عليه ) منطقة تبريدكم يعني مارجن كول بالنسبة لصفقتي الانتحارية ولو حصل ووصلها قبل الهدف حيث حسب رسمي لتصحصات فيبوناتشي للموجة الهابطة الاخيرة من قمته للاسبوع الماضي سيكون التصحيح لفايبو 61.08 عند نقطة 1.0368 ويجب ان يتجاوز نقطة مقاومة مهمة جدا كانت قاع سابق وهي 1.0352 وباذن الله يتجاوزها تطمنو خاصة ان الداو جونز اغلق مرتفعا وهذه نقطة مهمة جدا تساعد في تحقيق هدفي وهدفكم اذا هبط لنقطة 1.0265قبل يوصل هدفي وهدفكم رايح اسوي تفجير انتحاري بالمركزي الاسترالي وخلي تخفيض الفائدة ينفعهم ...
انتحاري 2012 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية فارس الجند
عضو جديد
الصورة الرمزية فارس الجند

فارس الجند is on a distinguished road
785#
02 - 05 - 2012, 12:17 AM
اقتباس:

هههههههههههههههههههههه

بالتوفيق ياغالي. انا مثلك ماخرجت وهدفي معك ايضا باذن الله وفضله 1.5900 ثم 1.5850

وصراحه سالت العزيز ريان والشباب اما قالوا اخرجوا. قلنا خير ياجماعه طمنونا فيه اشارات صعود قوية ؟ في شي تغير ؟ بس للاسف ماحد رد علينا ولا عبرنا هههههههه

لكن خير وفالكم المليون ياشباب . والرزاق هو الله ولن يخذلنا طالما احسنا الظن فيه عز وجل.

التوقيع

•● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•

فارس الجند غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

Saif-Eldeen is on a distinguished road
786#
02 - 05 - 2012, 12:29 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريان. مشاهدة المشاركة
لا ولو واخدها علي حساب اخر اوك
حساب الرحله ارجوك امشي معانا فيه لان يد الله مع الجماعه
خلينا في مركب واحده
والاسترالي اول صفقه
هوا انت ممكن لولولو ليك في الاكسيل تعمل ملف بالصفقات وشكله هبعتهولك علي الخاص
أنت تأمر أمر يا زعــيم. والله دا أجمل يــوم عندى إنى أشــارك فى الرحــلة دى ولو بأى شئ إن شـا الله حتى أعملكم شاى وقهــوة. متتصورش قد إيه أنا شــاعر بالتقدير ليك ولمحمــود ولطاقم الرحــلة الجمــيلة دى وبإذن الله موفقين.

ابعتلى بس أى شكل انت عاوزه ولو الموناليزا بإذن الله يا جمــيل هيكون عندك فى ســاعة زمـن بأمر الله.. وربنــا معــانا إن شــاء الله.
Saif-Eldeen غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ramy85
عضو نشيط
الصورة الرمزية ramy85

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
ramy85 is on a distinguished road
787#
02 - 05 - 2012, 02:50 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

توقعاتنا لبكرة بمشيئة الله بالنسبة لليورو
أتوقع غدا إن شاء الله عند ارتفاع معدل البطالة لمنطقة اليورو وظهور النتيجة السلبية لظهور مزيد من الهبوط لليورو وكسر 3205 والهبوط الى 3176 وعند أيجابية خبر الزراعى الامريكى ان ينزل اليورو الى اختبار 3143 من جديد ,,,, والله المستعان ان شاء الله
بالنسبة للباوند ::
ارى ان شاء الله عند سلبية مؤشر التشييد البريطانى وتحقيق النتيجة المتوقعة عند 54.1 % وارتفاع نتيجة الزراعى الامريكى هبوط الباوند وكسر 6185 ثم 6160 ومنها الى 6135 إن شاء الله

التوقيع

لا إله إلا انت سبحانك انى كنت من الظالمين,,,,,,, اللهم بارك لنا فيما رزقتنا وقنا عذاب النار
ramy85 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ramy85
عضو نشيط
الصورة الرمزية ramy85

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
ramy85 is on a distinguished road
788#
02 - 05 - 2012, 02:53 AM
نظرة على الباوند ( من زاوية التحليل الاساسى)
لو بصينا كده مع بعض ياشباب ,,,,, وبالعقل وواحدة واحدة ,,,
الباوند وبعد ملاحظات لعده مرات سواء الباوند او المجنون ,,,,, اوقات كتير جدا بيخالف الاخبار لبعض الوقت ويطلع طلعات كلنا بنشوفها غير مبررة ومبااااااااااااااالغ فيها اوى ,,,, نبص بصة سريعة على الجدول للإسبوع الحالى ,,,,,,
1) مؤشر الإقراض للقطاع العام محقق نتيجة سلبية 15.9 B ودى نتيجة( سلبية )
2) الناتج المحلى الإجمالى للربع الاولانى من 2012 ( خبر قوى جدا جدا جدا وليه اثار كبيرة على المستقبل الاقتصادى للسنة 2012 كلها ) طلع ولله الحمد سلبى (-0.2% ) ده معناه ان بريطانيا على حافة الانزلاق فى ركود اقتصادى من جديد يعنى احتمالات 5700 ,, 5500 ولغاية الريتيست 5233 كل ده وارد ,,,,
3) توقعات اوامر المصانع CPI Industrial Expectaitons ولله الحمد -8 ( سلبى بضمير الحمد لله )
4) BBA Mortgage Approvals ( قروض الإسكان ) ماشاء الله تبارك الله 31.9 K ( سلبى جدا )
5) CBI Realized Sales ( المبيعات التى تم نشرها ) -6 ( سلبى ,, سلبى ,, سلبى)
6) واخرها GfK Consumer Confidence مؤشر ثقة المستهلك والنتيجة 31- ( سلبى مالوش حل )
وبالرغم كل ده ,,,,, والباوند كان فوق ,,,,, الباوند داخل على انهيار ياشباب وهبوط ليس له مثيل واللى أكد ده الحمد لله ,,, الناتج المحلى الاجمالى وثقة المستهلك خصوصا انها كانت سلبية على مدار شهرين متتاليين ,,,, على رأى الحكمة اللى بتقول ( ماطار الباوند وارتفع ,,,, الا كما طار وقع )

التوقيع

لا إله إلا انت سبحانك انى كنت من الظالمين,,,,,,, اللهم بارك لنا فيما رزقتنا وقنا عذاب النار
ramy85 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان

789#
02 - 05 - 2012, 03:27 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انتحاري 2012 مشاهدة المشاركة
رحلة موفقة ياشباب سبحان الله توارد خواطر انا ايضا برحلتي التدبيلية دخلت استرالي لكن من منطقة اعلى من منطقتكم وبهدف أقل وان شاءالله ماتحتاجون تبريد ولاحاجة ( تبريد ايه اللي انت بتقول عليه ) منطقة تبريدكم يعني مارجن كول بالنسبة لصفقتي الانتحارية ولو حصل ووصلها قبل الهدف حيث حسب رسمي لتصحصات فيبوناتشي للموجة الهابطة الاخيرة من قمته للاسبوع الماضي سيكون التصحيح لفايبو 61.08 عند نقطة 1.0368 ويجب ان يتجاوز نقطة مقاومة مهمة جدا كانت قاع سابق وهي 1.0352 وباذن الله يتجاوزها تطمنو خاصة ان الداو جونز اغلق مرتفعا وهذه نقطة مهمة جدا تساعد في تحقيق هدفي وهدفكم اذا هبط لنقطة 1.0265قبل يوصل هدفي وهدفكم رايح اسوي تفجير انتحاري بالمركزي الاسترالي وخلي تخفيض الفائدة ينفعهم ...
اخي الكريم اهلا بك معنا دائما اخ عزيز
والقلوب عند بعضها طبعا وصفقات الرحله حسب استراتيجيه قويه جدا وان شاء الله هشرحها كامله مكمله علي مراحل الرحله ان شاء الله ونساله التوفيق
وبالنسبه للتبريدات تقدر تقول زياده الخير خيرين ان شاء الله ونطلع علي خير
تقبل ودي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فارس الجند مشاهدة المشاركة
بالتوفيق ياغالي. انا مثلك ماخرجت وهدفي معك ايضا باذن الله وفضله 1.5900 ثم 1.5850

