موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

امجدونا للتوصيات السوبر ملكية

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree3236Likes

موضوع مغلق

قديم 09 - 01 - 2013, 09:26 PM   #6221
عضو جديد

افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية

رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
اخ مؤيد انا قريت الطريقة بالكامل مع الشرح لكن كل ما اسوي باك تيست للطريقة يعطيني ٣٠٪ سالب عن الرقم اللي ابتداء فيه الاكسبيرت.

يا أستاذي من طريقة ردك الاول علي حسستني انك تملك كنز على فكرة الشباب الجدد يريدون يتعلمون الاستراتيجية بالدخول والخروج (( نبغى صور ((حقيقية)) وليس صور ((قديمة)) حتى نشوف مدى ونتعلم

العقيلات غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 01 - 2013, 09:29 PM   #6222
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية samehprimo

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العقيلات مشاهدة المشاركة

ممكن صور للطريقه؟؟؟؟؟ (( الجميع يشرح بالكلام،، نريد صور لهذه الطريقة)))
يا راجل حرام عليك بقى كل الشارتات اللى مؤيد ارفقها في المشاركات اللى فاتت وعاوز صور تاني
شكلك ما قريتش الموضوع
راجع من أول الصفحة 206 وان شاء الله هتفهم الاستاذ أمجد يقصد ايه

samehprimo غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 01 - 2013, 09:40 PM   #6223
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية samehprimo

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
والله يا اخي سامح اني من بعد ما نزلت النتائج صار عندي التالي :

1- طريقتي شغال فيها بقالي فترة وفي كل 30 صفقة تخسر 5 او 7 بحد اقصى الان العكس .
2- مش طايق ابص على الشارت وحاسس اني مش فاهم حاجة فيه

يرضيك يعني عشان انا عايز الناس تستفيد وتربح يصيبني ضرر سواءا بقصد او بدون.

انا حاخد اجازة من المنتديات وارتاح شوية ولنا عودة بمشيئة الحي القيوم

انتا انسان طيب وعايز تستفيد وتتعلم وحيكون بينا تواصل بالايميل بالمستقبل القريب وخلي املك بالله اولا واخيرا

واستودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه
عندنا في مصر مثل بيقولك لو عين بتحب في عشر عيون بيكرهو
عاوزك تستريحلك شوية وان شاء الله ترجعلنا احسن من الاول يا برنجي
وما تشغلشي بالك
تعالى شيل حديد معايا

ziyadiah likes this.
samehprimo غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 01 - 2013, 09:44 PM   #6224
عضو فـضـي

الصورة الرمزية ziyadiah

اقتباس:
اخ مؤيد انا قريت الطريقة بالكامل مع الشرح لكن كل ما اسوي باك تيست للطريقة يعطيني 30٪ سالب عن الرقم اللي ابتداء فيه الاكسبيرت.

يا أستاذي من طريقة ردك الاول علي حسستني انك تملك كنز على فكرة الشباب الجدد يريدون يتعلمون الاستراتيجية بالدخول والخروج (( نبغى صور ((حقيقية)) وليس صور ((قديمة)) حتى نشوف مدى ونتعلم

موضوع الباك تست لا اعتمد عليه ولا اثق فيه والمنتدى مليئ بمن يتقنون التعامل مع الباك تستات او انتظر الفريد ليجيبك عن سؤالك .

طالما انك انهيت وقرات الطريقة كاملة مع الشرح نظريا ابدأ بالتطبيق العملي و ارفق لنا شارت او صورة لنبدي الراي ونصحح لك في حال كان هناك اي خطا هذا لو كنت اضفت الخطوط طبعا

انا لن ارفق اي شارت لانه اذا كان التشكيك في شارتات ارفقتها سابقا بانها غير حقيقية او قديمة وموجودة وقرئها الوف المشاركين والي شك فيها (وما حصل )يرجع للشارت ويتاكد

والحمد لله رب العالمين

ziyadiah غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 01 - 2013, 09:54 PM   #6225
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehprimo مشاهدة المشاركة
يا راجل حرام عليك بقى كل الشارتات اللى مؤيد ارفقها في المشاركات اللى فاتت وعاوز صور تاني
شكلك ما قريتش الموضوع
راجع من أول الصفحة 206 وان شاء الله هتفهم الاستاذ أمجد يقصد ايه
اذا انت فاهم زي ما تقول حط لنا من صفحاتك يا ريس. وخلنا نشوف مدى تطبيقك لهذه النظرية. بالنسبة للصور هي صحيح موجودة ولكن ((((((قديمة))))) نريد صور ((((((جديدة))))

orthodontie likes this.
قديم 09 - 01 - 2013, 09:58 PM   #6226
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
موضوع الباك تست لا اعتمد عليه ولا اثق فيه والمنتدى مليئ بمن يتقنون التعامل مع الباك تستات او انتظر الفريد ليجيبك عن سؤالك .

طالما انك انهيت وقرات الطريقة كاملة مع الشرح نظريا ابدأ بالتطبيق العملي و ارفق لنا شارت او صورة لنبدي الراي ونصحح لك في حال كان هناك اي خطا هذا لو كنت اضفت الخطوط طبعا

انا لن ارفق اي شارت لانه اذا كان التشكيك في شارتات ارفقتها سابقا بانها غير حقيقية او قديمة وموجودة وقرئها الوف المشاركين والي شك فيها (وما حصل )يرجع للشارت ويتاكد

والحمد لله رب العالمين
سبحان الله يا مؤيد الحين الشباب هنا قاعدين يطلبون منكم الشرح بالصور وانت تقول حط صور وأبدا التطبيق الفعلي. (( شر البلية ما يضحك)) ،،،

قديم 09 - 01 - 2013, 10:12 PM   #6227
عضو جديد

اخي الكريم

وصلك ملف البي دي ايف ولالاء؟
حطيت لك الخلاصه اللي جمعها واحد من الشباب
لو في حد متيقن الدخول والخروج مائه بالمائه كنت شفت التوصيات يا خي انت طول بالك شوي في ناس صار لها 7 شهور بالموضوع ولسه بتسأل
شوف الملف اللي ارسلتك ياه

اقتباس:
اذا انت فاهم زي ما تقول حط لنا من صفحاتك يا ريس. وخلنا نشوف مدى تطبيقك لهذه النظرية. بالنسبة للصور هي صحيح موجودة ولكن ((((((قديمة))))) نريد صور ((((((جديدة))))

orthodontie غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 01 - 2013, 11:05 PM   #6229
عضو جديد

الشباب الجديدة تهدي اللعب شوية. وياريت اللي عاوز يتعلم يجتهد ودون المساس بالاعضاء والالتزام الشديد برباط الاخوة والاتحاد علي نشر الفائدة لبعضنا البعض.
عيب جدا ان حد جديد يشكك في شارتات او ما الي ذلك. اللي عاوز يتعلم احسن سبيل الي ذلك هو الاجتهاد والبحث والنقاش الايجابي. يعني مثلا انزل التوليفة وافتح شارت عملة واجرب اتبع الشروط والتعليمات. واكيد هقف مع مشكلة. اخد صورة من الشارت وارفقها واناقش الاعضاء القديمة هنا والاساتذة القائمين ع الموضوع واكيد ساعتها هلاقي المساعدة.

alfarsalaraby غير متواجد حالياً  
قديم 09 - 01 - 2013, 11:12 PM   #6230
عضو جديد

ماجد. مشكور ياخوي على اهتمامك. الظاهر أني ما استطيع استقبال ولا إرسال بريد.

موضوع مغلق

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

مواضيع سابقة :

توصيات GBPJpy السريعة
توصيات رقمية من عجبين
خبر عاجل على الكيبل في محضر اجتماع البنك البريطاني

مواضيع تالية :

التوصيات التيمورية ( تحت التجربة بالحساب التجريبى )
ورشـــــــــــــة | 22 % strategy | فـوريــكـس مـــان
الاستطلاع الاول(التوصيات الاميرية)

امجدونا للتوصيات السوبر ملكية