• 1:45 صباحاً

رحلة الزعيم 1 حساب 10000

Like Tree769Likes

الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

إلزعيم is on a distinguished road
افتراضي رد: رحلة الزعيم 1 حساب 10000
441#
18 - 05 - 2012, 12:30 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naser81 مشاهدة المشاركة
اخى الزعيم نحن بانتظار الورشة الخاصة باستراتيجيتك حتى نتعلم ونتستفيد من خبرتك ولك جزير الشكر وزادك الللة من فضلة
شكرا ناصر جزاك الله خيرا

اللهم امين لنا ولك

لا تنسانى فى الدعاء اليوم فى الصلاة لى ولوالدى رجاء

تحياتى ياغالى

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

442#
18 - 05 - 2012, 12:33 PM
صفقة اليورو دولار الخيرة من سعر 1.2698 سيتم الخروج منها على الدخول ان وصل ليه فهو على بعد 5 نقاط من سعر الدخول وانتظاره بالاسفل من سعر 1.2650-1.2645 مابين النقطتين

امس كنت غير فاضى لانتظاره بالاسفل كما قلت لكننا اليوم متابعين باذن الله

تحياتى

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
عضو جديد

بن برنانكي is on a distinguished road
443#
18 - 05 - 2012, 12:53 PM
انا هرد بعد اذن الزعيم لان من الواجب ان نذكر للرجل الذي نتبع توصياته مميزاته وعيوبه

انا ي هذا المجال تقريبا منذ شهرين يعني لسه جديد وطبعا واحد زي في البدايه بيبقي تايه مش عارف يروح فين ويجي منين ولما بيصدق يلاقي موضوع اسمه توصياااات ليتابعه ليمشي علي منهاجه والرزق عند الله

منذ اكتر من شهر وانا اتابع توصياااات كثيره وكلها تصيب وتخط وهذا الطبيعي في عالم كبيييير جدا جدا مفيش حد يقدر يقول انه ملم به كاااااملا لان هذا العالم ليس له كبير ومفيش حد بيكسب بس , كله بيكسب ويخسر

لان لو كان في حد بيكسب ما كان فعلا حد غلب وكان كله ربحااان والبنوك تقفل والفوركس يقفل وهكذا

منذ متابعتي لمواضيع توصيااات كثيره اااه فعلا في ناس محترمه كتير جدا بس والله انا ملقتش واحد بيهتم بالناس اللي متابعينه مثل الزعيم , فعلا رجل يستحق الاحترام بيخاف علي الناس وعلي اموالهم وبيتابعهم خطوه بخطوه وبعدين هو واضع اسس لاداره الراس المال وعلي حسب ادارته دي والله لو السوق عكس 2000 نقطه ميش حاجه اسمها خساره لان مع اقرب تصحيح بيبقي كله مكسب والسوق مش رايح بس بالعكس رايح وجاي.

انا اتبعته في توصيه واحده وكانت علي الباوند وفضلت فيها 3 اسابيع وكل الناس بتقول انه الباوند رايح ومش راجع والتحليل الفني ومنتديات كثيره ولكن الراجل كان ملتزم بمبدأ واستراتيجيه ولا يغيرها ابدا مهما كان

والله انا كسبت في هذه الصفقه ما لم اكسبه في حياتي

تقريبا قرابة ال1000 نقطه

مش عيب ان الواحد يخطئ , كلنا نخطئ ونتعلم من اخطائنا ولكن العيب كل العيب ان نتطاول علي بعضنا البعض بمجرد الاحساس الداخلي انه يحوي معلومات قيمه , هذا ليس علم بل انه كبريااااء ( من مضيعااات العلم الكبر والحياااء ) و (من تواضع لله رفعه) .

وفعلا حتي لو خسرت حسااابي في هذه الصفقه اللا اني واثق اني اتعامل مع انساان محترم لا يبخل علينا بمعلومه واحده بل بالعكس يعطينا مما اعطاه الله من علم

وفي الاخر فعلا ربنا يباركلك يا زعيم وانا فعلا شغوف اني اراك واتعرف عليك ولكن في انتظارك في القاهره لتشرح لنا اسلوبك واكون سعيد جدا لاني ان شاء الله ساكون اول الحاضرين
بن برنانكي غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

444#
18 - 05 - 2012, 12:55 PM
تم الخروج من الصفقة الاخيرة يدوى على ربح +2 نقطة

تحديث للصفقات مرفق ونحن فى انتظار الهبوط
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg Zaeim Journey 6.JPG‏ (184.3 كيلوبايت, المشاهدات 8)

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
عضو جديد

بن برنانكي is on a distinguished road
445#
18 - 05 - 2012, 12:59 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إلزعيم مشاهدة المشاركة
صفقة اليورو دولار الخيرة من سعر 1.2698 سيتم الخروج منها على الدخول ان وصل ليه فهو على بعد 5 نقاط من سعر الدخول وانتظاره بالاسفل من سعر 1.2650-1.2645 مابين النقطتين

امس كنت غير فاضى لانتظاره بالاسفل كما قلت لكننا اليوم متابعين باذن الله

تحياتى
تم الخروج منه يا زعيم علي ربح 3.5 دولار وفي انتظاره بالاسفل انا افعل مثلما تقول بالحرف

بالامس خرجت من تبريد علي ربح 16 دولار واخر علي ربح 2 دولار واليوم علي ربح 3.5 دولار وفي انتظاره مره اخري بالاسفل لاصطاده ولاكمل معك بإذن الرحمن

جمعه مباركه ان شاء اله
إلزعيم likes this.
بن برنانكي غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية bakernajem
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية bakernajem

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
bakernajem is on a distinguished road
446#
18 - 05 - 2012, 01:28 PM

تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال

و تقبل الله صلاتكم و صلاتنا جميعا

باذن الله تعالى

التوقيع

للمتابعة على منصة
FXDD - MetaTRader4

MetaTrader Login: 000
Password (read only): 000

تـــوصيـة خــاصة لأقوياء القلوب علـى الكيـــ GBP ـــبل

http://forum.borsaat.com/t517354-15.html

~*¤®§(*تحليــــــ زوج USD JPY ــــــــل*)§®¤*~ˆ°
http://forum.borsaat.com/t544755.html

bakernajem غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

447#
18 - 05 - 2012, 01:37 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بن برنانكي مشاهدة المشاركة
انا هرد بعد اذن الزعيم لان من الواجب ان نذكر للرجل الذي نتبع توصياته مميزاته وعيوبه

انا ي هذا المجال تقريبا منذ شهرين يعني لسه جديد وطبعا واحد زي في البدايه بيبقي تايه مش عارف يروح فين ويجي منين ولما بيصدق يلاقي موضوع اسمه توصياااات ليتابعه ليمشي علي منهاجه والرزق عند الله

منذ اكتر من شهر وانا اتابع توصياااات كثيره وكلها تصيب وتخط وهذا الطبيعي في عالم كبيييير جدا جدا مفيش حد يقدر يقول انه ملم به كاااااملا لان هذا العالم ليس له كبير ومفيش حد بيكسب بس , كله بيكسب ويخسر

لان لو كان في حد بيكسب ما كان فعلا حد غلب وكان كله ربحااان والبنوك تقفل والفوركس يقفل وهكذا

منذ متابعتي لمواضيع توصيااات كثيره اااه فعلا في ناس محترمه كتير جدا بس والله انا ملقتش واحد بيهتم بالناس اللي متابعينه مثل الزعيم , فعلا رجل يستحق الاحترام بيخاف علي الناس وعلي اموالهم وبيتابعهم خطوه بخطوه وبعدين هو واضع اسس لاداره الراس المال وعلي حسب ادارته دي والله لو السوق عكس 2000 نقطه ميش حاجه اسمها خساره لان مع اقرب تصحيح بيبقي كله مكسب والسوق مش رايح بس بالعكس رايح وجاي.

انا اتبعته في توصيه واحده وكانت علي الباوند وفضلت فيها 3 اسابيع وكل الناس بتقول انه الباوند رايح ومش راجع والتحليل الفني ومنتديات كثيره ولكن الراجل كان ملتزم بمبدأ واستراتيجيه ولا يغيرها ابدا مهما كان

والله انا كسبت في هذه الصفقه ما لم اكسبه في حياتي

تقريبا قرابة ال1000 نقطه

مش عيب ان الواحد يخطئ , كلنا نخطئ ونتعلم من اخطائنا ولكن العيب كل العيب ان نتطاول علي بعضنا البعض بمجرد الاحساس الداخلي انه يحوي معلومات قيمه , هذا ليس علم بل انه كبريااااء ( من مضيعااات العلم الكبر والحياااء ) و (من تواضع لله رفعه) .

وفعلا حتي لو خسرت حسااابي في هذه الصفقه اللا اني واثق اني اتعامل مع انساان محترم لا يبخل علينا بمعلومه واحده بل بالعكس يعطينا مما اعطاه الله من علم

وفي الاخر فعلا ربنا يباركلك يا زعيم وانا فعلا شغوف اني اراك واتعرف عليك ولكن في انتظارك في القاهره لتشرح لنا اسلوبك واكون سعيد جدا لاني ان شاء الله ساكون اول الحاضرين
اشكرك شكرا جزيلا وبارك الله فيك

ان شاء الله حفكر الجميع بهذه الكلمة ( التاريخ يعيد نفسه )

كل الاسعار العاكسة هنا سواء زوج الين او الاسترالى دولار او اليورو فى طريقها للارتفاع باذن الله والله اعلى واعلم .

كل ذلك ليس بسبب التحليل الفنى ولكنها ازمة منطقة اليورو . التحليل الفنى يا اخوتى الاعزاء هو تحليل لسلوك فى الماضى فهل يجب ان يحدث ما حدث العام الماضى مثلا ؟ لا طبعا لكن نحترم فى نقاط دخولنا المستويات اللى وصلها السعر سابقا وذلك كنوع من تفهمنا لنفسية معظم المتاجرين ورد فعلهم تجاه بعض المستويات هذا كل ما اخذه من التحليل الفنى .

بالنسبة لاعتدال السوف فى مختلف الازواج :

(كلمة السر فى وجود رئيس فرنسا فى امريكا حاليا )

من هنا لاخر الشهر نشوف الدنيا فيها ايه وان شاء الله الى الصعود

لو نظرتم الى المارجن بتاعى 4697% متاح وستجدونه واضحا فى اى صورة مرفقة هنا . اذن بالنسبة لى فليفعل السوق ما يشاء وبعد انتهاء تجاربى على المضاعفات الارباح ان شاء الله ستزيد

حان وقت الصلاة والله الموفق

صلاة مقبولة باذن الله

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية shraf111
عضو جديد
الصورة الرمزية shraf111

shraf111 is on a distinguished road
448#
18 - 05 - 2012, 01:57 PM
تقبل الله يازعيم
والله ماشفنا منك غير الارباح
فبارك الله لك في مالك وصحتك
متابعين معاك
shraf111 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ahmed fakhry
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية ahmed fakhry

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
ahmed fakhry is on a distinguished road
449#
18 - 05 - 2012, 02:30 PM
دخول من 2677 بدولار للنقطة واغلاق عند 2700 مبقاش غير الصفقة اللى انا داخل فيها معاك من 2690
والحساب حاليا بقا 450 دولار
إلزعيم likes this.
ahmed fakhry غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية إلزعيم
عضو برونزي
الصورة الرمزية إلزعيم

450#
18 - 05 - 2012, 02:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shraf111 مشاهدة المشاركة
تقبل الله يازعيم
والله ماشفنا منك غير الارباح
فبارك الله لك في مالك وصحتك
متابعين معاك
بارك الله فيك ومبارك عليك 100 دولار بالموضوع الاخر

هذا الرجل ان صدق فى توصياته سيقلب الموازين 10 دولار للنقطة و 10 نقط فقط

خلال الشهر الفوركسى 24 يوم 2400 دولار شهريا ويقول ان الصفقات ستكون اثنين فى اليوم يعنى 4800 دولار شهريا . شئ غريب ولكن لنتابع مين عارف البحر ده دائما كله جديد .

عاجبنى ثقته بنفسه وهذا احدى ركائز النجاح

تحياتى لك وله ورحلة موفقة

التوقيع

الزعيم

إلزعيم غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات