• 1:04 صباحاً

الايداع فى أف اكس سول

الصورة الرمزية m10000
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية m10000

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
m10000 is on a distinguished road
افتراضي رد: الايداع فى أف اكس سول
21#
07 - 06 - 2009, 10:31 PM
السلام عليكم

الحمد لله كنت متلخبط حبه فى الموضوع ده و أدينى عرفت

بس ايه بطاقة سيتى بنك ديه و منين أستخراجها و ما فائدتها

وألف شكر
m10000 غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

aBoRaMa is on a distinguished road
22#
07 - 06 - 2009, 10:34 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m10000 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

وألف شكر
شوف أنا ولا مرة تعاملت مع سيتي بنك،،، بس اللي فهمته انها بطاقة إئتمانية زيها زي اي بطاقة وتصدر من بنك سيتي بنك
aBoRaMa غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eeelnagm
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية eeelnagm

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
eeelnagm is on a distinguished road
Smile رد: الايداع فى أف اكس سول
23#
08 - 06 - 2009, 07:14 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m10000 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

وألف شكر
طبعا انا برد عليك من فحوي كلام اخونا نسر ان انتا هتروح سيتي بنك تقولهم انا عايز اعمل كريديت كارد بصراحه معرفش حاجه عن الضمانات لكن لو تحب اروح اسألك النهارده اروح عشان خاطر عيونك اصلى انا اقعد فى وسط كل البنوك المعروفه شارع فيصل كله ماشاء الله بنوك عموما الفكره بعد ما هتقدم الضمانات لو في ضمانات مطلوبه هيدولك الكريديت كارد ده اللى اعرفه ان ده مسبوق الدفع يعنى انتا هتروح تدفع بيه الاول لاف اكس سول واهم حاجه سيادتك لما تيجي تعمل العنوان بتاعك فى الكريديت تعمله بالانجليزي عشان ما يحصلش تضارب وبرضه الاسم واعتقد انك لازم تاخد بالك من الحروف كويس فى العنوان والاسم يعنى من الاخر اكتبهم فى ورقه وانقلهم فى بيانات الكريديت بالضبط وانتا بتعمله ولما تيجي تحول من خلال موقع الشركه بالكريديت حط نفس الاسم والعنوان بنفس الطريقه تمام كده المهم بقى تبقى عارف اقصى حد للدفع من خلال الكريديت دي اد اه عشان ميحصلش مشاكل ويطلع المبلغ اللى بعته اكبر من المبلغ المسموح تحويله من خلال الكريديت

اخيرا سيادتكم بعد التحويل عندك 55 يوم تروح البنك تدفعلهم قيمه المبلغ اللى انتا حولته يعنى سيادتك لو شغال تمام لمدة شهر ممكن تكون عملة ارباح المبلغ اصلا ودفعت المبلغ من الارباح مش من اصله باذن الله وارجو انى اكون اجبت على معظم الأستفسارات اللى بتدور فى ذهنك والموضوع محتاج منك زياره لسيتى بنك فى اى فرع من فروعه وده لينك الموقع بتاعه المحترم عشان تعرف اقرب فرع ليك

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

وياريت لو اللى قولته محتاج اي توضيح او تعديل ما يبخلش علينا اخونا الغالى نسر بتوضيحه الله كريم

التوقيع

For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
arabeg is on a distinguished road
24#
08 - 06 - 2009, 01:45 PM
shkra ‎yaa7'oany 3la alrd lkn hl t3aml m3 fxsol ‎s7b aoayda3 mn nsgb
arabeg غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية m10000
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية m10000

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
m10000 is on a distinguished road
25#
08 - 06 - 2009, 01:57 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eeelnagm مشاهدة المشاركة

طبعا انا برد عليك من فحوي كلام اخونا نسر ان انتا هتروح سيتي بنك تقولهم انا عايز اعمل كريديت كارد بصراحه معرفش حاجه عن الضمانات لكن لو تحب اروح اسألك النهارده اروح عشان خاطر عيونك اصلى انا اقعد فى وسط كل البنوك المعروفه شارع فيصل كله ماشاء الله بنوك عموما الفكره بعد ما هتقدم الضمانات لو في ضمانات مطلوبه هيدولك الكريديت كارد ده اللى اعرفه ان ده مسبوق الدفع يعنى انتا هتروح تدفع بيه الاول لاف اكس سول واهم حاجه سيادتك لما تيجي تعمل العنوان بتاعك فى الكريديت تعمله بالانجليزي عشان ما يحصلش تضارب وبرضه الاسم واعتقد انك لازم تاخد بالك من الحروف كويس فى العنوان والاسم يعنى من الاخر اكتبهم فى ورقه وانقلهم فى بيانات الكريديت بالضبط وانتا بتعمله ولما تيجي تحول من خلال موقع الشركه بالكريديت حط نفس الاسم والعنوان بنفس الطريقه تمام كده المهم بقى تبقى عارف اقصى حد للدفع من خلال الكريديت دي اد اه عشان ميحصلش مشاكل ويطلع المبلغ اللى بعته اكبر من المبلغ المسموح تحويله من خلال الكريديت

اخيرا سيادتكم بعد التحويل عندك 55 يوم تروح البنك تدفعلهم قيمه المبلغ اللى انتا حولته يعنى سيادتك لو شغال تمام لمدة شهر ممكن تكون عملة ارباح المبلغ اصلا ودفعت المبلغ من الارباح مش من اصله باذن الله وارجو انى اكون اجبت على معظم الأستفسارات اللى بتدور فى ذهنك والموضوع محتاج منك زياره لسيتى بنك فى اى فرع من فروعه وده لينك الموقع بتاعه المحترم عشان تعرف اقرب فرع ليك

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

وياريت لو اللى قولته محتاج اي توضيح او تعديل ما يبخلش علينا اخونا الغالى نسر بتوضيحه الله كريم

ألف شكر على زوأك والله

و على الشرح كمان
أنا بس 3 أيام كده أخلص امتحانات وأروح البنك و أظبط ان شاء الله

و جزاك الله خير حضرتك و طبعا دكتورنا العزيز nesr
m10000 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

*Omar* is on a distinguished road
26#
08 - 06 - 2009, 02:46 PM
معلش سؤال لأستاذ نسر
ايه حكاية بطاقة سيتى بنك دى بالتفصيل ؟
يعنى ايه بطاقة مجانية
يعنى هعمل البطاقة ومش هودع فيها زى ما فى رد سابق قال وأحول وبعد 55 يوم أديلهم الفلوس اللى حولوها مش فاهم بالظبط
أكيد مش كده لأن كده ممكن أى واحد يعمل بطاقة ببلاش وياخد منهم فلوس ويشغلها ويرجعلهم تانى ومن غير فوائد كمان
*Omar* غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

*Omar* is on a distinguished road
27#
08 - 06 - 2009, 08:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Creative.Thinker مشاهدة المشاركة
معلش سؤال لأستاذ نسر
ايه حكاية بطاقة سيتى بنك دى بالتفصيل ؟
يعنى ايه بطاقة مجانية
يعنى هعمل البطاقة ومش هودع فيها زى ما فى رد سابق قال وأحول وبعد 55 يوم أديلهم الفلوس اللى حولوها مش فاهم بالظبط
أكيد مش كده لأن كده ممكن أى واحد يعمل بطاقة ببلاش وياخد منهم فلوس ويشغلها ويرجعلهم تانى ومن غير فوائد كمان
للتذكير
*Omar* غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
dark white is on a distinguished road
28#
21 - 06 - 2009, 07:26 PM
شكرا ع الموضوع .. لكن ممكن السحب من fxsol بالفيزا برضوا ولا لازم حساب بنكي؟؟؟؟؟؟
dark white غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية محمد عبد المحسن
الصورة الرمزية محمد عبد المحسن

محمد عبد المحسن is on a distinguished road
29#
22 - 06 - 2009, 02:04 AM
بس لو عندي حساب جاري في سيتي بنك او باركليز او الأهلي سوسيته جنرال ممكن أعمل حوالة بنكية ل شركة fxsol ولا ايه النظام ياريت تفيدوني علشان ناوي افتح حساب جاري في بنك منهم إن شاء الله
وده لأني اعمال حرة ومقدرش اقدم ضمانات للفيزا كارد اللي حضراتكم بتتكلموا عليها.

التوقيع

حسبي الله لا إله الإ هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم

اللهم يا مقلب القلوب والابصار ثبت قلوبنا على دينك

محمد عبد المحسن غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eeelnagm
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية eeelnagm

eeelnagm is on a distinguished road
30#
22 - 06 - 2009, 10:24 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عبد المحسن مشاهدة المشاركة
بس لو عندي حساب جاري في سيتي بنك او باركليز او الأهلي سوسيته جنرال ممكن أعمل حوالة بنكية ل شركة fxsol ولا ايه النظام ياريت تفيدوني علشان ناوي افتح حساب جاري في بنك منهم إن شاء الله
وده لأني اعمال حرة ومقدرش اقدم ضمانات للفيزا كارد اللي حضراتكم بتتكلموا عليها.
شوف يا اخى طالما عند حضرتك حساب بنكي حضرتك هتروح لقسم الاستقبال فى البنك اللى انتا تابع ليه وتطلب منه عمل حواله بنكيه من حسابك بالمبلغ اللى انتا عايز تبعته الى حساب الشركه باذن الله مصاريف التحويل حوالى 30 دولار ده اللى انا اتحاسبت عليه وبتتخصم من المبلغ اللى انتا بتقرر تبعته بمعنى لو حضرتك هتبعت 1000 يبقى هيوصلوا باذن الله 970 دولار ده النظام المعمله في البنك الاهلي وتقدر طبعا تسأل على مصاريف التحويل فى البنك اللى حضرتك تابع ليه طيب بناءا على برضه الكلام اللى اتقال هنا ان اللى عنده كريديت كارد يقدر حتى يوفر موضوع ال 30 دولار ده وما يغرمش حاجه فلو ممكن انك تعمل كريديت بضمان الحساب نفسه يبقى حضرتك كده تقدر تبعت الفلوس بعد كده بشكل اسرع وكمان بدون عمولات كبيره اوي كده او على حسب ما قيل بدون عمولات نهائى

بس كمان لازم تعرف نظام الدفع بالكريديت بضمان حساب بنكي بيبقى اذاى يعنى لازم تعرف انتا تقدر تدفع مبلغ مساوي لكل رصيدك فى الحساب ولا نسبه بس من رصيدك ولا فيه حد اقصى للدفع فى الكريديت عشان تتجنب اي مشاكل فى الدفع وتبقى فى التمام يارب اكون اقدرت اوضحلك الصوره شويه ولو انتا لسه اصلا معندكش حساب بنكي قبل ما تعمل حساب اسأل عن امكانيه عمل حواله بنكيه خارج مصر بناءا على وجود حساب ليك بالبنك عشان تبقى كل اوراقك مظبوطه

والله نسال التوفيق والسداد

التوقيع

For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
الايداع, اكس, سول

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات