• 5:43 مساءاً

امجدونا للتوصيات السوبر ملكية

موضوع مغلق
Like Tree3237Likes

الصورة الرمزية samehprimo
عضو نشيط جدا

samehprimo is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
6131#
07 - 01 - 2013, 11:58 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amjadona1 مشاهدة المشاركة
شوف ياعزيزي انا بعتمد في دخولي على كسر الترند الحقيقي زائد اختراق خط ال 21 لاخر خط وطبعا في شرح مبسط لكلمة اخر خط في حالة كان اخر خط هو ال 1000 نشوف هل خط ال 1000 يبعد عن الخط اللي قبله 45 او 50 نقطة فما فوق ولا اقل في حالة لو كان خط ال 1000 يبعد 45 نقطة فما فوق يصبح هو الهدف ولو كان اقل من 45 نقطة يعني 30 او 25 ننتظر اختراقه من قبل خط ال 21 وبعدين ندخل في الصفقة ولا يهمك كيف يكون اقفال الشموع المهم في الموضوع هو اختراق خط ال 21 لاخر خط وعشان تفهم الموضوع ببساطة شديدة لازم تعمل باك تست عشان تتضح لك الصورة يعني تروح تشوف ايش نتيجة كسر الترند الحقيقي وايش نتيجة اختراق خط ال 21 لاخر خط وراح تفهم الصورة بالشكل الصحيح
مرفق تشارت المجنون - فريم الدايلي

الصورة افضل من اي كلام
بارك اله فيك اخي واستاذي امجدونا
samehprimo غير متواجد حالياً  

عضو نشيط جدا

samehprimo is on a distinguished road
6132#
08 - 01 - 2013, 12:16 AM
اقتباس:
حط نفسك مكاني وقولي كيف راح تتصرف اوكي انا راح اكون منصف مع الكل والجميع ان شاء الله بس ابغى افهمك على شغلة بسيطة وخليك انت الحكم ايش رايك في اثنين يسئلو عني ويتصلو فيا ويدافعو عني ويشرحو للأعضاء ويفهمو الناس ويطبقو التوليفة ويبدعو فيها ويباركولي على اللقب الجديد وفي ناس ماشفت منهم اي شي بصراحة انا ماانتظر من احد شي ولكن مااقدر يااخي والله مااقدر اني اساوي الناس اللي ماسئلت عني ومادافعت عني وماباركت لي باللقب الجديد وماساعدو الأعضاء الجدد بمؤيد وابو فارس اللي اشتغل وتعب معايا بصراحة يستاهل الحلاوة بدون اي تردد واللي كانو اتكالين اقلهم كفاية عليكم التوليفة والله يبارك لكم في رزقكم
اولا انا هتكلم عن نفسي فقط
انا من اوائل الناس اللى تابعو مع حضرتك التوليفة مع الاخ مؤيد بارك الله فيك وفيه
وتقريبا من الصفحة 70 من الموضوع بعدت عن المشاركة والفوريكس بشكل عام نظراً للظروف اللى مريت بيها الله يعافيك ويعافي المسلمين منها ومش مجالها ولا وقتها انى اتكلم فيها
بعد كدة رجعت بعد ما اتحسنت الظروف والحمد لله ولاقيت المشاركات تعدت 550 صفحة بسم الله ما شاء الله
اتمنى اكون وضحت لحضرتك الصورة وسبب عدم مشاركتى مع الاخين العزيزين مؤيد وابو فارس حفظهما الله
ثانياً : الف الف مبروك على اللقب الجديد
مش تثبيت والله ولا رياء
انت في وجهة نظري على الاقل متألق متألق متألق ومبدع من قبل ما تاخد اللقب في المنتدى
لما أمجدونا ما ياخدش عضو متألق مين ياخد اللقب
ربنا يبارك فيك
samehprimo غير متواجد حالياً  
عضو جديد

alfarsalaraby is on a distinguished road
6133#
08 - 01 - 2013, 12:44 AM
علي فكرة يا استاذنا الغالي امجدونا. في ناس كتير محترمة وكويسة جدا في الموضوع. والمحترمين العاقلين يدركون جنيعا من هو امجدونا. وما يفعله هو دون مقابل وهو لوجه الله ونشر العلم. ارجو تقبل من اخوك - المتواضع علما وخبرة بجانب استاذ كبير مثل امجدونا - نصيحة صغيرة. لا تجعل الغضب يتحكم في قراراتك. ولا تكتم علما انعم الله به عليك عنا. ولا تنتقص شيئا من خبرتك التي تعبت مرارا ان تسقينا اياها. ارجو ان تتقبل حبي وودي. ويعلم الله اني كلما ارى هذا الموضوع ادعو لك وللقائمين عليه ولمؤيد شخصيا الذي له الفضل بامر الله تعالى ان دعاني لكنز المعرفة هذا. بارك الله فيك وجعله في ميزان حسناتك.
alfarsalaraby غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
mido_elnagem is on a distinguished road
6134#
08 - 01 - 2013, 01:03 AM
امجدونا ازيك وياريت تكون طيب وبخير وبألف سلامه وحابب ارد على كلمه من حضرتك انت قولتها وهى ان محدش سأل عليك ولا حد بارك ليك على اللقب الجديد غير مؤيد وابو فارس والاحترام الكامل ليهم يمكن انا اشتغلت معاك شهرين فقط لاغير وبعدها انت ابتعدت عن الموضوع وانا من الناس اللى باركت ليك وكتير من الناس اللى كانت معانا فى الموضوع بركت ليك والاستراتجيه بتاعتك من انجح الاستراتجيات وانا قولت دا فى كذا مووضع واي حد مبتدئ فى الفوركس وبيسألنى عن استراتجيه اكيد خط ال21 هى اول استراتجيه بيدها للشخص لكن انا زعلنى شئ واحد فقط انك خصصت اتنين فقط انهم احسن اتنين واكتر اتنين قدروك فى الموضوع كله مع ان ناس كتير بتحترمك وبتقدرك وانا عايزك ترجع ورا فى المشاركات حتشوف انا كنت بترجاءك اد ايه انك تعد وتكمل بس انت كان ليك قرار اخر ودخلت فى موضوعك الجديد وقولتلك دا فى مدح كبير ليك من اسبوعين لكن انا بحترمك وبقولك فعلا انا لو اتعميت حاحسس على الشاشه احس بخط ال 21 واخش الصفقه على اساسه وجزاك الله خير عننا وعن كل واحد اتعلم الاستراتجيه دى وربنا يرزقك الرازق الحلال ان شاء الله
mido_elnagem غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

amjadona1 is on a distinguished road
6135#
08 - 01 - 2013, 01:31 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_elnagem مشاهدة المشاركة
امجدونا ازيك وياريت تكون طيب وبخير وبألف سلامه وحابب ارد على كلمه من حضرتك انت قولتها وهى ان محدش سأل عليك ولا حد بارك ليك على اللقب الجديد غير مؤيد وابو فارس والاحترام الكامل ليهم يمكن انا اشتغلت معاك شهرين فقط لاغير وبعدها انت ابتعدت عن الموضوع وانا من الناس اللى باركت ليك وكتير من الناس اللى كانت معانا فى الموضوع بركت ليك والاستراتجيه بتاعتك من انجح الاستراتجيات وانا قولت دا فى كذا مووضع واي حد مبتدئ فى الفوركس وبيسألنى عن استراتجيه اكيد خط ال21 هى اول استراتجيه بيدها للشخص لكن انا زعلنى شئ واحد فقط انك خصصت اتنين فقط انهم احسن اتنين واكتر اتنين قدروك فى الموضوع كله مع ان ناس كتير بتحترمك وبتقدرك وانا عايزك ترجع ورا فى المشاركات حتشوف انا كنت بترجاءك اد ايه انك تعد وتكمل بس انت كان ليك قرار اخر ودخلت فى موضوعك الجديد وقولتلك دا فى مدح كبير ليك من اسبوعين لكن انا بحترمك وبقولك فعلا انا لو اتعميت حاحسس على الشاشه احس بخط ال 21 واخش الصفقه على اساسه وجزاك الله خير عننا وعن كل واحد اتعلم الاستراتجيه دى وربنا يرزقك الرازق الحلال ان شاء الله
انا لو نكرت حرف واحد من كلامك راح اكون خسيس ونذل وماني رجل في نظرك والله ياحبيبي كل كلامك صحيح وبالحرف الواحد كمان انا اعترف بكل حرف كتبته انه صحيح وجزاك الله كل خير وانت اخ عزيز وغالي وعلى عيني وراسي ولو تبغى اسلم على راسك عشان ارضيك والله مايزيدني الا شرف لأنك انسان اصيل ورجل بمعنى الكلمة ولكن سامحني انا ماذكرت احد غير مؤيد وابو فراس لأن ماجا وقتها احد في بالي غيرهم اتمنى تكون فهمت قصدي ووجهة نظري ولا يمكن انكر احساسك ناحيتي وسؤالك عني وجزاك الله كل خير ياملك
amjadona1 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
Dina2012 is on a distinguished road
6136#
08 - 01 - 2013, 01:36 AM
مبــــــــــــــــــــــــــــــروك أمجدونـــــــا

Dina2012 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

alfarsalaraby is on a distinguished road
6137#
08 - 01 - 2013, 01:37 AM
اقتباس:
انا لو نكرت حرف واحد من كلامك راح اكون خسيس ونذل وماني رجل في نظرك والله ياحبيبي كل كلامك صحيح وبالحرف الواحد كمان انا اعترف بكل حرف كتبته انه صحيح وجزاك الله كل خير وانت اخ عزيز وغالي وعلى عيني وراسي ولو تبغى اسلم على راسك عشان ارضيك والله مايزيدني الا شرف لأنك انسان اصيل ورجل بمعنى الكلمة ولكن سامحني انا ماذكرت احد غير مؤيد وابو فراس لأن ماجا وقتها احد في بالي غيرهم اتمنى تكون فهمت قصدي ووجهة نظري ولا يمكن انكر احساسك ناحيتي وسؤالك عني وجزاك الله كل خير ياملك
ياغالي انا مقدرش ازعل منك ابدا. ومؤيد وابو فراس يبذلان من الجهد مايستحق الكثير ولكن انا اقصد الا تبخل علينا بما عندك يا وحش الفوركس
وانا اعتذر عن تواجدي القليل وهذا بسبب ضيق وقتي في المرحلة العمرية الحالية. - متزوج جديد
alfarsalaraby غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

6138#
08 - 01 - 2013, 01:39 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alfarsalaraby مشاهدة المشاركة
ياغالي انا مقدرش ازعل منك ابدا. ومؤيد وابو فراس يبذلان من الجهد مايستحق الكثير ولكن انا اقصد الا تبخل علينا بما عندك يا وحش الفوركس
تؤمر امر ياسيدي ولا يهمك
magdyzaki likes this.
amjadona1 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

6139#
08 - 01 - 2013, 01:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dina2012 مشاهدة المشاركة