• 9:15 صباحاً

وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس

موضوع مغلق
Like Tree10Likes

الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
Marvey is on a distinguished road
افتراضي رد: وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس
51#
03 - 04 - 2013, 04:50 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nileroad مشاهدة المشاركة
بتكتب انت بسرعة و بحاول ارد عليك اهدي علشان نعرف المشاكل فين بص يا سيدي الرد بتاعك ده و ؤد الرشكة بيقلك في اخر سطرين من الرد ان رقم الحساب الفلاني اليل استلم البونص برنامج المكافحة الخاصة باشلركة مكافحة النصب يعني وجد انه فيه علاقة بين الحساب اليل استلم البوصن و حسابات اخري مسجلة في بونص الردود برده يعين ما معناه ان صاحب حساب بوصن الردود عامل اكتر من حساب دا كلام الشركة فالرد عليها اما انك تسكت او انك تشوف حقك و تطلب منها اثبات دا رايي و ثواين بشوف باقي ردودك
أخي الفاضل أنا جاهز لكل كلمة هتقولها لأننا جربنا كل ما تقول بقولك لو عايز تقارير عن عمليات احتيال علي العملاء من الشركة من الان لـ2014 اجيبلك ومش هخلص

دة رد الشركة

Sergey Stepanov:
23:13
This was the official response. It is final.

يعني اخبط دماغك في الحيط

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

52#
03 - 04 - 2013, 04:52 PM
اقتباس:
و الله ان امش ضدك اي باشا و بعيدتن اي عم حرام عليك انت عارف حرق الدم اليل بيكون في السوق تيجي كد تقلي هتنصب عليك طيب قول هاخد فلوس حتي ههه عموما زي ما قلتلك من واقع تجربتي الي 3000 دولار محصلتش مشكلة و لكن للامكانة ان امش بسحب كل يوم ان اماشي بخطة طويلة الاجل و بتمني اسحب في الاخر 10 الاف او حاجة دي الفكرة و اكيد لو حصل مشكلة هكلم اسلبورت هناك و الدعم هنا لو فيه دعم دا طبيعي بس الي حين فبقول كل الامور و علي فكرة انت ارسلت مشكلتين قلتلك توضيح مشكلة منهم انه فيه حساب قالوا بالصن انه فيه علاقة بينه و بين الردود و خد بالك بنما انك سحب فلوسك اصلا دي بره تفرق عن انهم لغوا البونص و مش ادوك فلوسك كمان فبما انهم ادوك فلوسك فاكيد فيه شئ غلط في الحسابات و مسحوا البونص بشكل غلط او حاجة فبحاو و الله للاه قاعد اجمع و اطرح الايداع و اسلحب تاعك علي امل اشوف ليه البونص اتلغي خصوصا انه ملغي جزء منه تقيربا و عموما ا نشاء الله ربا يعوضك و شكرا علي كل حال لتحزيرك بس انا متواصل في التجارة مع الشركة لحد الان و ربنا ييسر
بردوا هتقول جزء منه وتدافع تاني روح راجع الصورة تاني واحسب كويس في حاجة عندك في قايمة استارت اسمها آلة حاسبة احسب بيها هتسهل عليك كتير

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
عضو جديد

nileroad is on a distinguished road
53#
03 - 04 - 2013, 04:55 PM
باشا انا لاحظت شئ انا بجمع الرصيد بتاع و كان كالاتي بالترتيب بدون ادخال البونص في الحسابات
ايداع 100 + ربح 106 - سحب 106 + ربح 128 - سحب 128 + ايداع 400 حتي الان دا بيمثل ايداعك + ربحك - سحبك = 500 دولار
اللعملية اليل بعد دا كانت طلب بونص فيا لمفروض 500 * 30 % = 150 دولار و لكنه اضيف فقط 120 دولار بونص فدا معناه انك سحبت قيمة اخري قبل دول مش واصحة في الصورة ؟ لان بونص 120 اللي اضيف ليك معناه انه بيضاف لقيمة رصيد 400 دولار و ليس 500 و احنا جمعنا انه 500 فهل انت سحب ال 100 الفرق قبل كدا ؟ او فين الغلط مش فاهم الجزء ده
nileroad غير متواجد حالياً  
عضو جديد

54#
03 - 04 - 2013, 04:58 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marvey مشاهدة المشاركة
أخي الفاضل أنا جاهز لكل كلمة هتقولها لأننا جربنا كل ما تقول بقولك لو عايز تقارير عن عمليات احتيال علي العملاء من الشركة من الان لـ2014 اجيبلك ومش هخلص

دة رد الشركة

Sergey Stepanov:
23:13
This was the official response. It is final.

يعني اخبط دماغك في الحيط
ان اشفت اسم دا في السبورت قبل كدا بس غريبة اكيد كان فيه كلام قبلها طيب ممكن اعرف الجملة دي او الرد اتقال في رصيد اد ايه ؟ اصل ااسلوب الكلام يفرق و متعلش مني يعني الاتفاقية كل الشركات بتكب انه قد تمتنع عن عدم اعطاء البونص زمان واجهتها في اف اكس سي ام و غيرعا بس مش دي النقطة النقطة زي ما قلتلكك المشكلة الوحيدة الان انت بعت 2 حليت لك واحخدة انه فيه علاقة بين حساب و حسابات اخري مسجلة بونص ردود المشكلة الوحيدة الان هيا موضع البونص اللي اتكنسل ال 150 دولا رباين و بعت تساؤل ليك في رد سابق ارجو الرد علشا ناعر فافيدك و اللع انا بعنلعه لوجه اللع و لاني يمكن اكون مكا نيوم من الايام مع اي شركة اخري فلافادتك بس مش اكتر
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

55#
03 - 04 - 2013, 05:00 PM
اقتباس:
باشا انا لاحظت شئ انا بجمع الرصيد بتاع و كان كالاتي بالترتيب بدون ادخال البونص في الحسابات
ايداع 100 + ربح 106 - سحب 106 + ربح 128 - سحب 128 + ايداع 400 حتي الان دا بيمثل ايداعك + ربحك - سحبك = 500 دولار
اللعملية اليل بعد دا كانت طلب بونص فيا لمفروض 500 * 30 % = 150 دولار و لكنه اضيف فقط 120 دولار بونص فدا معناه انك سحبت قيمة اخري قبل دول مش واصحة في الصورة ؟ لان بونص 120 اللي اضيف ليك معناه انه بيضاف لقيمة رصيد 400 دولار و ليس 500 و احنا جمعنا انه 500 فهل انت سحب ال 100 الفرق قبل كدا ؟ او فين الغلط مش فاهم الجزء ده
هههههههههههه هقولك أنا
أنا عامل ايداع في الاول 100 انت نسيت تحسبها
وبعدين بعد الارباح وسحبها عملت ايداع 400 فأصبح الاجمالي 400 + بونص 120 و100 + بونص 30
بعد فتح الصفقة الغي البونص بدون أي سبب

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
عضو جديد

56#
03 - 04 - 2013, 05:06 PM
اقتباس:
هههههههههههه هقولك أنا
أنا عامل ايداع في الاول 100 انت نسيت تحسبها
وبعدين بعد الارباح وسحبها عملت ايداع 400 فأصبح الاجمالي 400 + بونص 120 و100 + بونص 30
بعد فتح الصفقة الغي البونص بدون أي سبب
انا بدات انام منك ههههه اديك رقم تلفوني ؟ طيب بص خد ميلي ياه وابقي دردش معايا nileroad ياهو عموما مش عارف اقلك ايع بس عايز افيدك و الله سب انا جامع ال 100 علي فكرة
100 ايداع + 106 ربح - 106 سحب + 128 ايداع - 128 سحب + 400 ايداع = 500 دولار
كدا لما تطلب بونص المفروض 500 * 30 % = 150 دولار و ليس 120 دولار كما اضيف اذا فيه رصيد قبل كدا محسوب و علي فكرة اثنءا الجمع و الطرح لا تحسب ضمنه مالبونصات لانها لا تعطي عليها بونص جديد د بالك من دي لان ردك معناه انه حسبتها ضمن الجمع
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

57#
03 - 04 - 2013, 05:12 PM
اقتباس:
انا بدات انام منك ههههه اديك رقم تلفوني ؟ طيب بص خد ميلي ياه وابقي دردش معايا nileroad ياهو عموما مش عارف اقلك ايع بس عايز افيدك و الله سب انا جامع ال 100 علي فكرة
100 ايداع + 106 ربح - 106 سحب + 128 ايداع - 128 سحب + 400 ايداع = 500 دولار
كدا لما تطلب بونص المفروض 500 * 30 % = 150 دولار و ليس 120 دولار كما اضيف اذا فيه رصيد قبل كدا محسوب و علي فكرة اثنءا الجمع و الطرح لا تحسب ضمنه مالبونصات لانها لا تعطي عليها بونص جديد د بالك من دي لان ردك معناه انه حسبتها ضمن الجمع
أخي العزيز ركز بس في الصورة قبل ماتقول
أولاً ايداع 100 وأخدت عليها بونص 30
ربحت وسحبت وربحت وسحبت
وبعدين عملت ايداع 400 وأخدت بونص 120
دة عملية ودة عملية تانية
أنت ليه ملخبط نفسك

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

Thumbs up رد: وقف كل التعاملات مع شركة انستا فوركس
58#
04 - 04 - 2013, 07:44 AM
اقتباس:
حساب أحد أصدقائي ويمكنك مراسلة الدعم بالشركة واسألهم عن حساب رقم 8024402 لو مش مصدقني أو حاسس ان الصورة مفبركة لو تحب أجيبلك الفون باسوورد بالمرة ماعنديش أي مانع

ودة رد قسم الاحتيال في الشركة
لمتابعة المشكلة دخلوا الحساب تحت المراجعة لمدة 10 أيام تبدأ من النهاردة حتي 14 ابريل

Support manager 83: 4:23
Hello, may I help you?

guest: 4:23
hello

account 8024402

Support manager 83: 4:24
Please kindly clarify your details problem.

guest: 4:24
I spoke yesterday with you and he has to inform the section with information about my account

guest: 4:25
What are the update on Account

8024402

guest: 4:26
Phone password : 703594

Support manager 83: 4:27
We have checked your account and we found that your account has been blocked by AntiFraud Department, in order to request for unblocking account, please send email to antifraud@mail.*************** .

guest: 4:27
i emailed fraud department

guest: 4:28
and reply

i need unblock my account from you

Support manager 83: 4:29
As information, Anti Fraud department only the department who has authority in order to process unblocking account.

guest: 4:30
i was emailed Over and over again and not respond

Support manager 83: 4:31
Your account is being processed and request will be processed within 1- 10 days.

Please kindly wait for the process.

guest: 4:32
thanks

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

59#
04 - 04 - 2013, 05:56 PM
اقتباس:
لمتابعة المشكلة دخلوا الحساب تحت المراجعة لمدة 10 أيام تبدأ من النهاردة حتي 14 ابريل

Support manager 83: 4:23
Hello, may I help you?

hello

account 8024402

Support manager 83: 4:24
Please kindly clarify your details problem.

guest: 4:24
I spoke yesterday with you and he has to inform the section with information about my account

What are the update on Account

8024402

guest: 4:26
Phone password : 703594

Support manager 83: 4:27
We have checked your account and we found that your account has been blocked by AntiFraud Department, in order to request for unblocking account, please send email to antifraud@mail.*************** .

guest: 4:27
i emailed fraud department

and reply

i need unblock my account from you

Support manager 83: 4:29
As information, Anti Fraud department only the department who has authority in order to process unblocking account.

guest: 4:30
i was emailed Over and over again and not respond

Your account is being processed and request will be processed within 1- 10 days.

Please kindly wait for the process.

guest: 4:32
thanks

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
عضو جديد

60#
05 - 04 - 2013, 01:08 PM
اقتباس:
سلام عليكم بص يا باشا ازيك اولا زي ما قلتلك في السابق انستا تعاملها معايا كويس المشكلة الان 2 اتنين واحدة قالوا عنها ان هفيه حسابك مرتبط بخحساب بونص اخر بونص الردود و انستا يعين مش هتعوز تاخد او تظلمك في 47 دولار منك دي شركة عنجها نص مليون حساب عملاء شغالين ادخل علي المونتر بتاع الاكمونتات وشوف ارصدة العملاء كام فيه ارصده بتتجاوز ال نص مليون و ال 700 الف دولار و علي فكرة انستا ليها مكتب في بور توفيق برج مش عارف ايه كدا ادخل علي صفحة المكاتب هتلاقي ليها 124 مكتب في العالم بس ملهاش في امريكا مركة علي اسيا و افريقيا و اوربا فكدا اظن اني هاخد صفها و مصدق تحقيقها المكشلة الاخري انهم لغوا البونص و العقد مفتوح بداية نوعا ما دا امر غير مرضي و لكن ارجع و اقول الاتفاقية اللي كلنا بنوافق عليها في فتح الحساب و انت نفسك ضغطت موافق قالت من حق الشركة تشيل البونص بدون سابق اعلام فعادي هيا شالته منك؟ السبب الي انا شايفه لانك شغال صفقات عيل التوالي بسيولة 100 بونت فقط و انا لو مكان الشركة طبيعي هعوز احمي فلوسي و البند السابق اليل قالولك عيله خاصة بال Risks يعني المخاطرات العالية فاشتغل بسيولة 500 بونت او اعلي هتشغل عادي جدا امر اخر انت بعد ما البونص اتشال سحبت فلوسك و سحبت ارباحك عادي جدا اذا مفيش مشكلة لدي الشركة هيلا فقط شالت فلوسها الخاصة حتي الان اتمني الامور تكون وضحت و بالتوفيق باذن الله و عموما اديني بعتلك في السابق اثبات ايداع ب 992 دولار و بونص ب 292 و سحب ب ما يقارب 300 من داخل حساب البنك و المنصة و زي ما قلتلك حبيت افيدك علي اد ما اقدر لو فيه مشكلة في المتاجر اظن مش هتجد خاصل اما مشكملة بوصن دي فلوس الشركة و زي ما قلتلك الشركة شالتها و مضارب الفورسك بيتشغل لتامين مستقبله يعين خطة طويلو الاجل و مش يهمه بونص يهمه سمعتها في امور اخري و عايد كلنا عننما بونص انستا زود سيولتك عن 100 بونت و تاجر كدا الشركة ممكن تسيب البونص لانه هيكون محمي شوية اما شغل صفقات سيولة 100 بونت ؟! يبيق شوف شركة اخري اسكالبنج و اذا دفعت لاصلا يبقي كويس الاخير يعني نصيحتي خليكي مع انستا و اعمل خطة عمل كويسة عموما ربنا ييسر لينا جميعا

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

09:15 AM