موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

توصياتي ونظراتي ورؤيايا

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree14410Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 01 - 03 - 2013, 03:01 PM   #8601
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdyzaki مشاهدة المشاركة
حبيبى محمد معنى كلامك انك خسران تقريبا 120 دولار ليه انت داخل بلوت قد ايه؟
ب 2 دولار و 1 دولار
ربنا يعوض ان شاء الله



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 03 - 2013, 03:08 PM   #8602
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية magdyzaki
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmmk مشاهدة المشاركة
ب 2 دولار و 1 دولار
ربنا يعوض ان شاء الله
ان شاء الله ربنا يعوضك احسن منها
بس خد منى نصيحة انا عارف انك استاذ بس معلش انا خايف عليك
المثل بيقول خد من التل يختل
اعرف ناس حساباتهم تعدى 5000 دولار ومع ذلك بتدخل اللوت 10 سنت
ارجوك يا محمد ادخل ب 10 سنت فقط لمدة 3 شهور ولا تستعجل وهتشوف النتائج باذن الله
وبعد ال 3 شهور زود نسبة بسيطة الى 30 سنت حتى تسحب 2000 دولار بالاضافة الى نسبة من الارباح
ثم بعد ذلك تقدر تشتغل براحتك لانك وقتها مش هتكون شغال باصل راس مالك بل بالمكسب
ايضا وقتها ابدأ بللوت صغير وزوده بالتدريج
تقبل تحياتى



التوقيع:
علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر
magdyzaki غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 03 - 2013, 03:11 PM   #8603
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية magdyzaki
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدرب المحترف مشاهدة المشاركة
توقعاتي تشير الى احتمالية انفجارات غير طبيعيه اليوم الحذر مطلووووب
ممكن نشوف ليموزينات على اغلب العملات
حصل بالحرف الله ينور عليك استاذى الغالى



التوقيع:
علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر
magdyzaki غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 03 - 2013, 03:16 PM   #8605
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية magdyzaki
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdyzaki مشاهدة المشاركة
اتفضلوا اهم المحطات لليورو ين
انا عارف انها ممكن تكون كتير بس ده افضل عشان نقدر نعرف اماكن الدخول بدقة
الارقام اللى باللون الاحمر مهمة
اتمنى انها تفيدكم

118.43
119.10
119.60
119.74
120.11
120.47
120.59
120.71
120.95
121.05
121.19
121.60
122.15
121.80
122.36
122.48
122.82
123.49
123.67
للتذكير



التوقيع:
علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر
magdyzaki غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 03 - 2013, 03:17 PM   #8606
عضو محترف
 
الصورة الرمزية المدرب المحترف
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdyzaki مشاهدة المشاركة
حصل بالحرف الله ينور عليك استاذى الغالى
حياك الله توقعاتي تشير الى هبووط للعملات المقابله للين
اليورو دولار لو ما ارتد من 1.3010 فهو الى مرحله اولى 1.2988 ثمن الى 129.47
انا دخلته بيع من 1.3008 لكن الوقف 1.3022



magdyzaki likes this.
المدرب المحترف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 03 - 2013, 03:20 PM   #8607
عضو برونزي
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

بلاش ونبى يا استاذى توقعات النهارده لانه مش محترم اى حاجه ولا اى حد



mohamedmmk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 03 - 2013, 03:20 PM   #8608
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية magdyzaki
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدرب المحترف مشاهدة المشاركة
حياك الله توقعاتي تشير الى هبووط للعملات المقابله للين
اليورو دولار لو ما ارتد من 1.3010 فهو الى مرحله اولى 1.2988 ثمن الى 129.47
انا دخلته بيع من 1.3008 لكن الوقف 1.3022
بالتوفيق استاذى الغالى
انا ايضا متوقع لليورو دولار 130 نقطة هبوط من الان
يعنى اطرح 130 من 1.3010 تعرف رايح فين باذن الله



التوقيع:
علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر
magdyzaki غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 01 - 03 - 2013, 03:31 PM   #8610
عضو محترف
 
الصورة الرمزية المدرب المحترف
 

افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmmk مشاهدة المشاركة
بلاش ونبى يا استاذى توقعات النهارده لانه مش محترم اى حاجه ولا اى حد
للتعويض السريع وفرصه للتاريخ ممكن تسير ان وصل لنقطة الامر المعلق من 1.2899 الى 1.2905
نلغي الاوامر المعلقه الاخرى
الاهيا من 1.2947
نضع 3 اوامر شراء من 1.2899 و 1.2905 و 1.2910



المدرب المحترف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


مواضيع سابقة :

نجاح نظرتنا التحليلية بفضل الله
استرليني ين
وجهة نظر ليس الا

مواضيع تالية :

تدبيلات بصفقات انتحارية والهدف مليون @@@@
صفقات رقمية للتجربة لاللدخول حقيقي
توصيات يوميه باستخدام الصور فقط

توصياتي ونظراتي ورؤيايا

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
اولى توصياتي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي لنفسي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتى اليوميه قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي قسم التوصيات - توصيات العملات">قسم التوصيات - توصيات العملات
توصياتي منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


11:07 PM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة