• 4:02 مساءاً

امجدونا للتوصيات السوبر ملكية

موضوع مغلق
Like Tree3237Likes

عضو جديد

بوفارس1 is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5441#
21 - 11 - 2012, 10:30 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
انا نادر جدا ادخل صفقات في انعدام السيولة مثل الوقت الحالي الا اذا كانت من الكنج بوص تبع الفوركس امجدونا

بس شوف الباوند ين ( المجنون) وقلي رايك بناءا على الخطوط فقط
على الخطوط صعود اشوفه مافيه تغيير ..
بوفارس1 غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية magdyzaki
عضو برونزي
الصورة الرمزية magdyzaki

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
magdyzaki is on a distinguished road
5442#
21 - 11 - 2012, 10:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amjadona1 مشاهدة المشاركة
وانا اؤكد لك تأكيد شديد وقوي ان اليورو ماكسر ترند حقيقي الى الان وكل الكلام اللي بتقوله غير صحيح ابدا ابدا ابدا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
ازاي كسر يامجدي مالك فيه ايه ياراجل

يرضيك يعني نخسر بعض عشان كسر
انا بعتذر منكم يا جماعة اكيد نظرى خانى سامحونى

التوقيع

علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر
magdyzaki غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
ziyadiah is on a distinguished road
5443#
21 - 11 - 2012, 10:36 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بوفارس1 مشاهدة المشاركة
على الخطوط صعود اشوفه مافيه تغيير ..
الله ينور عليك

من انبارح والناس بتبيع وهوا على فريم الربع والساعة من انبارح شراء وصعد 220 بيب
قلي ابيع لييييييييه واجيب لنفسي الغم في صفقة عاكسة ليييييييييه
mregypt likes this.
ziyadiah غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
ziyadiah is on a distinguished road
5444#
21 - 11 - 2012, 10:38 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magdyzaki مشاهدة المشاركة
انا بعتذر منكم يا جماعة اكيد نظرى خانى سامحونى
عادي ياباشا ما بيتلخبط الا المجتهد
ziyadiah غير متواجد حالياً  
عضو جديد

mregypt is on a distinguished road
5445#
21 - 11 - 2012, 10:53 PM
استاذنا امجد بكرة الخميس ان شاء الله يعنى معظم العملات بتضرب القمة او القاع اللى وصلت ليها طول الاسبوع تعتقد ممكن المجنون بما انه فى القمة يضرب القاع اللى وصل ليه فى الايام الثلاثة اللى فاتت ؟
Ahmed777 likes this.
mregypt غير متواجد حالياً  
عضو جديد

ابو ايهم84 is on a distinguished road
5446#
21 - 11 - 2012, 11:05 PM
طيب اخي امجد؟انا لسا لهلق ماوصلت لقرار من كلامك؟اسكر صفقة اليورو دولار وصفقة الباوند دولار وانتظر الين يرتد للاسفل ولا شو اتصرف بالظبط ؟رح ارجع ذكرك بمراكزي بالظبط
اليورو دولار شراء 3لوت من سعر 2950
الباوند دولار شراء 2 لوت من سعر 6010
الين دولار وهو المشكلة الاكبر عندي 6 لوت بيع بسعر 8010
وحاليا الخسارة على سعر السوق الحاالي20الف وهي تشكل 33 بالمية من الحساب وطبعا انا حاليا واقف ما عم اشتغل شي ؟بقا شو بتنصحني سكر من العمليات اوشو بتنصحني اتصرف؟لاني حاسس حالي بحالة ضياع وخوف شديد صراحة والحمد لله على كل حال
ابو ايهم84 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

amjadona1 is on a distinguished road
5447#
21 - 11 - 2012, 11:15 PM
وآآآآآآآآأسفاه ياشباب

الله يسامحكم واحد واحد والله حرام حرام حرام يكون هذا مستواكم في صفحتي بالذات انا اتعب تعب مهو بسيط واقعد احلل لكم 27 او 26 عملة واكتب في كل عملة 3 اسعار بيع وشراء وبايفوت بوينت وفي النهاية بدل مااحط الورقة في جيبي وافتحها وقت ماابغى اشوف الأسعار فين وصلت اقوم ارجع مرة ثانية اكتبها لكم في المنتدى الى درجة وصلت لمرحلة اصبحت احس بكمية الام شديدة في يدي بسبب الكتابة الله يسامحكم واحد واحد انا اسهر واجلس على الكرسي الى ان تنام رجولي ويتصلب ظهري واحس بشد قوي في رقبتي وارد على مشاركاتكم واقعد احرق في دمي واعصابي عشان افهمكم واحد واحد ومااحس بتأنيب الضمير في داخلي وفي النهاية ادخل اليوم واقرا مشاركاتكم عشان يرتفع ضغطي واحس بصداع في راسي للأسف ياشباب ضحك عليكم السوق وكنت عارف انكم راح تستعجلو لكن ماحبيت اني اظلمكم بظني فيكم وقلت يمكن تكونو فهمتو المغزى من كلامي ولكن للأسف القليل اللي فهمو نعم اقولها وبكل اسف وبحرقة قلب القليل اللي فهمو مغزى كلامي كل واحد فيكم فرحان ان العملات وصلت لسعر البيع او الشراء او قبلها ب 10 او 20 او 30 نقطة وفي الحقيقة من حقكم تفرحو لكن اللي مهو من حقكم تعملوه انكم تعصوني وتعصو كلامي وتدخلو في الصفقات من راسكم ابغى اسئلكم سؤال هل انا عربي زيكم ولا اعجمي هل انا اتكلم بنفس لغتكم ولا لغتي بربرية انا ماني قايل لكم الدخول يكون بعد الوصول لسعر البيع او السعر الشراء او قبلهم ب 10 او 20 او 30 نقطة وقعدت ازعق واصيح واقول الدخول يكون بعد كسر الترند بعد كسر الترند بعد كسر الترند وقلت كمان اذا دخلنا بناء على كسر الترند واختراق خط ال 21 لاخر خط معناه الهدف يتقسم على مرحلتين المرحلة الأولى سعر الشراء او البيع والمرحلة الثانية نترك الصفقة الى ان تظهر شروط الخروج من الصفقة زي ماسار بالزبط في اليورو هذا الأسبوع خسارة فعلا خسارة اني شرحت كل شي ووضحت كل شي وفهمتكم كل شي وفي النهاية يو ديس ابوينت مي يعني بالعربي حطمتوني من جد حطمتوني من جد حطمتوني كل واحد يدخل من راسه وقاعدين تمسكو الصفقات اللي ماسار فيها كسر ترند وتركتو الصفقات اللي حصل فيها كسر ترند وحققت ارباح واللي يقهر من جد انكم ماجبتو سيرتها ابدا انا شايف اني وصلت معاكم لنهاية المشوار لأني بصراحة معد قادر اواصل لأسباب تخصني واسباب اخرى تتعلق فيكم ساعات احس اني قاعد اكلم نفسي وساعات احس ان شرحي دون المستوى اللي تتمنوه وساعات احس ان التوليفتين جدا جدا صعبة عليكم على الرغم كلها عبارة عن اختراقات خطوط في خطوط ماني شايف وماني داري فين التعقيد فيها ولمن حبيت اني اتعلم واستفيد وافيدكم بعلم جديد اللي هو التوصيات الرقمية وقمت اطور في هذا العلم لقيت نفسي في وادي وانتو في وادي انا اشوف ان الصفحة هذي وقتي انتهى فيها الافضل ليا ولكم اني اقلكم سلام عليكم واخليكم تكملو المشوار مع مؤيد او لو كان كمان وجودها يضايقكم انا مستعد اخاطب الإدارة عشان اقفل الموضوع بالكامل وسبق اني سويتها في موضوع توليفة رائعة بصراحة كل شي في مشاركاتكم يدل على عدم فهمكم لكلامي او اصراركم انكم تمشو اللي في راسكم وانا مااحب اني اعاند احد ولا ابغى احد يعاندني فعشان لانزعل من بعض ولايكون في خاطركم شي عليا ولا يرتفع ضغطي وتزيد الامي واحزاني وجروحي لمن اشوفكم قاعدين تخسرو وعشان مااحس بتأنيب الضمير انا افضل اني اطلب السماح الان منكم واحد واحد واقلكم سامحوني وفرصة جدا سعيدة ورائعة وحلوة اني التقيت فيكم واتعرفت عليكم والله يستر عليا وعليكم دنيا واخرة والوجه من الوجه ابيض زي مابدئنا بالطيب والمعروف اودعكم الان ان شاء الله بالطيب والمعروف واتمنى لكم التوفيق من اعماق قلبي وسامحوني ياشباب لو قصرت في حقكم ونصيحة من قلب محب لكم خلوكم مع التوليفات الموجودة في صفحة 206 اقروها كويس وطبقوها على الميتاتريدر على صفحتين منفصلة عن بعض عشان تفموها بالشكل الصحيح وبالنسبة للمؤشرات ترى مافي اجمل من نقاط الباربوليك ومؤشر الفري ريكومند اللي سبق اني ارفقته في صفحة 291 او 293 هذي تقريبا هيا اهم مؤشرين تقدرو انكم تشتغلو عليها وتستخدموها وترى التوليفة ياشباب والله ثم والله انها رائعة وممتازة وحلوة وجميلة جدا جدا جدا اللي فيكم يبغى يعرف طريق الأرباح يشتغل على كسر الترند واختراق خط ال 21 لاخر خط ومن النهاية هو هذا الفوركس واهم شي توزيع اللوت على العملات اللي تتكون فيها الفرص بالشكل الصحيح اتمنى لكم التوفيق في امان الله والله يحفظكم ويرعاكم
اخوكم ومحبكم دوما وابدا
امجدونا1
الفوركس مدرسة تكتيك وفن وهندسة
Ahmed777 likes this.
amjadona1 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
mido_elnagem is on a distinguished road
5448#
21 - 11 - 2012, 11:17 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو ايهم84 مشاهدة المشاركة
طيب اخي امجد؟انا لسا لهلق ماوصلت لقرار من كلامك؟اسكر صفقة اليورو دولار وصفقة الباوند دولار وانتظر الين يرتد للاسفل ولا شو اتصرف بالظبط ؟رح ارجع ذكرك بمراكزي بالظبط
اليورو دولار شراء 3لوت من سعر 2950
الباوند دولار شراء 2 لوت من سعر 6010
الين دولار وهو المشكلة الاكبر عندي 6 لوت بيع بسعر 8010
وحاليا الخسارة على سعر السوق الحاالي20الف وهي تشكل 33 بالمية من الحساب وطبعا انا حاليا واقف ما عم اشتغل شي ؟بقا شو بتنصحني سكر من العمليات اوشو بتنصحني اتصرف؟لاني حاسس حالي بحالة ضياع وخوف شديد صراحة والحمد لله على كل حال
الله يفك ضيقتك يا اخى بس نصيحه لوجهه الله طالما انت رصيدك عالى الاستاذ امجد بيحط توصيات محترمه جدا ممكن توصيه واحده بلوت عالى تكفيك عن الدخول السوق طول الاسبوع من خلال صفقه واحده انتظر رده وحاول عدم التصرف بدون علم عن شئ لان بجد هنا حتقدر تعوض خسارتك وربنا يعينك على اللى انت في اخى وقلبى معاك عن جد
mido_elnagem غير متواجد حالياً  
عضو جديد

ابو ايهم84 is on a distinguished road
5449#
21 - 11 - 2012, 11:23 PM
انا حابب قلك شغلة صغيرة بس مشان ماتفهمني غلط ؟ان اليوم اول يوم بدخل فيه وبسجل بالمنتدى ولا اعرف شي عن يلي عم تتحدث عنو ؟بس انا واقع بورطة بالعمليات يلي فاتحها وحبيت اسألك واستشيرك لانك صاحب خبرة؟انا بحترم ردك مهما كان واسف على الازعاج
ابو ايهم84 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
mido_elnagem is on a distinguished road
5450#
21 - 11 - 2012, 11:25 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amjadona1 مشاهدة المشاركة
وآآآآآآآآأسفاه ياشباب

الله يسامحكم واحد واحد والله حرام حرام حرام يكون هذا مستواكم في صفحتي بالذات انا اتعب تعب مهو بسيط واقعد احلل لكم 27 او 26 عملة واكتب في كل عملة 3 اسعار بيع وشراء وبايفوت بوينت وفي النهاية بدل مااحط الورقة في جيبي وافتحها وقت ماابغى اشوف الأسعار فين وصلت اقوم ارجع مرة ثانية اكتبها لكم في المنتدى الى درجة وصلت لمرحلة اصبحت احس بكمية الام شديدة في يدي بسبب الكتابة الله يسامحكم واحد واحد انا اسهر واجلس على الكرسي الى ان تنام رجولي ويتصلب ظهري واحس بشد قوي في رقبتي وارد على مشاركاتكم واقعد احرق في دمي واعصابي عشان افهمكم واحد واحد ومااحس بتأنيب الضمير في داخلي وفي النهاية ادخل اليوم واقرا مشاركاتكم عشان يرتفع ضغطي واحس بصداع في راسي للأسف ياشباب ضحك عليكم السوق وكنت عارف انكم راح تستعجلو لكن ماحبيت اني اظلمكم بظني فيكم وقلت يمكن تكونو فهمتو المغزى من كلامي ولكن للأسف القليل اللي فهمو نعم اقولها وبكل اسف وبحرقة قلب القليل اللي فهمو مغزى كلامي كل واحد فيكم فرحان ان العملات وصلت لسعر البيع او الشراء او قبلها ب 10 او 20 او 30 نقطة وفي الحقيقة من حقكم تفرحو لكن اللي مهو من حقكم تعملوه انكم تعصوني وتعصو كلامي وتدخلو في الصفقات من راسكم ابغى اسئلكم سؤال هل انا عربي زيكم ولا اعجمي هل انا اتكلم بنفس لغتكم ولا لغتي بربرية انا ماني قايل لكم الدخول يكون بعد الوصول لسعر البيع او السعر الشراء او قبلهم ب 10 او 20 او 30 نقطة وقعدت ازعق واصيح واقول الدخول يكون بعد كسر الترند بعد كسر الترند بعد كسر الترند وقلت كمان اذا دخلنا بناء على كسر الترند واختراق خط ال 21 لاخر خط معناه الهدف يتقسم على مرحلتين المرحلة الأولى سعر الشراء او البيع والمرحلة الثانية نترك الصفقة الى ان تظهر شروط الخروج من الصفقة زي ماسار بالزبط في اليورو هذا الأسبوع خسارة فعلا خسارة اني شرحت كل شي ووضحت كل شي وفهمتكم كل شي وفي النهاية يو ديس ابوينت مي يعني بالعربي حطمتوني من جد حطمتوني من جد حطمتوني كل واحد يدخل من راسه وقاعدين تمسكو الصفقات اللي ماسار فيها كسر ترند وتركتو الصفقات اللي حصل فيها كسر ترند وحققت ارباح واللي يقهر من جد انكم ماجبتو سيرتها ابدا انا شايف اني وصلت معاكم لنهاية المشوار لأني بصراحة معد قادر اواصل لأسباب تخصني واسباب اخرى تتعلق فيكم ساعات احس اني قاعد اكلم نفسي وساعات احس ان شرحي دون المستوى اللي تتمنوه وساعات احس ان التوليفتين جدا جدا صعبة عليكم على الرغم كلها عبارة عن اختراقات خطوط في خطوط ماني شايف وماني داري فين التعقيد فيها ولمن حبيت اني اتعلم واستفيد وافيدكم بعلم جديد اللي هو التوصيات الرقمية وقمت اطور في هذا العلم لقيت نفسي في وادي وانتو في وادي انا اشوف ان الصفحة هذي وقتي انتهى فيها الافضل ليا ولكم اني اقلكم سلام عليكم واخليكم تكملو المشوار مع مؤيد او لو كان كمان وجودها يضايقكم انا مستعد اخاطب الإدارة عشان اقفل الموضوع بالكامل وسبق اني سويتها في موضوع توليفة رائعة بصراحة كل شي في مشاركاتكم يدل على عدم فهمكم لكلامي او اصراركم انكم تمشو اللي في راسكم وانا مااحب اني اعاند احد ولا ابغى احد يعاندني فعشان لانزعل من بعض ولايكون في خاطركم شي عليا ولا يرتفع ضغطي وتزيد الامي واحزاني وجروحي لمن اشوفكم قاعدين تخسرو وعشان مااحس بتأنيب الضمير انا افضل اني اطلب السماح الان منكم واحد واحد واقلكم سامحوني وفرصة جدا سعيدة ورائعة وحلوة اني التقيت فيكم واتعرفت عليكم والله يستر عليا وعليكم دنيا واخرة والوجه من الوجه ابيض زي مابدئنا بالطيب والمعروف اودعكم الان ان شاء الله بالطيب والمعروف واتمنى لكم التوفيق من اعماق قلبي وسامحوني ياشباب لو قصرت في حقكم ونصيحة من قلب محب لكم خلوكم مع التوليفات الموجودة في صفحة 206 اقروها كويس وطبقوها على الميتاتريدر على صفحتين منفصلة عن بعض عشان تفموها بالشكل الصحيح وبالنسبة للمؤشرات ترى مافي اجمل من نقاط الباربوليك ومؤشر الفري ريكومند اللي سبق اني ارفقته في صفحة 291 او 293 هذي تقريبا هيا اهم مؤشرين تقدرو انكم تشتغلو عليها وتستخدموها وترى التوليفة ياشباب والله ثم والله انها رائعة وممتازة وحلوة وجميلة جدا جدا جدا اللي فيكم يبغى يعرف طريق الأرباح يشتغل على كسر الترند واختراق خط ال 21 لاخر خط ومن النهاية هو هذا الفوركس واهم شي توزيع اللوت على العملات اللي تتكون فيها الفرص بالشكل الصحيح اتمنى لكم التوفيق في امان الله والله يحفظكم ويرعاكم
اخوكم ومحبكم دوما وابدا
امجدونا1
الفوركس مدرسة تكتيك وفن وهندسة
استاذ امجد انا حابب اقول لحضرتك شئ مافى حد دخل صفقه من خيله يمكن الناس اللى بتابع حضرتك بتخش فى وقت صح ولو فى حاجه بنقولها وبنصلحها لبعض انما بيجى اي حد متابع مع موضوع اخر يستعلم عن صفقات هو داخلها مش بتكون التوصيات من عندنا احنا وياريت بجد تراعى الناس اللى حطه امل كبير جدا جدا فيك لان بجد انت مستقبلنا اللى احنا كلنا بنستنى منك الرزق بعد الله سبحانه وتعالى بس فعلا مجدش دخل صفقات الرقميه وخسر فيها والناس اللى عاكس عليها السوق دى ناس متابعه لموضوع اخر وبتستشيرك فى الاراء فقط لاغير واظن ان التوليفات كل الناس المتابعه ليك عارفه كويس تشتغل عليها ارجو انك ترجع فى قرارك من اجل الناس المتابعه ليك وكفايه الدعاء اللى بتاخدو من الناس فى حاله الربح وليك جزيل الشكر لو استمريت على رأيك صدقنى كتير حنكون زعلنين وممكن ناس تبطل الفوركس بسبب تركك للمووضوع لان انا واحد من الناس اتعلمت الفوركس منك ولو انت قفلت الموضوع مش راح اشتغل بنفس تانى وراح ابطل الفوركس ودا بكل صراحه ورحمه والدى بكل صراحه
Ahmed777 likes this.
mido_elnagem غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات