موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

tawsyaaaaaaaaaaaat

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree832Likes

موضوع مغلق

قديم 07 - 02 - 2013, 07:13 PM   #91
عضو برونزي

الصورة الرمزية mahmoudmali

افتراضي رد: tawsyaaaaaaaaaaaat

رد: tawsyaaaaaaaaaaaat
انا متعكنن ومتضايق من ساعتها ومش عارف اية الى حصل خلينا نتابع هنا ومعدناش نتابع على منصات استغفر الله العظيم وبعدين انا قلتلكوا هنتابع هنا وفى المنصة يعنى لو كنت عملت حاجة على المنصة اكيد كنت هكتبها هنا نتابع هنا بس يا شباب وبالتوفيق

mahmoudmali غير متواجد حالياً  

قديم 07 - 02 - 2013, 07:16 PM   #92
عضو برونزي

اى حد عمل حاجة بسبب المنصة يقفلها وان شاءالله بنعوضها انا غلط اننى حطيت باسورد الحسب المفروض كنت احط باسورد المشاهدة فقط

قديم 07 - 02 - 2013, 07:18 PM   #93
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية kimo0

بالتوفيق اخى الكريم متابع معاك ان شاء الله بس غير الحساب التجريبى وحط باسورد المشاهده فق .

kimo0 غير متواجد حالياً  
قديم 07 - 02 - 2013, 07:22 PM   #94
عضو برونزي

لا ارجوكم انا والله اتخنقت من المنصة والله زعلان جدا خلينا هنا كدة احسن وان شاء الله التوصيات لاهدافها كلها بالتوفيق ولو حد دخل على الحاجات الى كانت فى الحساب ان شاء الله بعوضهالة بالتوفيق لنا جميعا

قديم 07 - 02 - 2013, 07:26 PM   #95
عضو برونزي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudmali مشاهدة المشاركة
زى ما توقعنا على الاسترلينى وهوة ماوال ترندة هابط يرجى توخى الحذر فى السوق وعدم المخاطرة والدخول بعقود صغيرة وبالتوفيق
ازاى هدخل فى الحساب شراء وانا كاتب كدة ههههههه حسبى الله ونعم الوكيل بالتوفيق لنا جميعاوان شاء الله التوصيات والاخبار والتحليل هكتبها كلها هنا وان شاء الله لاهدافها جميعا بالتوفيق

قديم 07 - 02 - 2013, 07:27 PM   #96
عضو برونزي

الاسترالى هبط اكثر يا شباب زى ما قلناهوة والنيوزيلاندى مبروك للى دخل بالتوفيق

قديم 07 - 02 - 2013, 08:00 PM   #97
عضو برونزي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudmali مشاهدة المشاركة
مع صدور البيانات ألاقتصاديه الاسترالية الخاصة بمعدلات البطالة ومعدل التغير الوظيفي صباح اليوم ارتد الدولار الاسترالي للصعود بعد أن تلقى الدعم الهام من مستويات سعر 1.0300 قرب القاع السابق لشهر نوفمبر السابق عند 1.0285
مع استمرار الدولار في التداول أسفل مستويات 1.0345، هذا المستوى يقدم إشارات على أن مزيد من الضغط الهابط سيكون مرجحاً خلال الفترة القادمة مع تأكيد السلبية على مؤشر ستوكاستك الحاليه والإغلاق اليومي أسفل مستويات سعر 23.6% فايبوناتشى .
على المدى اليومي
انخفاض حاد للدولار الأسترالي مقابل الدولار الأمريكي اليوم بسلبيه كبيره للرجوع أسفل مستويات 1.0350 بعد الارتداد من دعم المتوسط المتحرك 200 يوم كسر1.0300 يفتح بابا الهبوط إلى مستويات 1.0200.
إجمالاً، نتوقع أن يستمر الاتجاه الهابط لهذا اليوم والهدف عند 1.0215، مع الانتباه إلى أن اقتراب التشبعات البيعيه علىمؤشر ستوكاستك قد تقدم محاولات لدفع السعر لتخطي مستويات 1.0345 ثم 1.0365 لإعادة السعر إلى الايجابية . الى عاوز يبيع الاسترالى دولار يبيعة مثلا بهدف 1.0250 واستوب 1.0350 وبالتوفيق
للهدف ان شاء الله انا متوقع انهم ينزلوا جامد فى اخبار بكرة احتمال تيجى سلبى على الاسترالى ولنيوزيلاندى بالتوفيق

قديم 07 - 02 - 2013, 08:05 PM   #98
عضو نشيط

السلام عليكم

مساء الخير

بصراحه متابع لك وعمل تشكر عليه

اهنيك من اعماق قلبي

والله يفتحها بوجهك وين ما تروح

rattan غير متواجد حالياً  
قديم 07 - 02 - 2013, 08:07 PM   #99
عضو نشيط

بعد ما هدى السوق

فيه صفقات تنصحني فيها والله تعبتني الخساير

وصفقاتك ما شاء الله كلها فيها خير

rattan غير متواجد حالياً  
قديم 07 - 02 - 2013, 08:09 PM   #100
عضو برونزي

منورنى وتشكر حبيبى كان فى صفقة فعلناها قبل كدة وانا قلت الى عاوز يقفلها يقفلها كانت الدولار كندى انا عن نفسى قفلتها بس هيا دلوقتى رايحة للهدف مبروك للى سابها بالتوفيق لينا جميعا والتوصيات لاهدافها جميعا ان شاء الله

موضوع مغلق

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

مواضيع سابقة :

توصيات لتدبيل الحساب
20% ارباح يوميه
ملاحظات على العملات

مواضيع تالية :

توصيات ابن الفوركس
توصيات البغدادي
ثلاثة تدبيلات اسبوعيه

tawsyaaaaaaaaaaaat