وصراحه سالت العزيز ريان والشباب اما قالوا اخرجوا. قلنا خير ياجماعه طمنونا فيه اشارات صعود قوية ؟ في شي تغير ؟ بس للاسف ماحد رد علينا ولا عبرنا هههههههه

لكن خير وفالكم المليون ياشباب . والرزاق هو الله ولن يخذلنا طالما احسنا الظن فيه عز وجل.
ليه يا فارس المفروض اننا محتاجين صفقتين اسبوعيا البوند ممكن يطول ويعطلنا
ده بس سبب الخروج علي 6220 نقطه التعادل او الخروج علي 6195 بمكسب 50 نقطه
ارجوك الان اخرج عند 6195 ان شاء الله وحلال عليك ال 50 نقطه علشان تدخل معانا باقي الصفقات ومتكونش متاخر عن الركب ان شاء الله
وهبعتلك حاجه علي الخاص
واسف علي تاخري في الرد عليك

اقتباس:
أنت تأمر أمر يا زعــيم. والله دا أجمل يــوم عندى إنى أشــارك فى الرحــلة دى ولو بأى شئ إن شـا الله حتى أعملكم شاى وقهــوة. متتصورش قد إيه أنا شــاعر بالتقدير ليك ولمحمــود ولطاقم الرحــلة الجمــيلة دى وبإذن الله موفقين.

ابعتلى بس أى شكل انت عاوزه ولو الموناليزا بإذن الله يا جمــيل هيكون عندك فى ســاعة زمـن بأمر الله.. وربنــا معــانا إن شــاء الله.

حضرتك تامرني امر وهتواصل معك ان شاء الله ومتشرف بمعرفه حضرتك طبعا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy85 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

توقعاتنا لبكرة بمشيئة الله بالنسبة لليورو
أتوقع غدا إن شاء الله عند ارتفاع معدل البطالة لمنطقة اليورو وظهور النتيجة السلبية لظهور مزيد من الهبوط لليورو وكسر 3205 والهبوط الى 3176 وعند أيجابية خبر الزراعى الامريكى ان ينزل اليورو الى اختبار 3143 من جديد ,,,, والله المستعان ان شاء الله
بالنسبة للباوند ::
ارى ان شاء الله عند سلبية مؤشر التشييد البريطانى وتحقيق النتيجة المتوقعة عند 54.1 % وارتفاع نتيجة الزراعى الامريكى هبوط الباوند وكسر 6185 ثم 6160 ومنها الى 6135 إن شاء الله

النشره وصلت
ماشي الحال يا مدير الاخبار

بسم الله الرحمن الرحيم

رحال
البرومو الاول وقبل الاخير لفريق العمل المعتمد للرحله ان شاء الله

ريان ---رحال ----اداره فريق
محمود ---رحال --- اداره فريق واعتماد الصفقات الرسميه
شلما ---رحال ----المسؤول عن اداره راس المال والحساب الحقيقي للرحله ونتائجه
رامي --رحال ----- فريق الاخبار والبيانات المؤثره علي الصفقات

ومطلوب مصمم شويه صور ولوجوهات للرحله
ومحترف اكسيل ينزل اخر الصفقات وتقرير اسبوعي ويومي(سيف الدين مرشح )

وبالتوفيق للجميع
ان شاء الله

عضو نشيط

Shalama is on a distinguished road
790#
02 - 05 - 2012, 04:24 AM
السلام عليكم اخوانى ابو عمران و فارس الجند و الاصيييل باشا و ريان و محمود و رامى بيه وكل الناس الجميله اللى على متن الرحله جازى و ماجد و سالم و كل المحمدات اللى معانا
اتمنى تونو بخير

انا عندى مشكله فى الاقتباس ان شاء الله تتحل و استحملونى هكتب اسمكو فى حاله الرد دون الاقتباس

نحن الان فى عرض البحر و ارجو الانتباه الألتزام التام باداره رأس المال و اللى هيعمل غير كده هينزل فى البحر

التوقيع

شلمه ابو الشلمات لا بورصه تهم و لا فوركس تلم
Shalama غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام