موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

توصياتي ونظراتي ورؤيايا

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree14410Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 28 - 02 - 2013, 12:18 AM   #8421
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboujamila مشاهدة المشاركة
انا حطيت امر معلق بيع من 1.0225 بهدف 20 نقطة
يارب يوفقنا يآبوجميلة دعواتك لينا



soha252 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 12:36 AM   #8422
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية aboujamila
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soha252 مشاهدة المشاركة
يارب يوفقنا يآبوجميلة دعواتك لينا
إن شاء الله موفقين



aboujamila غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 01:42 AM   #8423
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية aboujamila
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soha252 مشاهدة المشاركة
يارب يوفقنا يآبوجميلة دعواتك لينا
مبروووووووووووووووووووووك الهدف




aboujamila غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 01:58 AM   #8424
عضو محترف
 
الصورة الرمزية المدرب المحترف
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

صباحكم عسل ياناس ياعسل
اليورو ين الان باقي عليه تكتين ويضرب حد الترند الهابط العلوي 121.33 هي الفيصل لو اغلق فوقها شمعة 4س فالى هدفه القممي 121.44 ليوم امس وان تم اغلاق اخر فوق 121.44 فالى الهدف 122.52
مع العلم بان حد الترند الصاعد المتكون من قبل 3 ايام يقبع عند 119.46 نستنتج بانه سيتداول مابين عدد النقاط المتوقعه حسب استراتيجية 4 ارقام وهي 120 و 150 و 180 و 235 يتم انقاصها من سعر الافتتاح وهو 121.17
الان نبدا الحساب لحركة البيع
افتتاح 121.17 - 120 = 119.97
121.17 - 150 = 119.67
121.17 - 180 = 119.37
121.17 - 235 = 118.82
طريقتنا الحديثه اوامر معلقه شراء من هذه المناطق بعقود ميكرو 0.01 كل منطقه بعقد واحد
طريقة البيع
121.17 + 120 = 122.37
121.17 + 150 = 122.67
121.17 + 180 = 122.97
121.17 + 235 = 123.52
نضع اوامر معلقه بيع من هذه المناطق
هناك استراتيجية اسمها الخنق حتى الموت وهي كالاتي
عقد واحد ميكرو قيمته 0.01 من اقرب نقطه للشراء وعقد تاني دبل العقد الاول 0.02 من المنطقه رقم 2 عند للشراء من 119.67 وعقد ثالث قيمته 0.03 من المنطقه رقم 3 119.37 واخيرا عقد قيمته 0.04 من المنطقه الاخيره 118.82 شرائيه
حركة البيع نفس الطريقه خد يامعلم طريقة الخنق حتى الموووت هههههههههه
والله لو يفرفص يجي يعني يجي وممكن نضيف عدد خامس للحسبة 250 نقطه توكلنا على الله مين معايا



المدرب المحترف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 02:05 AM   #8425
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

تمام ياغالي ولاكن للناس ايلي مش فاهمه ياريت تصور الاوامر من المنصه حتي باقي الشباب يعرفو كيف



حمادي المغربي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 02:11 AM   #8426
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

ازيكوا يا شباب اعذروني مش متواجد لان عندي امتحانات بكره ادعولي بقي بأذن الله و في خبر حلو حشحن بكره 2000 دولار اخيرا في اف اكس اوبن و ربنا يسهل و الحركه تبقي عنيفه بكره



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 02:21 AM   #8427
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmmk مشاهدة المشاركة
ازيكوا يا شباب اعذروني مش متواجد لان عندي امتحانات بكره ادعولي بقي بأذن الله و في خبر حلو حشحن بكره 2000 دولار اخيرا في اف اكس اوبن و ربنا يسهل و الحركه تبقي عنيفه بكره
مبروك الهذف ياأبوجميلة انا لسا فاتحة الصفقة لأني اتوقع ان ينزل اكتر
اهلا محمد الله يوفقك بكرا ومبروك عليك 2000 دولار ان شاء الله يصبحوا 2000000



soha252 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 02:27 AM   #8428
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soha252 مشاهدة المشاركة
مبروك الهذف ياأبوجميلة انا لسا فاتحة الصفقة لأني اتوقع ان ينزل اكتر
اهلا محمد الله يوفقك بكرا ومبروك عليك 2000 دولار ان شاء الله يصبحوا 2000000
الله يبارك فيكي يا سها مش اوي كدا هههه انا حاطط خطه و اداره قويه حنلتزم بيها بأذن الله لتحويل الحساب الي 400% في الشهر دا في حاله لو خرجت يوميا ب 100 نقطه بس و دا بقي مش صعب الحمد لله مع وحش السوق اليورو ين ممكن نتابع كلنا مع بعض بنفس المبلغ او اقل مش مشكله



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 02:39 AM   #8429
عضو نشيط
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmmk مشاهدة المشاركة
الله يبارك فيكي يا سها مش اوي كدا هههه انا حاطط خطه و اداره قويه حنلتزم بيها بأذن الله لتحويل الحساب الي 400% في الشهر دا في حاله لو خرجت يوميا ب 100 نقطه بس و دا بقي مش صعب الحمد لله مع وحش السوق اليورو ين ممكن نتابع كلنا مع بعض بنفس المبلغ او اقل مش مشكله
محمد ان بآمن بالمثل الي يقول ان سرقت اسرق وإن عشقت اعشق قمر انا طماعة هههههه والواحد داعي ربنا يطلبها كبيرة ممكن يكون باب السماء مفتوح وبعدين ايه يعني 2 مليون انت تستاهل اكتر.
ان شاء الله نوصل الله يوفقنا



soha252 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 02 - 2013, 02:48 AM   #8430
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soha252 مشاهدة المشاركة
محمد ان بآمن بالمثل الي يقول ان سرقت اسرق وإن عشقت اعشق قمر انا طماعة هههههه والواحد داعي ربنا يطلبها كبيرة ممكن يكون باب السماء مفتوح وبعدين ايه يعني 2 مليون انت تستاهل اكتر.
ان شاء الله نوصل الله يوفقنا
لا لو 2 مليون يبقي مقدمناش غير الدعاء بس هههههههه



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


مواضيع سابقة :

نجاح نظرتنا التحليلية بفضل الله
استرليني ين
وجهة نظر ليس الا

مواضيع تالية :

تدبيلات بصفقات انتحارية والهدف مليون @@@@
صفقات رقمية للتجربة لاللدخول حقيقي
توصيات يوميه باستخدام الصور فقط

توصياتي ونظراتي ورؤيايا

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
اولى توصياتي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي لنفسي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتى اليوميه قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


06:25 PM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة