موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

58 % أرباح شهر 6 بالتقرير

منتدى تداول العملات العام

قديم 11 - 07 - 2009, 01:05 PM   #11
محلل متميز

الصورة الرمزية ايمن البورسعيدى

افتراضي رد: 58 % أرباح شهر 6 بالتقرير

رد: 58 % أرباح شهر 6 بالتقرير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexah مشاهدة المشاركة
ما شاء الله ومزيد من الارباح
مبروك اخى ايمن وبالتوفيق ان شاء الله
عقبالك يابوحميد

ايمن البورسعيدى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12 - 07 - 2009, 03:24 PM   #12
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ae_dxb مشاهدة المشاركة
شكرا على المشاركه الرائعه

هل بالامكان معرفة الطريقة التي يستخدمها في التداول ؟؟

وماهو أكثر توقيت يتداول فيه تاريخ 2009.06.08 قام بفتح 34 صفقة

جميع الصفقات كانت خاسرة وكانت على اليورو دولار الا صفقه واحده فقط التي ربح منها !!!

يوجد صفقات الأوبن تايم والكلوز تايم لايوجد بينهم فرق ولا دقيقه واحده يعني أوبن 15:56

والكلوز نفس التوقييت التقرير محير جدا أرجو توضيح الطريقة المتبعه هل هي عشوائيه يفتح

عقد ب 0.01 يعني النقطه ب سنت واحد ويربح أحيانا 6 دولار في يوم واحد يعني بعد تحرك 600

نقطة

هل اليورو دولار يتحرك كل هذه النقاط في يوم واحد فقط !!!

أعذرني على كثرة الأسئله لاني مبتدىء وشكرا لوضع التقرير المحير
أخي يكفي تحرك السعر 60 نقطة لربح 6 دولارات بعقد واحد مايكروأما 600 نقطة فهي تعطيك ربح 60 دولار

hassan-fx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12 - 07 - 2009, 04:04 PM   #13
موقوف

التقرير الاول حقق ربح اكثر من 30 بل ميه تعرف كيف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الـوليد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12 - 07 - 2009, 06:47 PM   #14
محلل متميز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan-fx مشاهدة المشاركة
أخي يكفي تحرك السعر 60 نقطة لربح 6 دولارات بعقد واحد مايكروأما 600 نقطة فهي تعطيك ربح 60 دولار
هو يقصد بعقد ميكرو أى عقد ب100$ يعنى النقطة ب1 سنت وليس 10 سنت ... وفعلا الاكسبرت شغال بالميكرو لكن هو يضاعف العقود بخطة معينة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleedalgabr مشاهدة المشاركة
التقرير الاول حقق ربح اكثر من 30 بل ميه تعرف كيف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
التقرير الاول حقق ربح 58% وليس 30% وياريت توضح وجهة نظرك لتعم الفائدة على الجميع

وان شاء الله يكون الموضوع حافز قوى للمضاربة ولا يكون تحريض على الطمع لان الربح والطمع بينهما مسافة قريبة فأرجو من الجميع الحذر والله الموفق

قديم 12 - 07 - 2009, 07:56 PM   #15
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية mr@nabil

بالتوفيق لصاحبك ياايمن ومن ارباح اللي ارباح باذن الله

التوقيع:
طريقـــــــــــــك الحقيـــــــــــــــقى للقــــــــــوة العاشـــــــــرة

دخولي متقطع جدا للإمتحانات إدعولي
mr@nabil غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12 - 07 - 2009, 11:09 PM   #16
موقوف

التقرير الاول حقق ربح 58% وليس 30% وياريت توضح وجهة نظرك لتعم الفائدة على الجميع

وان شاء الله يكون الموضوع حافز قوى للمضاربة ولا يكون تحريض على الطمع لان الربح والطمع بينهما مسافة قريبة فأرجو من الجميع الحذر والله الموفق[/QUOTE]

نعم الربح 58% ولاكن هو اكثر من ذلك .........كم فرق السبريد لليورو دولار ؟؟؟

الـوليد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13 - 07 - 2009, 08:54 PM   #17
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية eeelnagm

موضوع جميل يا ايمن وشاكرين على مشركتك لينا هذا الموضوع بس كنت احب ان صديقك ينشر الفائده على اخوانه وترفعلنا الاكسبرت اذا امكن وليه منا الدعاء ويكفيه انه هيساعد اكتر من الاف الشباب فى الربح الحلال وده فى حد ذاته صدقه جاريه ثوابها عظيم وعموما اذا لم يمكنه هذا على الاقل يدلنا على طريق الحصول على هذا الاكسبرت ومتابعته في حساب تجريبي كما فعل اخونا نجف والله المستعان

التوقيع:
For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13 - 07 - 2009, 10:21 PM   #18
محلل متميز

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة star mido مشاهدة المشاركة
بالتوفيق لصاحبك ياايمن ومن ارباح اللي ارباح باذن الله

عقبالنا ياميدو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleedalgabr مشاهدة المشاركة

وان شاء الله يكون الموضوع حافز قوى للمضاربة ولا يكون تحريض على الطمع لان الربح والطمع بينهما مسافة قريبة فأرجو من الجميع الحذر والله الموفق
نعم الربح 58% ولاكن هو اكثر من ذلك .........كم فرق السبريد لليورو دولار ؟؟؟[/QUOTE]

ياريت توضح لانى مش فاهم ... لكن عموما فرق الاسبريد فى افكسم متغير وليس ثابت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eeelnagm مشاهدة المشاركة
موضوع جميل يا ايمن وشاكرين على مشركتك لينا هذا الموضوع بس كنت احب ان صديقك ينشر الفائده على اخوانه وترفعلنا الاكسبرت اذا امكن وليه منا الدعاء ويكفيه انه هيساعد اكتر من الاف الشباب فى الربح الحلال وده فى حد ذاته صدقه جاريه ثوابها عظيم وعموما اذا لم يمكنه هذا على الاقل يدلنا على طريق الحصول على هذا الاكسبرت ومتابعته في حساب تجريبي كما فعل اخونا نجف والله المستعان
انت الاجمل ياحبيب قلبى ونورت الموضوع... وانا كنت أتمنى والله ان الاكسبيرت يكون عند الناس كلها وانا فعلا كلمته لكن قالى الاكسبيرت متكلف كتير وقت ومجهود لتركيبه على الميتا .... وبعد كل ده تغييره ليتناسب مع افكسم تكلف حوالى 4000$ (ده كلامه) أنا بصراحة مافهمش فى البرمجيات لكن اللى أعرفه انه مفيش داعى يكذب عليا.....
وكمان قالى انه ممكن يأجره .. وانا بصراحة مارضيتش اسأل عن كيفية تأجيره يعنى باللفة ولا الشهر ولا الصفقة وهل هو بيوقفه من عنده ؟؟ انا مش عارف بصراحة ياريت لو حد يقولنا عن الكيفية

قديم 14 - 07 - 2009, 01:16 PM   #19
عضو نشيط جدا

الصورة الرمزية eeelnagm

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمن البورسعيدى مشاهدة المشاركة

انت الاجمل ياحبيب قلبى ونورت الموضوع... وانا كنت أتمنى والله ان الاكسبيرت يكون عند الناس كلها وانا فعلا كلمته لكن قالى الاكسبيرت متكلف كتير وقت ومجهود لتركيبه على الميتا .... وبعد كل ده تغييره ليتناسب مع افكسم تكلف حوالى 4000$ (ده كلامه) أنا بصراحة مافهمش فى البرمجيات لكن اللى أعرفه انه مفيش داعى يكذب عليا.....
وكمان قالى انه ممكن يأجره .. وانا بصراحة مارضيتش اسأل عن كيفية تأجيره يعنى باللفة ولا الشهر ولا الصفقة وهل هو بيوقفه من عنده ؟؟ انا مش عارف بصراحة ياريت لو حد يقولنا عن الكيفية
فى انتظار رد اهل الخبره فى هذا المجال بس اللى انا اعرفه انه لو هيأجره بسعر معقول يعنى سعر يتناسب مع الشباب اللى لسه بيبدأوا طريقهم فى الفوركس هيكسب كتير اوي وهيكسب الناس معاه عموما موفق في كل مواضيعك يا ايمن ويارب من نجاح الى نجاح ودايما في خير وسعاده يا ايمن انتا وكل اصدقائنا فى المنتدي

التوقيع:
For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "

eeelnagm غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

الكلمات الدلالية (Tags)
أرباح, بالتقرير, شهر

مواضيع سابقة :

الفوز واللوز
استراتيجية الصباح رباح
لعبة العاب سيارات كراش - العاب السيارات 2009 سبق

مواضيع تالية :

// الهارمونيك X كلاسيكى // @@ ورشة عمل , تدريب عملى , نقاش @@
هل نسيت كلمة السر للدخول الى ايميلك , طيب لا تهتم و لا تنغم,بكبسة زر واحدة أحصل عليه
اين المفكرة

58 % أرباح شهر 6 بالتقرير