• 2:27 صباحاً

توصياتي ونظراتي ورؤيايا

Like Tree14412Likes

عضو فـعّـال

zogota is on a distinguished road
افتراضي رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا
12 - 04 - 2013, 10:53 PM
الحساب تمرجن وضاع مني 2000 دولار في لحظة عين

انا زهقت كان زماني خارج بمبلغ محترم واستفادت من الهبوط دا

كان نفسي اسحب النهاردة اهو خسرت كل حاجة

الحمدلله علي كل شئ عمله بت ستين كلب نازله 60 نقطة والسوق بيقفل نازلة علشان تمرجن حسابي وتطلع تاني حسبي الله ونعم الوكيل
zogota غير متواجد حالياً  

موقوف

Forexjordan is on a distinguished road
12 - 04 - 2013, 11:09 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zogota مشاهدة المشاركة

الحمدلله علي كل شئ عمله بت ستين كلب نازله 60 نقطة والسوق بيقفل نازلة علشان تمرجن حسابي وتطلع تاني حسبي الله ونعم الوكيل
الحمد لله وانا صار في نفس اللي صار فيك وبالزبط والله
قدر الله وما شاء فعل و بعد المرجنة طلععععععععععععععععععع
مش عارف شو احكي
Forexjordan غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية المدرب المحترف
عضو محترف

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
المدرب المحترف is on a distinguished road
12 - 04 - 2013, 11:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad_1398 مشاهدة المشاركة
الورشة دي من احلي الورش اللي انا شفتها و القائمين عليها ناس محترمة و اسمهم علي مسمي المدرب فعلا محترف و مجدي فعلا زكي جدا ربنا يبارك فيكم و شكرا علي توصياتكم من المفترض ان الواحد يسمع التوصية و ياخد بيها لو متوافقة مع تحليله الفوركس علم و قرايا مش نقل توصيات و كل واحد مسؤول عن حسابه وبكرر شكري للقائمين علي هذه الورشة و بالتوفيق دائما ان شاء الله
والله بحسكم ياحبيبنا الغالي حنا هنا يد واحده ولكن للاسف سائنا شي ملحوظ وكاني ارى احزاب بالصفحه وكان بعض الاعضاء يفرحون لخسارة البعض بسبب تحليلنا وهذا ما لمسته من كتابات بعض الاخوان هداهم الله الا شايفه الان بييييع انا دخلت بيع من الان 129.02
magdyzaki and emad_1398 like this.
المدرب المحترف غير متواجد حالياً  
عضو محترف

12 - 04 - 2013, 11:58 PM
اقتباس:

ياعمنا الله يعوضك ويعوضنا خير باذن الله سوووق غدار لذلك قلنا عقود تعزيز من 129.08 وفعلا صعد الى 129.83 بالظبط
انت كنت بايع ولا شاري
magdyzaki likes this.
عضو محترف

13 - 04 - 2013, 12:14 AM
الله يعوض على جميع من خسر ولكن الدخول يا اخوان بلوتات منخفضه دائما حتى لو حسابك عشرين الف لابد من اننا نستوعب حقيقة العمل مع الفوركس بدون انك تزعج نفسك انت والاخوان شوف لابد من انك وكل واحد يدرك كيفية العمل الصحيح هذا السوق ليس له صاحب مثلا عندما وضحنا بفتح عقود منخفضة وذلك احتياطا لما سيصبح لنتعلم كيفية التجارة الصحيحه لابد عقودنا تكون منخفضه الاولى والاخيرة هي اكبر عقود والا حسابه صغير لايدخل الا من ادنى سعر فقط الله كريم ويكرم الجميع بحوله تعالى ونراكم على خير والله انه الواحد متضايق جداااا عشانكم ما نقول الا انا لله وانا اليه راجعون تمسكوا بقول الله تعالى حسبي الله ونعم الوكيل انا الحقيقة كنت مخطئ لانزال توصيات بعد كذا ممكن نحلل فقط بدون توصيات او لنترك الصفحه الى الابد والفوركس لمن راس ماله اكتر من 200000 الف دولار ويدخل بعقود ميكرو برظه اعلى عقد 5 دولار حتى لو عكس يعكس على كيفه
عضو برونزي

mohamedmmk is on a distinguished road
13 - 04 - 2013, 12:23 AM
اقتباس:

ياااا الله انت دخلت شرا ليه بس يا محمد والله والله حرام عليك دنا مدي تحليل و قايل بيع من 129.50 و رديت رد تاني قولت نخرج من البيع بربح 20 نقطه و الي داخل بلوت بسيط يكمل في البيع و قولتلك بلاش تدخل دلوقتي خالص عشان اغلاق السوق تقوم داخل شرا عكس كل التحليل و كمان فول مارجن بلوت كبير طب قولي اعمل ايه اكتر من كدا تاني ربنا يعوضك اضعاف المبلغ ان شاء الله دا علمك كتير جدا اوعي تيأس و تسيب حقك و فلوسك الي راحت في السوق دا لاكن محتاج حسبه جيده و تفكير كبير قبل الدخول في اي صفقه و لازم تعمل حساب الخساره قبل المكسب و لو حتغامر بفول مارجن يبقي لازم تعمل استوب مايزدش عن 10 نقط في الاخر يا ريت ماتضيقش و ربنا حيكرمك ان شاء الله
mohamedmmk غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
مشاري الداعج is on a distinguished road
Post رد: توصياتي ونظراتي ورؤيايا
13 - 04 - 2013, 12:34 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدرب المحترف مشاهدة المشاركة
الله يعوض على جميع من خسر ولكن الدخول يا اخوان بلوتات منخفضه دائما حتى لو حسابك عشرين الف لابد من اننا نستوعب حقيقة العمل مع الفوركس بدون انك تزعج نفسك انت والاخوان شوف لابد من انك وكل واحد يدرك كيفية العمل الصحيح هذا السوق ليس له صاحب مثلا عندما وضحنا بفتح عقود منخفضة وذلك احتياطا لما سيصبح لنتعلم كيفية التجارة الصحيحه لابد عقودنا تكون منخفضه الاولى والاخيرة هي اكبر عقود والا حسابه صغير لايدخل الا من ادنى سعر فقط الله كريم ويكرم الجميع بحوله تعالى ونراكم على خير والله انه الواحد متضايق جداااا عشانكم ما نقول الا انا لله وانا اليه راجعون تمسكوا بقول الله تعالى حسبي الله ونعم الوكيل انا الحقيقة كنت مخطئ لانزال توصيات بعد كذا ممكن نحلل فقط بدون توصيات او لنترك الصفحه الى الابد والفوركس لمن راس ماله اكتر من 200000 الف دولار ويدخل بعقود ميكرو برظه اعلى عقد 5 دولار حتى لو عكس يعكس على كيفه
لااااافض فوووك ياااكااابتن,, إحناااا بشر ينقصناااا حسن إدااارة رأس المااال بالشكل اللي تقضلت وضحته ودااائمااا مع كل تحليل وتوصيه,,لكن هذااا كااار جديد علينااا علمااا بأننا لسنااا مجبرين بالدخول في التوصيه,,واللي مااايخسر عمره ماااراااح يربح ولااا يتعلم!!! وهذااا ماااهو سبب يبعدك ويخليك تتوقف ,,إنت بتتلكك؟؟ماااصدقت على الله ,,؟؟خليك ياارجل معنااا وإذااا جااتك إساااءه من أحد عديهااا ولااا نلوووم اللي تضرر لكن العاااقل خصيم نفسه..
أو فيه حل!! يوجد بالجهاااز طلب مسااعده عن بعد!! أدخل على جهاااز كل واااحد وضبط له الأوااامر ,, عموووما إذااا معزم تتركنااا لااا قدر الله ,,عطني إيميلك على الخاااص أو أي وسيلة إتصااال ,,وأنااا من الناس اللي خسروا كثير قي الفوراكس ولااا عرفت الربح والمكسب إلااا في هذه الصقحه...والمكسب الحقيقي معرفة أمثااالك,, ويشرفني إستمرااار التواااصل معك,,,عذرااا على الإطاااله.. وتفضل بقبووول فاائق إحترااامي وتقديري يااامرعب,,
مشاري الداعج غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

mohamedmmk is on a distinguished road
13 - 04 - 2013, 12:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Forexjordan مشاهدة المشاركة
الحمد لله وانا صار في نفس اللي صار فيك وبالزبط والله
قدر الله وما شاء فعل و بعد المرجنة طلععععععععععععععععععع
مش عارف شو احكي
اشتريته ليه بس يا شباب والله انا مضايق جدا ربنا يعوضك اضعاف الخساره بأذن الله بس ارجوك ما تضايقش وابعد عن السوق دلوقتي و بأذن الله حتعوض والله يا ما خسرنا و بفضل الله عوضنا
mohamedmmk غير متواجد حالياً  
عضو جديد

Night Perfume is on a distinguished road
13 - 04 - 2013, 12:59 AM
أصحاب المارجن الله يعوض عليكم

أنا تمرجنت قبل اسبوعين بنفس الزوج فتح على قاب ٢٦٠ نقطة

نصيحتي لكم .. الهيدج ثم الهيدج ثم الهيدج

اقسم بالله أن الهيدج سياج من حديد وبصقة في وجه المارجن !
Night Perfume غير متواجد حالياً  
عضو جديد

Night Perfume is on a distinguished road
13 - 04 - 2013, 01:01 AM
بعت اليورو ين الأسبوع الماضي وبعد خسارة ٦٠ نقطة عملت هيدج فارتفع الزوج ١٠٠٠ نقطة وأنا أبتسم ولم يضرني شيئا ��
magdyzaki likes this.
Night Perfume غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات