موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

توصياتي ونظراتي ورؤيايا

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree14410Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 11 - 01 - 2013, 04:49 PM   #4731
عضو محترف
 
الصورة الرمزية المدرب المحترف
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soha252 مشاهدة المشاركة
مقلت لك ياأستاذي امبارح قفلتها بالخطأ لما كنت حابة اشتري عقد جديد انا ياأستاذي تعقدت من الفوركس اليوم تاني قفلت عقود الي كانوا عندي على خسارة ادعي معايا يعوضني ربي لأن ولات عندي فوبيا من البيع او الشراء اناقفلتهم كلهم لأن حسيت اني تعصبت قلت الشغلانة ممحتاجاش اقفلهم احسن.
لا تزعلي ولا حاجه ياستي هو السوق كدا مرة فوق ومرة تحت
الان الفرنك ين عنده دعم 97.51 ان كسرها وقفل تحتها مكن يزور نقطة 97.30 لكن هدا دعم اصبح قوي جداااا نراقب فقط



mohamedmmk and soha252 like this.
المدرب المحترف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 11 - 01 - 2013, 04:52 PM   #4732
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soha252 مشاهدة المشاركة
مقلت لك ياأستاذي امبارح قفلتها بالخطأ لما كنت حابة اشتري عقد جديد انا ياأستاذي تعقدت من الفوركس اليوم تاني قفلت عقود الي كانوا عندي على خسارة ادعي معايا يعوضني ربي لأن ولات عندي فوبيا من البيع او الشراء اناقفلتهم كلهم لأن حسيت اني تعصبت قلت الشغلانة ممحتاجاش اقفلهم احسن.
والله يا سها انا كنت زيك من يومين خسرت حوالى 100 دولار ايداع
بس شوفينى دلوقتى الحمد لله فرحان بال 30 دولار
و ساعت ما خسرت كنت زعلان و متعقد لاكن طلع هذا هو حال الفوركس يوم ليك و يوم عليك ان شاء الله حتعوضى كل الخساير يا ريت متضايقيش



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 04:56 PM   #4733
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدرب المحترف مشاهدة المشاركة
لا تزعلي ولا حاجه ياستي هو السوق كدا مرة فوق ومرة تحت
الان الفرنك ين عنده دعم 97.51 ان كسرها وقفل تحتها مكن يزور نقطة 97.30 لكن هدا دعم اصبح قوي جداااا نراقب فقط
شكرا استادي الغالي ومحمد خير ماعملت انا الباينري اوبشن والفوركس خربوا بيتي انآلآن كنآمن بالمتل الي يقول الي عضات الأفعة تيخاف من الحبل



soha252 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 04:58 PM   #4734
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

ماشاء الله chfjpy طار لفوق بص كدا يا استاذى هل اليورو ين مرتبط ب chfjpy نوعا ما لانه لو مرتبط بيه يبقى معنا انه حيصعد هو كمان وانا عندى اليورو ين الاسبريد بتاعه قليل 3 نقط ايه رأيك اشتغل عليه صعود ؟
بس يا ريت تحدد لى مناطق الارتداد عشان ابيع منها برضو هههههههههههههه الطمع وحش



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 05:00 PM   #4735
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmmk مشاهدة المشاركة
والله يا سها انا كنت زيك من يومين خسرت حوالى 100 دولار ايداع
بس شوفينى دلوقتى الحمد لله فرحان بال 30 دولار
و ساعت ما خسرت كنت زعلان و متعقد لاكن طلع هذا هو حال الفوركس يوم ليك و يوم عليك ان شاء الله حتعوضى كل الخساير يا ريت متضايقيش
شكرا يا حمود انا الجمعة الي فاتت خسرت اكتر من 200 دولار وهاذ الأسبوع نفس الشيء خسارة في خسارة الحمد لله على كل حال



soha252 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 05:00 PM   #4736
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

ممكن chfjpy يرتدد من 97.71 لان اعتقد دى مقاومه
لو اخترقها يبقى للهدف الكبير يا استاذى ؟



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 05:10 PM   #4737
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

شراء اليورو دولار من 1.3340 شو رايكم



soha252 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 05:12 PM   #4738
عضو محترف
 
الصورة الرمزية المدرب المحترف
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmmk مشاهدة المشاركة
ماشاء الله chfjpy طار لفوق بص كدا يا استاذى هل اليورو ين مرتبط ب chfjpy نوعا ما لانه لو مرتبط بيه يبقى معنا انه حيصعد هو كمان وانا عندى اليورو ين الاسبريد بتاعه قليل 3 نقط ايه رأيك اشتغل عليه صعود ؟
بس يا ريت تحدد لى مناطق الارتداد عشان ابيع منها برضو هههههههههههههه الطمع وحش
نعم هو مرتبط معاه ارتباط شبه كلي



mohamedmmk and soha252 like this.
المدرب المحترف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 05:19 PM   #4739
عضو محترف
 
الصورة الرمزية المدرب المحترف
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmmk مشاهدة المشاركة
ممكن chfjpy يرتدد من 97.71 لان اعتقد دى مقاومه
لو اخترقها يبقى للهدف الكبير يا استاذى ؟
لا ثم لا للارتدادات ان ازعل اوي لو ارتد هدف اول 98.11 او 98.02 ايهما يوصل كله مزيان
وممنوع الان الدخول شراء او بيع ممكن بيع لكن من مقاومات وباهداف بسيطة مثلا الفرنك ين ديالي
من 98.10 هدف بسيط جدااا ممكن 6 نقاط



المدرب المحترف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11 - 01 - 2013, 05:20 PM   #4740
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

الآن بيع يورودولار 1.3360



soha252 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


مواضيع سابقة :

نجاح نظرتنا التحليلية بفضل الله
استرليني ين
وجهة نظر ليس الا

مواضيع تالية :

تدبيلات بصفقات انتحارية والهدف مليون @@@@
صفقات رقمية للتجربة لاللدخول حقيقي
توصيات يوميه باستخدام الصور فقط

توصياتي ونظراتي ورؤيايا

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
اولى توصياتي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي لنفسي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتى اليوميه قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


12:03 AM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة